θεος!!!eorptol έγραψε:τι σας εχει πιασει ρε αν διωξει ο νεγρης τον σαουριδη θα τον θελετε και αυτον μεταγραφη .....![]()
![]()
![]()
Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7618
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
roberto ayala
και εγω αν ημουν στην βαλενθια και ειχα κεντρικο αμυντικο αυτο το ονομα ολος ο κοσμος τωρα θα ηξερε και τα 3 ονοματα μου
επισης αν δεν κανω λαθος εκει τοτε επεζε και ο κολογαυρος ο ιμπαγασα ε΄;

χαλαρωστε ρε ποιος κουπερ και κλαιν μαιν....ο καλος ο προπονητης ρε τσακαλια αν δεν κανω λαθος οπου και να παει κατι θα διξει
και μην ξεχνιεστε .... την αθλετικο που νομιζετε οτι εκανε επιτιχια το .....λικη την εχουν γλεντησει ολοι...μεχρι και το λεβαντε την γλεντησε και βγηκε εκεινην την εβδομαδα η καλητερη ομαδα της...ευρωπης

και οποιος νομιζει οτι εκτωρας θα πηγενε καλητερα την ομαδα απο οτι ο μακης μαλλον πρεπει να κοψει τις ρετσινες και αυτα που ακουω για σχεδια και για προιετοιμασιες και για πλανα 3ετηας και για πλανα 5ετηας ειναι κουραφεξαλα
οσοι εχουν ασχοληθει σοβαρα με τον αθλητησμο γνωριζουν οτι εαν καποιος εχει γνωσεις ξερει και πλανα να κανει και προγραματα και τι πρεπει να ζητησει απο αυτους που πρεπει
και ο μακης χωρις να εχει την πειρα...που στο σημερινο ποδοσφαιρο που αντι για ποδοσφαιριστες εχεις 10αθλητες....δεν παιζει και μεγαλο ρολο εχει διξει οτι ειναι ικανος....και ναι απο το κυπελο ΕΠΣΜ....πανε παρτο και εσυ αν μπορεις
... απο το αγροτικο θα φανει αν το εχεις η οχι...και σε σχεση με αυτα που βιωσε η ομαδα φετος ...με προετοιμασια της πλακας με αλαγες προπονητων με μπερδεμα στα αποδητηρια.......συγνωμη ρε μαγκες αλλα ο μακης την παει τρενο την ομαδα
και εγω αν ημουν στην βαλενθια και ειχα κεντρικο αμυντικο αυτο το ονομα ολος ο κοσμος τωρα θα ηξερε και τα 3 ονοματα μου
επισης αν δεν κανω λαθος εκει τοτε επεζε και ο κολογαυρος ο ιμπαγασα ε΄;
χαλαρωστε ρε ποιος κουπερ και κλαιν μαιν....ο καλος ο προπονητης ρε τσακαλια αν δεν κανω λαθος οπου και να παει κατι θα διξει
και μην ξεχνιεστε .... την αθλετικο που νομιζετε οτι εκανε επιτιχια το .....λικη την εχουν γλεντησει ολοι...μεχρι και το λεβαντε την γλεντησε και βγηκε εκεινην την εβδομαδα η καλητερη ομαδα της...ευρωπης
και οποιος νομιζει οτι εκτωρας θα πηγενε καλητερα την ομαδα απο οτι ο μακης μαλλον πρεπει να κοψει τις ρετσινες και αυτα που ακουω για σχεδια και για προιετοιμασιες και για πλανα 3ετηας και για πλανα 5ετηας ειναι κουραφεξαλα
οσοι εχουν ασχοληθει σοβαρα με τον αθλητησμο γνωριζουν οτι εαν καποιος εχει γνωσεις ξερει και πλανα να κανει και προγραματα και τι πρεπει να ζητησει απο αυτους που πρεπει
και ο μακης χωρις να εχει την πειρα...που στο σημερινο ποδοσφαιρο που αντι για ποδοσφαιριστες εχεις 10αθλητες....δεν παιζει και μεγαλο ρολο εχει διξει οτι ειναι ικανος....και ναι απο το κυπελο ΕΠΣΜ....πανε παρτο και εσυ αν μπορεις
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Η κουβέντα φίλε μου είναι λίγο-ή μάλλον πολύ-να 'χαμε να λέγαμε.obanebane έγραψε: Η λυση κουπερ ειναι σουπερ Βono ας μην κρυβομαστε, ο τυπος ειναι ο καλυτερος προπονητης που εχει περασει ποτε απο την ελλαδα.
Να δειτε ομως που στο τελος θα παει στο βαζελο το καλοκαιρι.
Ούτε υπάρχει καμμιά διάθεση απ' τον Ζαγοράκη να αλλάξει τον Χάβο τουλάχιστον για φέτος-και κάτι μου λέει ότι έτσι θα ξεκινήσουμε και του χρόνου-,ούτε φράγκα υπάρχουν για κάτι άλλο αλλά και ο ίδιος ο Κούπερ μάλλον πάει Ισπανία.
