Γνωστός ο ρόλος της Εθνικής εδώ και χρόνια..... κάπως πρέπει ν'ανέβουν οι χρηματιστηριακές αξίες των παικτών της χαβούζας. Ο Ντελιας αν έφευγε το καλοκαίρι που μας πέρασε μεταγραφή θα είχε πάρει την φανέλα σπίτι τουDIAMANTIS99 έγραψε:Το ότι ο αναπληρωματικος στην αεκ ,Μανταλος θεωρειται φαβορι του Κωνσταντελια στην αρχικη ενδεκαδα της Εθνικης, δεν ξερω αν με απογοητευει η με θυμωνει . (Αυτος που θα επρεπε να θυμωνει βεβαια περισσοτερο ειναι ο Κωνσταντελιας)
Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
-
boogeyman77
- Δημοσιεύσεις: 7013
- Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
- Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
- Επικοινωνία:
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
- Mitsospaoki4
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 14132
- Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος
-
boogeyman77
- Δημοσιεύσεις: 7013
- Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
- Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
- Επικοινωνία:
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Σε τι ακριβώς διαφωνείς; Ο φετινός Ιωαννίδης είναι για εθνική; Αν έπαιζε πχ στον ΠΑΟΚ υπήρχε περίπτωση να τον καλέσει; Έχεις δει τι κάνουν Κουλούρης και Τζίμας φέτος;Ο Βαγιανιδης που είναι η χαρά των αριστερών εξτρέμ; Έχεις δει τι κάνουν Σαλιακας και Κατσέρης εκεί που παίζουν; Ο Ρετσος; Ακόμα και ο φετινός Μιχαηλίδης λιγότερες γκάφες έχει και χωρίς την αβάντα που έχει με μη καταλογισμό κόκκινων και πέναλτι που έχει υποπέσει .renegade έγραψε:Sorry αλλά ο οπαδισμος σου σε κάνει να έχεις σε όλα λαθοςGEOL έγραψε:Πάντα και για πάντα Ρέτσος, φυσικά όλα τα βαζελοπαίδια, πρώην και νυν, του γκάνταλφ και φυσικά και αυτή η θρυλική μορφή του παγκόσμιου ποδοσφαίρου, ο σπυριάρης
Για Μάνταλο,Κουρμπελη και Χατζηγιοβανη και μόνο οι κλήσεις τους αποτελούν ανέκδοτο
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 6529
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Η ενδεκάδα του Ελλάδα-Σκωτία (4-2-3-1):
Τζολάκης - Ρότα, Μαυροπάνος, Κουλιεράκης, Τσιμίκας - Σιώπης, Μάνταλος, Κωνσταντέλιας, Μασούρας Τζόλης - Ιωαννίδης.
Να γκρινιαξω;Ε θα γκρινιαξω;Ποιος Μανταλος μωρε;Σαν 8αρι κιολας,καλα για Φωτη αντι του Παυλιδη,κλαινε κ τα δακρυα.Εννοειται πως αφου λειπει ο Μπακαπεφτας,αυτη η αρχηγαρα,εβαλε τον Ντελια.
Αν με ρωτατε,ποιον θα εβαζα στην θεση του Μανταλου,ακομα κ τον Αλεξανδροπουλο θα εβαζα,τον Μουζακιτη (αν κ μαζι με Σιωπη χανουμε πολυ σε υψος),τον Ζαφειρη,αλλα σιγουρα οχι τον κυπελοκουβαλητη.
Τζολάκης - Ρότα, Μαυροπάνος, Κουλιεράκης, Τσιμίκας - Σιώπης, Μάνταλος, Κωνσταντέλιας, Μασούρας Τζόλης - Ιωαννίδης.
Να γκρινιαξω;Ε θα γκρινιαξω;Ποιος Μανταλος μωρε;Σαν 8αρι κιολας,καλα για Φωτη αντι του Παυλιδη,κλαινε κ τα δακρυα.Εννοειται πως αφου λειπει ο Μπακαπεφτας,αυτη η αρχηγαρα,εβαλε τον Ντελια.
