Θεόδωρος Ζαγοράκης

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από joshua »

Οντως ευτυχως που ο Ζαγορ δεν ακουει κανενα ,γι'αυτο αλωστε η ομαδα λειτουργει τελεια αυτο τον καιρο.
Dimg4

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Dimg4 »

Ναι ενω αν ακουγε θα γινομασταν Μπαρτσελονα.
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από joshua »

Οταν λεμε να ακουει δεν εννοουμε το paomania.Εννοουμε να αφουγκραζεται και το κλιμα που επικρατει στον λαο.Ξερεις το ενστικτο του κοσμου συνηθως ειναι σωστο και το ενστικτο του λαου αυτο τον καιρο λεει οτι ο ΠΑΟΚ εχει αναγκη απο ατομα με προσωπηκοτητα και παραστασεις.Η πλειοψηφια του κοσμου, τουλαχστον ετσι πιστευω εγω, εχει σιχαθει τους ΠΑΟΚαρχες και θα ηθελε να ακουσει ατομα στη διοικηση παντελως αγνωστα.Δεν ηξερε κανενας τον Παπαδοπουλο οταν πρωτοξεκινησε αυτη η διοικηση, ακουσε ομως οτι ειχε μια πλουσια καριερα στα οικονομικα και ειπε μπραβο.Οσοι βιαζεστε να κατηγορησετε οσους ασκουν κριτικη οτι το κανουν χωρις υπομονη δεν νομιζω να θυμουνται να ειχε ασκηθει κριτικη στην εισοδο του Παπαδοπουλου.Ασκηθηκε κριτικη στον γκαγκατση, υιο και πατηρ, ασκηθηκε στον Δερμτζακη, προσωπα ειτε με γνωστο παρελθον ειτε με ανυπαρκτο.Δεν περιμενουμε πανω απο το πληκτρολογιο να κραξουμε οτι και αν ακουγεται.Κραζουμε για οτι εχουμε σχηματισμενη αποψη και για τον Δουκα εχουμε.
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από kos »

Da_Paok έγραψε: Ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ αποφάσισε να ξεκινήσει από το τμήμα επικοινωνίας, καθώς θεωρεί ότι ο ΠΑΟΚ πάσχει σ΄ αυτό τον τομέα κι αποφάσισε να προσλάβει τον Λευτέρη Δούκα, μέχρι πρότινος ραδιοφωνικό παραγωγό, αλλά με πείρα στο ρεπορτάζ του ΠΑΟΚ, προκειμένου να βοηθήσει σ΄ αυτή την κατεύθυνση. Ήδη ο Δούκας εμφανίζεται στα γραφεία της ΠΑΕ τις τελευταίες δύο τρείς μέρες και ίσως και σήμερα ανακοινωθεί η συνεργασία του με τον ΠΑΟΚ.
ο δουκας θα κριθει για την δουλεια του. οταν κανεις προσληψη στο γραφειο τυπου στις 99% των περιπτωσεων θα προσλαβεις δημοσιογραφο. αυτο κανουν ολοι και η αληθεια ειναι οτι δεν ειναι κακο. στην περιπτωση μας ο δημοσιογραφος ηταν απαραιτητο να ειναι Παοκτσης. δεν μπορω να φανταστω τι θα γινοταν αυτη την στιγμη εαν π.χ ειχε προσλαβει π.χ τον περικλη στελλα. ουτε να το φανταστω μπορω.

πηρε τον δουκα, με τα δικα του κριτηρια και την δικη του λογικη. θα κριθει.
η απορια μου ομως ειναι αλλη. εχουμε να κανουμε με αντικατασταση καποιου στελεχους του γραφειου τυπου που κριθηκε οτι δεν ειναι ικανο ή απλα πηραν ακομη ενα ατομο? απο το ρεπορταζ το μονο που προκυπτει ειναι οτι εγινε προσληψη.

εαν εχουμε να κανουμε με αυτο, θεωρω υπερβολικα υπερβολικο να υπαρχει στην παε ΠΑΟΚ γραφειο τυπου με 4 απασχολουμενους υπαλληλους. τραβηγμενο μεχρι εκει που δεν παει. ουτε στο δημοσιο τετοια πραγματα.

δεν ξερω τι εχει στο νου του ο ζαγορακης αλλα πιστευω πως ο οταν ο κοσμος ζηταει να στελεχωθει η παε με αξια ατομα, θεωρει οτι ταυτοχρονα πρεπει να απομακρυνθουν και ατομα που δεν μπορουν να ανταποκριθουν στις απαιτησεις της ομαδας. μπορει να κανω και λαθος.

η δικη μου η γνωμη παντως αυτη ειναι. να αντικατασταθουν οσοι θεωρει η διοικηση οτι δεν κανουν και οχι απλα να προσθεσουμε και αλλα 15 ατομα στο προσωπικο της εταιρειας.
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Όποιον, μα όποιον, ΜΑ ΟΠΟΙΟΝ και να φέρει στον ΠΑΟΚ ο Ζαγοράκης, πάντα θα έχουμε κάτι να πούμε. Αν δεν είναι ΠΑΟΚτσής, (θα) λέμε ότι λέγαμε για τον Ζήκο. Ναι ναι καλός αλλά δεν είναι ΠΑΟΚτσής. Αν είναι ΠΑΟΚτσής, (θα) λέμε ότι δεν αξίζει τη θέση, αλλά την παίρνει από τα κολλητιλίκια και επειδή είναι ΠΑΟΚτσής.

Στο γαμωπασοκ δώσαμε-τε 100 μέρες πριν αρχίσουν τα καντήλια, στον ΠΑΟΚ ούτε λεπτό. Αλήθεια, γιατί δε σας αρέσει ο Δούκας? Τον είδατε να δουλέυει σε αντίστοιχη θέση και δε σας ικανοποίησε? Ο Δούκας και ο χ Δούκας. Το ίδιο ισχύει και για τον Παπαδόπουλο, αν και στην συγκεκριμένη περίπτωση έχει ήδη περάσει από την Διοίκηση του ΠΑΟΚ. Θα κριθεί στην πορεία, και όχι πριν.

Όλοι κρίνονται και θα κριθούν από τα έργα τους, και όχι από το όνομά τους. Παραδείγματος χάρη, Fernando Santos, που στον έναν μύριζε και στον άλλο ξύνιζε, αλλά στο τέλος όλοι θέλανε να μη φύγει.

Για όλα γνώμη έχουμε και όλα τα ξέρουμε, αλλά μας φταίει το παοκ24, το ολαπαοκ και το παοκμανια. Τον καθρέφτη όμως που αν τον κοιτάξουμε στα μάτια θα μας φτύσει, τον αποφεύγουμε...
Άβαταρ μέλους
brigate4
Δημοσιεύσεις: 1620
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 15:06

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από brigate4 »

Μια χαρά είναι ο Δούκας με το στυλάκι του ελπίζω να πουλήσει τρέλα όπως μας πουλάνε όλοι σ΄αυτό το μπουρδέλο.
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1665
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από ioanmits »

Πολύ καλή επιλογή ο Λευτέρης Δούκας.. από τους καλύτερους στην πόλη... βέβαια σε ένα συνάφι σαν κι αυτό που ο μονόφθαλμος βασιλεύει στους τυφλούς...
Εγώ τον παρακολουθώ πάνω από 17 χρόνια (από το ράδιο Θεσ/νικη) και θεωρώ ότι είναι πολύ καλή κίνηση...
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

yiannisPAOKitalia έγραψε:Όποιον, μα όποιον, ΜΑ ΟΠΟΙΟΝ και να φέρει στον ΠΑΟΚ ο Ζαγοράκης, πάντα θα έχουμε κάτι να πούμε. Αν δεν είναι ΠΑΟΚτσής, (θα) λέμε ότι λέγαμε για τον Ζήκο. Ναι ναι καλός αλλά δεν είναι ΠΑΟΚτσής. Αν είναι ΠΑΟΚτσής, (θα) λέμε ότι δεν αξίζει τη θέση, αλλά την παίρνει από τα κολλητιλίκια και επειδή είναι ΠΑΟΚτσής.

Στο γαμωπασοκ δώσαμε-τε 100 μέρες πριν αρχίσουν τα καντήλια, στον ΠΑΟΚ ούτε λεπτό. Αλήθεια, γιατί δε σας αρέσει ο Δούκας? Τον είδατε να δουλέυει σε αντίστοιχη θέση και δε σας ικανοποίησε? Ο Δούκας και ο χ Δούκας. Το ίδιο ισχύει και για τον Παπαδόπουλο, αν και στην συγκεκριμένη περίπτωση έχει ήδη περάσει από την Διοίκηση του ΠΑΟΚ. Θα κριθεί στην πορεία, και όχι πριν.

Όλοι κρίνονται και θα κριθούν από τα έργα τους, και όχι από το όνομά τους. Παραδείγματος χάρη, Fernando Santos, που στον έναν μύριζε και στον άλλο ξύνιζε, αλλά στο τέλος όλοι θέλανε να μη φύγει.