Από κει και πέρα,σίγουρα ο Κούπερ είναι ο προπονητής με το καλύτερο βιογραφικό που έχει έρθει Ελλάδα όμως εδώ η καριέρα του είναι κενό γράμμα για μένα καθώς με εξαίρεση κανα 2 παίκτες και μετά το μπούλο Κάλβο και Ναφτί ο ρούλης έχει με διαφορά το χειρότερο ρόστερ στην κατηγορία....ότι πρέπει για την ακριβώς επόμενη
Οπότε τι και πως να τον κρίνεις?
Εκείνη η επιμονή του στο 4-4-2 παντός καιρού θα με χαλούσε πάντως.....
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7618
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
επισης και κλινω να πω και το εξης
ο καλος ο προπονητης οταν παει σε τελικους εεεεεεεεεεεεε του πουστη καποιον θα τον παρει
:lol
εδω μεχρι και ο νομπλιας πηρε
ο καλος ο προπονητης οταν παει σε τελικους εεεεεεεεεεεεε του πουστη καποιον θα τον παρει
εδω μεχρι και ο νομπλιας πηρε
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Bono έγραψε:Η κουβέντα φίλε μου είναι λίγο-ή μάλλον πολύ-να 'χαμε να λέγαμε.obanebane έγραψε: Η λυση κουπερ ειναι σουπερ Βono ας μην κρυβομαστε, ο τυπος ειναι ο καλυτερος προπονητης που εχει περασει ποτε απο την ελλαδα.
Να δειτε ομως που στο τελος θα παει στο βαζελο το καλοκαιρι.
Ούτε υπάρχει καμμιά διάθεση απ' τον Ζαγοράκη να αλλάξει τον Χάβο τουλάχιστον για φέτος-και κάτι μου λέει ότι έτσι θα ξεκινήσουμε και του χρόνου-,ούτε φράγκα υπάρχουν για κάτι άλλο αλλά και ο ίδιος ο Κούπερ μάλλον πάει Ισπανία.
Από κει και πέρα,σίγουρα ο Κούπερ είναι ο προπονητής με το καλύτερο βιογραφικό που έχει έρθει Ελλάδα όμως εδώ η καριέρα του είναι κενό γράμμα για μένα καθώς με εξαίρεση κανα 2 παίκτες και μετά το μπούλο Κάλβο και Ναφτί ο ρούλης έχει με διαφορά το χειρότερο ρόστερ στην κατηγορία....ότι πρέπει για την ακριβώς επόμενη![]()
Οπότε τι και πως να τον κρίνεις?
Εκείνη η επιμονή του στο 4-4-2 παντός καιρού θα με χαλούσε πάντως.....
Εννοειτε οτι συνεχιζουμε με χαβο δεν εχω καμια αμφιβολια γιαυτο, απλα ειπα οτι ειναι ιδανικη λυση σε περιπτωση που το καλοκαιρι παμε με νεο προπονητη.
Εχει δικιο ο 87 εχουμε ματσακι σε λιγες ωρες και εμεις ασχολουμαστε με τον κουπερ, το καλοκαιρακι αν ειναι τα ξαναλεμε.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
μπερδεύεσαι, το ιεκ προπονητικής ΠΑΟΚ έχει 1 χρόνο διάρκεια...ο Δερμιτζάκης που ήταν καλός μαθητής το τελείωσε σε κάτι μήνες...άσε που έχει κι άλλους φίλους ο Ζαγόρ που θέλουν να παίξουν με τον πάγκο του ΠΑΟΚ...τι, παραπονεμένους να τους αφήσει;Betonieras έγραψε:Ο ΠΑΟΚ εχει κανονικοτατο προπονητη κ μαλιστα με δυνατοτητα να γινει προπνητης τριετιας.
τι χαίρεσαι; 8 μήνες μιχαλήτσιους έχειςeorptol έγραψε:ελα ρε μην αγχωνεστε ερχετε ο μιχαλητσιος....![]()
![]()
![]()
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
μια χαρα ειμαι τερατιε μην αγχωνεσε....μια χαρα ...ο καινουριος την ανοιξη αφηστε τα χαζα για τωρα ....εχουμε στοχους μπροστα μας δεν τα τιναξαμε οπως ο ρουλης ......

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Σιγα ρε μλακες ...!!! Αφησε τον τεραστιο συλλογο και δακρυσε...
Μια ζωη προπαγανδα..
Θα καταρρευσω.!!!!!!
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Προπονητής Κούπερ δεν υπάρχει, δεν κάνει για τον ΠΑΟΚ.
Εδώ, ο Δερμιτζάκης τον κέρδιζε επί ένα Σαββατοκύριακο.
Εδώ, ο Δερμιτζάκης τον κέρδιζε επί ένα Σαββατοκύριακο.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
εσεις ασχολειστε με τα σκουληκια...αυτα να βλεπετε οχι τον κουπερ και τον φεραρι...pariz έγραψε:Ε το αεκακι![]()
![]()
![]()
![]()
70 εκ σε 115 σελίδες.,.Υ.Γ. : κανονίστε όσοι κράζετε ζαγόρ να μας έρθει κάνας τέτοιος..,γιατί απο εκτίμηση στον σκύλο μηδέν κάποιοι κάποιοι.,,.Σοκ και δέος!
