Θεόδωρος Ζαγοράκης
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Οντως ευτυχως που ο Ζαγορ δεν ακουει κανενα ,γι'αυτο αλωστε η ομαδα λειτουργει τελεια αυτο τον καιρο.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Οταν λεμε να ακουει δεν εννοουμε το paomania.Εννοουμε να αφουγκραζεται και το κλιμα που επικρατει στον λαο.Ξερεις το ενστικτο του κοσμου συνηθως ειναι σωστο και το ενστικτο του λαου αυτο τον καιρο λεει οτι ο ΠΑΟΚ εχει αναγκη απο ατομα με προσωπηκοτητα και παραστασεις.Η πλειοψηφια του κοσμου, τουλαχστον ετσι πιστευω εγω, εχει σιχαθει τους ΠΑΟΚαρχες και θα ηθελε να ακουσει ατομα στη διοικηση παντελως αγνωστα.Δεν ηξερε κανενας τον Παπαδοπουλο οταν πρωτοξεκινησε αυτη η διοικηση, ακουσε ομως οτι ειχε μια πλουσια καριερα στα οικονομικα και ειπε μπραβο.Οσοι βιαζεστε να κατηγορησετε οσους ασκουν κριτικη οτι το κανουν χωρις υπομονη δεν νομιζω να θυμουνται να ειχε ασκηθει κριτικη στην εισοδο του Παπαδοπουλου.Ασκηθηκε κριτικη στον γκαγκατση, υιο και πατηρ, ασκηθηκε στον Δερμτζακη, προσωπα ειτε με γνωστο παρελθον ειτε με ανυπαρκτο.Δεν περιμενουμε πανω απο το πληκτρολογιο να κραξουμε οτι και αν ακουγεται.Κραζουμε για οτι εχουμε σχηματισμενη αποψη και για τον Δουκα εχουμε.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
ο δουκας θα κριθει για την δουλεια του. οταν κανεις προσληψη στο γραφειο τυπου στις 99% των περιπτωσεων θα προσλαβεις δημοσιογραφο. αυτο κανουν ολοι και η αληθεια ειναι οτι δεν ειναι κακο. στην περιπτωση μας ο δημοσιογραφος ηταν απαραιτητο να ειναι Παοκτσης. δεν μπορω να φανταστω τι θα γινοταν αυτη την στιγμη εαν π.χ ειχε προσλαβει π.χ τον περικλη στελλα. ουτε να το φανταστω μπορω.Da_Paok έγραψε: Ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ αποφάσισε να ξεκινήσει από το τμήμα επικοινωνίας, καθώς θεωρεί ότι ο ΠΑΟΚ πάσχει σ΄ αυτό τον τομέα κι αποφάσισε να προσλάβει τον Λευτέρη Δούκα, μέχρι πρότινος ραδιοφωνικό παραγωγό, αλλά με πείρα στο ρεπορτάζ του ΠΑΟΚ, προκειμένου να βοηθήσει σ΄ αυτή την κατεύθυνση. Ήδη ο Δούκας εμφανίζεται στα γραφεία της ΠΑΕ τις τελευταίες δύο τρείς μέρες και ίσως και σήμερα ανακοινωθεί η συνεργασία του με τον ΠΑΟΚ.
πηρε τον δουκα, με τα δικα του κριτηρια και την δικη του λογικη. θα κριθει.
η απορια μου ομως ειναι αλλη. εχουμε να κανουμε με αντικατασταση καποιου στελεχους του γραφειου τυπου που κριθηκε οτι δεν ειναι ικανο ή απλα πηραν ακομη ενα ατομο? απο το ρεπορταζ το μονο που προκυπτει ειναι οτι εγινε προσληψη.
εαν εχουμε να κανουμε με αυτο, θεωρω υπερβολικα υπερβολικο να υπαρχει στην παε ΠΑΟΚ γραφειο τυπου με 4 απασχολουμενους υπαλληλους. τραβηγμενο μεχρι εκει που δεν παει. ουτε στο δημοσιο τετοια πραγματα.
δεν ξερω τι εχει στο νου του ο ζαγορακης αλλα πιστευω πως ο οταν ο κοσμος ζηταει να στελεχωθει η παε με αξια ατομα, θεωρει οτι ταυτοχρονα πρεπει να απομακρυνθουν και ατομα που δεν μπορουν να ανταποκριθουν στις απαιτησεις της ομαδας. μπορει να κανω και λαθος.
η δικη μου η γνωμη παντως αυτη ειναι. να αντικατασταθουν οσοι θεωρει η διοικηση οτι δεν κανουν και οχι απλα να προσθεσουμε και αλλα 15 ατομα στο προσωπικο της εταιρειας.
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Όποιον, μα όποιον, ΜΑ ΟΠΟΙΟΝ και να φέρει στον ΠΑΟΚ ο Ζαγοράκης, πάντα θα έχουμε κάτι να πούμε. Αν δεν είναι ΠΑΟΚτσής, (θα) λέμε ότι λέγαμε για τον Ζήκο. Ναι ναι καλός αλλά δεν είναι ΠΑΟΚτσής. Αν είναι ΠΑΟΚτσής, (θα) λέμε ότι δεν αξίζει τη θέση, αλλά την παίρνει από τα κολλητιλίκια και επειδή είναι ΠΑΟΚτσής.
Στο γαμωπασοκ δώσαμε-τε 100 μέρες πριν αρχίσουν τα καντήλια, στον ΠΑΟΚ ούτε λεπτό. Αλήθεια, γιατί δε σας αρέσει ο Δούκας? Τον είδατε να δουλέυει σε αντίστοιχη θέση και δε σας ικανοποίησε? Ο Δούκας και ο χ Δούκας. Το ίδιο ισχύει και για τον Παπαδόπουλο, αν και στην συγκεκριμένη περίπτωση έχει ήδη περάσει από την Διοίκηση του ΠΑΟΚ. Θα κριθεί στην πορεία, και όχι πριν.
Όλοι κρίνονται και θα κριθούν από τα έργα τους, και όχι από το όνομά τους. Παραδείγματος χάρη, Fernando Santos, που στον έναν μύριζε και στον άλλο ξύνιζε, αλλά στο τέλος όλοι θέλανε να μη φύγει.
Για όλα γνώμη έχουμε και όλα τα ξέρουμε, αλλά μας φταίει το παοκ24, το ολαπαοκ και το παοκμανια. Τον καθρέφτη όμως που αν τον κοιτάξουμε στα μάτια θα μας φτύσει, τον αποφεύγουμε...
Στο γαμωπασοκ δώσαμε-τε 100 μέρες πριν αρχίσουν τα καντήλια, στον ΠΑΟΚ ούτε λεπτό. Αλήθεια, γιατί δε σας αρέσει ο Δούκας? Τον είδατε να δουλέυει σε αντίστοιχη θέση και δε σας ικανοποίησε? Ο Δούκας και ο χ Δούκας. Το ίδιο ισχύει και για τον Παπαδόπουλο, αν και στην συγκεκριμένη περίπτωση έχει ήδη περάσει από την Διοίκηση του ΠΑΟΚ. Θα κριθεί στην πορεία, και όχι πριν.
Όλοι κρίνονται και θα κριθούν από τα έργα τους, και όχι από το όνομά τους. Παραδείγματος χάρη, Fernando Santos, που στον έναν μύριζε και στον άλλο ξύνιζε, αλλά στο τέλος όλοι θέλανε να μη φύγει.
Για όλα γνώμη έχουμε και όλα τα ξέρουμε, αλλά μας φταίει το παοκ24, το ολαπαοκ και το παοκμανια. Τον καθρέφτη όμως που αν τον κοιτάξουμε στα μάτια θα μας φτύσει, τον αποφεύγουμε...
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Μια χαρά είναι ο Δούκας με το στυλάκι του ελπίζω να πουλήσει τρέλα όπως μας πουλάνε όλοι σ΄αυτό το μπουρδέλο.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Πολύ καλή επιλογή ο Λευτέρης Δούκας.. από τους καλύτερους στην πόλη... βέβαια σε ένα συνάφι σαν κι αυτό που ο μονόφθαλμος βασιλεύει στους τυφλούς...
Εγώ τον παρακολουθώ πάνω από 17 χρόνια (από το ράδιο Θεσ/νικη) και θεωρώ ότι είναι πολύ καλή κίνηση...
Εγώ τον παρακολουθώ πάνω από 17 χρόνια (από το ράδιο Θεσ/νικη) και θεωρώ ότι είναι πολύ καλή κίνηση...
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
+1940yiannisPAOKitalia έγραψε:Όποιον, μα όποιον, ΜΑ ΟΠΟΙΟΝ και να φέρει στον ΠΑΟΚ ο Ζαγοράκης, πάντα θα έχουμε κάτι να πούμε. Αν δεν είναι ΠΑΟΚτσής, (θα) λέμε ότι λέγαμε για τον Ζήκο. Ναι ναι καλός αλλά δεν είναι ΠΑΟΚτσής. Αν είναι ΠΑΟΚτσής, (θα) λέμε ότι δεν αξίζει τη θέση, αλλά την παίρνει από τα κολλητιλίκια και επειδή είναι ΠΑΟΚτσής.
Στο γαμωπασοκ δώσαμε-τε 100 μέρες πριν αρχίσουν τα καντήλια, στον ΠΑΟΚ ούτε λεπτό. Αλήθεια, γιατί δε σας αρέσει ο Δούκας? Τον είδατε να δουλέυει σε αντίστοιχη θέση και δε σας ικανοποίησε? Ο Δούκας και ο χ Δούκας. Το ίδιο ισχύει και για τον Παπαδόπουλο, αν και στην συγκεκριμένη περίπτωση έχει ήδη περάσει από την Διοίκηση του ΠΑΟΚ. Θα κριθεί στην πορεία, και όχι πριν.
Όλοι κρίνονται και θα κριθούν από τα έργα τους, και όχι από το όνομά τους. Παραδείγματος χάρη, Fernando Santos, που στον έναν μύριζε και στον άλλο ξύνιζε, αλλά στο τέλος όλοι θέλανε να μη φύγει.
Για όλα γνώμη έχουμε και όλα τα ξέρουμε, αλλά μας φταίει το παοκ24, το ολαπαοκ και το παοκμανια. Τον καθρέφτη όμως που αν τον κοιτάξουμε στα μάτια θα μας φτύσει, τον αποφεύγουμε...
Ιταλέ τα σέβη μου!
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Αν άκουγε το περιβάλλον του ΠΑΟΚ θα εδιωχνε τον σαντος τον δεύτερο χρόνο .....ευτυχώς δεν το άκουσε και δικαιώθηκε.....
- PAPA TSIBIKOS
- Δημοσιεύσεις: 1454
- Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Η επιλογή Δούκα (δημοσ. από τον ΣΠΟΡ 103 ) από τον Ζαγοράκη πιστεύω ότι είναι μια καθαρά επιθετική κίνηση από τον πρόεδρο προς τα "ουδέτερα Μ.Μ.Ε" τους 33% 33% 33% με σκοπό να τους δείξει ότι δεν τους φοβάται και ότι είναι έτοιμος να συγκρουστεί με όποιον τον υπονομεύει συστηματικά.
Υ.Γ1. Έκανα ένα μικρό πέρασμα από τα "ουδέτερα" ράδια και τα αρνητικά σχόλια άρχισαν ήδη .
Υ.Γ.2 Σε παλιότερο σχόλιο μου είχα γράψει ότι μετά το Βατελό με Βρύζα εχω χαλαστεί πολλή με τον 103 και δεν το γράφω για ξεκάρφωμα.
Υ.Γ1. Έκανα ένα μικρό πέρασμα από τα "ουδέτερα" ράδια και τα αρνητικά σχόλια άρχισαν ήδη .
