Δλδ του καυλωσε του Βαρελα μετα απο τοσα χρονια κ με τον τροπο που εφυγε να ανεβασει φωτο με τα παιδια του ,εκ τν οποιων ο ενας φημολογειται οτι κλεινει , απο την Τουμπα κ να λεει παντα εδω...κ δν καταλαβαμε σωστα εμεις οτι προκειται για μεταγραφη...οκ...οπως τ βλεπει ο καθενας..Equalizer έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:34 Αυτό που ανέβασε ο Βαρέλα σημαίνει οτι έκλεισε και έρχεται ο γιος του;
Ρε να μας τρελάνετε θέλετε;
Μια από τις 100 πιθανές μεταφράσεις αυτής της εικόνας πήρατε, και οχι μόνο τη θεωρήσατε δεδομένη αλλά επιμένετε κιόλας οτι "ΕΓΡΑΨΕ ΟΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ"
Δε λεω μπορεί και να έρθει
Αυτό το πράγμα που μου βάζετε εδώ όμως δεν σημαίνει ούτε με σφαίρες πως "έγραψε οτι έκλεισε κι έρχεται"
ΕΛΕΟΣ
Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5764
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
- These users thanked the author Dimitris_L4 for the post (total 4):
- obanebane, epitropos, Gregk19262000, Panx Romana
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ο Καπαγιαννιδης δεν ξερω που ξερει οτι η αρχικη προταση στον Γιαννουλη ηταν 1εκ και μετα φτασαμε το 3+1.
Επι του πρακτέου ομως τα 3+1 για Γιαννουλη που το χειμωνα μιλαει με οποιον θελει δεν ειναι πολλα;
Επισης ο Μπιανκο με αυτο που εδειξε σε εμας, παλι τα 2εκ-2.5εκ δεν θα πρεπει να ειναι μαξιμουμ; Αδυνατω να πιστεψω οτι ο Μπιανκο θα ερθει για πρωτη αλλαγη στον ΠΑΟΚ. Μονο τρεχει και κοβει, οταν περνουσε η μπαλα απλα την ακουμπουσε στον επιθετικο τομεα.
Με συγχωρειται αλλα αν εχεις Τεηλορ Μπαμπα και Γκομεζ, εγω τελος Αυγουστου θα το πηγαινα τον Γιαννουλη.
Επισης για Μπιανκο παλι ας τον αφησουν μεχρι Αυγουστο γιατι εχεις Μειτε Ζαφειρη Καμαρα και αν μεινει Οζντοεβ. Τωρ αμιλαμε 2εκ για τον Πεμπτο χαφ μας που wannabe 3ος
Καλο Αυγουστο για αυτους
Βαρελα μιλαμε για δανεισμο. Κανενα προβλημα αλλα Μυθου τι θα γινει; ο μικρος τα κολλαει αν παιξει 25 ματς θα κανει σιγουρα 10 ειναι δεν νιωθει
Επι του πρακτέου ομως τα 3+1 για Γιαννουλη που το χειμωνα μιλαει με οποιον θελει δεν ειναι πολλα;
Επισης ο Μπιανκο με αυτο που εδειξε σε εμας, παλι τα 2εκ-2.5εκ δεν θα πρεπει να ειναι μαξιμουμ; Αδυνατω να πιστεψω οτι ο Μπιανκο θα ερθει για πρωτη αλλαγη στον ΠΑΟΚ. Μονο τρεχει και κοβει, οταν περνουσε η μπαλα απλα την ακουμπουσε στον επιθετικο τομεα.
Με συγχωρειται αλλα αν εχεις Τεηλορ Μπαμπα και Γκομεζ, εγω τελος Αυγουστου θα το πηγαινα τον Γιαννουλη.
Επισης για Μπιανκο παλι ας τον αφησουν μεχρι Αυγουστο γιατι εχεις Μειτε Ζαφειρη Καμαρα και αν μεινει Οζντοεβ. Τωρ αμιλαμε 2εκ για τον Πεμπτο χαφ μας που wannabe 3ος
Καλο Αυγουστο για αυτους
Βαρελα μιλαμε για δανεισμο. Κανενα προβλημα αλλα Μυθου τι θα γινει; ο μικρος τα κολλαει αν παιξει 25 ματς θα κανει σιγουρα 10 ειναι δεν νιωθει
- These users thanked the author iasoiako for the post:
- ΚΩΣΤΑΣ2019
-
Panostas1995
- Δημοσιεύσεις: 1182
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μήπως για αυτό τον λόγο αργούν οι μεταγραφές; Επειδή δεν έχει έσοδα;delos15 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 11:07 Οχι ρε αδερφε. Οταν μια ομαδα παλευει με τα ΄΄τυπικα΄΄ 15 μερες για εναν κλεισμενο ελευθερο, να μην πουλησει κανενα. Οταν ειναι να φυγει καποιος γινεται με συνοπτικες, οταν ειναι να ερθει καποιος μας βγαινει η παναγια και γινομαστε κωλος εδω μεσα.
Οταν αρχισει η ομαδα να συμπεριφερεται ως πραγματικο selling club , ας πουλησει οποιον θελει.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
τα έσοδα ερχωντε μέσω των επενδύσεων.
Επισης μια ζωη θυμαμαι τις ομαδες να μας λενε οταν πηγαιναμε να παρουμε καποιον παικτη , να περιμενουμε να βρουν τον αντικαταστατη του για να ολοκληρωθεί η κινηση.
Δεν νομιζω να υποστιριζει καποιος με σθενος οτι και εμεις πραταμε το ιδιο στο παρελθον.
Επισης μια ζωη θυμαμαι τις ομαδες να μας λενε οταν πηγαιναμε να παρουμε καποιον παικτη , να περιμενουμε να βρουν τον αντικαταστατη του για να ολοκληρωθεί η κινηση.
Δεν νομιζω να υποστιριζει καποιος με σθενος οτι και εμεις πραταμε το ιδιο στο παρελθον.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος delos15 την Παρ 26 Ιουν 2026, 11:33, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5764
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
ο Μπαμπα ειναι Μουντιαλ κ λογικα συνεχιζει κ αλλο...αρα μιλαμε οτι στα πρωτα ματς δε θα τν εχουμε..Αν θεωρεις οτι με Τειλορ κ Γκομεζ ειμαστε καλα οκ...iasoiako έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 11:24 Ο Καπαγιαννιδης δεν ξερω που ξερει οτι η αρχικη προταση στον Γιαννουλη ηταν 1εκ και μετα φτασαμε το 3+1.
Επι του πρακτέου ομως τα 3+1 για Γιαννουλη που το χειμωνα μιλαει με οποιον θελει δεν ειναι πολλα;
Επισης ο Μπιανκο με αυτο που εδειξε σε εμας, παλι τα 2εκ-2.5εκ δεν θα πρεπει να ειναι μαξιμουμ; Αδυνατω να πιστεψω οτι ο Μπιανκο θα ερθει για πρωτη αλλαγη στον ΠΑΟΚ. Μονο τρεχει και κοβει, οταν περνουσε η μπαλα απλα την ακουμπουσε στον επιθετικο τομεα.
Με συγχωρειται αλλα αν εχεις Τεηλορ Μπαμπα και Γκομεζ, εγω τελος Αυγουστου θα το πηγαινα τον Γιαννουλη.
Επισης για Μπιανκο παλι ας τον αφησουν μεχρι Αυγουστο γιατι εχεις Μειτε Ζαφειρη Καμαρα και αν μεινει Οζντοεβ. Τωρ αμιλαμε 2εκ για τον Πεμπτο χαφ μας που wannabe 3ος
Καλο Αυγουστο για αυτους
Βαρελα μιλαμε για δανεισμο. Κανενα προβλημα αλλα Μυθου τι θα γινει; ο μικρος τα κολλαει αν παιξει 25 ματς θα κανει σιγουρα 10 ειναι δεν νιωθει
Οσον αφορα τα ποσα, η αγορα εχει ξεφυγει ειναι δεδομενο...παιχτες που πριν 3 χρονια θα τους πληρωνες 1-1,5 τωρα θες τα διπλασια..Αρα τα 2-2,5 για Μπιανκο και τα 3,5+1 για Γιαννουλη οχι δν ειναι πολλα ΔΥΣΤΥΧΩΣ...
- These users thanked the author Dimitris_L4 for the post:
- geobila
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ο Γιαννουλης έχει άλλα 2 χρόνια συμβόλαιο .. επιπλέον τον ρώτησες αν θέλει να περιμένει μέχρι 31 Αυγούστου
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
μηπως τελικα ο Πουσιτς ηταν ο πρωτος στοχος απλα ζητουσε πολλα και πηγαμε στον δευτερο στοχο?
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Παιδιά οι ρήτρες χωρίζονται σε υποχρεωτικές βάση συμμετοχών η στόχων πχ άνοδο κατηγορίας, είτε σε απλά μια εκτίμηση βάση της οποιας ξεκινάνε οι διαπραγματεύσεις.
Επίσης τα 2 και 2.5 μύρια για παίχτη ρόστερ, εξελιξιμο με μεταπλωητικη αξία, σε τέτοια ηλικία από ιταλικό πρωτάθλημα και δη Φιορεντίνα, είναι μετριο-λιγα. Αυτά τα νούμερα δεν υπάρχουν πια.
Στα 3-3.5 θα έρθει αν έρθει τελικά.
Εδώ 2.5-3 ζητάμε για ντεσποτοφ Καμαρά που είναι 30
Επίσης τα 2 και 2.5 μύρια για παίχτη ρόστερ, εξελιξιμο με μεταπλωητικη αξία, σε τέτοια ηλικία από ιταλικό πρωτάθλημα και δη Φιορεντίνα, είναι μετριο-λιγα. Αυτά τα νούμερα δεν υπάρχουν πια.
Στα 3-3.5 θα έρθει αν έρθει τελικά.
Εδώ 2.5-3 ζητάμε για ντεσποτοφ Καμαρά που είναι 30
-
xrisitsapa
- Δημοσιεύσεις: 5432
- Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Προς το παρον, φαινεται οτι στηριζουμε τον Λισι με τα χιλια....
Θα μπει στο αεροπλανο τη Δευτερα και θα νομιζει οτι τον πηραμε για τον ΠΑΟΚ Β'
Θα μπει στο αεροπλανο τη Δευτερα και θα νομιζει οτι τον πηραμε για τον ΠΑΟΚ Β'
- These users thanked the author xrisitsapa for the post:
- Kostas_FI
-
ΚΩΣΤΑΣ2019
- Δημοσιεύσεις: 3860
- Εγγραφή: Τετ 22 Μάιος 2019, 13:38
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Athens »
Λες να μην εχει να πληρωσει ο "πουλα μπατίρη"?????
Ολα τα σχόλια σου γυρω απ αυτό περιστρεφονται.
Λες να μην εχει να πληρωσει ο "πουλα μπατίρη"?????
Ολα τα σχόλια σου γυρω απ αυτό περιστρεφονται.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ΚΩΣΤΑΣ2019 την Παρ 26 Ιουν 2026, 11:44, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- These users thanked the author ΚΩΣΤΑΣ2019 for the post (total 5):
- tolis14, PAOKevolution, giaxxo, Ally Samagoal, Unpsofable78
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Πες πες πες μπορεί να το.πιαστεψει και ο ίδιος γι'αυτό το λέει συνέχεια ο Αθήνα σκέτο
- These users thanked the author eorptol1 for the post:
- ΚΩΣΤΑΣ2019
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
εισαι οτι να ναιΚΩΣΤΑΣ2019 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 11:42 Athens »
Λες να μην εχει να πληρωσει ο "πουλα μπατίρη"?????
Ολα τα σχόλια σου γυρω απ αυτό περιστρεφονται.