Σελίδα 48 από 319

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Φεβ 2009, 05:57
από Athanasiadhs
vanroy έγραψε:Σκέφτομαι το πανηγυρισμό σου όταν θα έρθει η ώρα που θα πετύχεις χατ-τρικ (αλήθεια λες να γίνει αύριο αυτό;)
Αύριο ήρεμα πράγματα...Δύο γκολάκια ίσα ίσα να ξεδώσει...
Το χατ τρικ μας το φυλάει για τις αρχές του επόμενου μήνα σε ένα παιχνίδι κυπέλλου.. 8)

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Φεβ 2009, 13:27
από Thanos4
εγω πλεον ειμαι σιγουρος οτι ο ζλαταν θα μεινει σε μας για παντα.ο λογος???η ''γατα'' εγραψε οτι τον πουλαμε!!!!!(χαχαχαχαχαχα)

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Φεβ 2009, 13:53
από gate4mitsos
Ζλαταν αλητη γ@μ@ τον συμπολιτη...

:?

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Φεβ 2009, 16:07
από Photis
Thanos4 έγραψε:εγω πλεον ειμαι σιγουρος οτι ο ζλαταν θα μεινει σε μας για παντα.ο λογος???η ''γατα'' εγραψε οτι τον πουλαμε!!!!!(χαχαχαχαχαχα)
Στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο κανένας δεν είναι παντοτινός αδελφέ...

:?

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Φεβ 2009, 16:32
από Platon
Παραξενο.....

Πριν απο τον αγωνα με τις γριες, βγαινει η γατα και μιλα για προταση στο Μουσλι... Δε παμε καλα!!!! Τι θελουν??? Να δημιουργησουν εντυπωσεις και κλιμα κατα του Μουσλι??? Να μας κανουν να σκεφτομαστε οτι θα φυγει? Αυτο γαι την ωρα αποκλειεται!!! κι αν ειναι να γινει και παρουμε χοντρα πακετα, ας γινει. Προσωπολατρειες τελος και πανω απο ολους και ολα ειναι μονο ο ΠΑΟΚ και κανεις αλλος!!!

Βρε αϊντε απο δω...

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Φεβ 2009, 18:30
από alexpaok4
Το ωραίο ήταν οτι είπαν πως έχουμε τον Βασέλ ως standby και γιαυτό σκεφτόμαστε τη πώληση του Μούσλι!

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Φεβ 2009, 21:53
από mastoras
ειναι ντεφορμε ο μουσλι αργος με την μπαλα κατω κ κανει ευκολα το λαθος αλλα ανθρωπος ειναι κ ειναι λογικο ετσι οπως τον μαρκαρουν ολοι οι αντιπαλοι......

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Φεβ 2009, 21:57
από Johnys
Πάντως όταν λείπει φαίνεται παρα πολύ η απουσία του.

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Φεβ 2009, 09:47
από trel@menos
αμα σ ενα ματς φαει κιτρινη, φτασει τις 7 και ετσι χανει δυο ματς, αν στη συνεχεια του ιδιου ματς φαει εσκεμενα κοκκινη παλι δυο ματς θα χασει η μονο το επομενο;

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Φεβ 2009, 11:42
από agave
1 χάνει. Αυτό έπρεπε να κάνει και ο ιβιτς στη Λιβαδειά.

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Φεβ 2009, 13:33
από Platon
Agave αδερφε...εγκρατεια παρακαλω...

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Φεβ 2009, 13:44
από predragpaok
Με θλίψη διαπιστώνω ότι συνεχίζει και βουτάει εσκεμένα μέσα στη μεγάλη περιοχή του αντιπάλου εκβιάζοντας πέναλτυ..
Ζλάταν σε παρακαλώ....

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Φεβ 2009, 16:02
από Pegasus1589
Όντως, καλό είναι να μη βουτάει πολύ.

Κατά τ'άλλα κάνει πολλή δουλειά ακόμα και όταν δε βάζει γκολ. Κρατάει τα σέντερ μπακ πίσω και δε βγαίνουν μπροστά, κάτι που είναι μεγάλη υπόθεση πχ με το βάζελο το δεξί τους μπακ μάς έβαλε 2 γκολ και με τις καταραμένες το καθάρισε ένας σέντερ μπακ.
Έχει σώμα και κατεβάζει καλά την μπάλα.
Αν μάθει να συνεργάζεται με την κωλοφωτιά το Χούτο, θα στεναχωρήσουν πολλούς και σίγουρα όχι τους οπαδούς του ΠΑΟΚ :D

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Φεβ 2009, 16:13
από ronaldo
ο μουσλιμοβιτς ειναι γρηγορος παιχτης εκτος απο δυνατος και δεν καταλαβαινω γιατι ενας συμπαοκτσης παραπανω λεει οτι ειναι αργος με τη μπαλα.
απλα αυτη την περιοδο ειναι οντως ντεφορμε και δεν τρεχει πολυ.δεν νομιζω να κρατησει πολυ καιρο ακομα το ντεφορμαρισμα του.
με τον χουτο μπροστα θα ειναι ενα πολυ γρηγορο δυδιμο που νομιζω δυσκολο να κρατησει οποιαδηποτε αμυνα στο πρωταθλημα.
με αυτους τους δυο νομιζω εχουμε το καλυτερο επιθετικο δυδιμο στη super λιγκα.

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Φεβ 2009, 17:17
από agave
Platon έγραψε:Agave αδερφε...εγκρατεια παρακαλω...
Τι εννοείς φίλτατε Πλάτωνα? Αυτό που είπα είναι οτι και ο Ιβιτς έπρεπε να φάει και δευτερη κίτρινη στη Λιβαδειά εσκεμμένα, για να χάσει μόνο ένα παιχνίδι και οχι 2. Είναι πάγια τακτική που την εφαρμόζουν όλοι οι χρήσιμοι ποδοσφαιριστές.