Σελίδα 48 από 52

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσιεύτηκε: Τρί 10 Ιαν 2012, 11:18
από sourmenetes
Πιστευω οτι ο μπολονι δε θα τον αφησει να δοθει δανεικος...Και εξηγω το σκεπτικο μου..Ειναι παιχτης ο οποιος δεν επαιξε με την ομαδα εκτος ελαχιστων περιπτωσεων.Αρα μπορει να θελει να τον δει και σε συναρτηση με την ελλειψη χαφ μπορει να κρατηθει.
Επιπλεον οι μεσοι που εχουμε δεν εχουν και τα καλυτερα τρεξιματα εκτος του φωτακη και λαζαρ..Αυτο που δεν ξερουμε ειναι κατα ποσο εχει επηρεαστει ο παιχτης απο τον τραυματισμο..
Ο προπονητης βεβαια τον βλεπει καθημερινα,επομενως εχει καλυτερη εικονα απο εμας αλλα θεωρω πως θα τον κρατησει..

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσιεύτηκε: Τρί 10 Ιαν 2012, 13:56
από ΑποστόληςΑ
Πιστεύω κι εγώ ότι έπρεπε να πάρει ευκαιρίες που δεν πρόλαβε να τις πάρει. Πέρυσι έκανε και μερικά καλά παιχνίδια, χωρίς βέβαια να δείξει κάτι το εξαιρετικό.
Και τι ανταλλάγματα θα έχουμε απ΄τον δανεισμό;

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσιεύτηκε: Τρί 10 Ιαν 2012, 14:11
από bane1980
Θα γλυτώσεις τα υπόλοιπα των φετινών τους συμβολαίων. Τι άλλο;...

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσιεύτηκε: Τρί 10 Ιαν 2012, 14:21
από Emprostisghsoitrelamenoi
Tρομερή βοήθεια για την ΠΑΕ η φυγή των 2.
Να θεωρήσουμε δεδομένο δλδ το συμβόλαιο στον Νιμανί εφόσον 3 ανοιχτά μέτωπα δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν μόνο με Αθανασιάδη-Γιάννου.

Σίγουρα συμφέρει αυτό την ΠΑΕ ? Ίδωμεν...

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσιεύτηκε: Τρί 10 Ιαν 2012, 14:29
από paokmono
Γκαρσια, Φωτακης, Ιβιτς, Μπαλαφας (που παιζει και αμυνα), Λαζαρ θεωρώ πως είναι καλύτεροι απο Τσουκαλα. Και μαλλον προοριζουν και κανενα μικροτερο. Δεν εχουμε δει τον Σταμου, που τον πηραμε ξεροντας το υπαρχον ροστερ.
Εαν ειχε την προοπτικη να παιξει ως αντι ιβιτς η ως αντι Γκαρσια θα επαιζε. Ως αντι φωτακης η ως αντι μπαλαφας ομως μαλλον δεν, οποτε...

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσιεύτηκε: Τρί 10 Ιαν 2012, 20:30
από DC
Photis έγραψε:Για να μην του έκανε σημαίνει πως δεν είναι για το επίπεδο του ΠΑΟΚ.Καλό παιδί,δυστυχώς έχασε χρόνια από την καριέρα του σε πολύ χαμηλό επίπεδο και σε αυτό ευθύνεται και ο ΠΑΟΚ που στις ακαδημίες δεν έκανε τίποτα.
:pano:
Και το χειρότερο είναι ότι τραυματίστηκε στην χειρότερη περίοδο φέτος, πάνω που θα έπαιρνε συμμετοχές.
Το πιστεύω το παικτάκι αλλά είναι γκαντέμης.

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσιεύτηκε: Τρί 10 Ιαν 2012, 20:50
από ΑποστόληςΑ
Να μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για νέο παίκτη. Τόσο αυτός όσο και ο Σάκης είναι γεννηθέντες το 1988.

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσιεύτηκε: Τρί 10 Ιαν 2012, 21:04
από d u k e r o
Πολύ καλος παιχτης,απο τους λιγους αξιολογους Ελληνες στην θέση του.Παιζει κ στις τρείς θέσεις του κεντρου.Σίγουρα θα τις παρει τις ευκαιριες του.Σαν αλλαγη μου κανει ασυζητητη.

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Ιαν 2012, 23:48
από stami paoktsis
Photis έγραψε:Για να μην του έκανε σημαίνει πως δεν είναι για το επίπεδο του ΠΑΟΚ.Καλό παιδί,δυστυχώς έχασε χρόνια από την καριέρα του σε πολύ χαμηλό επίπεδο και σε αυτό ευθύνεται και ο ΠΑΟΚ που στις ακαδημίες δεν έκανε τίποτα.
:pano:
Μερικά ερωτήματα για τον Τσουκαλά:
1) Πέρσι η παρουσία του ήταν τέτοια για να δικαιολογεί τον φετινό του παραγκωνισμό;
2) Πέρσι ήταν για το επίπεδο του ΠΑΟΚ με 600 ευρώ τον μήνα και φέτος δεν είναι; Μήπως ψάχνουν εκεί στην διοίκηση να ξεφορτωθούν το (μεγάλο) του συμβόλαιο; (οι μικροί θα παίρνουν τον βασικό και θα είναι ευχαριστημένοι).
3) Ποια χρόνια έχασε σε χαμηλότερες κατηγορίες; Ένα εξάμηνο έπαιξε σε Β΄εθνικής Κύπρου γιατί από την Ελλάδα... ακόμη έχει να παίρνει (δες Δόξα).
4) Στην προετοιμασία τον Αρίας τον στηρίξαμε και τον είδαμε δίπλα στον Παυλάρα, τον Τσουκαλά ΔΕΝ τον στηρίξαμε και τον είδαμε δίπλα στην Κ20. Ποιος από τους δύο θα διακριθεί;
5) Δηλαδή μια ευκαιρία (έστω ενός δεκαλέπτου) δεν τη δικαιούνταν σε τόσα παιχνίδια;

ΜΗΠΩΣ ΤΟΝ ΕΦΑΓΕ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ ... ΣΤΑΥΡΟ ΥΠΟΜΟΝΗ...ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΕΛΙΚΑ ΕΠΑΙΞΕΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΣ...ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΘΑ ΞΑΝΑΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙΣ

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσιεύτηκε: Δευ 23 Ιαν 2012, 00:02
από Equalizer
Stami χαβαλέ με κάνεις με το ένα ποστάρισμα σου; Υπάρχουν υποστηρικτές του Σταύρου, υπάρχουν και "πολέμιοι" που δεν θεωρούν οτι μπορεί να αποδώσει. Εν τέλει αν υπήρξε ένας προπονητής στον ΠΑΟΚ τα τελευταία χρόνια που να δοκίμασε πολλούς και διάφορους παίκτες, έμπειρους και μη, αυτός είναι ο Μπόλονι. Αν αξίζει έστω και λίγο ο Τσουκαλάς, θα παίξει.
Άλλωστε μέχρι πριν λίγο καιρό είχε σοβαρό τραυματισμό.

υ.γ. Βρες ένα τρόπο να διορθώσεις τις υποψίες που δημιούργησες με το ποστάρισμα σου αυτό.

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσιεύτηκε: Δευ 23 Ιαν 2012, 00:20
από stami paoktsis
Υποψίες;

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσιεύτηκε: Δευ 23 Ιαν 2012, 00:23
από georgedoulk
Δεν περισσεύει κανεις και η υποψία οτι υπάρχουν παιδιά και αποπαίδια είναι ΕΞΟΡΓΙΣΤΙΚΗ.

Δεν νομιζω όμως οτι υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο. Το πιθανότερο είναι οτι δεν τον πιστεύει ο κόουτς. Ούτε στην προετοιμασία πριν τραυματιστεί τον χρησιμοποιούσε. Για να πώ την αλήθεια και μενα ενα στυλ λιγότερο αθλητικός (περισσότερο σοβαρός) Μπαλάφας μου εκανε.

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσιεύτηκε: Δευ 23 Ιαν 2012, 01:05
από pgetsos
τραυματιας δεν ηταν τοσο καιρο? εγω γιατι θυμαμαι να επαιξε(και μαλιστα καλα) με βαλερεγκα?

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσιεύτηκε: Δευ 23 Ιαν 2012, 01:38
από Photis
stami paoktsis έγραψε:
Photis έγραψε:Για να μην του έκανε σημαίνει πως δεν είναι για το επίπεδο του ΠΑΟΚ.Καλό παιδί,δυστυχώς έχασε χρόνια από την καριέρα του σε πολύ χαμηλό επίπεδο και σε αυτό ευθύνεται και ο ΠΑΟΚ που στις ακαδημίες δεν έκανε τίποτα.
:pano:
Μερικά ερωτήματα για τον Τσουκαλά:
1) Πέρσι η παρουσία του ήταν τέτοια για να δικαιολογεί τον φετινό του παραγκωνισμό;
2) Πέρσι ήταν για το επίπεδο του ΠΑΟΚ με 600 ευρώ τον μήνα και φέτος δεν είναι; Μήπως ψάχνουν εκεί στην διοίκηση να ξεφορτωθούν το (μεγάλο) του συμβόλαιο; (οι μικροί θα παίρνουν τον βασικό και θα είναι ευχαριστημένοι).
3) Ποια χρόνια έχασε σε χαμηλότερες κατηγορίες; Ένα εξάμηνο έπαιξε σε Β΄εθνικής Κύπρου γιατί από την Ελλάδα... ακόμη έχει να παίρνει (δες Δόξα).
4) Στην προετοιμασία τον Αρίας τον στηρίξαμε και τον είδαμε δίπλα στον Παυλάρα, τον Τσουκαλά ΔΕΝ τον στηρίξαμε και τον είδαμε δίπλα στην Κ20. Ποιος από τους δύο θα διακριθεί;
5) Δηλαδή μια ευκαιρία (έστω ενός δεκαλέπτου) δεν τη δικαιούνταν σε τόσα παιχνίδια;

ΜΗΠΩΣ ΤΟΝ ΕΦΑΓΕ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ ... ΣΤΑΥΡΟ ΥΠΟΜΟΝΗ...ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΕΛΙΚΑ ΕΠΑΙΞΕΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΣ...ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΘΑ ΞΑΝΑΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙΣ
Φίλε μου καλέ αυτά που γράφεις είναι ανυπόστατα και ο λόγος είναι απλός.Το καλοκαίρι η ίδια διοίκηση τον αναέωσε για 70 χιλιάρικα κλιμακωτά μέχρι 100 για 4 χρόνια αν δεν κάνω λάθος.Τι μεγάλα συμβόλαιο και ιστορίες λες????Απλά ο προπονητής δεν τον πιστεύει,τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβουμε???Τι αποπαίδια και παραγκωνισμούς λέτε ορισμένοι...Εδώ ο γλύκος άρχισε να παίζει.Όταν κάποιος είναι καλός ο Λάζλο θα τον χρησιμοποιήσει.
:pano:

Re: 28. Σταύρος Τσουκαλάς

Δημοσιεύτηκε: Δευ 30 Ιαν 2012, 22:28
από thodoris31
ας παρει καμια ευκαιρια και αυτο το παιδι! :pano: