Σελίδα 48 από 193

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Ιαν 2010, 18:42
από Falegkos
DimisK έγραψε:Εγώ το έχω πει. Μόνο για αυτογκόλ την παλεύει. 8-)
:opaokara: :opaokara: χαχα
εγω περιμένω αυτο το περιβόητο γκολ που θα βγουν ολοι οι θαυμαστές του και θα μας κυνηγάνε" να ο παικταράς το καρφωσεεεε"

ΠΣ. Σε 2 ματς πάντως δεν του δόθηκαν 2 πέναλτι.......

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Ιαν 2010, 20:44
από ABOLEYTOI
:arrow:

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσιεύτηκε: Παρ 08 Ιαν 2010, 09:31
από Pepermint
μην τρελλαίνεστε βρε αδέλφια

πλακίτσα κάνουμε

άμπαλος είναι...όλοι το διαπιστώσανε από τα προκριματικά με το 1ο του τετ-α-τέτ και το κορυφαίο τσαρούχιον


από εκεί και πέρα...κάνουμε χαβαλέ...σιγά μην κράξουμε το μοντέλο

κράζεις...όποιον μπορεί να δώσει και δεν δίνει ή τις εμμονές

δεν είναι κράξιμο τα όσα λέμε για το παιδί επουδενί

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσιεύτηκε: Παρ 08 Ιαν 2010, 12:07
από ABOLEYTOI
Συγγνώμη για το "κράζουν" που χρησιμοποίησα, δεν ήθελα να προσβάλλω, ούτε να ενοχλήσω, ή να θίξω κάποιους εδώ μέσα. Σε καμμία δε περίπτωση δεν είχε το σχόλιό μου στόχο κάποιον από εσάς προσωπικά.

Για το λόγο αυτό το αποσύρω.

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσιεύτηκε: Παρ 08 Ιαν 2010, 16:47
από Aureliano Buendia
PAOK LEME!!! έγραψε:
Aureliano Buendia έγραψε: Δεν θέλω αδερφέ ούτε ψαλιδάκια ούτε τακουνάκια ούτε γκολ ΦανΜπάστεν ούτε άλλα σκοπίμως δοσμένα σε υπερβολικό τόνο, τα οποία μας απομακρύνουν από οφθαλμοφανείς λογικές διαπιστώσεις. Δεν με αποκαρδιώνει καν η αφλογιστία, παρόλο που στον ΠΑΟΚ συντελείται το μοναδικό στον κόσμο φαινόμενο μία ομάδα να βρίσκεται τρίτη στη βαθμολογία, με 9 νίκες 4 ισπολίες και 3 ήττες έχοντας λάβει 3 (!!!) γκολ από τα σέντερ φορ της. (Μου θυμίζει τη νοσηρή κατάσταση με τους τερματοφύλακες στο πρόσφατο παρελθόν. Όπως με Τοχούρογλου, Φερνάντεζ θεωρούσαμε φυσιολογική την αστάθεια στο τέρμα, τώρα θεωρούμε φυσιολογική την αφλογιστία των επιθετικών.)
Με ενοχλούν όλα αυτά που εσύ βλέπεις ως θετικά, στα οποία διαφωνώ και αδυνατώ να τα δω. Εγώ βλέπω τον Παπάζογλου να μην παίρνει καθόλου σωστές θέσεις, να μην υποδέχεται και να μην σπάει σωστά την μπάλα, να κερδίζει ελάχιστες κεφαλιές βάσει ύψους και το κυριότερο να μην δαγκώνει στο χορτάρι, ώστε να εκμεταλλευτεί τη χρυσή ευκαιρία του να αγωνιστεί βασικός.
Να ξεκαθαρίσω πως σιχαίνομαι το ανελέητο κράξιμο και τη μουρμούρα στο γήπεδο, η οποία πέρα από αντιαισθητική, κάνει κακό σε κάθε παίκτη ατομικά και στην ομάδα συνολικά. Από εκεί και πέρα όμως, θεωρώ πως το φόρουμ υπάρχει για να εκφράζει κανείς τις απόψεις του κόσμια και χωρίς αφορισμούς και καννιβαλισμούς.
Και η δική μου άποψη είναι πως μου φαίνεται περίεργο να δοθεί δανεικός ο Αθανασιάδης και όχι ο Παπάζογλου και εξαιρετικά περίεργη τη βεβαιότητα πως πρόκειται για μεγάλο ταλέντο που αναμφίβολα θα αποδώσει καρπούς. Ως τώρα δεν είχε παίξει μπάλα πριν τον ΠΑΟΚ και στον ΠΑΟΚ έχει σπαταλήσει τις ευκαιρίες που του δόθηκαν.

