Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Mitsospaoki4
Moderator
Δημοσιεύσεις: 14132
Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Mitsospaoki4 »

Πάντως οι πληροφορίες όλων των αρδ για την φοβερή προεργασία που είχε γίνει και τους κλεισμένους παίχτες που περίμεναν, πήγαν πανηγυρικά στον κουβά.
These users thanked the author Mitsospaoki4 for the post (total 8):
Developer4, Panx Romana, MikeStr4, Kevin, namisenoiazei, Logistis, gk.box16, DIKEFALOS29
Άβαταρ μέλους
Metagrafakias
Δημοσιεύσεις: 2653
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 15:55

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Metagrafakias »

delos15 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 11:07 Οχι ρε αδερφε. Οταν μια ομαδα παλευει με τα ΄΄τυπικα΄΄ 15 μερες για εναν κλεισμενο ελευθερο, να μην πουλησει κανενα. Οταν ειναι να φυγει καποιος γινεται με συνοπτικες, οταν ειναι να ερθει καποιος μας βγαινει η παναγια και γινομαστε κωλος εδω μεσα.
Οταν αρχισει η ομαδα να συμπεριφερεται ως πραγματικο selling club , ας πουλησει οποιον θελει.
Η τελευταια προταση ειναι ολο το κλειδι της υποθεσης...
Εχουμε λαθος στο μυαλο μας την ενοια του selling club..
O ΠΑΟΚ ουτε κατα διανοια δεν ειναι, κι ας εχει πουλησει ουκ ολιγους παικτες με πολλα εκατομυρια τα τελευταια χρονια...
Selling club ειναι να πουλας εναν παικτη 15εκ και να τον αναπληρωνεις με 2 νεα προτζεκτ των 5εκ,τα οποια θα πουλησεις μελλοντικα τοσο και ουτε καθεξης...Και συντηρεις οικονομικα την ομαδα αλλα και την εξελισεις....
Θα παρω για παραδειγμα τον Κουλιερακη μιας και το προβλημα μας ειναι στα στοπερ τωρα...
Πηραμε γυρω στα 15εκ με τα μπονους...
Στις επομενες μεταγραφικες περιοδους ηρθαν Κολλει 32 χρονων ελευθερος,Βιετεσκα δανεικος και αγυριστος,Λοβρεν 36 χρονων και Βολιακο δανεικος και αγυριστος...Καμια προοδο,κανενα πλανο...Παικτες μιας χρησης και αν μας βγουν...Για να καταληξεις εντελει με τον Κεντζιορα που ηρθε για δεξι μπακ,τον οποιο αφησες ελευθερο και αυτον και τον Μιχαηλιδη που οσο ηταν ο Κουλιε,αυτος ηταν η αλλαγη του....
Ειναι ντροπη να μιλαμε για selling club..
Σε καποια γωνια μας ακουει ο Αγιαξ και η Ντορτμουντ και εχουν πεθανει στα γελια....
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Metagrafakias την Παρ 26 Ιουν 2026, 12:08, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
These users thanked the author Metagrafakias for the post (total 12):
delos15, Ριαν_Καπαγιαννιδης, xrisitsapa, geobila, Gregk19262000, embuji, Developer4, shearer4, xpek20, elvetos and 2 more users
Άβαταρ μέλους
tolis14
Δημοσιεύσεις: 2520
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 11:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από tolis14 »

ΚΩΣΤΑΣ2019 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 11:42 Athens »

Λες να μην εχει να πληρωσει ο "πουλα μπατίρη"?????
Ολα τα σχόλια σου γυρω απ αυτό περιστρεφονται.
Καλά δεν το ξέρεις ότι τα τόπικ Μεταγραφές Καλοκαιριού 202x με μαθηματική ακρίβεια μετατρέπονται σε κάποιο σημείο σε τόπικ Ο Μπατίρης Που Δεν Είχε Δεύτερο Σακάκι Ούτε Μαντήλι Να Κλάψει με ένα τατς από Οι Τρεις Αυτοφοράκηδες;
These users thanked the author tolis14 for the post (total 4):
giaxxo, ΚΩΣΤΑΣ2019, Ally Samagoal, navigator11
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6980
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Taseos »

Athens έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 11:34 μηπως τελικα ο Πουσιτς ηταν ο πρωτος στοχος απλα ζητουσε πολλα και πηγαμε στον δευτερο στοχο?
Κάτσε γιατί όσο ήταν ο πουσιτς ήταν του γιωργη, τώρα που έφερνε προπονητή οι ματος βιερινια , έγινε δεύτερος στόχος ; Τελικά τι μας κρύβουν ;
These users thanked the author Taseos for the post (total 2):
Ally Samagoal, paok apo epilogi
Maezono Masakiyo
Δημοσιεύσεις: 1714
Εγγραφή: Σάβ 02 Ιούλ 2016, 11:13

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Maezono Masakiyo »

Equalizer έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:34 Αυτό που ανέβασε ο Βαρέλα σημαίνει οτι έκλεισε και έρχεται ο γιος του;

Ρε να μας τρελάνετε θέλετε;

Μια από τις 100 πιθανές μεταφράσεις αυτής της εικόνας πήρατε, και οχι μόνο τη θεωρήσατε δεδομένη αλλά επιμένετε κιόλας οτι "ΕΓΡΑΨΕ ΟΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ"

Δε λεω μπορεί και να έρθει

Αυτό το πράγμα που μου βάζετε εδώ όμως δεν σημαίνει ούτε με σφαίρες πως "έγραψε οτι έκλεισε κι έρχεται"

ΕΛΕΟΣ

Εδώ πέρυσι ανέβαζε "πληροφορίες" για παίκτες ο Πόρκυ που ο ίδιος αυτοπροσδιορίζεται ως παπατζής και ο ίδιος επίσης αναφέρε εμμέσως πλην σαφώς οτι πρόκειται για παπάδες και εμείς ψάχναμε να δούμε αν οι παίκτες αυτοί ταιριάζουν στο Λουτσέσκουμπολ και υπολογίζαμε σε τι ποσά περίπου αναμένεται να κλείσουν. Τώρα σου φένεται παράξενο που βλέπουμε φωτιά κάπου που υπάρχει καπνός(έστω κι αν αυτόν τον καπνό μπορεί να τον ερμηνεύουμε λάθος);
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Maezono Masakiyo την Παρ 26 Ιουν 2026, 11:59, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
These users thanked the author Maezono Masakiyo for the post:
Mica
Maxpaok
Δημοσιεύσεις: 3134
Εγγραφή: Παρ 07 Μάιος 2021, 12:57

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Maxpaok »

Μεταγραφές μυστηρίου....
Άγκαθα, Σέρλοκ
embuji
Δημοσιεύσεις: 4328
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

Ε του πουσιτσ ρε φιλε καποιος θα κλεισει πριν την δευτερα δε γινεται. Πρεπει να ειναι εκει Ολλανδια καποια μεταγραφη δε γινεται!
xyz_o_peponas
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Δευ 15 Ιουν 2026, 11:10

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από xyz_o_peponas »

Αυτά τα "δεν γίνεται" σταθερή αξία τόσα χρόνια. Ήδη περιμένω εκεί τέλος Αυγούστου αρχές Σεπτέμβρη τα "μην ανησυχείτε ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να αφήσουν την Χ,ψ θέση κενή"
These users thanked the author xyz_o_peponas for the post (total 2):
Kevin, Montrealiotis
Άβαταρ μέλους
freemind
Δημοσιεύσεις: 1554
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 08:30

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από freemind »

Athens έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 11:34 μηπως τελικα ο Πουσιτς ηταν ο πρωτος στοχος απλα ζητουσε πολλα και πηγαμε στον δευτερο στοχο?
γάτα
These users thanked the author freemind for the post (total 3):
paokkerkir, paok apo epilogi, Unpsofable78
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16705
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Equalizer »

Athens έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 11:34 μηπως τελικα ο Πουσιτς ηταν ο πρωτος στοχος απλα ζητουσε πολλα και πηγαμε στον δευτερο στοχο?
Ο ορισμός του τοξικού σχολίου

Τι εννοείς ρε φίλε;

Στο τόπικ των μεταγραφών στα καλά καθούμενα υπονοείς οτι λόγω οικονομικών πήγαμε σε άλλο προπονητή

ΑΝΤΕ και ίσχυε αυτό. Ε και; Καλά κάναμε.

Εφόσον δεν ξέρεις ούτε τι ζητούσε ούτε τι σκέφτηκε η ομάδα, απλά ρίχνεις τοξικά άδεια για να πιάσεις δηλητηριώδη γεμάτα


Ε λοιπόν μάθε οτι ΟΧΙ, δεν ήταν οικονομικοί οι βασικοί λόγοι που αλλάξαμε στόχευση. Εξ αρχής υπήρχαν στελέχη εντός ομάδας που δε τον ήθελαν.

