Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσεις.
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Το Paokvoice λέει ότι είμαστε κοντά σε παίκτη και μέχρι το βράδυ να έχουμε νέα
Αποκλειστικές πληροφορίες του PAOKVoice αναφέρουν πως ο Μίχελ μαζί με τον προπονητή της ομάδας, Βλάνταν Ιβιτς έχουν κάνει ταξίδι… αστραπή σε Ευρωπαϊκή χώρα, ώστε να τελειώσει την μεταγραφή του επιθετικού. Εξελίξεις αναμένονται ακόμα και σήμερα το βράδυ, με το PAOKVoice να σας κρατάει ενήμερους με νέο άρθρο…
Αποκλειστικές πληροφορίες του PAOKVoice αναφέρουν πως ο Μίχελ μαζί με τον προπονητή της ομάδας, Βλάνταν Ιβιτς έχουν κάνει ταξίδι… αστραπή σε Ευρωπαϊκή χώρα, ώστε να τελειώσει την μεταγραφή του επιθετικού. Εξελίξεις αναμένονται ακόμα και σήμερα το βράδυ, με το PAOKVoice να σας κρατάει ενήμερους με νέο άρθρο…
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Παντως μπανε ειναι εξαιρετικά τραβηγμένο απο μονακο να ήρθε με βασικο 500 +πολλα μπόνους, οταν ο τζιολης έπαιρνε 450 κ ο σαμπο 400.
Με πριμ υπογραφης κ βασικό στα 800 πες, δυσκολα να εφυγε με λιγοτερα απο 1.2 μυρια.
Με πριμ υπογραφης κ βασικό στα 800 πες, δυσκολα να εφυγε με λιγοτερα απο 1.2 μυρια.
-
Dimg4
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Και μετα τις πρωτες 24 ωρες υποσχεσεων για λιγοτερα σεντονια και προκλησεις σε αλλα μελη, πισω στον παλιο εαυτο.goran 64 έγραψε:Αν δεν ήσουν συντονιστής αλλά απλό μέλος του forum και ένας συντονιστής σου ζητούσε ή να αποδείξεις κάτι που έγραψες ή να το ανακαλέσεις για να μην τιμωρηθείς, θα σε απασχολούσε η αξιοπιστία σου?Odi έγραψε:Γιατί να με απασχολεί;Δημοσιογράφος είμαι να παλεύω για την αξιοπιστία μου;
Ψέματα πάντως από το 2008 που είμαι στο forum,δεν έχω γράψει.
Ερωτηση μετα την ερωτηση σου στον odi? Ολη μερα εξαρταται η καθημερινοτητα σου απο το να κανεις εξαντλητικες αναλυσεις?
Επεξεργαστηκε. Δε χρειαζονται χαρακτηρισμοι
pgetsos
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Ο Στοχ πάλι δεν υπολογίζεται από την Φενέρ;Δεν είχαν προβλήματα με το ffp αυτοί;
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Μερικές φορές νιώθω τύψεις με το τρολαρισμα , μετα διαβάζω ορισμένους κ συνεχίζω
Κιπ γκρινιαζειν
Κιπ γκρινιαζειν
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
simba έγραψε:Παντως μπανε ειναι εξαιρετικά τραβηγμένο απο μονακο να ήρθε με βασικο 500 +πολλα μπόνους, οταν ο τζιολης έπαιρνε 450 κ ο σαμπο 400.
Με πριμ υπογραφης κ βασικό στα 800 πες, δυσκολα να εφυγε με λιγοτερα απο 1.2 μυρια.
Και ετσι οπως τα λες να ειναι,εδω μεσα ειχαν καποιοι πειστει οτι ο Βουλγαρος στοιχισε 4 μυρια μαζι με την εφορια.
Νομιζω οτι πηρα αφορμη απο ποστ του Καταραμενου που εγραφε οτι το συμβολαιο του Μπερμπατοφ στοιχισε το μισο μπατζετ της ομαδας.
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Ανανέωσαν Γιαννούλης, Δεληγιαννίδης
Ο ΠΑΟΚ συνεχίζει να επενδύει στα δικά του παιδιά και να “χτίζει” το αύριο πάνω σε στέρεες βάσεις. Ο Δημήτρης Γιαννούλης και ο Παναγιώτης Δεληγιαννίδης θ’ ανήκουν στο δυναμικό του Δικεφάλου για τα επόμενα τέσσερα χρόνια.
Οι δύο ποδοσφαιριστές πέρασαν την Παρασκευή (26.08) από τα γραφεία του ΠΑΟΚ και ανανέωσαν τα συμβόλαιά τους μέχρι το 2020. Ο Δημήτρης Γιαννούλης μετά από δύο γεμάτες σεζόν σε Πιερικό και Βέροια, με την οποία αναδείχτηκε καλύτερος νέος παίκτης της Super League παρέμεινε στο ρόστερ του Δικεφάλου και διεκδικεί τη δική του ευκαιρία. Ο Παναγιώτης Δεληγιαννίδης εντάχθηκε στα τμήματα υποδομής του ΠΑΟΚ το 2012, κατέκτησε το πρωτάθλημα με την Κ17 το 2013 και την Κ20 το 2014, ενώ παράλληλα έκανε προπονήσεις με την πρώτη ομάδα. Το ντεμπούτο του το πραγματοποίησε το 2015, ενώ το δεύτερο μισό της περασμένης σεζόν το πέρασε ως δανεικός στην Μιχαλόβτσε.
http://www.paokfc.gr/nea/20160826-anane ... giannidis/
Ο ΠΑΟΚ συνεχίζει να επενδύει στα δικά του παιδιά και να “χτίζει” το αύριο πάνω σε στέρεες βάσεις. Ο Δημήτρης Γιαννούλης και ο Παναγιώτης Δεληγιαννίδης θ’ ανήκουν στο δυναμικό του Δικεφάλου για τα επόμενα τέσσερα χρόνια.
Οι δύο ποδοσφαιριστές πέρασαν την Παρασκευή (26.08) από τα γραφεία του ΠΑΟΚ και ανανέωσαν τα συμβόλαιά τους μέχρι το 2020. Ο Δημήτρης Γιαννούλης μετά από δύο γεμάτες σεζόν σε Πιερικό και Βέροια, με την οποία αναδείχτηκε καλύτερος νέος παίκτης της Super League παρέμεινε στο ρόστερ του Δικεφάλου και διεκδικεί τη δική του ευκαιρία. Ο Παναγιώτης Δεληγιαννίδης εντάχθηκε στα τμήματα υποδομής του ΠΑΟΚ το 2012, κατέκτησε το πρωτάθλημα με την Κ17 το 2013 και την Κ20 το 2014, ενώ παράλληλα έκανε προπονήσεις με την πρώτη ομάδα. Το ντεμπούτο του το πραγματοποίησε το 2015, ενώ το δεύτερο μισό της περασμένης σεζόν το πέρασε ως δανεικός στην Μιχαλόβτσε.
http://www.paokfc.gr/nea/20160826-anane ... giannidis/
- buffalobill4
- Δημοσιεύσεις: 7406
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Γελαστε πλανην οικτρα αν μετα τις εως τωρα μεταγραφες περιμενετε ονοματαρα μονο για τις εντυπωσεις.
Ο παικτης που θα αποκτηθει πιστευω θα πληροί τις αγωνιστικες προϋποθέσεις του προπονητη αλλα και θα μπορει να γινει μελος των υπαρχόντων αποδυτηριων. Κατι γκεστ σταρ- τουριστες- διαττοντες αστερες ευχομαι και ελπιζω ουτε καν να απασχολησουν τους διοικουντες φετος.
Θελω σοβαροτητα μεχρι και την τελευταια μεταγραφη.