Για όλα γνώμη έχουμε και όλα τα ξέρουμε, αλλά μας φταίει το παοκ24, το ολαπαοκ και το παοκμανια. Τον καθρέφτη όμως που αν τον κοιτάξουμε στα μάτια θα μας φτύσει, τον αποφεύγουμε...
+1940
Ιταλέ τα σέβη μου!
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από eorptol »

Αν άκουγε το περιβάλλον του ΠΑΟΚ θα εδιωχνε τον σαντος τον δεύτερο χρόνο .....ευτυχώς δεν το άκουσε και δικαιώθηκε.....
Άβαταρ μέλους
PAPA TSIBIKOS
Δημοσιεύσεις: 1454
Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από PAPA TSIBIKOS »

Η επιλογή Δούκα (δημοσ. από τον ΣΠΟΡ 103 ) από τον Ζαγοράκη πιστεύω ότι είναι μια καθαρά επιθετική κίνηση από τον πρόεδρο προς τα "ουδέτερα Μ.Μ.Ε" τους 33% 33% 33% με σκοπό να τους δείξει ότι δεν τους φοβάται και ότι είναι έτοιμος να συγκρουστεί με όποιον τον υπονομεύει συστηματικά.
Υ.Γ1. Έκανα ένα μικρό πέρασμα από τα "ουδέτερα" ράδια και τα αρνητικά σχόλια άρχισαν ήδη .
Υ.Γ.2 Σε παλιότερο σχόλιο μου είχα γράψει ότι μετά το Βατελό με Βρύζα εχω χαλαστεί πολλή με τον 103 και δεν το γράφω για ξεκάρφωμα.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21286
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από navigator11 »

προσωπικά,το δούκα τον έχω σε σχετική εκτίμηση κ σημαντικά ψηλότερα σε σχέση με την πλειονότητα των δημόσια κ επ'αμοιβή ενασχολούμενων με ΠΑΟΚ.το αν θα κάνει καλά τη δουλειά που θα του ανατεθεί (;) ή που του ανατέθηκε ήδη (είς αναμονή της επίσημης ανακοίνωσης) μένει να φανεί.το ότι δεν αρέσκεται δημοσίως,ειλικρινώς ή προσποιητά,να βλέπει τα πάντα αποκλειστικά μέσα από οπαδικές παρωπίδες κ να ανακαλύπτει παντού εχθρούς,συγκαταλέγεται από εμένα στα θετικά του.εύχομαι να δικαιώσει το ζαγοράκη.

κατά τα λοιπά,κρατήστε μάγκες την "οργή" σας για το ζαγοράκη για μετά το πέρας των πλέη-όφ.στα πολύ ΚΑΥΤΑ ζητήματα,κύρια τα αγωνιστικά-οικονομικά,θα δώσει τότε "εξετάσεις" ο ζαγόρ.αν δε δώσει πειστικές "απαντήσεις" επ'αυτών,ο δούκας θα'ναι το έλασσον των ελασσόνων θέμα προς συζήτηση το καλοκαίρι.
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

PAPA TSIBIKOS έγραψε:Υ.Γ1. Έκανα ένα μικρό πέρασμα από τα "ουδέτερα" ράδια και τα αρνητικά σχόλια άρχισαν ήδη .
Εγώ στα κλεφτά που άκουσα τον Νικολάου, καλά λόγια είπε για τη συγκεκριμένη κίνηση.
Άβαταρ μέλους
PAPA TSIBIKOS
Δημοσιεύσεις: 1454
Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από PAPA TSIBIKOS »

Ό Νικολάου είναι καθαρό ΠΑΟΚΙ από άλλους γίνεται το πάρτι........μουσάκιες κόζα νόστρες κ.λ.π.
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Falegkos »

novito έγραψε:Μπορουμε να βρουμε εναν απο δω μεσα για προπονητη που θα εχει καει ωρες στο manager και θα ειναι και ΠΑΟΚτσης.... Εικόνα

είμαι στο 2022 και είμαι προπονητής στον γαυρο.... κανω?

[youtube]Fd1SzB-N5nU&feature=related[/youtube]
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Falegkos την Πέμ 07 Απρ 2011, 00:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
τρελαg4
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: Σάβ 26 Φεβ 2011, 00:36

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από τρελαg4 »

Τον Δούκα τον άκουγα κι εγώ όταν ήταν στο ράδιο Θεσ/νίκη και απ' ότι θυμάμαι συμφωνούσα με όσα έλεγε.Βέβαια μετά έφυγα από την πόλη και έχασα την εξέληξη του.
Πάντως η ιδέα να "χτυπήσουμε" τους ΑΡΔ με ΑΡΔ (αν τελικά κάτι τέτοιο ισχύει) δεν είναι κακή. ;) Ίσως και να έχει περισσότερο ενδιαφέρον απ' ότι νομίζουμε.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”