Ποιος είναι ο Δαρσίνος που... δεν έπαιξε ποτέ; Τι ρήτρα... απόλυσης είχε ο πρόεδρος Θανόπουλος; Πώς προέκυψε ο Πελετιέρι ενώ τα λεφτά που έδωσε η ΑΕΚ πήγαιναν για άλλο παίκτη; Στο φως αυτές και άλλες σπατάλες μέσω των 115 σελίδων του διαχειριστικού ελέγχου της ΠΑΕ και της ανάλυσης του gazzetta.gr!
Σοκ και... χρέος!
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΑΕΚ αναφέρει:
«Η ΠΑΕ ΑΕΚ, τηρώντας τη δέσμευση της διοίκησης και των ενεργών μετόχων της, δημοσιοποιεί την Έκθεση Διαχειριστικού Ελέγχου που διενήργησε η εταιρία ορκωτών λογιστών BDO για τις περιόδους 2004-05 έως Ιούνιο 2009.
Η εν λόγω Έκθεση παρατίθεται μέσω της ιστοσελίδας της ΠΑΕ ΑΕΚ αυτούσια και είναι προσβάσιμη σε όλους τους ενδιαφερόμενους.
Με αυτή την πράξη αποδεικνύουμε ότι οι εξαγγελίες μας περί απόλυτης διαφάνειας και ειλικρίνειας προς τον φίλαθλο κόσμο της ομάδας μας τηρούνται στο ακέραιο. Η εν λόγω Έκθεση αποτυπώνει με πληρότητα και στο βαθμό του δυνατού τα οικονομικά και διαχειριστικά πεπραγμένα της σχετικής χρονικής περιόδου».
Σπατάλες άνευ λόγου και αιτίας
Ο έλεγχος αφορά την περίοδο από τις 30-6-2005 έως τις 30-6-2009 και έγινε από την εταιρεία BDO. Όπως ξεκαθαρίζει η συγκεκριμένη εταιρία για τον πρώτο χρόνο που έλεγξε, λείπει το μεγαλύτερο μέρος των αναλυτικών καθολικών λογαριασμών, καθώς ο τότε λογιστής κ. Παπαγιαννόπουλος Κωνσταντίνος, που ήταν και ο προσωπικός λογιστής του Ντέμη, δεν παρέδωσε τα απαιτούμενα δικαιολογητικά!!!
Με μια πρώτη ματιά, λείπουν πάρα πολλά από τα παραστατικά για χρήματα που έφυγαν από την ΑΕΚ, ενώ εντύπωση προκαλούν και τα ποσά που έχουν δοθεί σε διαφορετικές περιπτώσεις.
Υπήρξε ποδοσφαιριστής Δαρσίνος που τον Ιούλιο του 2007 υπέγραψε επαγγελματικό συμβόλαιο με αποδοχές 13.705 ευρώ, ενώ ο μάνατζερ του, ονόματι Χατζηιωάννου, πήρε αμοιβή 35.000 ευρώ!!!
Τα μπόνους και τα πριμ 1,4 εκατ. ευρώ σε διοικητικό προσωπικό πραγματικά ζαλίζουν... Ο κ. Σταυρόπουλος, μάλιστα, έπαιρνε και προκαταβολικά το μπόνους 42 χιλ. ευρώ! Μετά την αποχώρησή του από την ΑΕΚ ΠΑΕ ο κ. Σταυρόπουλος προέβη µε το υπ’ αριθμ. 68 τιµολόγιο (ΑΕΚ ΠΑΕ 21/1/2009) στην αγορά επιβατικού αυτοκινήτου αναπόσβεστης αξίας € 26.388,75 έναντι του ποσού των € 17.000!
Επίσης, στον Ισπανό προπονητή Λορένθο Σερα Φερέρ δόθηκε αποζημίωση 2 εκατ. ευρώ...
Σκάνδαλο είναι και τα έξοδα για τα κινητά, καθώς στην πενταετία δόθηκαν 970.000 ευρώ για λογαριασμούς κινητών τηλεφώνων. Εντύπωση προκαλεί και η αμοιβή του Νίκου Θανόπουλου που για την προεδρία του σε διάστημα σχεδόν δύο ετών (αρχές 2008-τέλος 2009) εισέπραξε 399.155 ευρώ!
Συνολικά οι ζημιές της ΑΕΚ σε αυτό το διάστημα ανέρχονται στο ύψος των 30.248.348 εκατομμυρίων ευρώ, χωρίς να υπολογίζεται σε αυτό το ποσό η ωφέλεια από την υπαγωγή στο άρθρο 44.
Αύξηση 300 χιλ. ευρώ σε μία μέρα!
