Σελίδα 48 από 524

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσιεύτηκε: Τρί 03 Αύγ 2010, 18:54
από cronos
Ειναι αρκετα εξυπνος για να μην παρασυρθει... :pano:

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσιεύτηκε: Τρί 03 Αύγ 2010, 18:55
από shark4
ο κοσμος η' ο Σαλπι ?? ;)

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσιεύτηκε: Τρί 03 Αύγ 2010, 18:58
από cronos
Κατα πρωτον ο Σαλπι :D και κατα δευτερον (ελπιζω) ο κοσμος! :lol:

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσιεύτηκε: Τρί 03 Αύγ 2010, 19:02
από eorptol
dj_timo έγραψε:Βασικα κατι ηθελα να ρωτησω τους αντμιν... οταν ανακοινωθηκε ο Μητσος, ειχαμε μαζικες εγγραφες "ΠΑΟΚτσηδων" που εγραφαν πολλα και διαφορα και παραδοξως απο τοτε δεν εχουν αλλα σχολια σε αλλα τοπικ. Το παρατηρησε κανεις? Εκανα μια αναδρομη απο την σελιδα 1 και ειδα καποια πραγματα
ειπαμε ενα κλασικο ΠΑΚΤΣΗΔΙΚΟ ντου ηταν απο καποιους που δεν τον θελουν
ηρθανε χαιρετισανε και φυγανε την τεταρτη θα πανυγηριζουμε ολοι τα γκολ
και του σαλπι αγκαλια συμπαθουντες και αντιφρονουντες.....
ΑΝΤΕ ΠΑΟΚΑΡΑ ΓΕΡΑ...... :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσιεύτηκε: Τρί 03 Αύγ 2010, 19:11
από fox 4
ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΚΛΑΨΩ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ!!!
ΑΝΤΕ ΡΕ ΜΗΤΣΑΡΑ,ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΙΩΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ, ΚΑΡΦΩΣΕ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΦΥΓΑΜΕ ΣΤ'ΑΣΤΕΡΙΑ ΝΑ ΤΟ ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΑΣ!!!

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσιεύτηκε: Τρί 03 Αύγ 2010, 19:48
από emeissaspsirizoume4
dj_timo έγραψε:Βασικα κατι ηθελα να ρωτησω τους αντμιν... οταν ανακοινωθηκε ο Μητσος, ειχαμε μαζικες εγγραφες "ΠΑΟΚτσηδων" που εγραφαν πολλα και διαφορα και παραδοξως απο τοτε δεν εχουν αλλα σχολια σε αλλα τοπικ. Το παρατηρησε κανεις? Εκανα μια αναδρομη απο την σελιδα 1 και ειδα καποια πραγματα
οχι φιλε δεν ειτανε ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ οπως ουτε οι σφ που βγαλανε ανακοινωσεις κτλ ειτανε ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ ολοι αλλοθρησκοι ειτανε
δεν υπαρχει ΠΑΟΚΤΣΗΣ που να ειτανε κατα της ελευσης του δ.σ.
ρε φιλε οι συνδεσμοι ειπανε στο συνεδριο οτι το θεμα εκλεισε και δεν θα ασχοληθουνε αλλο,ο παιχτης ηρθε στην ομαδα και θα βαλει καμια 45χιλιαδες γκολ εσυ τι αλλο θελεις για να ικανοποιηθεις? να στησουμε κανα αγαλμα? συνεχεια προκαλεις και συντηρεις το θεμα

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσιεύτηκε: Τρί 03 Αύγ 2010, 19:50
από Caballo Viejo
mpafos4 έγραψε:Eχω το προαισθημα πως αυτος ειναι ο ανθρωπος που θα μας οδηγησει στην προκριση!
Κι εγώ το ίδιο ρε φίλε και νομίζω ότι το αξίζει αυτό ο Δημήτρης. Έτσι, για να γνωρίσει την αποθέωση και να χαθούν τα απωθημένα μας στις σκιές ενός παρελθόντος που όλοι θέλουμε να ξεχάσουμε.

Προσωπικά παρακαλάω το Θεό να το καρφώσει και να φωνάζει όλο το γήπεδο τ' όνομά του. Το αξίξει αυτός ο μεγάλος ποδοσφαιριστής...

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσιεύτηκε: Τρί 03 Αύγ 2010, 19:51
από shark4
Ενταξει ρε αδερφε τα εχουμε πει , τα εχουμε ξαναπει , ελεος .. Φτανει πια . Αυριο παιζουμε με τον Αγιαξ και εμεις εδω τα ιδια και τα ιδια ????
Οι γνωμες γνωστες ολων . Νισαφι πια . 8-)

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσιεύτηκε: Τρί 03 Αύγ 2010, 20:35
από Kolokotronis_4
2 να καρφώσεις αύριο!

