Σελίδα 48 από 56

Re: Basket League 2025-26

Δημοσιεύτηκε: Τετ 10 Ιουν 2026, 22:08
από astral
Αυτοί γιατί παίζουν με κόσμο είπαμε?

Re: Basket League 2025-26

Δημοσιεύτηκε: Τετ 10 Ιουν 2026, 22:09
από st4this
Υπνε Μπαρτζωκα ο Σορτς θα σε παρει

Re: Basket League 2025-26

Δημοσιεύτηκε: Τετ 10 Ιουν 2026, 22:11
από black death
Η εο δεν μπορει να σπρωχτει αρκετα ωστε να κερδισει και εκτος εδρας. Σου λεει ας φύγουμε ζωντανοί και τους σφάζουμε και στο σεφ.

Re: Basket League 2025-26

Δημοσιεύτηκε: Τετ 10 Ιουν 2026, 22:17
από st4this
Παντως ρε Μπαρτζωκα αμπαλε πως γινεται με τετοια ομαδα να πηγαινεις στα 5 ματς απεναντι σε αυτο το βαζελο... Τα σεβη μου :lol: Της σφυριχτρας το καγκελο θα γινει στο 5ο τελικο

Re: Basket League 2025-26

Δημοσιεύτηκε: Τετ 10 Ιουν 2026, 22:24
από flash4
Τραγικό μπάσκετ και από τους 2. Ο Μπαρτζώκας έχασε το παιχνίδι ακυρώνοντας την υπεροχή του γαύρου στο ζωγραφιστό και εξαντλώντας τους καλύτερούς του παίκτες. Από την άλλη ο Αταμάν άνοιξε το ροτέϊσον και τον εξέθεσαν κάποιοι παίκτες που τόσο καιρό δεν τους έβλεπε. Αν δεν πέσει σφαγή στο 5ο παίζει να το σηκώσει ο βάζελος.

Re: Basket League 2025-26

Δημοσιεύτηκε: Τετ 10 Ιουν 2026, 22:25
από kataramenos5
Επιτελους ενα παιχνιδι που θα θυμομαστε για αιωνες.

Τι πληρωνουμε ρε μλκες? :lol:

Re: Basket League 2025-26

Δημοσιεύτηκε: Τετ 10 Ιουν 2026, 22:41
από renegade
Πόσο δίνει Τσαρουχα στο 5ο?
Μεγάλη απάτη ομάδα ο γάβρος
Το να χάνεις από αυτόν τον βάζελο που δεν είχε Σλούκα, Οσμάν,ρογκαβοπουλο και έχασε τον Νανν με 5 φάουλ από τα μέσα της 4ης περιόδου αγωνίζομαι μόνο τα 25 από τα συνολικά 50 λεπτά του παιχνιδιού...είναι κατόρθωμα και ξετυλίζει όσους τουλάχιστον δύο χρόνια τώρα κάνουν εγκλήματα για να κερδίζει αυτή η ομάδα τίτλους εντός και εκτός Ελλάδας

Re: Basket League 2025-26

Δημοσιεύτηκε: Τετ 10 Ιουν 2026, 22:45
από aivas19
Ερχόμαστε βρε σαπάκια. Ότι προλάβατε προλάβατε. 25 μυρια ομαδες για να παρουσιάζετε αυτό το έκτρωμα

Re: Basket League 2025-26

Δημοσιεύτηκε: Τετ 10 Ιουν 2026, 23:04
από BlackMagicPAOK
kataramenos5 έγραψε: Τετ 10 Ιουν 2026, 22:25 Επιτελους ενα παιχνιδι που θα θυμομαστε για αιωνες.

Τι πληρωνουμε ρε μλκες? :lol:
Με την ευκαιρία αυτή, να κάνουμε και μια αναφορά στην εκπληκτική φετινή πορεία του Περιστερίου!
Έτσι, γιατί μερικοί ξεχνάνε! 8-)

Re: Basket League 2025-26

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Ιουν 2026, 09:13
από paok-porter1337
Τρομερη οικογενεια αυτοι ρε! τραμπουκοι ολοι τους

https://sportreport.gr/h-syzygos-tou-na ... -diaititi/
Στο φύλλο αγώνα της αποψινής μάχης μεταξύ Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού αναγράφεται πως φίλαθλος στα court seats τράβηξε τον διαιτητή Παπαπέτρου από το μανίκι

Όπως φαίνεται στη φωτό η φίλαθλος δεν είναι άλλη από τη σύζυγο του Κέντρικ Ναν!!!

Προφανώς στην οικία Ναν γίνονται εντατικές προπονήσεις aggressive defense και δείχνουν να έχουν αποτέλεσμα

Να τονίσουμε δε πως παρότι ο διαιτητής Παπαπέτρου ζήτησε την άμεση αποβολή της, η κα.Ναν δεν το κούνησε ρούπι!!

Re: Basket League 2025-26

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Ιουν 2026, 09:20
από kokoblokos
BlackMagicPAOK έγραψε: Τετ 10 Ιουν 2026, 23:04
kataramenos5 έγραψε: Τετ 10 Ιουν 2026, 22:25 Επιτελους ενα παιχνιδι που θα θυμομαστε για αιωνες.

Τι πληρωνουμε ρε μλκες? :lol:
Με την ευκαιρία αυτή, να κάνουμε και μια αναφορά στην εκπληκτική φετινή πορεία του Περιστερίου!
Έτσι, γιατί μερικοί ξεχνάνε! 8-)
Εγω δεν το ξέχασα. Να ζητήσεις συγγνώμη.
Περιστέραρα μια ζωή

Re: Basket League 2025-26

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Ιουν 2026, 09:47
από Sardan
Αυτοί οι τελικοί είναι σκέτη αηδία. Βρισίδια εν χορώ καθ' όλη τη διάρκεια των αγώνων, παρατράγουδα, μπούκες και 2 μέρες παραλειπόμενα, τοξικότητα και καφρίλα.

Ντροπή εάν αναλογιστεί κάποιος ότι παίζουν οι 2 εκ των κορυφαίων ομάδων της Ευρώπης. Επίπεδο...δάπεδο.

ΥΓ ξέχασα και τα μπουκέτα μεταξύ πόλντο και αυγουλομάτη jr......

Re: Basket League 2025-26

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Ιουν 2026, 11:35
από freemind
αλήθεια με αυτο το θέμα θα γίνει κάτι;

Re: Basket League 2025-26

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Ιουν 2026, 11:37
από astral
Όχι βεβαία. Eκτός αν φτάσεις εσύ σε κάνα τελικό και θα σου λένε: "μα γιατί δίνεις δικαιώματα αφού ξέρεις πως είναι"

Re: Basket League 2025-26

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Ιουν 2026, 11:39
από CCCP
O γαυρος δεν πειρε ευρολιγκα επειδη εκανε ομαδαρα. Το επιπεδο πανευρωπαικα ειναι πολυ πεσμενο.

Καλο για τον ΠΑΟΚ που σκοπευει να γινει θεωρητικα ανταγωνιστικος σε αυτο το επιπεδο γρηγορα.