Ο Ενσαλίβα υπέγραψε ιδιωτικό συμφωνητικό στις 2/7/2007, με το οποίο θα έπαιρνε για τη μεταγραφή του 660 χιλ. ευρώ και μία μέρα μετά, το συμβόλαιο που υπέγραψε ανέφερε ποσό ύψους 960 χιλ. ευρώ!
«Το επαγγελµατικό συµβόλαιο του ποδοσφαιριστή που υπογράφηκε στις 3/7/2007 όριζε ως αµοιβή του ποδοσφαιριστή το ποσό των € 960.000 για περίοδο τριών ετών, ήτοι αµοιβή µεγαλύτερη κατά το ποσό των € 300.000 σε σχέση µε το ιδιωτικό συµφωνητικό που υπεγράφη µία ηµέρα πριν», αναφέρεται χαρακτηριστικά.
Empire και ζημιά!
Η εταιρία Empire που συστάθηκε θα έδινε το 80% των εσόδων της στην ΠΑΕ, η οποία με την σειρά της δεν θα πλήρωνε τίποτα. Ωστόσο, όπως προκύπτει, η Empire ήταν μονίμως ζημιογόνα και έτσι η ΠΑΕ αναγκαζόταν να δίνει μεγάλα ποσά στην εταιρία!
Πλήρωσαν για άλλον και πήραν Πελετιέρι!
Αξιοσημείωτο είναι και το ότι τον Αύγουστο του 2008 η ΑΕΚ έδωσε 650 χιλ. ευρώ για έναν... Μογιάνο που δεν ήρθε ποτέ στην ομάδα! «Στις 30/8/2008 µεταξύ της ΑΕΚ ΠΑΕ εκπροσωπούµενη από τον κ. Θ. Νικολαΐδη και της ποδοσφαιρικής οµάδας της Αργεντινής CLUB ATHLETICO LANUS συµφωνήθηκε η µεταβίβαση στην ΑΕΚ ΠΑΕ του δικαιώµατος αγοράς του ποδοσφαιριστή Fabian Gustavo Moyano έναντι τιµήµατος € 650.000 χωρίς να αναφέρονται στο συµφωνητικό χρονικοί περιορισµοί. Σύµφωνα µε το συµφωνητικό στην περίπτωση που η ΑΕΚ ΠΑΕ εξασκούσε το δικαίωµα αγοράς του ποδοσφαιριστή, υποχρεούνταν να καταβάλει ως πρόσθετη αµοιβή το ποσό των € 3.500.000», αναφέρεται σε απόσπασμα του ελέγχου.
Ακριβώς από κάτω, φαίνεται ότι στο αντίγραφο του τραπεζικού εµβάσµατος το παραπάνω ποσό ήταν για την αγορά Πελετιέρι! «Το ποσό των € 650.000 καταβλήθηκε από την ΑΕΚ ΠΑΕ µέσω τραπεζικού εµβάσµατος στην CLUB ATHLETICO LANUS SABADELL ES, αλλά το αντίγραφο του τραπεζικού εµβάσµατος φέρει ως αιτιολογία «αµοιβή µεταγραφής για τον ποδοσφαιριστή Pelletieri. Το δικαίωµα εξάσκησης της αγοράς του ποδοσφαιριστή Fabian Gustavo Moyano µέχρι και την ηµεροµηνία του ελέγχου µας δεν έχει εξασκηθεί»!!!
Είκοσι πέντε μέρες, 15 χιλ. ευρώ!
Το καλοκαίρι του 2007 η ΑΕΚ αποκτά τον Αρουαμπαρένα, ο οποίος μέχρι να βρει σπίτι, έμενε με την οικογένειά του σε ξενοδοχείο στο Καβούρι. Οι είκοσι πέντε μέρες διαμονής κόστισαν 15 χιλ. ευρώ στην ΠΑΕ! Για τα έξοδα διαµονής του Ριβάλντο και της οικογένειάς του, καθώς επίσης και για την προσπάθεια να βρει σπίτι, η ΑΕΚ χρεώθηκε 138 χιλ. ευρώ!
Νοίκια... παραζάλη!
Απίστευτα ποσά και για τα νοίκια παικτών. Ο Ρίμπο είχε δύο σπίτια με συνολικό ενοίκιο 8 χιλ. ευρώ. Ο Ενσαλίβα είχε σπίτι με 1.500 ευρώ, ο Μαϊστόροβιτς με 5 χιλ. ευρώ, ενώ η διαμονή του Γκερέιρο κοστίζει σήμερα 2 χιλ. ευρώ το μήνα!
Χαμένα τα χρήματα του Ψωμιάδη
Αρκετό ενδιαφέρον έχει και τα όσα έγιναν επί εποχής Ψωμιάδη και επηρέαζαν μέχρι πρότινος την ΑΕΚ. Στον λογαριασμό «Επισφαλείς - Επίδικοι πελάτες και Χρεώστες», από τη χρήση 2005 έως το 2009 υπάρχει το ποσό των 873.094 ευρώ που έχει καταβληθεί στον Χαρίλαο Ψωμιάδη από το 2003!!! Επίσης η οικογένεια Ψωμιάδη φέρεται να χρωστάει στην ΑΕΚ στη χρήση του 2008 ποσό 21 εκατομμυρίων ευρώ από την εκδίκαση υπέρ της ΑΕΚ της υπόθεσης ως αποκατάσταση περουσιακής ζημιάς. Ωστόσο, το καλοκαίρι του 2009 η ΠΑΕ ΑΕΚ αποφάσισε να διαγραφεί αυτό το ποσό με τμηματική ισόποση χρέωση για μια πενταετία στις χρήσεις της ΠΑΕ, επειδή φυσικά ποτέ δεν θα εισπραχθεί!!!
Μισθοί και... ρήτρα για Θανόπουλο!!!
Στον διαχειριστικό έλεγχο αναφέρεται και ο μισθός του πρώην προέδρου Νίκου Θανόπουλου. Ο πρώην πρόεδρος έπαιρνε 6.460 ευρώ έως την 31/12/2008, 8.700 για το έτος 2009 και 10.500 για το έτος 2010, αλλά το πιο εντυπωσιακό είναι ότι υπήρχε ρήτρα στο συμβόλαιό του, σύμφωνα με το οποίο αν η ΑΕΚ τον απέλυε θα του έδινε και... 100.000 ευρώ!
http://www.gazzetta.gr/football/super-l ... E%B5%CF%82
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Ζαγοράκη και παρέα σου,
Ένα μεγάλο ευχαριστώ που υπάρχετε στον ΠΑΟΚ μας, με τα όποια λάθη σας.
Με όλα αυτά που διαβάζω σήμερα, αισθάνομαι τόσο ήσυχος για τα δικά μας δρώμενα
Κι ας μην έχουμε λευτά, κι ας μην πάρουμε Τζιμπούρ, κι ας μην κάνουμε μεταγραφές,
Έχω το κεφάλι μου ήσυχο και μια ομάδα που παρακαλούν να συνεχίζουν να παίζουν στον ΠΑΟΚ μας.
Αυτά που βλέπω για σκουλίκια, αεκάκια, είναι αυτά που περνούσαμε κι εμείς στην προ Ζαγόρ εποχή.
Δυστυχώς γι' αυτούς, αυτά ΤΕΡΜΑ στον ΠΑΟΚ μας!!!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ που υπάρχετε στον ΠΑΟΚ μας, με τα όποια λάθη σας.
Με όλα αυτά που διαβάζω σήμερα, αισθάνομαι τόσο ήσυχος για τα δικά μας δρώμενα
Κι ας μην έχουμε λευτά, κι ας μην πάρουμε Τζιμπούρ, κι ας μην κάνουμε μεταγραφές,
Έχω το κεφάλι μου ήσυχο και μια ομάδα που παρακαλούν να συνεχίζουν να παίζουν στον ΠΑΟΚ μας.
Αυτά που βλέπω για σκουλίκια, αεκάκια, είναι αυτά που περνούσαμε κι εμείς στην προ Ζαγόρ εποχή.
Δυστυχώς γι' αυτούς, αυτά ΤΕΡΜΑ στον ΠΑΟΚ μας!!!
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Μαύρη τρύπα 25 εκ. ευρώ
Εφημερίδα δημοσίευσε τον προϋπολογισμό της ΠΑΕ Παναθηναϊκός που κατατέθηκε τον περασμένο Οκτώβριο, με τους πράσινους, αν όλα μείνουν ως έχουν, να πρέπει να βρουν άμεσα 10 εκ. ευρώ ή 25 αν η ομάδα δεν βγει στο Τσάμπιονς Λιγκ.
Τελικά η έξοδος στην Ευρώπη είναι μονόδρομος για μία ομάδα που θέλει να κάνει πρωταθλητισμό, αφού τα έσοδα είναι τεράστια.
Σε περίπτωση που δεν τα καταφέρεις όμως οι επιπτώσεις μπορεί και να είναι καταστροφικές, κάτι που συμβαίνει και στην περίπτωση του Παναθηναϊκού που θα πρέπει να κληθεί να βρει τουλάχιστον 10 εκ. ευρώ το ερχόμενο καλοκαίρι.
Η εφημερίδα Goal News δημοσίευσε τον φετινό προϋπολογισμό της ΠΑΕ, ο οποίος δείχνει πολλά ενδιαφέροντα πράγματα. Καταρχάς τα μεγάλα έξοδα στο λειτουργικό τμήμα της ΠΑΕ, τα χρήματα που πρέπει να δοθούν σε Σισέ και Λέτο, όμως και τη χασούρα από μεταγραφές.
Επίσης προκαλεί εντύπωση το γεγονός πως ο μάνατζερ του Κατσουράνη θα πάρει προμήθεια 200.000 ευρώ αυτή τη σεζόν, αν και ο παίκτης ήρθε το 2009. Στα έξοδα δεν αναφέρεται κάπου αλλού για προμήθεια και άλλων μάνατζερ για τους υπόλοιπους ποδοσφαιριστές.
Σεζόν 2009-2010
Λειτουργικά έσοδα:
Εισιτήρια αγώνων (8 εκ. ευρώ): 7.6 από τα διαρκείας και 5.5 τα απλά, όμως 5.2 είναι τα έξοδα αγώνων.
Γιουρόπα Λιγκ (7.8 εκ. ευρώ): Όμιλος, ματς, χορηγοί
Χορηγίες (6.5 εκ. ευρώ): Από φανέλα, διαφημίσεις κτλπ
Τηλεοπτικά (7 εκ. ευρώ): Συμβόλαιο με NOVA και εμπορικά
Λοιπά έσοδα (1.6 εκ. ευρώ): Φιλικά, PAO visa, summer camp, κτλπ
Σύνολο: 30.9 εκ. ευρώ
Λειτουργικά έξοδα:
Ποδοσφαιρικό τμήμα 2009-2010
Συμβόλαια ποδοσφαιριστής (27.8 εκ. ευρώ): Συμβόλαια ποδοσφαιριστών (23 + 4.8 η εφορία)
Συμβόλαια προπονητικού τιμ: 3.3 εκ. ευρώ (2.8 συν 500.000 ευρώ η εφορία)
Πριμ ποδοσφαιριστών (4.7 εκ. ευρώ): 3.7 για την προπέρσινη πορεία στο Τσάμπιονς Λιγκ και τις συμμετοχές τους συν 1 εκ. ευρώ η εφορία.
Ανταποδοτικές χορηγίες: 1.3 εκ. ευρώ
Κόστος προσωπικού ομάδας (2.7 εκ. ευρώ): Προπονητές ακαδημίας, τεχνικός διευθυντής, τεχνικό-ιατρικό τιμ, σκάουτινγκ, ταξίδια κατασκοπίας.
Golden team: 400.000 ευρώ
Λοιπά έξοδα: 1.7 εκ. ευρώ (Παιανία, συντήρηση, ταξίδια στελεχών)
Σύνολο εξόδων: 41.9 εκ. ευρώ (φορολόγηση συμβολαίων 21%)
Έξοδα διοίκησης:
Κόστος προσωπικού (2.5 εκ. ευρώ): Μισθοί διοικητικού προσωπικού, στελεχών, υπαλλήλων της ΠΑΕ) 800.000 ευρώ: ανταποδοτικές.
Λοιπά έξοδα (2.9 εκ. ευρώ): Ενοίκια, κοινόχρηστα, αναλώσιμα, δημόσιες σχέσεις.
Σύνολο εξόδων: 62 εκ. ευρώ
Ειδικά έξοδα:
ΦΠΑ, ΓΗΠΕΛ, Λεωφόρος, Πρόστιμα, αγορές παγίων: 5.2 εκ. ευρώ
Football trading: -9.5 εκ. ευρώ (διαφορά χρημάτων από την αγορά και την πώληση παικτών)
Σεζόν 2010-2011
Λειτουργικά έσοδα
Εισιτήρια αγώνων (8.7 εκ. ευρώ): 8.7 από διαρκείας και 5.6 απλά, βγάζουμε 5 εκ. ευρώ τα έξοδα)
Τσάμπιονς Λιγκ, μπόνους, χορηγοί: 24.5 εκ. ευρώ
Τηλεοπτικά, εμπορικά δικαιώματα: 6.5 εκ. ευρώ
Λοιπά έσοδα: 1.2 εκ. ευρώ
Σύνολο εσόδων: 48 εκ. ευρώ
Έξοδα ποδοσφαιρικού τμήματος:
Συμβόλαια ποδοσφαιριστών: 30 εκ. ευρώ (22.6 + 7.4 εφορία)
Συμβόλαια προπονητικού τιμ: 1.4 εκ. ευρώ (900+500 εφορία)
Πριμ ποδοσφαιριστών: 5.6 εκ. ευρώ (4 εκ. για το νταμπλ+1.6 εφορία)
Ανταποδοτικές χορηγίες: 1.2 εκ. ευρώ
Κόστος προσωπικού: 3.4 εκ. ευρώ
Golden team: 700.000 ευρώ
Λοιπά λειτουργικά έξοδα: 1.9 εκ. ευρώ
Σύνολο εξόδων: 44.2 εκ. ευρώ (τα συμβόλαια από το καλοκαίρι του 2010, έχουν φορολόγηση 45%)
Διοικητικά έξοδα:
Κόστος προσωπικού: 2 εκ. ευρώ
Λοιπά έξοδα: 2.6 εκ. ευρώ
Αναταποδοτικές χορηγίες: 600.000 ευρώ
Ειδικά έξοδα:
ΦΠΑ, ΓΗΠΕΛ, Λεωφόρος, πρόστιμα, αγορές παγίων: 5 εκ. ευρώ
Football trading: -3.7 εκ. ευρώ
Μεταγραφικά έσοδα:
Τζιόλης: 900.000 ευρώ σε Σανταντέρ
Ρουκάβινα: 700.000 ευρώ σε Ντιναμό
Ρ. Σόουζα: 620.000 ευρώ δόση από Κορίνθιανς
Ντέιβιντ: 370.000 ευρώ 60% αγόρασε η Φλαμένγκο
Μπιάρσμιρ: 300.000 ευρώ δανεικός
Ίβανσιτς: 200.000 ευρώ από Μάιντς (οψιόν αγοράς)
Σύνολο: 3.1 εκ. ευρώ
Μεταγραφικά έξοδα:
Σισέ: 3.6 εκ. ευρώ (προτελευταία δόση σε Μαρσέιγ)
Λέτο: 1 εκ. ευρώ (προτελευταία δόση σε Λίβερπουλ)
Μπουμσόνγκ: 1 εκ. ευρώ (μεταγραφή από Λιόν)
Γκοβού: 800.000 ευρώ, μπόνους μεταγραφής
Κατσουράνης: 200.000 ευρώ προμήθεια μάνατζερ
Φερνάντες: 120.000 ευρώ κόστος δανεισμού
Πλεσί: 100.00 ευρώ κόστος δανεισμού
Σύνολο εξόδων: 6.8 εκ. ευρώ
Εφημερίδα δημοσίευσε τον προϋπολογισμό της ΠΑΕ Παναθηναϊκός που κατατέθηκε τον περασμένο Οκτώβριο, με τους πράσινους, αν όλα μείνουν ως έχουν, να πρέπει να βρουν άμεσα 10 εκ. ευρώ ή 25 αν η ομάδα δεν βγει στο Τσάμπιονς Λιγκ.