Υ.Γ.2 Σε παλιότερο σχόλιο μου είχα γράψει ότι μετά το Βατελό με Βρύζα εχω χαλαστεί πολλή με τον 103 και δεν το γράφω για ξεκάρφωμα.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21286
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
προσωπικά,το δούκα τον έχω σε σχετική εκτίμηση κ σημαντικά ψηλότερα σε σχέση με την πλειονότητα των δημόσια κ επ'αμοιβή ενασχολούμενων με ΠΑΟΚ.το αν θα κάνει καλά τη δουλειά που θα του ανατεθεί (;) ή που του ανατέθηκε ήδη (είς αναμονή της επίσημης ανακοίνωσης) μένει να φανεί.το ότι δεν αρέσκεται δημοσίως,ειλικρινώς ή προσποιητά,να βλέπει τα πάντα αποκλειστικά μέσα από οπαδικές παρωπίδες κ να ανακαλύπτει παντού εχθρούς,συγκαταλέγεται από εμένα στα θετικά του.εύχομαι να δικαιώσει το ζαγοράκη.
κατά τα λοιπά,κρατήστε μάγκες την "οργή" σας για το ζαγοράκη για μετά το πέρας των πλέη-όφ.στα πολύ ΚΑΥΤΑ ζητήματα,κύρια τα αγωνιστικά-οικονομικά,θα δώσει τότε "εξετάσεις" ο ζαγόρ.αν δε δώσει πειστικές "απαντήσεις" επ'αυτών,ο δούκας θα'ναι το έλασσον των ελασσόνων θέμα προς συζήτηση το καλοκαίρι.
κατά τα λοιπά,κρατήστε μάγκες την "οργή" σας για το ζαγοράκη για μετά το πέρας των πλέη-όφ.στα πολύ ΚΑΥΤΑ ζητήματα,κύρια τα αγωνιστικά-οικονομικά,θα δώσει τότε "εξετάσεις" ο ζαγόρ.αν δε δώσει πειστικές "απαντήσεις" επ'αυτών,ο δούκας θα'ναι το έλασσον των ελασσόνων θέμα προς συζήτηση το καλοκαίρι.
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Εγώ στα κλεφτά που άκουσα τον Νικολάου, καλά λόγια είπε για τη συγκεκριμένη κίνηση.PAPA TSIBIKOS έγραψε:Υ.Γ1. Έκανα ένα μικρό πέρασμα από τα "ουδέτερα" ράδια και τα αρνητικά σχόλια άρχισαν ήδη .
- PAPA TSIBIKOS
- Δημοσιεύσεις: 1454
- Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Ό Νικολάου είναι καθαρό ΠΑΟΚΙ από άλλους γίνεται το πάρτι........μουσάκιες κόζα νόστρες κ.λ.π.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
novito έγραψε:Μπορουμε να βρουμε εναν απο δω μεσα για προπονητη που θα εχει καει ωρες στο manager και θα ειναι και ΠΑΟΚτσης....
είμαι στο 2022 και είμαι προπονητής στον γαυρο.... κανω?
[youtube]Fd1SzB-N5nU&feature=related[/youtube]
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Falegkos την Πέμ 07 Απρ 2011, 00:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Τον Δούκα τον άκουγα κι εγώ όταν ήταν στο ράδιο Θεσ/νίκη και απ' ότι θυμάμαι συμφωνούσα με όσα έλεγε.Βέβαια μετά έφυγα από την πόλη και έχασα την εξέληξη του.
Πάντως η ιδέα να "χτυπήσουμε" τους ΑΡΔ με ΑΡΔ (αν τελικά κάτι τέτοιο ισχύει) δεν είναι κακή.
Ίσως και να έχει περισσότερο ενδιαφέρον απ' ότι νομίζουμε.
Πάντως η ιδέα να "χτυπήσουμε" τους ΑΡΔ με ΑΡΔ (αν τελικά κάτι τέτοιο ισχύει) δεν είναι κακή.