Αν με ρωτατε,ποιον θα εβαζα στην θεση του Μανταλου,ακομα κ τον Αλεξανδροπουλο θα εβαζα,τον Μουζακιτη (αν κ μαζι με Σιωπη χανουμε πολυ σε υψος),τον Ζαφειρη,αλλα σιγουρα οχι τον κυπελοκουβαλητη.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106604
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Κοίτα σαν παίκτης ο Ζαφείρης είναι πιο τρεχαντήρι και με μεγαλύτερες αντοχές (ως νεότερος), αλλά ο Μάνταλος είναι πιο εγκεφαλικός από τον Ζαφείρη. Είναι κάτι σαν τον Schwab που προτιμάει ο Razvan στη θέση αυτή.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Oι ποδοπαλαιστές της χάρτινης είναι για Εθνική Ενόπλων.
Ο Ιωαννίδης μέτριο-καλός, αλλά τέλος πάντων αν έχει έναν Κωνσταντέλια απο πίσω μπορεί να γράψει.
Τζήμας, Κωστούλας, Koύτσιας μπορούσανε να είναι στην ομάδα.
Το κέντρο είναι αδύναμο. Ο Μουζακίτης πιστεύω θα μπεί κάποια στιγμή.
Ο Ιωαννίδης μέτριο-καλός, αλλά τέλος πάντων αν έχει έναν Κωνσταντέλια απο πίσω μπορεί να γράψει.
Τζήμας, Κωστούλας, Koύτσιας μπορούσανε να είναι στην ομάδα.
Το κέντρο είναι αδύναμο. Ο Μουζακίτης πιστεύω θα μπεί κάποια στιγμή.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Σβαμπαλος.ΑποστόληςΑ έγραψε:Κοίτα σαν παίκτης ο Ζαφείρης είναι πιο τρεχαντήρι και με μεγαλύτερες αντοχές (ως νεότερος), αλλά ο Μάνταλος είναι πιο εγκεφαλικός από τον Ζαφείρη. Είναι κάτι σαν τον Schwab που προτιμάει ο Razvan στη θέση αυτή.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Πήρε μεταγραφή δλδ;Mitsospaoki4 έγραψε:Ντελιας βασικός!
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 6529
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
πόσο υπερτιμημένος είναι αυτός ο Ιωαννίδης ρε σεις; καθομαι και βλεπω, τον εχω δει μόνο εναντίον του ΠΑΟΚ εννοείται, δεν εχω την ..ανωμαλία να κάθομαι να βλέπω παιχνίδια που δεν παίζει ο ΠΑΟΚ! Αυτός είναι ο .... Φωτάρας που μας εχετε ζαλίσει τα ούμπαλα;;
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 6529
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Τρομερα υπερτιμημενος φορ ο φωτης,αν επαιζε σε εμας,δεν θα τον καλουσαν καν στην αποστολη της εθνικης.Το πεναλτυ χαζο αλλα καθαρο.Γενικα μας λειπει η σκληραδα,δεν εχουμε κερδισει μονομαχια.Κεντρο δεν εχουμε,ο Σιωπης τρεχει αλλα κανει λαθη,ο Μανταλος δεν.....αφου δεν ειναι καν οκταρι.Απο αριστερα δεν παιζουμε καν.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Συγνώμη ρε παιδιά αλλά τι πέναλτι είναι αυτό ;
Γλιστράει και πέφτει πάνω στο πόδι του αμυντικού
Δεν τον ανατρέπει ο αμυντικός
Γλιστράει και πέφτει πάνω στο πόδι του αμυντικού
Δεν τον ανατρέπει ο αμυντικός
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Eγω περισσότερο επιθετικό φάουλ βλέπω παρά πέναλτι
Καθαρή κάρτα στον Φέργκιουσον γάργαρα
Καθαρή κάρτα στον Φέργκιουσον γάργαρα
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Κανένα πέναλτι.
Μεγάλο καρναβάλι ο διαιτητής.
Έπνιξε την κάρτα τους και το φάουλ στον Τζολη
Μεγάλο καρναβάλι ο διαιτητής.
Έπνιξε την κάρτα τους και το φάουλ στον Τζολη