Τελικά η έξοδος στην Ευρώπη είναι μονόδρομος για μία ομάδα που θέλει να κάνει πρωταθλητισμό, αφού τα έσοδα είναι τεράστια.
Σε περίπτωση που δεν τα καταφέρεις όμως οι επιπτώσεις μπορεί και να είναι καταστροφικές, κάτι που συμβαίνει και στην περίπτωση του Παναθηναϊκού που θα πρέπει να κληθεί να βρει τουλάχιστον 10 εκ. ευρώ το ερχόμενο καλοκαίρι.
Η εφημερίδα Goal News δημοσίευσε τον φετινό προϋπολογισμό της ΠΑΕ, ο οποίος δείχνει πολλά ενδιαφέροντα πράγματα. Καταρχάς τα μεγάλα έξοδα στο λειτουργικό τμήμα της ΠΑΕ, τα χρήματα που πρέπει να δοθούν σε Σισέ και Λέτο, όμως και τη χασούρα από μεταγραφές.
Επίσης προκαλεί εντύπωση το γεγονός πως ο μάνατζερ του Κατσουράνη θα πάρει προμήθεια 200.000 ευρώ αυτή τη σεζόν, αν και ο παίκτης ήρθε το 2009. Στα έξοδα δεν αναφέρεται κάπου αλλού για προμήθεια και άλλων μάνατζερ για τους υπόλοιπους ποδοσφαιριστές.
Σεζόν 2009-2010
Λειτουργικά έσοδα:
Εισιτήρια αγώνων (8 εκ. ευρώ): 7.6 από τα διαρκείας και 5.5 τα απλά, όμως 5.2 είναι τα έξοδα αγώνων.
Γιουρόπα Λιγκ (7.8 εκ. ευρώ): Όμιλος, ματς, χορηγοί
Χορηγίες (6.5 εκ. ευρώ): Από φανέλα, διαφημίσεις κτλπ
Τηλεοπτικά (7 εκ. ευρώ): Συμβόλαιο με NOVA και εμπορικά
Λοιπά έσοδα (1.6 εκ. ευρώ): Φιλικά, PAO visa, summer camp, κτλπ
Σύνολο: 30.9 εκ. ευρώ
Λειτουργικά έξοδα:
Ποδοσφαιρικό τμήμα 2009-2010
Συμβόλαια ποδοσφαιριστής (27.8 εκ. ευρώ): Συμβόλαια ποδοσφαιριστών (23 + 4.8 η εφορία)
Συμβόλαια προπονητικού τιμ: 3.3 εκ. ευρώ (2.8 συν 500.000 ευρώ η εφορία)
Πριμ ποδοσφαιριστών (4.7 εκ. ευρώ): 3.7 για την προπέρσινη πορεία στο Τσάμπιονς Λιγκ και τις συμμετοχές τους συν 1 εκ. ευρώ η εφορία.
Ανταποδοτικές χορηγίες: 1.3 εκ. ευρώ
Κόστος προσωπικού ομάδας (2.7 εκ. ευρώ): Προπονητές ακαδημίας, τεχνικός διευθυντής, τεχνικό-ιατρικό τιμ, σκάουτινγκ, ταξίδια κατασκοπίας.
Golden team: 400.000 ευρώ
Λοιπά έξοδα: 1.7 εκ. ευρώ (Παιανία, συντήρηση, ταξίδια στελεχών)
Σύνολο εξόδων: 41.9 εκ. ευρώ (φορολόγηση συμβολαίων 21%)
Έξοδα διοίκησης:
Κόστος προσωπικού (2.5 εκ. ευρώ): Μισθοί διοικητικού προσωπικού, στελεχών, υπαλλήλων της ΠΑΕ) 800.000 ευρώ: ανταποδοτικές.
