65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Τι ακριβως ειναι "κουτσομπολιστικο" ρε φιλε? Σιγα μη ζητησω και αδεια για να συζητησω παικτη του ΠΑΟΚ. Και οπως ειπα ΕΙΔΙΚΑ οταν υπαρχουν υποψιες οτι τα πιστευω του επιρρεαζουν την ομαδα.
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Μπορει να κανει "οτι γουσταρει" οσο δεν επιρεαζει την ομαδα. Αν αυτα που πιστευει τον κανουν να χανει ματς τοτε δεν ειναι "κανε οτι γουσταρεις". Οπως δε μπορουν οι αθλητες να τρωνε οτι να ναι και να κοιμουντε οποτε να ναι. Οι JW εχουν ενα σωρο περιεργες ιατρικες πεπιθησεις.
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Και οι άλλες θρησκείες έχουν περίεργα θέματα που επηρεάζουν την καριέρα τους. Νηστείες, θεωρίες , τρόπος ζωής κλπ
Στο τέλος τέλος, ότι γουστάρουν θα κάνουν ολοι .
Στο τέλος τέλος, ότι γουστάρουν θα κάνουν ολοι .
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Εχουν το δικαιωμα να κανουν και να πιστευουν οτι θελουν και εχω το δικαιωμα να το σχολιασω και να εχω οτι αποψη θελω.
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Ναι σίγουρα , σχολίασε ότι θες, αλλά για το "κανε οτι γουσταρεις", δεν μπορεί να κάνει κανείς τίποτα οταν αφορά θρησκευτικά ή άλλα προσωπικά θέματα.
Έχω άποψη και για αυτήν τη θρησκεία και για τις αλλες, αλλά θεωρώ ότι καλύτερα να μην ανοίξω αυτήν την κουβέντα, μιας και δεν κάνει ο ίδιος ο παίκτης καμία αναφορά.
Έχω άποψη και για αυτήν τη θρησκεία και για τις αλλες, αλλά θεωρώ ότι καλύτερα να μην ανοίξω αυτήν την κουβέντα, μιας και δεν κάνει ο ίδιος ο παίκτης καμία αναφορά.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Αν ο Ντέλιας πεθάνει το βράδυ, αύριο θα βγει ανακοίνωση από την ΠΑΕ, θα βγει βίντεο, θα ονομάσουν το προπονητικό "Ιωάννης Κωνσταντέλιας" και μεθαύριο θα αρχίσουν να ψάχνουν βασικό δεκάρι.CCCP έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 23:36 Μπορει να κανει "οτι γουσταρει" οσο δεν επιρεαζει την ομαδα. Αν αυτα που πιστευει τον κανουν να χανει ματς τοτε δεν ειναι "κανε οτι γουσταρεις". Οπως δε μπορουν οι αθλητες να τρωνε οτι να ναι και να κοιμουντε οποτε να ναι. Οι JW εχουν ενα σωρο περιεργες ιατρικες πεπιθησεις.
Οπότε ναι, φυσικά θα κάνει ό,τι γουστάρει. Πρώτα άνθρωπος και μετά αθλητής.
Αν στον Ιβάν πέφτει λόγος 10% για τη ζωή του Ντέλια, σε εσένα κι εμένα πέφτει 0%, διότι ο Ντέλιας σε εμάς δεν χρωστάει ούτε 0,01€ από τα λεφτά που έχει βγάλει και ούτε 0,000001% του ταλέντου του.
Ούτε κανένα βυσματάκι είναι, ούτε τίποτα. Στον ΠΑΟΚ είναι υποχρεωμένος όσο ορίζει το συμβόλαιό του.
Και σ'τα λέει ένας άθρησκος αυτά.
Αν η οποιαδήποτε προσωπική επιλογή του επηρεάζει την απόδοσή του στην ομάδα, τότε είναι δουλειά της ομάδας να σκύψει πάνω του και να βρει λύση.
Προς το παρόν δεν έχω δει κάτι τέτοιο.
Ας πρόσεχαν να πάρουν καλύτερο αντιΝτέλια για όταν είναι τραυματίας/άρρωστος και όχι τον Ivanusec.
Χίλιες φορές να έχω στην ομάδα έναν σεβαστικό οικογενειάρχη με μετρημένη ζωή και συμπεριφορά, παρά έναν μανιώδη καπνιστή.
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Δεν ειχα και δεν εχω καμια διαθεση γενικα να σχολιασω την προσωπικη ζωη του Ντελια. Αλλα οπως ειπα μαζευωντε αρκετα "περιεργα" και δεν γινεται να το αγνωησει κανεις πια.
Τι να κανουμε δηλαδη, το παιδι ξεκαθαρα εχει καποιες ιδαιτερωτητες να κανουμε τους χαζους?
Ελπιζω απλα να ειναι τυχαιο και να μην επαναληφθουν αυτα με τις ιωσεις φετος.