ΥΓ Αν τυχόν βάλει γκολ το Σάββατο ή κάποτε τέλος πάντων, θα είναι αστείο να μιλάμε για δικαίωση και άλλα τέτοια, καθότι κάποτε μπορεί και να βάλει κάποιο, στατιστικά να το πάρεις. Επίσης, αν συμβεί αυτό, θα το πανηγυρίσω και θα τον ενθαρρύνω, όπως κάνω με όλους τους παίκτες ανά πάσα στιγμή, δεν έχω καμία εμπάθεια μαζί του προφανώς, όπως και με κανένα παίκτη που φορά τη φανέλα μας.

Αδερφε για την αφλογιστια των σεντερ φορ δε σε φταιει το 3ο σεντερ φορ....ετσι δεν ειναι?
Ειχαμε τραυματισμους και ετσι κι αλλιως ειμαστε ασφαιροι επιθετικα και με τους αλλους 2.... Γαβ για να νικησουμε με 1-0 κανουμε, κι εσεις δυσανασχετειτε που δεν εβαλε γκολ ο Παπαζογλου....

Συμφωνώ απόλυτα για το ότι δεν φταίει ο Παπάζογλου, ούτε τα ρίχνω όλα σε αυτόν. Φταίει το ότι ενώ πέρσι είχαμε 4 επιθετικούς, οι οποίοι σκοράραν αρκετά μάλιστα, κρίναμε πως θέλουμε περαιτέρω ενίσχυση και πήραμε τον Χούτο, ο οποίος δεν έπιασε καθόλου. Το καλοκαίρι, ως δια μαγείας, σε μία υποθετικά και πρακτικά πιο απαιτητική χρονιά, βρεθήκαμε ξάφνου με 3, αντί για 5 που θέλαμε πέρσι, ούτε καν τους απαραίτητους σε κάθε επαγγελματική ομάδα 4. Από αυτούς, ο ένας είχε ήδη να επιδείξει μία κατακόρυφη πτώση στο Β' γύρο και ευπάθεια στους τραυματισμούς (Ζλάταν) και ο άλλος (Παπάζογλου) είχε να παίξει μπάλα 1,5 χρόνο. Απλούστατα εκφέρω τη γνώμη μου για τον Παπάζογλου, επείδη τον βλέπουμε συχνά στα τελευταία ματς στο αντίστοιχο τόπικ. Υπήρξαν λάθη στο ζήτημα αυτής της θέσης. Δεν κράζω ούτε διοίκηση ούτε Σάντος ούτε κανέναν, απλώς επισημαίνω κάτι οφθαλμοφανές.

Αυτα που λες σε ενοχλουνε, τι ακριβως σε ενοχλει?
Οτι ενας παιχτης νεαρος/απειρος, αλλαγη της αλλαγης και που ειναι 6 μηνες στην ομαδα τρεχει πανω κατω με τη γλωσσα εξω, μαρκαρει και κυνηγαει τις φασεις μεχρι να πιασει τη μπαλα ο τερματοφυλακας?

Το δεν παιρνει καθολου σωστες θεσεις σορρυ αλλα ακυρο.... 2 μετρα σεντερ φορ ειναι που ειναι μες στην περιοχη (που ειναι η δουλεια του) ΚΑΙ βγαινει πιο πισω να δινει στηριγματα αν δεν "τσουλαει" η μπαλα.
Δεν θα σου πω οτι ειναι τεχνιτης, ουτε σπαει μπαλες δεξια αριστερα, αλλα δεν ειναι και η δουλεια του αυτη. Συμφωνω οτι δεν παιρνει κεφαλιες ειδικα για το μποι του αλλα ολο αυτο το "δε δαγκωνει στο χορταρι" που λες ειναι ακυρο. Μονο κυριολεκτικα που δεν το κανει. Το μοναδικο που δεν μπορεις να τον κατηγορησεις ειναι αυτο. Οσο μπορει, αυτο που μπορει, το κανει.