Λοιπά έξοδα (2.9 εκ. ευρώ): Ενοίκια, κοινόχρηστα, αναλώσιμα, δημόσιες σχέσεις.
Σύνολο εξόδων: 62 εκ. ευρώ
Ειδικά έξοδα:
ΦΠΑ, ΓΗΠΕΛ, Λεωφόρος, Πρόστιμα, αγορές παγίων: 5.2 εκ. ευρώ
Football trading: -9.5 εκ. ευρώ (διαφορά χρημάτων από την αγορά και την πώληση παικτών)
Σεζόν 2010-2011
Λειτουργικά έσοδα
Εισιτήρια αγώνων (8.7 εκ. ευρώ): 8.7 από διαρκείας και 5.6 απλά, βγάζουμε 5 εκ. ευρώ τα έξοδα)
Τσάμπιονς Λιγκ, μπόνους, χορηγοί: 24.5 εκ. ευρώ
Τηλεοπτικά, εμπορικά δικαιώματα: 6.5 εκ. ευρώ
Λοιπά έσοδα: 1.2 εκ. ευρώ
Σύνολο εσόδων: 48 εκ. ευρώ
Έξοδα ποδοσφαιρικού τμήματος:
Συμβόλαια ποδοσφαιριστών: 30 εκ. ευρώ (22.6 + 7.4 εφορία)
Συμβόλαια προπονητικού τιμ: 1.4 εκ. ευρώ (900+500 εφορία)
Πριμ ποδοσφαιριστών: 5.6 εκ. ευρώ (4 εκ. για το νταμπλ+1.6 εφορία)
Ανταποδοτικές χορηγίες: 1.2 εκ. ευρώ
Κόστος προσωπικού: 3.4 εκ. ευρώ
Golden team: 700.000 ευρώ
Λοιπά λειτουργικά έξοδα: 1.9 εκ. ευρώ
Σύνολο εξόδων: 44.2 εκ. ευρώ (τα συμβόλαια από το καλοκαίρι του 2010, έχουν φορολόγηση 45%)
Διοικητικά έξοδα:
Κόστος προσωπικού: 2 εκ. ευρώ
Λοιπά έξοδα: 2.6 εκ. ευρώ
Αναταποδοτικές χορηγίες: 600.000 ευρώ
Ειδικά έξοδα:
ΦΠΑ, ΓΗΠΕΛ, Λεωφόρος, πρόστιμα, αγορές παγίων: 5 εκ. ευρώ
Football trading: -3.7 εκ. ευρώ
Μεταγραφικά έσοδα:
Τζιόλης: 900.000 ευρώ σε Σανταντέρ
Ρουκάβινα: 700.000 ευρώ σε Ντιναμό
Ρ. Σόουζα: 620.000 ευρώ δόση από Κορίνθιανς
Ντέιβιντ: 370.000 ευρώ 60% αγόρασε η Φλαμένγκο
Μπιάρσμιρ: 300.000 ευρώ δανεικός
Ίβανσιτς: 200.000 ευρώ από Μάιντς (οψιόν αγοράς)
Σύνολο: 3.1 εκ. ευρώ
Μεταγραφικά έξοδα:
Σισέ: 3.6 εκ. ευρώ (προτελευταία δόση σε Μαρσέιγ)
Λέτο: 1 εκ. ευρώ (προτελευταία δόση σε Λίβερπουλ)
Μπουμσόνγκ: 1 εκ. ευρώ (μεταγραφή από Λιόν)
Γκοβού: 800.000 ευρώ, μπόνους μεταγραφής
Κατσουράνης: 200.000 ευρώ προμήθεια μάνατζερ
Φερνάντες: 120.000 ευρώ κόστος δανεισμού
Πλεσί: 100.00 ευρώ κόστος δανεισμού
Σύνολο εξόδων: 6.8 εκ. ευρώ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Κι εγώ βούρκωσα διαβάζοντάς το.moican4 έγραψε:
Σιγα ρε μλακες ...!!! Αφησε τον τεραστιο συλλογο και δακρυσε...
Μια ζωη προπαγανδα..
Θα καταρρευσω.!!!!!!![]()
Εντωμεταξύ ο ΠΑΟ πρώτη φορά έχει οικονομικό ζήτημα, στην ΑΕΚ έχουν βγει τα απίστευτα στη φόρα... Κι εμείς έχουμε ενημέρωση, έστω ελλιπή πάντως έχουμε, και κάποιοι λένε λαμόγιο το Ζαγοράκη. Ε λοιπόν κριτική σε πολλά μπορεί να του κάνει κανείς, στο θέμα τιμιότητα όμως όχι: ό,τι περνάει απ' το χέρι του το μαζεύει όσο μπορεί. Φυσικά αυτό δεν το βάζει στο απυρόβλητο, εκεί δεν είναι κανείς. Απλώς να εκτιμάμε αυτό που έχουμε.
Λέτε ο Κούπερ να μη φύγει από Ελλάδα;
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46