Ο παικτης που θα αποκτηθει πιστευω θα πληροί τις αγωνιστικες προϋποθέσεις του προπονητη αλλα και θα μπορει να γινει μελος των υπαρχόντων αποδυτηριων. Κατι γκεστ σταρ- τουριστες- διαττοντες αστερες ευχομαι και ελπιζω ουτε καν να απασχολησουν τους διοικουντες φετος.
Θελω σοβαροτητα μεχρι και την τελευταια μεταγραφη.
-
Dimg4
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Χαχαχα ρε σεις τι ειναι ο ιβαν? Μεροκαματιαρης που δεν εχει λεφτα κ περιμενει?GoMaRoS έγραψε:τα εμβάσματα εξωτερικού δεν έρχονται σε μία ημέρα, μπορεί τα χρήματα του Λούκας να τα πάρουμε τέλος Σεπτεμβρίου, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα πάρουμε παίχτη μέχρι τότε, καθώς μπορείς να πεις την ομάδα του να περιμένει μερικές εβδομαδες για τα χρήματα
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Σε νιωθω απολυτα!MANIAKOS έγραψε:Μερικές φορές νιώθω τύψεις με το τρολαρισμα , μετα διαβάζω ορισμένους κ συνεχίζω
Κιπ γκρινιαζειν
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Το οτι ενδιαφερθηκαμε και εμεις για τον Κονοπλιανκα το επιβεβαιωνων και εγω (ο κανενας) μιας και το εμαθα πριν κανα δυο μερες, αλλα θα συμφωνηω με τα 1000 με τον Μανιακο, προτιμω παικτη που θα ειναι στα μετρα μας και κοντα στους αλλους σε ποιοτητα για να υπαρχει και καλυτερη χημεια.
το θεμα παντως το Κονομπλιανκα δεν ειναι μονοδρομο στην Σεβιλλη, οτι εχει δηλαδη προβλημα αυτος με τον προπονητη, γιατι και η Σεβιλλη εχει προβλημα μαζι του. Κακο πραγμα ενας παικτης να νομιζει οτι ειναι ο Μεσσι... Αν τελικα ερθει (που δεν το νομιζω λογο χαρακτηρα), θα παιζει για την παρτη του εδω και οχι για την ομαδα (πανω κατω το προβλημα στην Σεβιλλη, απλα ειναι αλλο επιπεδο αυτοι).
το θεμα παντως το Κονομπλιανκα δεν ειναι μονοδρομο στην Σεβιλλη, οτι εχει δηλαδη προβλημα αυτος με τον προπονητη, γιατι και η Σεβιλλη εχει προβλημα μαζι του. Κακο πραγμα ενας παικτης να νομιζει οτι ειναι ο Μεσσι... Αν τελικα ερθει (που δεν το νομιζω λογο χαρακτηρα), θα παιζει για την παρτη του εδω και οχι για την ομαδα (πανω κατω το προβλημα στην Σεβιλλη, απλα ειναι αλλο επιπεδο αυτοι).
-
mbison
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Bανια ακουσε με.
Το κενο του Σαλπι δεν καλυφθηκε ποτε.
Παρε εναν κοντο γρηγορο φορ να μπορει να ντριπλαρει στον αιφνιδιασμο. Ειδες τι ωραιες μπαλιες βγαζουν οι Τσιμι κ Μπισε. Παρε ενα φορ καλυτερο απο Σαλπι να δεις πως θα εκτοξευθει η ομαδα.
Το κενο του Σαλπι δεν καλυφθηκε ποτε.
Παρε εναν κοντο γρηγορο φορ να μπορει να ντριπλαρει στον αιφνιδιασμο. Ειδες τι ωραιες μπαλιες βγαζουν οι Τσιμι κ Μπισε. Παρε ενα φορ καλυτερο απο Σαλπι να δεις πως θα εκτοξευθει η ομαδα.
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
το διημερο ρεπο που δωσε ο Βλανταν ισως σχετιζεται με το φημολογουμενο ταξιδι.
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Έτσι κι αλλίως αλλιώς παιχνίδι στα κοντά δεν έχει οποτε το ρεπό είναι λογικό.