Στα παραπάνω που ισχυρίζεσαι, δεν έχω να αντιτάξω κάτι, γιατί απλούστατα διαφωνούμε και δεν υπάρχει κανείς τρόπος να αποδειχθεί ότι εγώ ή εσύ έχουμε απόλυτο δίκιο. Ο καθένας έχει τη γνώμη του και την εκφέρει και δεν βλέπουμε τα ίδια πράγματα από τον Θανάση στο χορτάρι.

Ξαναλεω, κρινε τον Παπαζογλου για αυτο που ειναι, και αυτο που ειναι ειναι αναπληρωματικος του αναπληρωματικου αυτη τη στιγμη, και ενας παιχτης που ΙΣΩΣ βγει στο μελλον. Οχι ο παιχτης που θα σου βγαλει τα καστανα απ τη φωτια, ουτε η σεντερφορακλα του ΠΑΟΚ που θα χτυπαει πρωταθληματα. Ο,τι μπορει να δωσει το δινει, και για αυτο ειμαι ικανοποιημενος απο αυτον. Οχι ευτυχισμενος. Ικανοποιημενος.

Τωρα για την τελευταια παραγραφο πριν το ΥΓ, σειρα μου να χρησιμοποιησω την ατακα "σκοπιμως δοσμενος υπερβολικος τονος".
Καμμια ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ δεν υπαρχει πως ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ για ΜΕΓΑΛΟ ταλεντο που ΑΝΑΜΦΙΒΟΛΑ θα αποδωσει καρπους. Τον πηραμε τζαμπα, αμα μας βγει ταλεντο καλως τον κραταμε, αν οχι στα @@ μας, δεν ξοδευτηκαμε κιολας. Δωσαμε Αναστασακο πηραμε Παπαζογλου, πανω κατω τα ιδια σε λεφτα (συμβολαιο) κ ικανοτητες, (ασχετα αν του κατσανε 2-3 γκολακια του Λιακου.... ) αρα δεν εχεις να χασεις τιποτα απολυτως.
Δεν πονταραμε τιποτα που να μας τσουξει αν δε βγει...

Δεν μου απαντάς πάντως σε αυτό που λέω για τον δανεισμό. Δεν θα σου φαινόταν φυσιολογικότερο να δόθει δανεικός για να βρει πατήματα ο παροπλισμένος εδώ και πολύ καιρό Παπάζογλου από τον Αθανασιάδη? Όσο για τις λέξεις που έχεις με κεφαλαία, όντως υπερέβαλα και εγώ λιγάκι σκοπίμως, χωρίς επ' ουδενί όμως να αναφέρομαι σε σένα. Απλώς, μέσα από τις απόψεις που γράφονται και ακούγονται για τον Παπάζογλου εισπράττω από πολλούς μία αβάσιμη βεβαιότητα πως πρόκειται για άχαστη περίπτωση ταλέντου, χωρίς να έχουν επαρκή δείγματα γραφής. Επαναλαμβάνω, δεν αναφέρομαι καθόλου σε εσένα προσωπικά. Όσο για το ελάχιστο ρίσκο, λόγω μη καταβολής χρημάτων, συμφωνώ απόλυτα. Στον Λιάκο δεν κάθησαν πάντως 2-3 γκολάκια... Με ελάχιστες συμμετοχές, παστέλωσε 5 στην κανονική διάρκεια, 2 στα paly off και έχει ήδη ματώσει 6 με τους Φενταγίν...

ΥΓ Φυσικα και θα ημουν μεγαλος καραγκιοζης αν εβαζε γκολ μεθαυριο και εβγαινα να θριαμβολογησω εδω περα και να πω "σας τα λεγα, ειναι παιχταρας".... Λυση ΑΝΑΓΚΗΣ ειναι ο παιχτης, αν βαλει γκολ λες ωραια, αν βαλει γκολ και δεν βαλεις αλλο σ ολον τον αγωνα το εκτιμας ακομα περισσοτερο, οπως οταν μας περασε απ τον ΟΦΗ με γκολ του (απο φαση που κυνηγησε) και προχωρησαμε στο κυπελλο, για μενα τα λεφτα του τα βγαλε για φετος

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσιεύτηκε: Παρ 08 Ιαν 2010, 17:36
από MANIAKOS
Αυριο θα ναι η βραδυα του...