Τι να κανουμε δηλαδη, το παιδι ξεκαθαρα εχει καποιες ιδαιτερωτητες να κανουμε τους χαζους?
Ελπιζω απλα να ειναι τυχαιο και να μην επαναληφθουν αυτα με τις ιωσεις φετος.
- Σουριναμέζος
- Δημοσιεύσεις: 4076
- Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2019, 17:00
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Μπαρκα ξανα, δεν με ενδιαφερει καθολου η προσωπικη του ζωη.
Απλα:
1) Με ενοχλει που καποιοι θεωρουν οτι δεν πρεπει να γινεται η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ αρνητικη συζητηση για τον Ντελια, ακομα και καλοπροερετη επικοδομητη κριτικη επι του αγωνιστικου. Το οτι "δεν μου πεφτει λογος" δε σημαινει οτι δε μπορω ουτε καν να σχολιασω σε ενα φορουμ. Αυτο που θα κριθει ειναι η ποιοτητα των γραφωμενων μου.
2) Επαναλανβανω οτι ηδη απο περσι χωρις να ξερω τιποτα μου εκανε εντυπωση το ποσες φορες ελληψε με ιωσεις. Μπορει να μην εχεις δει κατι εσυ βλεπω ομως εγω.
Απλα:
1) Με ενοχλει που καποιοι θεωρουν οτι δεν πρεπει να γινεται η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ αρνητικη συζητηση για τον Ντελια, ακομα και καλοπροερετη επικοδομητη κριτικη επι του αγωνιστικου. Το οτι "δεν μου πεφτει λογος" δε σημαινει οτι δε μπορω ουτε καν να σχολιασω σε ενα φορουμ. Αυτο που θα κριθει ειναι η ποιοτητα των γραφωμενων μου.
2) Επαναλανβανω οτι ηδη απο περσι χωρις να ξερω τιποτα μου εκανε εντυπωση το ποσες φορες ελληψε με ιωσεις. Μπορει να μην εχεις δει κατι εσυ βλεπω ομως εγω.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος CCCP την Πέμ 25 Ιουν 2026, 00:00, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
That's not the point. Απλα λεω οτι μαζευτηκαν πολλα μικρα και δε μπορεις να μη τα σχολιασεις.Σουριναμέζος έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 23:56 Και είσαι σίγουρος ότι αυτά έχουν λειτουργήσει εις βάρος του ΠΑΟΚ?
- Σουριναμέζος
- Δημοσιεύσεις: 4076
- Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2019, 17:00
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Νομίζω ότι είναι αυτονόητο ότι χωρίς αυτές τις ιδιαιτερότητες το παιδί θα είχε φύγει από την χώρα πριν 2 χρόνια. Θέλουμε πιτόγυρο θέλουμε και να μην παχαίνει.
- These users thanked the author Σουριναμέζος for the post:
- margas
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Kι αυτο απολυτως αληθεια ειναι και μπορει να αποδηχτει φοβερα ευεργετικο για τον ΠΑΟΚ σε βαθος χρονου για να μη πω ειναι ηδη.
Οπως σωστο ειναι και για το οτι πρεπει να βρει η ομαδα μπακ απ δεκαρι για τον Ντελια. Βεβαια τωρα θα αλλαξει το σχημα αλλα και παλι δε μπορει να λυπει ο Ντελιας και να καταρρεει ολο το συστημα γιατι δεν εχεις δημιουργηκοτητα αλλιως.
Οπως σωστο ειναι και για το οτι πρεπει να βρει η ομαδα μπακ απ δεκαρι για τον Ντελια. Βεβαια τωρα θα αλλαξει το σχημα αλλα και παλι δε μπορει να λυπει ο Ντελιας και να καταρρεει ολο το συστημα γιατι δεν εχεις δημιουργηκοτητα αλλιως.
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Πέρα ότι όλα αυτά τα καφενειακα είναι ντροπιαστικα για μας τους ίδιους, γιατί δεν μπορούμε να διαχωρίσουμε κάποια σημαντικα και ουσιώδη πράγματα...μία ερώτηση μόνοCCCP έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 23:36 Μπορει να κανει "οτι γουσταρει" οσο δεν επιρεαζει την ομαδα. Αν αυτα που πιστευει τον κανουν να χανει ματς τοτε δεν ειναι "κανε οτι γουσταρεις". Οπως δε μπορουν οι αθλητες να τρωνε οτι να ναι και να κοιμουντε οποτε να ναι. Οι JW εχουν ενα σωρο περιεργες ιατρικες πεπιθησεις.
Έχεις δει ποτέ ομάδα να κάνει " συζήτηση" με παίκτη της για το ραμαντανι?
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Αν δεν το γυρίσει στο δωδεκάθεο δε θα ησυχάσει το παλικάρι, να έχει για αρχηγό τον Ζεύς που πετάει και κεραυνούς στο γάμμα.