+1 κι από μένα.
Ηδη έχει ειπωθεί ότι ο Σερτζιο απορρίφθηκε γιατί ζητούσε υψηλό μπατζετ και ήδη έχει ειπωθεί ότι ο Πουσιτς ζητούσε συμβόλαιο μεγαλύτερο του Ραζβαν.
Και ήδη ξέρουμε ότι ο Λισι δεν ζήτησε ούτε ψηλό μπατζετ, ούτε ψηλό μισθό. Μια δουλειά ζήτησε να βγει το μεροκάματο και να φτιάξει το CV του σαν πρώτος προπονητής που δεν παλεύει για να μείνει στην πρώτη κατηγορία.
Εκτός αν πιστεύουμε το παραμύθι ότι χρειαζόταν Ματος, Βιεϊρίνια και Παπαμιμικος να σκαρφιστούν μια εβδομάδα ψευδών ειδήσεων για να κρατήσουν επτασφράγιστο μυστικό το τεράστιο όνομα του Λισι μη τυχόν και μας τον κλέψει κανείς.
Ποτέ δεν θα βγει κανείς να πει τι ακριβώς έγινε, οπότε ο καθένας θα έχει την αλήθεια του.
ΥΓ: αυτό δεν κάνει τον Λισι κακό προπονητή απαραίτητα, θα κριθεί εν καιρω και με βάση το υλικό που θα του φέρουν.
ΥΓ2: η μεταγραφική στασιμότητα, το ότι παίκτες με υψηλά συμβόλαια όπως Κεντζιορα, Οζντοεφ, Τάισον είτε φεύγουν είτε τους προτείνουμε βαρβάτη μείωση, το ότι έχουν φύγει 8-9 και δεν έχει έρθει κανένας, το σίριαλ με Γιαννουλη κτλ δείχνουν ακριβώς την πορεία μας σε συνδιασμο με το όνομα/μισθό και απαιτήσεις του προπονητή που κλείσαμε. Μην αναφέρουμε την «αξιοποίηση» των ακαδημιών ξαφνικά (λες και δεν βγάλαμε Κουλιερακη, Τζολη, Ντελια, Τζιμα, Μύθου, Χατσιδη κτλ) ως δικαιολογία. Βρωμάει η δουλειά. Κι αν πει κανείς κάτι θα πουν κάνουμε γήπεδο να είναι έτοιμο στα 100 χρόνια.
ΥΓ3: γερός να είναι ο Ιβάν και για πάντα στον ΠΑΟΚ. Ολο το κράξιμο και όλον τον διχασμό τον δημιουργεί η απουσία του. Ακόμα κι αν δεν μπορεί να έρθει ο ίδιος, θα μπορούσε να μιλάει με τον κόσμο, να μοιράζεται πράγματα για το που είμαστε, που θέλουμε να πάμε και τι προσπαθούμε να κάνουμε. Οχι να βάζει τον ΔΑΠιτη σώγαμπρο να μας κουνάει το δάχτυλο.