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσιεύτηκε: Παρ 08 Ιαν 2010, 17:48
από sidpanos
έχει ακουστεί πολλές φορές αυτή η πρόταση

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσιεύτηκε: Παρ 08 Ιαν 2010, 18:13
από Pegasus1589
Αύριο ΔΕ θα είναι η βραδιά του λοιπόν. :mrgreen:

Σοβαρά τώρα, δεν περιμένω θαύματα. Περιμένω μαχητικότητα. Έδειξε αρκετή με τον Πανιώνιο, θέλει και άλλη όμως... Δεν αποκλείεται να κερδίσει και κανένα πέναλτι για λογαριασμό μας.

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσιεύτηκε: Παρ 08 Ιαν 2010, 18:18
από Falegkos
MANIAKOS έγραψε:Αυριο θα ναι η βραδυα του...

:opaokara: :opaokara: :opaokara:
χαχαχα
Το θεμα εχει εξελιχθεί...πολυ γέλιο βγάζουμε.
Δεν νομίζω να εχει και τοσες ευκαιρίες τωρα που γυρνάει ο φιλομενο.
μεταγραφή στον ΠΑΟΚ κυμηνων μαλγαρων.

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσιεύτηκε: Παρ 08 Ιαν 2010, 19:56
από MANIAKOS
Περιμενω στο 2ο γυρο τουλαχιστον να διπλασιασει τα τερματα που εχει πετυχει μεχρι τωρα....

Ακομα να κουρευτει ομως....αρε Αγγελος που σας χρειαζεται


Γενικα δε με πειραζουν τοσο οι ευκαιριες που χανει οσο οτι φαινεται αργος στο μυαλο κτ που δε νομιζω οτι διορθωνεται ευκολα...

