Δεν μας νοιάζει.Doomlord4 έγραψε:Ρε παιδιά,έχω γράψει πάνω από 20 φορές τι ισχύει με τον κυπελλούχο και το κονφερενς και την Ιταλία![]()
![]()
![]()
Δεν πάμε play-off,από 3 γύρους κερδίζουμε 1,όχι 2....................
Προσπάθησε να κάνεις τα μαγικά σου και να μπούμε απευθείας όχι στα πλέι οφ αλλά σε όμιλο.
Εδω σε θέλω κάβουρα να περπατάς στα κάρβουνα.
