Μάλλον αντέγραψαν την Ιταλία που δεν έχει καθόλου μπλε .marsantos έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 01:28 Έχω μια απορία και νομίζω είναι η κατάλληλη ώρα (της βλακειας) για να την εκφρασω..
Το Πράσινο Ακρωτήρι γιατί δεν έχει καθόλου πράσινο στη σημαία του;![]()
FIFA World Cup 2026
Re: FIFA World Cup 2026
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8233
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: FIFA World Cup 2026
Εχει αποελβενιστει πλέον. Περιμένουμε να ξαναδούμε μαζαμπι.χξς' έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 10:38 Ελ-βανια….
Συμπαθεστατη ποδοσφαιρομανα, δεν λειπει απο καμμια διοργανωση
- These users thanked the author black death for the post:
- χξς'
- Σουριναμέζος
- Δημοσιεύσεις: 4090
- Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2019, 17:00
Re: FIFA World Cup 2026
Παρομοίως και οι Μπλε(?) Σαμουράι
edit : Και οι Οράνιε φυσικά
edit : Και οι Οράνιε φυσικά
- These users thanked the author Σουριναμέζος for the post:
- DamoN
Re: FIFA World Cup 2026
Ναι βρε σεις. Δε μιλάω για χώρα που αλλά χρώματα έχει η σημαία και άλλα η φανέλα.
Άλλο είναι το concept.
Ονομάζεται πράσινο και δεν έχει τίποτα πράσινο..
Άλλο είναι το concept.
Ονομάζεται πράσινο και δεν έχει τίποτα πράσινο..
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8233
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: FIFA World Cup 2026
Το ονομα το πήρε απο την απεναντι χερσόνησο, που μαλλον ηταν καταπρασινη πριν χτιστει το ντακαρ.marsantos έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 11:55 Ναι βρε σεις. Δε μιλάω για χώρα που αλλά χρώματα έχει η σημαία και άλλα η φανέλα.
Άλλο είναι το concept.
Ονομάζεται πράσινο και δεν έχει τίποτα πράσινο..
- These users thanked the author black death for the post:
- marsantos
Re: FIFA World Cup 2026
Σωστός black. Μπήκα να διαβασω και όντως πήρε το όνομα του από το ακρωτήρι που βρίσκεται απέναντι.black death έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 12:02Το ονομα το πήρε απο την απεναντι χερσόνησο, που μαλλον ηταν καταπρασινη πριν χτιστει το ντακαρ.marsantos έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 11:55 Ναι βρε σεις. Δε μιλάω για χώρα που αλλά χρώματα έχει η σημαία και άλλα η φανέλα.
Άλλο είναι το concept.
Ονομάζεται πράσινο και δεν έχει τίποτα πράσινο..
Οπότε σου λέει, οι απέναντι είναι πράσινοι. Εμείς δεν έχουμε καμία σχέση..