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Ιαν 2010, 14:17
από PAOK LEME!!!
Aureliano Buendia έγραψε: Συμφωνώ απόλυτα για το ότι δεν φταίει ο Παπάζογλου, ούτε τα ρίχνω όλα σε αυτόν. Φταίει το ότι ενώ πέρσι είχαμε 4 επιθετικούς, οι οποίοι σκοράραν αρκετά μάλιστα, κρίναμε πως θέλουμε περαιτέρω ενίσχυση και πήραμε τον Χούτο, ο οποίος δεν έπιασε καθόλου. Το καλοκαίρι, ως δια μαγείας, σε μία υποθετικά και πρακτικά πιο απαιτητική χρονιά, βρεθήκαμε ξάφνου με 3, αντί για 5 που θέλαμε πέρσι, ούτε καν τους απαραίτητους σε κάθε επαγγελματική ομάδα 4. Από αυτούς, ο ένας είχε ήδη να επιδείξει μία κατακόρυφη πτώση στο Β' γύρο και ευπάθεια στους τραυματισμούς (Ζλάταν) και ο άλλος (Παπάζογλου) είχε να παίξει μπάλα 1,5 χρόνο. Απλούστατα εκφέρω τη γνώμη μου για τον Παπάζογλου, επείδη τον βλέπουμε συχνά στα τελευταία ματς στο αντίστοιχο τόπικ. Υπήρξαν λάθη στο ζήτημα αυτής της θέσης. Δεν κράζω ούτε διοίκηση ούτε Σάντος ούτε κανέναν, απλώς επισημαίνω κάτι οφθαλμοφανές.
Συμφωνουμε.
Aureliano Buendia έγραψε: Στα παραπάνω που ισχυρίζεσαι, δεν έχω να αντιτάξω κάτι, γιατί απλούστατα διαφωνούμε και δεν υπάρχει κανείς τρόπος να αποδειχθεί ότι εγώ ή εσύ έχουμε απόλυτο δίκιο. Ο καθένας έχει τη γνώμη του και την εκφέρει και δεν βλέπουμε τα ίδια πράγματα από τον Θανάση στο χορτάρι.
Εδω οχι. Εγω βρισκω οτι εχει βελτιωθει και βελτιωνεται με τον καιρο, εσυ οχι. Δεν τρεχει τιποτα, αφου δεν εχουνε προηγηθει μαλαματινες μπορουμε να πουμε οτι διαφωνουμε και κραταει ο καθενας τη γνωμη του.
Aureliano Buendia έγραψε: Δεν μου απαντάς πάντως σε αυτό που λέω για τον δανεισμό. Δεν θα σου φαινόταν φυσιολογικότερο να δόθει δανεικός για να βρει πατήματα ο παροπλισμένος εδώ και πολύ καιρό Παπάζογλου από τον Αθανασιάδη? Όσο για τις λέξεις που έχεις με κεφαλαία, όντως υπερέβαλα και εγώ λιγάκι σκοπίμως, χωρίς επ' ουδενί όμως να αναφέρομαι σε σένα. Απλώς, μέσα από τις απόψεις που γράφονται και ακούγονται για τον Παπάζογλου εισπράττω από πολλούς μία αβάσιμη βεβαιότητα πως πρόκειται για άχαστη περίπτωση ταλέντου, χωρίς να έχουν επαρκή δείγματα γραφής. Επαναλαμβάνω, δεν αναφέρομαι καθόλου σε εσένα προσωπικά. Όσο για το ελάχιστο ρίσκο, λόγω μη καταβολής χρημάτων, συμφωνώ απόλυτα. Στον Λιάκο δεν κάθησαν πάντως 2-3 γκολάκια... Με ελάχιστες συμμετοχές, παστέλωσε 5 στην κανονική διάρκεια, 2 στα paly off και έχει ήδη ματώσει 6 με τους Φενταγίν...
ΠΟΛΥ φυσιολογικοτερο. Τον Αθανασιαδη τον θεωρω ανετα "αχαστη περιπτωση ταλεντου", τον Παπαζογλου οχι. Δεν ξερω πως σκεφτηκαν, αν κανω μια υποθεση, ισως φοβηθηκαν οτι λογω αγωνιστικης απραξιας θα φαει παγκο οπου και να παει η κι οτι ψυχολογικα ηταν ηδη πεσμενος απο το ψυγειο που ειχε φαει απο τον ρουλη και τον κρατησανε εδω. Υποθεση κανω. Παντως αν ειχα να πονταρω μια 500ρου για το ποιος θα βγει παιχταρας απο τους 2, Αθανασιαδης δαγκωτο, δε συζηταμε. Αν ηταν στο χερι μου το αγροτικο θα το εκανε ο Παπαζογλου.
Οντως για αυτο που λες για τον Αναστασακο εχεις δικιο οτι παει καλα φετος. Δεν τα ειχα μετρησει αλλα αν λες οτι εχει 6 κιολας ειναι πολυ καλα.
Αλλα οπως μαθαμε απο την περιπτωση Κουτσιανικουλη (αφου ξοδεψαμε κοντα 2 χαρτια), το οτι καποιος τα παστελωνει παιζοντας σε μικροτερης δυναμικης ομαδας δε σημαινει απαραιτητα οτι ειναι γκολτζης, αφου δεν αντιμετωπιζει το ιδιο κλειστους αντιπαλους καποιος που παιζει με τον ΠΑΟΚ και καποιος που παιζει με τον Ατρομητο.

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Ιαν 2010, 19:43
από Photis
Τι θα γίνει μαζί σου ρε Θανάση???Κάνουμε υπομονή αλλά εσύ ώρες ώρες δεν υποφέρεσαι...

:pano:

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Ιαν 2010, 19:44
από MANIAKOS
Τωρα θα δεις στο 2ο ημιχρονο, ειναι παικτης 2ου ημιχρονου...



:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Tην αλλη φορα παλι....

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Ιαν 2010, 19:46
από pagotatzis
η αλήθεια είναι ότι ο σάκης έτσι πως είναι αυτή την στιγμή και όσα έχει δείξει ως τώρα είναι για β εθνική και εκεί μονο για 3 αλλαγή.

κρίμα ,διότι παίζουμε συνεχεια με 10 παίχτες.

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Ιαν 2010, 20:48
από Realcon
Αφήστε τον Σακη και πιάστε Βιερινια. Αυτό μπορεί να κάνει αυτό κάνει. Δεν μπορεί το παιδί. Δεν ξέρω γιατί αλλά δεν μπορεί. Μακάρι ο χρόνος να μας πει αλλα.