65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Η τοποθέτηση του προέδρου της ΕΠΟ, Μάκη Γκάγκάτση:
«Με προβληματίζει ιδιαίτερα το γεγονός ότι άνθρωποι που δεν έχουν βρεθεί ποτέ δίπλα στην Εθνική Ομάδα, που δεν γνωρίζουν τον Γιάννη, το περιβάλλον του και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες πήρε αυτή την απόφαση, έσπευσαν να διατυπώσουν συμπεράσματα και να αποδώσουν κίνητρα.
Αντί να σεβαστούμε μια προσωπική επιλογή που σχετίζεται αποκλειστικά με την οικογένειά του, επιλέχθηκε από ορισμένους να στηθεί μια συζήτηση πάνω σε υποθέσεις, σενάρια και εικασίες που δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα.
Το τι πιστεύει ή δεν πιστεύει ένας άνθρωπος, οι προσωπικές του επιλογές και η οικογενειακή του ζωή δεν αποτελούν αντικείμενο ποδοσφαιρικής ανάλυσης. Ούτε μπορούν να χρησιμοποιούνται για να εξυπηρετούνται αφηγήματα και εντυπώσεις.
Κάποιες φορές αναρωτιέμαι αν τελικά, εκτός από ξένους διαιτητές, χρειαζόμαστε και ξένους δημοσιογράφους για να μάθουμε να προσεγγίζουμε τέτοια ζητήματα με περισσότερη ψυχραιμία και λιγότερη διάθεση για εντυπώσεις, αφού κάποιοι, λίγοι ευτυχώς, στοχοποίησαν τον Γιάννη.
Η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία, ο προπονητής της Εθνικής Ομάδας, οι Τεχνικοί Διευθυντές και οι συμπαίκτες του στέκονται δίπλα στον Γιάννη με απόλυτο σεβασμό στην απόφασή του.
Θέλω να είμαι ξεκάθαρος. Οι πόρτες της Εθνικής ήταν, είναι και θα παραμείνουν ανοιχτές γι' αυτόν.
Ο Γιάννης ήταν, είναι και θα είναι ποδοσφαιριστής της Εθνικής Ελλάδας και είμαι βέβαιος ότι σύντομα θα τον δούμε ξανά κοντά μας.
Μέχρι τότε, το λιγότερο που οφείλουμε όλοι να κάνουμε είναι να σεβαστούμε την επιλογή του».
«Με προβληματίζει ιδιαίτερα το γεγονός ότι άνθρωποι που δεν έχουν βρεθεί ποτέ δίπλα στην Εθνική Ομάδα, που δεν γνωρίζουν τον Γιάννη, το περιβάλλον του και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες πήρε αυτή την απόφαση, έσπευσαν να διατυπώσουν συμπεράσματα και να αποδώσουν κίνητρα.
Αντί να σεβαστούμε μια προσωπική επιλογή που σχετίζεται αποκλειστικά με την οικογένειά του, επιλέχθηκε από ορισμένους να στηθεί μια συζήτηση πάνω σε υποθέσεις, σενάρια και εικασίες που δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα.
Το τι πιστεύει ή δεν πιστεύει ένας άνθρωπος, οι προσωπικές του επιλογές και η οικογενειακή του ζωή δεν αποτελούν αντικείμενο ποδοσφαιρικής ανάλυσης. Ούτε μπορούν να χρησιμοποιούνται για να εξυπηρετούνται αφηγήματα και εντυπώσεις.
Κάποιες φορές αναρωτιέμαι αν τελικά, εκτός από ξένους διαιτητές, χρειαζόμαστε και ξένους δημοσιογράφους για να μάθουμε να προσεγγίζουμε τέτοια ζητήματα με περισσότερη ψυχραιμία και λιγότερη διάθεση για εντυπώσεις, αφού κάποιοι, λίγοι ευτυχώς, στοχοποίησαν τον Γιάννη.
Η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία, ο προπονητής της Εθνικής Ομάδας, οι Τεχνικοί Διευθυντές και οι συμπαίκτες του στέκονται δίπλα στον Γιάννη με απόλυτο σεβασμό στην απόφασή του.
Θέλω να είμαι ξεκάθαρος. Οι πόρτες της Εθνικής ήταν, είναι και θα παραμείνουν ανοιχτές γι' αυτόν.
Ο Γιάννης ήταν, είναι και θα είναι ποδοσφαιριστής της Εθνικής Ελλάδας και είμαι βέβαιος ότι σύντομα θα τον δούμε ξανά κοντά μας.
Μέχρι τότε, το λιγότερο που οφείλουμε όλοι να κάνουμε είναι να σεβαστούμε την επιλογή του».
- WestBlock4
- Δημοσιεύσεις: 2890
- Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Ψάξε λιγο να δεις τι ιδιαίτεροτητες εχει , φυσικα παιζει ρολο κ στο.ποσο πίστα ακολουθεις ολα αυτα.gika έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 16:47 Τι θρησκεία υποστηρίζει το παιδί και πως αυτή εμποδίζει την καριέρα του; Πχ τεράστιο μέρος των αθλητών είναι μουσουλμάνοι και καταλήγουν να προπονούνται και να παίζουν νηστικοί και πρόβλημα δεν έχουν. Τι το τόσο διαφορετικό λέει η θρησκεία του Κωνσταντελια δηλαδή; Νομίζω ότι κάπου χάνουμε το νόημα.
Στα @@ μας και τα 20 χαρτιά θα πω, Ιβάν έχουμε ας τα συμπληρώσει. Μακάρι αυτή η θρησκεία του να τον αναγκάζει να παίζει για τον ΠΑΟΚ και μόνο.
- These users thanked the author WestBlock4 for the post:
- gervasio artigas
-
gervasio artigas
- Δημοσιεύσεις: 1163
- Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2025, 08:16
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Η ΕΠΟ επρεπε να το κανει οχι ο ΠΑΟΚ
ας εχετε λιγη λογικη καποιοι
Αν τον "καλυπτε" ο ΠΑΟΚ θα φαινοταν οτι ...ο ΠΑΟΚ τον ωθησε
ΕΛΕΟΣ
Ολα στραβα τα βρισκετε
ας εχετε λιγη λογικη καποιοι
Αν τον "καλυπτε" ο ΠΑΟΚ θα φαινοταν οτι ...ο ΠΑΟΚ τον ωθησε
ΕΛΕΟΣ
Ολα στραβα τα βρισκετε
- These users thanked the author gervasio artigas for the post (total 5):
- nkoss, Equalizer, ΑποστόληςΑ, aivas19, navigator11
-
gervasio artigas
- Δημοσιεύσεις: 1163
- Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2025, 08:16
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
μην ασχολεισαιWestBlock4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 16:52Ψάξε λιγο να δεις τι ιδιαίτεροτητες εχει , φυσικα παιζει ρολο κ στο.ποσο πίστα ακολουθεις ολα αυτα.gika έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 16:47 Τι θρησκεία υποστηρίζει το παιδί και πως αυτή εμποδίζει την καριέρα του; Πχ τεράστιο μέρος των αθλητών είναι μουσουλμάνοι και καταλήγουν να προπονούνται και να παίζουν νηστικοί και πρόβλημα δεν έχουν. Τι το τόσο διαφορετικό λέει η θρησκεία του Κωνσταντελια δηλαδή; Νομίζω ότι κάπου χάνουμε το νόημα.
Στα @@ μας και τα 20 χαρτιά θα πω, Ιβάν έχουμε ας τα συμπληρώσει. Μακάρι αυτή η θρησκεία του να τον αναγκάζει να παίζει για τον ΠΑΟΚ και μόνο.
Δεν υπαρχει λογος
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Όχι.gervasio artigas έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 16:56 Η ΕΠΟ επρεπε να το κανει οχι ο ΠΑΟΚ
ας εχετε λιγη λογικη καποιοι
Αν τον "καλυπτε" ο ΠΑΟΚ θα φαινοταν οτι ...ο ΠΑΟΚ τον ωθησε
ΕΛΕΟΣ
Ολα στραβα τα βρισκετε
Ο ΠΑΟΚ έπρεπε να το κάνει.
Δεν είναι περιουσιακό στοιχείο της ΕΠΟ ο Κωνσταντέλιας.
Σε καμία περίπτωση δεν θα φαινόταν ότι ο ΠΑΟΚ τον ώθησε, γιατί ίσα ίσα με το να μην παίζει στην Εθνική, ο ΠΑΟΚ ζημιώνεται, γιατί αυτό έχει αντίκτυπο στην χρηματιστηριακή του αξία, στην εικόνα και το brand name του παίκτη και κατ' επέκταση της ομάδας μας.
Οπότε δεν ισχύει αυτό που λες.
Ο ΠΑΟΚ οφείλει να τον προστατεύει όταν διακινούνται σενάρια παραφιλολογίας, θεωρίες συνωμοσίας, αστήρικτα μυθεύματα και κουτσομπολιά που βλάπτουν την δημόσια εικόνα του παίκτη στην κοινή γνώμη.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Special 4 την Πέμ 25 Ιουν 2026, 17:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
gervasio artigas
- Δημοσιεύσεις: 1163
- Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2025, 08:16
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
αστο φιλεSpecial 4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 17:04Όχι.gervasio artigas έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 16:56 Η ΕΠΟ επρεπε να το κανει οχι ο ΠΑΟΚ
ας εχετε λιγη λογικη καποιοι
Αν τον "καλυπτε" ο ΠΑΟΚ θα φαινοταν οτι ...ο ΠΑΟΚ τον ωθησε
ΕΛΕΟΣ
Ολα στραβα τα βρισκετε
Ο ΠΑΟΚ έπρεπε να το κάνει.
Δεν είναι περιουσιακό στοιχείο της ΕΠΟ ο Κωνσταντέλιας.
Σε καμία περίπτωση δεν θα φαινόταν ότι ο ΠΑΟΚ τον ώθησε, γιατί ίσα ίσα με το να μην παίζει στην Εθνική, ο ΠΑΟΚ ζημιώνεται, γιατί αυτό έχει αντίκτυπο στην χρηματιστηριακή του αξία, στην εικόνα και το brand name του παίκτη και κατ' επέκταση της ομάδας μας.
Οπότε δεν ισχύει αυτό που λες.
Ο ΠΑΟΚ οφείλει να τον προστατεύει όταν διακινούνται σενάρια παραφιλογίας, θεωρίες συνωμοσίας, αστήρικτα μυθεύματα και κουτσομπολιά που βλάπτουν την δημόσια εικόνα του παίκτη στην κοινή γνώμη.
Ζης σε αλλο κοσμο
-
gervasio artigas
- Δημοσιεύσεις: 1163
- Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2025, 08:16
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Γραψε τοτε και "ζητω" με "ει"Special 4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 17:07 Το "ζης" με ήτα, το έγραφαν πριν 60 χρόνια κύριε.
Τα ρήματα γράφονται με έψιλον - γιώτα, στα τελευταία 40 χρόνια.
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Ειναι παραλογο να βγαλει μια ανακοινωση υποστηριξης για δικο της παικτη μια ομαδα;;;;gervasio artigas έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 16:56 Η ΕΠΟ επρεπε να το κανει οχι ο ΠΑΟΚ
ας εχετε λιγη λογικη καποιοι
Αν τον "καλυπτε" ο ΠΑΟΚ θα φαινοταν οτι ...ο ΠΑΟΚ τον ωθησε
ΕΛΕΟΣ
Ολα στραβα τα βρισκετε
Και ο Μακης δεν κρινει την αποφαση του Ντελια...αλλα την επιθεση και τον οχετο που δεχεται ο Ντελιας...
Η ομαδα δεν χρειαζοταν να αναφερθει καν στην εθνικη..αυτο το εκανε ο Μακης...η ομαδας μας ομως θα μπορουσε να γραψει κατι για τον εμετο που κυκλοφορει στα σοσιαλ απο χθες και για την επιθεση που επαναλαμβανω δεχεται ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΠΑΙΚΤΗΣ...
ΑΛλα τι τα γραφω...σου φαινονται παραλογα ολα αυτα
-
gervasio artigas
- Δημοσιεύσεις: 1163
- Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2025, 08:16
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
οκ φιλεpsykoman έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 17:12Ειναι παραλογο να βγαλει μια ανακοινωση υποστηριξης για δικο της παικτη μια ομαδα;;;;gervasio artigas έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 16:56 Η ΕΠΟ επρεπε να το κανει οχι ο ΠΑΟΚ
ας εχετε λιγη λογικη καποιοι
Αν τον "καλυπτε" ο ΠΑΟΚ θα φαινοταν οτι ...ο ΠΑΟΚ τον ωθησε
ΕΛΕΟΣ
Ολα στραβα τα βρισκετε![]()
![]()
![]()
![]()
Και ο Μακης δεν κρινει την αποφαση του Ντελια...αλλα την επιθεση και τον οχετο που δεχεται ο Ντελιας...
Η ομαδα δεν χρειαζοταν να αναφερθει καν στην εθνικη..αυτο το εκανε ο Μακης...η ομαδας μας ομως θα μπορουσε να γραψει κατι για τον εμετο που κυκλοφορει στα σοσιαλ απο χθες και για την επιθεση που επαναλαμβανω δεχεται ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΠΑΙΚΤΗΣ...
ΑΛλα τι τα γραφω...σου φαινονται παραλογα ολα αυτα
εκανε λαθος η ομαδα
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Μη μαλώνετε
Και αν είναι εφικτό για μια φορά στη ζωή σας μην ξυπνάτε και κοιμάστε προσπαθώντας να ανακαλύψετε τι λάθος έκανε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ.
Η ΕΠΟ παρενέβη γιατί είναι ένα θέμα που αφορά την ΕΠΟ.
Ζούμε σε ένα κόσμο που φτάσαμε στο σημείο να πλακώνονται - σφάζονται στο δρόμο οπαδοί που αυτοαποκαλουνται ΠΑΟΚτσήδες και να λέμε τι κάνει η ΠΑΕ για να τους μαλώσει / διορθώσει / προστατέψει (ανάλογα την περίπτωση). Λες και οπαδός του ΠΑΟΚ σημαίνει ποδόσφαιρο μόνο, λες και η ΠΑΕ έχει καμία σχέση με οτιδήποτε εκτός γηπέδου ποδοσφαίρου.
Όταν έχουμε φτάσει εκεί, ε ναι τότε έπρεπε να βγάλει ανακοίνωση ο ΠΑΟΚ για τα σχόλια στα σοσιαλ μιντια. Σωστά
Ή και οχι, ανάλογα με το τι έχει συζητηθεί πίσω από κλειστές πόρτες, το οποίο βεβαίως δεν γνωρίζουμε και ούτε πρόκειται να μάθουμε.
Α και κάτι τελευταιο:
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΚΛΑΙΓΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΚΙΑ ΑΘΗΝΑ, τη στιγμή που ΜΟΛΙΣ επιβάλλουν ένα γελοίο θέμα συζήτησης ΑΜΕΣΩΣ το παίρνετε και το γιγαντώνετε
ΣΤΑ ΠΑΠΑΡΙΑ ΜΑΣ ΤΙ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΡΑΨΑΝ
Και αν είναι εφικτό για μια φορά στη ζωή σας μην ξυπνάτε και κοιμάστε προσπαθώντας να ανακαλύψετε τι λάθος έκανε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ.
Η ΕΠΟ παρενέβη γιατί είναι ένα θέμα που αφορά την ΕΠΟ.
Ζούμε σε ένα κόσμο που φτάσαμε στο σημείο να πλακώνονται - σφάζονται στο δρόμο οπαδοί που αυτοαποκαλουνται ΠΑΟΚτσήδες και να λέμε τι κάνει η ΠΑΕ για να τους μαλώσει / διορθώσει / προστατέψει (ανάλογα την περίπτωση). Λες και οπαδός του ΠΑΟΚ σημαίνει ποδόσφαιρο μόνο, λες και η ΠΑΕ έχει καμία σχέση με οτιδήποτε εκτός γηπέδου ποδοσφαίρου.
Όταν έχουμε φτάσει εκεί, ε ναι τότε έπρεπε να βγάλει ανακοίνωση ο ΠΑΟΚ για τα σχόλια στα σοσιαλ μιντια. Σωστά
Ή και οχι, ανάλογα με το τι έχει συζητηθεί πίσω από κλειστές πόρτες, το οποίο βεβαίως δεν γνωρίζουμε και ούτε πρόκειται να μάθουμε.
Α και κάτι τελευταιο:
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΚΛΑΙΓΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΚΙΑ ΑΘΗΝΑ, τη στιγμή που ΜΟΛΙΣ επιβάλλουν ένα γελοίο θέμα συζήτησης ΑΜΕΣΩΣ το παίρνετε και το γιγαντώνετε
ΣΤΑ ΠΑΠΑΡΙΑ ΜΑΣ ΤΙ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΡΑΨΑΝ
- These users thanked the author Equalizer for the post:
- gervasio artigas
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Αυτο καταλαβες ρε μαν...εσυ και ο αλλος φιλος απο πανω;Equalizer έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 17:14
Και αν είναι εφικτό για μια φορά στη ζωή σας μην ξυπνάτε και κοιμάστε προσπαθώντας να ανακαλύψετε τι λάθος έκανε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ.
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Δεν είναι καθόλου στα παπάρια μας θέματα που άπτονται των προσωπικών δεδομένων του παίκτη, ιδίως με τον τρόπο που γίνεται βορά από επώνυμα πρόσωπα, αλλά και δευτερευόντως από ανώνυμα.
Είναι συκοφαντική δυσφήμιση, αυτό που γίνεται εναντίον του παίκτη του ΠΑΟΚ.
-
paok apo epilogi
- Δημοσιεύσεις: 188
- Εγγραφή: Παρ 16 Νοέμ 2018, 22:12
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Special 4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 17:25Δεν είναι καθόλου στα παπάρια μας θέματα που άπτονται των προσωπικών δεδομένων του παίκτη, ιδίως με τον τρόπο που γίνεται βορά από επώνυμα πρόσωπα, αλλά και δευτερευόντως από ανώνυμα.
Είναι συκοφαντική δυσφήμιση, αυτό που γίνεται εναντίον του παίκτη του ΠΑΟΚ.
Θα σου εγραφα
Και εσενα τι σε νοιαζει ο ΠΑΟΚ?...αλλα το μετανιωσα.
- These users thanked the author paok apo epilogi for the post:
- gervasio artigas
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Στο συγκεκριμένο αυτό θέμα είναι παίκτης της Εθνικής, οχι του ΠΑΟΚ
Αυτή είναι και η διαφορά αντίληψης από τα καρκινώματα των Αθηνών που βλέπουν την εθνική ως προέκταση των συμφερόντων τους και πράττουν ανάλογα
Ουτε μπορεί η Χ ΠΑΕ να κάθεται να καταγράφει τι έγραψε και τι είπε κάποιος στα σοσιαλ για ένα θέμα που την αφορά μόνο ΕΜΜΕΣΑ.
Αυτή είναι και η διαφορά αντίληψης από τα καρκινώματα των Αθηνών που βλέπουν την εθνική ως προέκταση των συμφερόντων τους και πράττουν ανάλογα
Ουτε μπορεί η Χ ΠΑΕ να κάθεται να καταγράφει τι έγραψε και τι είπε κάποιος στα σοσιαλ για ένα θέμα που την αφορά μόνο ΕΜΜΕΣΑ.
- These users thanked the author Equalizer for the post:
- gervasio artigas