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσιεύτηκε: Τρί 03 Αύγ 2010, 20:55
από Dimg4
emeissaspsirizoume4 έγραψε:
dj_timo έγραψε:Βασικα κατι ηθελα να ρωτησω τους αντμιν... οταν ανακοινωθηκε ο Μητσος, ειχαμε μαζικες εγγραφες "ΠΑΟΚτσηδων" που εγραφαν πολλα και διαφορα και παραδοξως απο τοτε δεν εχουν αλλα σχολια σε αλλα τοπικ. Το παρατηρησε κανεις? Εκανα μια αναδρομη απο την σελιδα 1 και ειδα καποια πραγματα
οχι φιλε δεν ειτανε ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ οπως ουτε οι σφ που βγαλανε ανακοινωσεις κτλ ειτανε ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ ολοι αλλοθρησκοι ειτανε
δεν υπαρχει ΠΑΟΚΤΣΗΣ που να ειτανε κατα της ελευσης του δ.σ.
ρε φιλε οι συνδεσμοι ειπανε στο συνεδριο οτι το θεμα εκλεισε και δεν θα ασχοληθουνε αλλο,ο παιχτης ηρθε στην ομαδα και θα βαλει καμια 45χιλιαδες γκολ εσυ τι αλλο θελεις για να ικανοποιηθεις? να στησουμε κανα αγαλμα? συνεχεια προκαλεις και συντηρεις το θεμα
Πλακα μας κανεις μαλλον!!! Συντηρω το θεμα?? Αγαλμα?? Ουτε οι σφ ειναι ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ????? αστο φιλε δεν πειραζει αν καταλαβες αυτο.
Και επειδη το ειπανε οι συνδεσμοι πρεπει να μην ξανααναφερουμε ποτε τιποτα??? Τι λες ρε φιλε? Ποιος προκαλει? Μια επισημανση εκανα απο τους "ΠΑΟΚτσηδες" που εμειναν στα 10 σχολια απο τοτε... εσυ αμα αυτους δεν τους θεωρεις αλλοθρησκους δικαιωμα σου.
Δεν σου αρεσουν αυτα που γραφω? Μην τα σχολιαζεις

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσιεύτηκε: Τρί 03 Αύγ 2010, 20:56
από Dimg4
Σε λιγο θα μας απαγορευτει να γραφουμε κιολας χωρις εγκριση.. τελος παντων, ξενερωσα, καλη συνεχεια

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσιεύτηκε: Τρί 03 Αύγ 2010, 21:19
από eorptol
ρε τιμο μην αποπροσανατολιζεις τον σαλπι εχει δουλεια αυριο την πατσαβουρα στην μαπα του γιολ αυτος θα την ριξει
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΛΕΜΕ....... :opaokara: :opaokara:

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσιεύτηκε: Τρί 03 Αύγ 2010, 21:32
από bob
Για την ιστορία,στο αζαξ ΠΑΟΚ στην αλλαγή του ακούστηκε και γιούχα από μεγάλο αριθμό των εκδρομέων...όπως και αυτοί με την γιούχα έτσι και αυτή με το να φωναζουν το όνομα το μόνο που κάνουν είναι να υποβαθμίζουν το όνομα και την ιστορία μας ακόμα περισσότερο!
Για εμένα ο εν λόγο κύριος πραγματικά δεν υπάρχει σαν άνθρωπος αλλά σαν ένα εργαλείο που παίρνει μόνο λεφτά...από κει και πέρα αν κάποιοι ξεκινήσουν να φωνάζουν το όνομα του θα έχει πάρα πολλές αντιδράσεις όπως και το αντίθετο...!!!

Υ.Γ. Τίμο σκουλήκια ήταν που θέλουν το κακό μας :mrgreen:

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσιεύτηκε: Τρί 03 Αύγ 2010, 22:41
από navigator11
δεν εχει νοημα να συζητειται πια το θεμα.οσοι "περηφανοι" σκαλωσαν με τον παιχτη,δεν προκειται να ξεκολλησουν ποτε.ας τους αφησουμε στις ιδεοληψιες τους λοιπον κι ας πορευτουμε με τη βοηθεια ολων,και του κοντου συμπεριλαμβανομενου,σ'ενα πολυ καλυτερο μελλον.οσοι αδυνατουν ή δεν επιθυμουν να ακολουθησουν,ας ...... γιουχαρουν.τελειωσαμε,παμε παρακατω.

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσιεύτηκε: Τρί 03 Αύγ 2010, 23:04
από sidpanos
αύριο γκολ..και το πανηγυρίζουμε ολοι μαζι... :opaokara: