Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
boogeyman77
Δημοσιεύσεις: 7013
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
Επικοινωνία:

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από boogeyman77 »

DIAMANTIS99 έγραψε:Το ότι ο αναπληρωματικος στην αεκ ,Μανταλος θεωρειται φαβορι του Κωνσταντελια στην αρχικη ενδεκαδα της Εθνικης, δεν ξερω αν με απογοητευει η με θυμωνει . (Αυτος που θα επρεπε να θυμωνει βεβαια περισσοτερο ειναι ο Κωνσταντελιας)
Γνωστός ο ρόλος της Εθνικής εδώ και χρόνια..... κάπως πρέπει ν'ανέβουν οι χρηματιστηριακές αξίες των παικτών της χαβούζας. Ο Ντελιας αν έφευγε το καλοκαίρι που μας πέρασε μεταγραφή θα είχε πάρει την φανέλα σπίτι του
Άβαταρ μέλους
Mitsospaoki4
Moderator
Δημοσιεύσεις: 14132
Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Mitsospaoki4 »

Ντελιας βασικός!
boogeyman77
Δημοσιεύσεις: 7013
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
Επικοινωνία:

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από boogeyman77 »

renegade έγραψε:
GEOL έγραψε:Πάντα και για πάντα Ρέτσος, φυσικά όλα τα βαζελοπαίδια, πρώην και νυν, του γκάνταλφ και φυσικά και αυτή η θρυλική μορφή του παγκόσμιου ποδοσφαίρου, ο σπυριάρης :mrgreen:
Sorry αλλά ο οπαδισμος σου σε κάνει να έχεις σε όλα λαθος
Σε τι ακριβώς διαφωνείς; Ο φετινός Ιωαννίδης είναι για εθνική; Αν έπαιζε πχ στον ΠΑΟΚ υπήρχε περίπτωση να τον καλέσει; Έχεις δει τι κάνουν Κουλούρης και Τζίμας φέτος;Ο Βαγιανιδης που είναι η χαρά των αριστερών εξτρέμ; Έχεις δει τι κάνουν Σαλιακας και Κατσέρης εκεί που παίζουν; Ο Ρετσος; Ακόμα και ο φετινός Μιχαηλίδης λιγότερες γκάφες έχει και χωρίς την αβάντα που έχει με μη καταλογισμό κόκκινων και πέναλτι που έχει υποπέσει .
Για Μάνταλο,Κουρμπελη και Χατζηγιοβανη και μόνο οι κλήσεις τους αποτελούν ανέκδοτο
Άβαταρ μέλους
Kabamaru11
Δημοσιεύσεις: 6529
Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Kabamaru11 »

Η ενδεκάδα του Ελλάδα-Σκωτία (4-2-3-1):

Τζολάκης - Ρότα, Μαυροπάνος, Κουλιεράκης, Τσιμίκας - Σιώπης, Μάνταλος, Κωνσταντέλιας, Μασούρας Τζόλης - Ιωαννίδης.

Να γκρινιαξω;Ε θα γκρινιαξω;Ποιος Μανταλος μωρε;Σαν 8αρι κιολας,καλα για Φωτη αντι του Παυλιδη,κλαινε κ τα δακρυα.Εννοειται πως αφου λειπει ο Μπακαπεφτας,αυτη η αρχηγαρα,εβαλε τον Ντελια.

Αν με ρωτατε,ποιον θα εβαζα στην θεση του Μανταλου,ακομα κ τον Αλεξανδροπουλο θα εβαζα,τον Μουζακιτη (αν κ μαζι με Σιωπη χανουμε πολυ σε υψος),τον Ζαφειρη,αλλα σιγουρα οχι τον κυπελοκουβαλητη.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106604
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Κοίτα σαν παίκτης ο Ζαφείρης είναι πιο τρεχαντήρι και με μεγαλύτερες αντοχές (ως νεότερος), αλλά ο Μάνταλος είναι πιο εγκεφαλικός από τον Ζαφείρη. Είναι κάτι σαν τον Schwab που προτιμάει ο Razvan στη θέση αυτή.
Aed
Δημοσιεύσεις: 512
Εγγραφή: Σάβ 14 Σεπ 2024, 13:28

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Aed »

Oι ποδοπαλαιστές της χάρτινης είναι για Εθνική Ενόπλων.

Ο Ιωαννίδης μέτριο-καλός, αλλά τέλος πάντων αν έχει έναν Κωνσταντέλια απο πίσω μπορεί να γράψει.

Τζήμας, Κωστούλας, Koύτσιας μπορούσανε να είναι στην ομάδα.

Το κέντρο είναι αδύναμο. Ο Μουζακίτης πιστεύω θα μπεί κάποια στιγμή.
Άβαταρ μέλους
Psaras
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Πέμ 19 Αύγ 2021, 14:15

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Psaras »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Κοίτα σαν παίκτης ο Ζαφείρης είναι πιο τρεχαντήρι και με μεγαλύτερες αντοχές (ως νεότερος), αλλά ο Μάνταλος είναι πιο εγκεφαλικός από τον Ζαφείρη. Είναι κάτι σαν τον Schwab που προτιμάει ο Razvan στη θέση αυτή.
Σβαμπαλος.
marsantos
Δημοσιεύσεις: 5812
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2020, 16:22

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από marsantos »

Mitsospaoki4 έγραψε:Ντελιας βασικός!
Πήρε μεταγραφή δλδ; :twisted:
Άβαταρ μέλους
Kabamaru11
Δημοσιεύσεις: 6529
Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Kabamaru11 »

Μανταλος,βασικος κ αρχηγος :lol:
Γερασίμου
Δημοσιεύσεις: 8210
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 11:58

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Γερασίμου »

Ανόητο, αλλά καθαρό πέναλτι.
Άβαταρ μέλους
Χωρικός
Δημοσιεύσεις: 4059
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Χωρικός »

πόσο υπερτιμημένος είναι αυτός ο Ιωαννίδης ρε σεις; καθομαι και βλεπω, τον εχω δει μόνο εναντίον του ΠΑΟΚ εννοείται, δεν εχω την ..ανωμαλία να κάθομαι να βλέπω παιχνίδια που δεν παίζει ο ΠΑΟΚ! Αυτός είναι ο .... Φωτάρας που μας εχετε ζαλίσει τα ούμπαλα;;
Άβαταρ μέλους
Kabamaru11
Δημοσιεύσεις: 6529
Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Kabamaru11 »

Τρομερα υπερτιμημενος φορ ο φωτης,αν επαιζε σε εμας,δεν θα τον καλουσαν καν στην αποστολη της εθνικης.Το πεναλτυ χαζο αλλα καθαρο.Γενικα μας λειπει η σκληραδα,δεν εχουμε κερδισει μονομαχια.Κεντρο δεν εχουμε,ο Σιωπης τρεχει αλλα κανει λαθη,ο Μανταλος δεν.....αφου δεν ειναι καν οκταρι.Απο αριστερα δεν παιζουμε καν.
Άβαταρ μέλους
-keeper-
Δημοσιεύσεις: 2592
Εγγραφή: Τετ 23 Δεκ 2020, 10:14
Τοποθεσία: Κρήτη

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από -keeper- »

Συγνώμη ρε παιδιά αλλά τι πέναλτι είναι αυτό ;
Γλιστράει και πέφτει πάνω στο πόδι του αμυντικού
Δεν τον ανατρέπει ο αμυντικός
renegade
Δημοσιεύσεις: 19481
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από renegade »

Eγω περισσότερο επιθετικό φάουλ βλέπω παρά πέναλτι

Καθαρή κάρτα στον Φέργκιουσον γάργαρα
Άβαταρ μέλους
astral
Δημοσιεύσεις: 10681
Εγγραφή: Τρί 11 Αύγ 2020, 13:19

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από astral »

Κανένα πέναλτι.

Μεγάλο καρναβάλι ο διαιτητής.
Έπνιξε την κάρτα τους και το φάουλ στον Τζολη
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”