Θα επιτραπεί λοιπόν σε κάποιους από εμάς να πιστεύουμε οτι ίσως να μην ήταν μόνο τα λεφτά το θέμα.
These users thanked the author Equalizer for the post (total 3):
Ally Samagoal, PAOKevolution, paokkerkir
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4161
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από pagotatzis »

Κάθε φορά που λες χειρότερα δε γίνεται μας διαψεύδουν κατηγορηματικά!
These users thanked the author pagotatzis for the post (total 2):
Maklaz, Developer4
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2119
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Maklaz »

pagotatzis έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 12:12 Κάθε φορά που λες χειρότερα δε γίνεται μας διαψεύδουν κατηγορηματικά!
Φίλε μου μόνο εσύ θα μας σώσεις.

Πούλα τζελάτο να γίνουμε!!
These users thanked the author Maklaz for the post:
navigator11
ΚΩΣΤΑΣ2019
Δημοσιεύσεις: 3860
Εγγραφή: Τετ 22 Μάιος 2019, 13:38

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από ΚΩΣΤΑΣ2019 »

Athens έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 11:47
ΚΩΣΤΑΣ2019 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 11:42 Athens »

Λες να μην εχει να πληρωσει ο "πουλα μπατίρη"?????
Ολα τα σχόλια σου γυρω απ αυτό περιστρεφονται.
εισαι οτι να ναι
οπως θα προσεξες πολλοί "οτι να ναι" μαζευτηκαν
These users thanked the author ΚΩΣΤΑΣ2019 for the post:
Ally Samagoal
Developer4
Δημοσιεύσεις: 756
Εγγραφή: Κυρ 03 Σεπ 2023, 21:40

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Developer4 »

xyz_o_peponas έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 12:05 Αυτά τα "δεν γίνεται" σταθερή αξία τόσα χρόνια. Ήδη περιμένω εκεί τέλος Αυγούστου αρχές Σεπτέμβρη τα "μην ανησυχείτε ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να αφήσουν την Χ,ψ θέση κενή"
Mωρέ όντως δε γίνεται... Αλλά είναι άλλο δε γίνεται, ψάχνω βασικό στόπερ και θα πάρω και άλλο το δε γίνεται και φέρνω τον ... Βολιάκο...

Είναι άλλο πράγμα ψάχνω βασικό χαφ, γιατί με Μεϊτέ κόλλησα και δε βγαίνει άκρη και άλλο φέρνω στα χασομέρια ... Μπακαγιόκο...

Το αριθμητικό πράγματι με λίγες εξαιρέσεις ποτέ δεν ήταν το θέμα, το ποιοτικό βάσει αξίας και χαρακτηριστικών είναι το πρόβλημα, δες το σωστό παράδειγμα με τους παίκτες μια χρήσης που αναφέρεται παραπάνω...
Developer4
Δημοσιεύσεις: 756
Εγγραφή: Κυρ 03 Σεπ 2023, 21:40

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Developer4 »

tolis14 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 11:51
ΚΩΣΤΑΣ2019 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 11:42 Athens »

Λες να μην εχει να πληρωσει ο "πουλα μπατίρη"?????
Ολα τα σχόλια σου γυρω απ αυτό περιστρεφονται.
Καλά δεν το ξέρεις ότι τα τόπικ Μεταγραφές Καλοκαιριού 202x με μαθηματική ακρίβεια μετατρέπονται σε κάποιο σημείο σε τόπικ Ο Μπατίρης Που Δεν Είχε Δεύτερο Σακάκι Ούτε Μαντήλι Να Κλάψει με ένα τατς από Οι Τρεις Αυτοφοράκηδες;
Ισχύει όπως ισχύει και το εξής pattern:

Ιούνιος ---> Σοβαροί παίκτες δεν έρχονται Ελλάδα, τα προκριματικά τα περνάει ο κορμός
Ιούλιος ---> Προετοιμασία, επίσημα παιχνίδια (συγκέντρωση), first qualify then transfers
Αρχές - Μέσα Αυγούστου ---> Συνέχεια επίσημων άρα first qualify then transfers
Τέλη Αυγούστου ---> Όποιος εν τέλει έχει έρθει, είτε αγορά είτε ελεύθερος, γεμίζει δε γεμίζει το μάτι, ΝΑ ΤΟΝ ΔΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ
All summer long ---> Ανεξαρτήτως ευκολίας εκάστοτε υπόθεσης, προεργασιών που έχουν γίνει ή δεν έχουν γίνει, καθυστερήσεις, κολλήματα etc μέχρι να κλείσει ΑΝ κλείσει μια μεταγραφή
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”