Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5764
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

Equalizer έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:34 Αυτό που ανέβασε ο Βαρέλα σημαίνει οτι έκλεισε και έρχεται ο γιος του;

Ρε να μας τρελάνετε θέλετε;

Μια από τις 100 πιθανές μεταφράσεις αυτής της εικόνας πήρατε, και οχι μόνο τη θεωρήσατε δεδομένη αλλά επιμένετε κιόλας οτι "ΕΓΡΑΨΕ ΟΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ"

Δε λεω μπορεί και να έρθει

Αυτό το πράγμα που μου βάζετε εδώ όμως δεν σημαίνει ούτε με σφαίρες πως "έγραψε οτι έκλεισε κι έρχεται"

ΕΛΕΟΣ
Δλδ του καυλωσε του Βαρελα μετα απο τοσα χρονια κ με τον τροπο που εφυγε να ανεβασει φωτο με τα παιδια του ,εκ τν οποιων ο ενας φημολογειται οτι κλεινει , απο την Τουμπα κ να λεει παντα εδω...κ δν καταλαβαμε σωστα εμεις οτι προκειται για μεταγραφη...οκ...οπως τ βλεπει ο καθενας..
These users thanked the author Dimitris_L4 for the post (total 4):
obanebane, epitropos, Gregk19262000, Panx Romana
Άβαταρ μέλους
van rooy
Δημοσιεύσεις: 3414
Εγγραφή: Τρί 19 Φεβ 2019, 13:15

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από van rooy »

Μπορεί να ήρθε χαλκιδική :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
iasoiako
Δημοσιεύσεις: 1574
Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 15:42

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από iasoiako »

Ο Καπαγιαννιδης δεν ξερω που ξερει οτι η αρχικη προταση στον Γιαννουλη ηταν 1εκ και μετα φτασαμε το 3+1.

Επι του πρακτέου ομως τα 3+1 για Γιαννουλη που το χειμωνα μιλαει με οποιον θελει δεν ειναι πολλα;

Επισης ο Μπιανκο με αυτο που εδειξε σε εμας, παλι τα 2εκ-2.5εκ δεν θα πρεπει να ειναι μαξιμουμ; Αδυνατω να πιστεψω οτι ο Μπιανκο θα ερθει για πρωτη αλλαγη στον ΠΑΟΚ. Μονο τρεχει και κοβει, οταν περνουσε η μπαλα απλα την ακουμπουσε στον επιθετικο τομεα.

Με συγχωρειται αλλα αν εχεις Τεηλορ Μπαμπα και Γκομεζ, εγω τελος Αυγουστου θα το πηγαινα τον Γιαννουλη.

Επισης για Μπιανκο παλι ας τον αφησουν μεχρι Αυγουστο γιατι εχεις Μειτε Ζαφειρη Καμαρα και αν μεινει Οζντοεβ. Τωρ αμιλαμε 2εκ για τον Πεμπτο χαφ μας που wannabe 3ος

Καλο Αυγουστο για αυτους


Βαρελα μιλαμε για δανεισμο. Κανενα προβλημα αλλα Μυθου τι θα γινει; ο μικρος τα κολλαει αν παιξει 25 ματς θα κανει σιγουρα 10 ειναι δεν νιωθει
These users thanked the author iasoiako for the post:
ΚΩΣΤΑΣ2019
Άβαταρ μέλους
omerta76
Δημοσιεύσεις: 3265
Εγγραφή: Δευ 05 Ιαν 2015, 15:36
Τοποθεσία: Ελλαδα

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από omerta76 »

Μήπως πάει ο ίδιος στο Πλατανίστσι στο τουρνουά; :D
Panostas1995
Δημοσιεύσεις: 1182
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Panostas1995 »

delos15 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 11:07 Οχι ρε αδερφε. Οταν μια ομαδα παλευει με τα ΄΄τυπικα΄΄ 15 μερες για εναν κλεισμενο ελευθερο, να μην πουλησει κανενα. Οταν ειναι να φυγει καποιος γινεται με συνοπτικες, οταν ειναι να ερθει καποιος μας βγαινει η παναγια και γινομαστε κωλος εδω μεσα.
Οταν αρχισει η ομαδα να συμπεριφερεται ως πραγματικο selling club , ας πουλησει οποιον θελει.
Μήπως για αυτό τον λόγο αργούν οι μεταγραφές; Επειδή δεν έχει έσοδα;
Άβαταρ μέλους
delos15
Δημοσιεύσεις: 527
Εγγραφή: Πέμ 14 Φεβ 2008, 21:28
Τοποθεσία: Στην αγκαλιά του αετού

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από delos15 »

τα έσοδα ερχωντε μέσω των επενδύσεων.

Επισης μια ζωη θυμαμαι τις ομαδες να μας λενε οταν πηγαιναμε να παρουμε καποιον παικτη , να περιμενουμε να βρουν τον αντικαταστατη του για να ολοκληρωθεί η κινηση.
Δεν νομιζω να υποστιριζει καποιος με σθενος οτι και εμεις πραταμε το ιδιο στο παρελθον.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος delos15 την Παρ 26 Ιουν 2026, 11:33, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5764
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

iasoiako έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 11:24 Ο Καπαγιαννιδης δεν ξερω που ξερει οτι η αρχικη προταση στον Γιαννουλη ηταν 1εκ και μετα φτασαμε το 3+1.

