Σελίδα 47 από 47
Re: ολυμπιακός - ΠΑΟΚ, 24/01, 19:00 ΝΕΤ
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Ιαν 2010, 20:56
από sidpanos
0-1 και δύο δοκάρια
τους ισοπεδώσαμε ολοκληρωτικά
Re: ολυμπιακός - ΠΑΟΚ, 24/01, 19:00 ΝΕΤ
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Ιαν 2010, 20:56
από mkpaok
ΤΡΕΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!
Re: ολυμπιακός - ΠΑΟΚ, 24/01, 19:00 ΝΕΤ
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Ιαν 2010, 21:00
από erevos187
ΠΟΥΤΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΠΟΥΤΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΠΟΥΤΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΠΟΥΤΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΠΟΥΤΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΠΟΥΤΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΠΟΥΤΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
Οσο νυχτωνει η πουτσα μεγαλωνει

Re: ολυμπιακός - ΠΑΟΚ, 24/01, 19:00 ΝΕΤ
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Ιαν 2010, 21:23
από novito