Σελίδα 470 από 498
Re: Απ: 5.Pablo Gabriel García Pérez
Δημοσιεύτηκε: Τετ 24 Οκτ 2012, 19:24
από Holypaok
fratz8 έγραψε:ποιον εχεις καλυτερο του ?????
για να γελασω δηλαδη
Εντάξει. Εδώ μέσα για να μπορέσουμε να επιδειξουμε την άποψη μας πρέπει να είμαστε ή είρωνες ή σαρκαστικοί Δηλαδή να μιλήσουμε σε ένα αποδεκτό επίπεδο a priori το αποκλείουμε.
Σαν τελευταία τοποθέτηση γιατί το ύφος σου δε μου αρέσει και δε συνηθίζω να μπαίνω στα φόρα για να τρολαρω συζητήσεις, για το Γκαρσία θα σου πω ότι ήδη από πέρσι ήταν αισθητή η πτώση της απόδοσης του. Εκεί που ο αντίπαλος δε μπορούσε με τίποτα να του αποσπάσει την μπάλα πέρσι πολλές φορές ήταν επιρρεπης στο λάθος .
Τώρα αν με ρωτάς αν έχουμε κάποιο καλύτερο σου απαντώ ότι το θέμα είναι αν έχουμε κάποιον που θα καταφέρνει να καλύπτει τα μεγαλύτερα κενά που παρουσιάζει το παιχνίδι του πλέον .Με τη θέση μου δεν τον καθιστώ άχρηστο αλλά πρέπει να αναγνωρισουμε τη φθορά του χρόνου επάνω του και να επιζητούμε την επιστροφή του για τους σωστούς λόγους και να μην του αποδιδουμε μεσσιανικες ιδιότητες. Από εξυπνακηδες πάντως η Ελλάδα είναι πλούσια. Νομίζω μπορούμε να εξάγουμε άφοβα.
Sent from my SIII with great responsibility.It comes with great power...
Re: Απ: 5.Pablo Gabriel García Pérez
Δημοσιεύτηκε: Τετ 24 Οκτ 2012, 19:30
από karlat85
Με το συμπαθειο αλλα τι ειναι το τρολαρω;
Re: Απ: 5.Pablo Gabriel García Pérez
Δημοσιεύτηκε: Τετ 24 Οκτ 2012, 19:38
από Holypaok
pm
Sent from my SIII with great responsibility.It comes with great power...
Re: 5.Pablo Gabriel García Pérez
Δημοσιεύτηκε: Τετ 24 Οκτ 2012, 19:55
από Rizla
Ο Παμπλο δεν ειναι ενας απλος παιχτης Χολυ...εκει κανεις το λαθος.Μπορει να μην ειναι οπως ηταν 3 χρονια πριν αλλα μονο η παρουσια του στο γηπεδο αρκει για να δωσει εξτρα ωθηση στην ομαδα.Επισης ειναι παρα πολυ εξυπνος παιχτης που βλεπει γηπεδο και αλλον τετοιο δεν εχεις αυτην την στιγμη στο ροστερ σου.
Το κενο που αφηνει ειναι δυσαναπληρωτο.
ΑΝΤΕ ΡΕ ΠΑΥΛΑΡΑ...μας ελειψες...
Re: Απ: 5.Pablo Gabriel García Pérez
Δημοσιεύτηκε: Τετ 24 Οκτ 2012, 20:32
από Holypaok
Ασυζητητί ο Γκαρσία είναι ηγέτης και απαραίτητος. Δεν αμφισβητώ την αξία του ως ηγετική φυσιογνωμία. Αυτό που λέω είναι ότι δεν είναι ο παίκτης που ήταν και η ομάδα δεν στηρίζει σε αυτόν την ενδεκάδα ούτε νομίζω περιμένει από αυτό να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά. Είναι το τοτεμ της ομάδας το Α και το Ω των αποδυτηρίων. Ο άνθρωπος που όταν μπει στον αγώνα θα δώσει χαρακτήρα στην ομάδα. Η παικτικη αξία του όμως δεν είναι η ίδια πλέον με την ποδοσφαιρική του. Δεν ξέρω αν καταλαβαίνετε τι εννοώ αλλά ο Γκαρσία είναι πλέον σημαντικός για το χαρακτήρα του ή απόδοση του όμως δεν έχει καμία σχέση με εκείνη των περασμένων ετών. Τώρα αν με την ξεκούραση παρουσιάσει εντελώς διαφορετικό πρόσωπο σε σχέση με πέρσι εγώ εδώ θα είμαι να πω ΕΥΤΥΧΩΣ ο παίκτης με διέψευσε.
Sent from my SIII with great responsibility.It comes with great power...
Re: 5.Pablo Gabriel García Pérez
Δημοσιεύτηκε: Παρ 26 Οκτ 2012, 08:40
από ΑποστόληςΑ
Πιθανόν να μην ξεκινήσει αύριο!
Re: 5.Pablo Gabriel García Pérez
Δημοσιεύτηκε: Παρ 26 Οκτ 2012, 15:07
από kataramenos5
Ενα τίτλο ρε ,ένα τίτλο γι αυτή την ΤΕΡΑΣΤΙΑ μορφή.
Re: 5.Pablo Gabriel García Pérez
Δημοσιεύτηκε: Παρ 26 Οκτ 2012, 20:18
από eorptol
Ναι ρε γαμοτο
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Re: 5.Pablo Gabriel García Pérez
Δημοσιεύτηκε: Παρ 26 Οκτ 2012, 21:00
από baneprelevic361
Πραγματικά ναι ρε γαμώτο. Πρέπει οπωσδήπτοε να σηκώσει ένα τρόποιο ο Παυλάρα μας!
Re: 5.Pablo Gabriel García Pérez
Δημοσιεύτηκε: Παρ 26 Οκτ 2012, 22:37
από Μπαρκαρούτσος
Αύριο θα παίξει;
Re: 5.Pablo Gabriel García Pérez
Δημοσιεύτηκε: Παρ 26 Οκτ 2012, 22:52
από DigitalFan
baneprelevic361 έγραψε:Πραγματικά ναι ρε γαμώτο. Πρέπει οπωσδήπτοε να σηκώσει ένα τρόποιο ο Παυλάρα μας!
Θα σηκώσει φέτος το Κύπελλο σαν ποδοσφαιριστής και ακόμη περισσοτερα τρόπαια τα επόμενα χρόνια από άλλο πόστο, ελπίζω...!
Re: 5.Pablo Gabriel García Pérez
Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Οκτ 2012, 23:00
από fratz8
Pablo σε ξερουμε να παιζεις παντα με παθος
Εχεις ξενερωσει... όπως τοτε με τον Δερμιτζάκη
Βγες και πες τα
Re: 5.Pablo Gabriel García Pérez
Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Οκτ 2012, 23:30
από eorptol
Για τον τον Δωνη εχει πει καλα λόγια και ο Παμπλο δυστυχώς ειναι στα πολυ κάτω του στην τελευταία του χρονια δυστυχώς

:(
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Re: 5.Pablo Gabriel García Pérez
Δημοσιεύτηκε: Παρ 02 Νοέμ 2012, 11:45
από paoki_sweden
Pavlara!!!! On sunday I want you to have it SIKOMENO!
Re: 5.Pablo Gabriel García Pérez
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Νοέμ 2012, 19:13
από MANIAKOS
οσο ειχε δυναμεις μας κρατησε