Σελίδα 47 από 47

Re: ολυμπιακός - ΠΑΟΚ, 24/01, 19:00 ΝΕΤ

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Ιαν 2010, 20:56
από sidpanos
0-1 και δύο δοκάρια

τους ισοπεδώσαμε ολοκληρωτικά

Re: ολυμπιακός - ΠΑΟΚ, 24/01, 19:00 ΝΕΤ

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Ιαν 2010, 20:56
από mkpaok
ΤΡΕΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!

Re: ολυμπιακός - ΠΑΟΚ, 24/01, 19:00 ΝΕΤ

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Ιαν 2010, 21:00
από erevos187
ΠΟΥΤΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΠΟΥΤΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΠΟΥΤΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΠΟΥΤΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΠΟΥΤΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΠΟΥΤΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΠΟΥΤΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Οσο νυχτωνει η πουτσα μεγαλωνει
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:

Re: ολυμπιακός - ΠΑΟΚ, 24/01, 19:00 ΝΕΤ

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Ιαν 2010, 21:23
από novito
συνέχεια εδώ: http://www.paokmania.gr/forum/viewtopic.php?f=36&t=3901
(όταν συνέλθουμε... :opaokara: )