Επι του πρακτέου ομως τα 3+1 για Γιαννουλη που το χειμωνα μιλαει με οποιον θελει δεν ειναι πολλα;

Επισης ο Μπιανκο με αυτο που εδειξε σε εμας, παλι τα 2εκ-2.5εκ δεν θα πρεπει να ειναι μαξιμουμ; Αδυνατω να πιστεψω οτι ο Μπιανκο θα ερθει για πρωτη αλλαγη στον ΠΑΟΚ. Μονο τρεχει και κοβει, οταν περνουσε η μπαλα απλα την ακουμπουσε στον επιθετικο τομεα.

Με συγχωρειται αλλα αν εχεις Τεηλορ Μπαμπα και Γκομεζ, εγω τελος Αυγουστου θα το πηγαινα τον Γιαννουλη.

Επισης για Μπιανκο παλι ας τον αφησουν μεχρι Αυγουστο γιατι εχεις Μειτε Ζαφειρη Καμαρα και αν μεινει Οζντοεβ. Τωρ αμιλαμε 2εκ για τον Πεμπτο χαφ μας που wannabe 3ος

Καλο Αυγουστο για αυτους


Βαρελα μιλαμε για δανεισμο. Κανενα προβλημα αλλα Μυθου τι θα γινει; ο μικρος τα κολλαει αν παιξει 25 ματς θα κανει σιγουρα 10 ειναι δεν νιωθει
ο Μπαμπα ειναι Μουντιαλ κ λογικα συνεχιζει κ αλλο...αρα μιλαμε οτι στα πρωτα ματς δε θα τν εχουμε..Αν θεωρεις οτι με Τειλορ κ Γκομεζ ειμαστε καλα οκ...
Οσον αφορα τα ποσα, η αγορα εχει ξεφυγει ειναι δεδομενο...παιχτες που πριν 3 χρονια θα τους πληρωνες 1-1,5 τωρα θες τα διπλασια..Αρα τα 2-2,5 για Μπιανκο και τα 3,5+1 για Γιαννουλη οχι δν ειναι πολλα ΔΥΣΤΥΧΩΣ...
These users thanked the author Dimitris_L4 for the post:
geobila
Demir
Δημοσιεύσεις: 9059
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Demir »

Ο Γιαννουλης έχει άλλα 2 χρόνια συμβόλαιο .. επιπλέον τον ρώτησες αν θέλει να περιμένει μέχρι 31 Αυγούστου
Άβαταρ μέλους
astral
Δημοσιεύσεις: 10680
Εγγραφή: Τρί 11 Αύγ 2020, 13:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από astral »

ε όλο και κάποιος θα τον ρώτησε :D
Άβαταρ μέλους
Athens
Δημοσιεύσεις: 5718
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 21:25

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Athens »

μηπως τελικα ο Πουσιτς ηταν ο πρωτος στοχος απλα ζητουσε πολλα και πηγαμε στον δευτερο στοχο?
geobila
Δημοσιεύσεις: 1278
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2025, 09:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από geobila »

Παιδιά οι ρήτρες χωρίζονται σε υποχρεωτικές βάση συμμετοχών η στόχων πχ άνοδο κατηγορίας, είτε σε απλά μια εκτίμηση βάση της οποιας ξεκινάνε οι διαπραγματεύσεις.

Επίσης τα 2 και 2.5 μύρια για παίχτη ρόστερ, εξελιξιμο με μεταπλωητικη αξία, σε τέτοια ηλικία από ιταλικό πρωτάθλημα και δη Φιορεντίνα, είναι μετριο-λιγα. Αυτά τα νούμερα δεν υπάρχουν πια.

Στα 3-3.5 θα έρθει αν έρθει τελικά.
Εδώ 2.5-3 ζητάμε για ντεσποτοφ Καμαρά που είναι 30
xrisitsapa
Δημοσιεύσεις: 5432
Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από xrisitsapa »

Προς το παρον, φαινεται οτι στηριζουμε τον Λισι με τα χιλια....
Θα μπει στο αεροπλανο τη Δευτερα και θα νομιζει οτι τον πηραμε για τον ΠΑΟΚ Β'
These users thanked the author xrisitsapa for the post:
Kostas_FI
ΚΩΣΤΑΣ2019
Δημοσιεύσεις: 3860
Εγγραφή: Τετ 22 Μάιος 2019, 13:38

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από ΚΩΣΤΑΣ2019 »

Athens »

Λες να μην εχει να πληρωσει ο "πουλα μπατίρη"?????
Ολα τα σχόλια σου γυρω απ αυτό περιστρεφονται.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ΚΩΣΤΑΣ2019 την Παρ 26 Ιουν 2026, 11:44, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
These users thanked the author ΚΩΣΤΑΣ2019 for the post (total 5):
tolis14, PAOKevolution, giaxxo, Ally Samagoal, Unpsofable78
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 12003
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από eorptol1 »

Πες πες πες μπορεί να το.πιαστεψει και ο ίδιος γι'αυτό το λέει συνέχεια ο Αθήνα σκέτο
These users thanked the author eorptol1 for the post:
ΚΩΣΤΑΣ2019
Άβαταρ μέλους
Athens
Δημοσιεύσεις: 5718
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 21:25

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Athens »

ΚΩΣΤΑΣ2019 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 11:42 Athens »

Λες να μην εχει να πληρωσει ο "πουλα μπατίρη"?????
Ολα τα σχόλια σου γυρω απ αυτό περιστρεφονται.
εισαι οτι να ναι
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”