Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
renegade
Δημοσιεύσεις: 19480
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από renegade »

Οι 24 λένε ότι κάναμε επίσημη πρόταση στη φιορεντίνα για τον μπιάνκο
Σωστά λέω εγώ
These users thanked the author renegade for the post (total 11):
riegel, blackzi, Unpsofable78, Maklaz, Kenny4, Maedhros4, geobila, Ριαν_Καπαγιαννιδης, margas, ToMousiTouCrespo and one more user
MagdiTolba
Δημοσιεύσεις: 575
Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2025, 22:45

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από MagdiTolba »

Το Ω Απόστολε μου κάνει για Σανταμαρια, Αγιος.
Με Χατζηδιακο, Μπιανκο, Ελουστοντο μας βλέπω 4ους
These users thanked the author MagdiTolba for the post:
Gregk19262000
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19184
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από nunies4 »

renegade έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 22:27 Οι 24 λένε ότι κάναμε επίσημη πρόταση στη φιορεντίνα για τον μπιάνκο
Σωστά λέω εγώ
Ναι αλλά υπό προϋποθέσεις. Δεν γίνεται να μην αλλάξει τίποτα στα χαφ.
Και σήμερα ακούσαμε για την επιθυμία για Μπιανκο, την πίεση στον Οζντοεφ να δεχτεί την μείωση και φυσικά και οι άλλοι 3 (Ζαφ, Καμαρά, Μειτε) έχουν συμβόλαιο.
Άβαταρ μέλους
sotos26
Δημοσιεύσεις: 1750
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 22:39

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από sotos26 »

Μια χαρά ήταν ο Μπιάνκο, μυστήριο το ότι έπαιξε τόσο λίγο. Και Βολιακο θα κρατούσα μια χαρά τίμιος ήταν.
Άβαταρ μέλους
Kabamaru11
Δημοσιεύσεις: 6529
Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Kabamaru11 »

Μακαρι να προτιμηθει ο Μπιανκο αντι του Οζντοεφ,αν και προκειται για 2 διαφορετικα χαφ,πιο αμυντικογενης ο ιταλος,πιο περιοχης ο Μαγκο.Το σεναριο με 5αδα Μειτε,Σανταμαρια,Ζαφειρης,Μπιανκο,Σαρρης,ωραιο ακουγεται αλλα μονο ο Ζαφειρης παταει περιοχη.Ακομα ειμαστε σε αχαρτογραφητα υδατα σε οτι εχει να κανει με το στησιμο του Λισι.
These users thanked the author Kabamaru11 for the post (total 3):
Maklaz, embuji, Kenny4
Michael Scott
Δημοσιεύσεις: 892
Εγγραφή: Σάβ 18 Μάιος 2024, 20:10

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Michael Scott »

Ναι αλλα λενε οτι απορρίφθηκε η πρόταση μας. Λιγότερα απο 2 μύρια προσφέραμε λεει.

4 ηταν η ρήτρα
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18793
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από aivas19 »

nunies4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 22:34
renegade έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 22:27 Οι 24 λένε ότι κάναμε επίσημη πρόταση στη φιορεντίνα για τον μπιάνκο
Σωστά λέω εγώ
Ναι αλλά υπό προϋποθέσεις. Δεν γίνεται να μην αλλάξει τίποτα στα χαφ.
Και σήμερα ακούσαμε για την επιθυμία για Μπιανκο, την πίεση στον Οζντοεφ να δεχτεί την μείωση και φυσικά και οι άλλοι 3 (Ζαφ, Καμαρά, Μειτε) έχουν συμβόλαιο.
Νομίζω ο Μάγκο δε θα ανανεώσει
Demir
Δημοσιεύσεις: 9055
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Demir »

Michael Scott έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 22:40 Ναι αλλα λενε οτι απορρίφθηκε η πρόταση μας. Λιγότερα απο 2 μύρια προσφέραμε λεει.

4 ηταν η ρήτρα
Αν κάναμε 1,7-1,8 και ανέβουμε στα 2,3-2,5 θα κλείσει .. νομίζω αξίζει
Άβαταρ μέλους
Ettien26
Δημοσιεύσεις: 4603
Εγγραφή: Κυρ 12 Ιαν 2020, 20:39

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Ettien26 »

Kabamaru11 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 22:38 Μακαρι να προτιμηθει ο Μπιανκο αντι του Οζντοεφ,αν και προκειται για 2 διαφορετικα χαφ,πιο αμυντικογενης ο ιταλος,πιο περιοχης ο Μαγκο.Το σεναριο με 5αδα Μειτε,Σανταμαρια,Ζαφειρης,Μπιανκο,Σαρρης,ωραιο ακουγεται αλλα μονο ο Ζαφειρης παταει περιοχη.Ακομα ειμαστε σε αχαρτογραφητα υδατα σε οτι εχει να κανει με το στησιμο του Λισι.
Κανείς από αυτούς δεν πατάει περιοχή με συνέπεια όπως ο Οζντόεφ. Από τους παίκτες που έχουμε μόνο ο Καμαρά το έχει αυτό. Θα μείνει ως μια επιπλέον λύση γιατί με τον Μειτέ ποτέ δεν είσαι σίγουρος.
These users thanked the author Ettien26 for the post:
Maklaz
Άβαταρ μέλους
Ettien26
Δημοσιεύσεις: 4603
Εγγραφή: Κυρ 12 Ιαν 2020, 20:39

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Ettien26 »

Michael Scott έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 22:40 Ναι αλλα λενε οτι απορρίφθηκε η πρόταση μας. Λιγότερα απο 2 μύρια προσφέραμε λεει.

4 ηταν η ρήτρα
Δεν έχει σημασία η ρήτρα αφού ο παίκτης μπαίνει στην τελευταία χρονιά του συμβολαίου του αν δεν ανανεώσει. Αν τον θέλουμε και αν θέλει ο παίκτης να έρθει, θα έρθει. Με αγωνιστικά κριτήρια όμως δεν έχω ακόμη σαφή άποψη γι' αυτόν, δεν έπαιξε και πολύ άλλωστε.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Ettien26 την Πέμ 25 Ιουν 2026, 23:08, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
These users thanked the author Ettien26 for the post:
Michael Scott
Άβαταρ μέλους
delos15
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: Πέμ 14 Φεβ 2008, 21:28
Τοποθεσία: Στην αγκαλιά του αετού

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από delos15 »

Για να δούμε, θα σπάσουμε πάλι τα @@ μας για 300.000 όλο το καλοκαίρι;
These users thanked the author delos15 for the post (total 6):
paoki19, Metagrafakias, smoothcriminal1926, vasgias, Gregk19262000, Newgen9
Michael Scott
Δημοσιεύσεις: 892
Εγγραφή: Σάβ 18 Μάιος 2024, 20:10

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Michael Scott »

Demir έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 22:58
Michael Scott έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 22:40 Ναι αλλα λενε οτι απορρίφθηκε η πρόταση μας. Λιγότερα απο 2 μύρια προσφέραμε λεει.

4 ηταν η ρήτρα
Αν κάναμε 1,7-1,8 και ανέβουμε στα 2,3-2,5 θα κλείσει .. νομίζω αξίζει
Η λογικη αυτο λεει... αλλα μην μας πάρει παλι 15 μερες διαπραγματεύσεων για όνομα δλδ...
Demir
Δημοσιεύσεις: 9055
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Demir »

Οι μεξικανοι λένε ότι χρωστάμε 2,5 εκ στην κρουζ αζουν για Σάντσες και θα μας πάνε στο cas αν δεν πληρώσουμε και τέτοια
renegade
Δημοσιεύσεις: 19480
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από renegade »

nunies4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 22:34
renegade έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 22:27 Οι 24 λένε ότι κάναμε επίσημη πρόταση στη φιορεντίνα για τον μπιάνκο
Σωστά λέω εγώ
Ναι αλλά υπό προϋποθέσεις. Δεν γίνεται να μην αλλάξει τίποτα στα χαφ.
Και σήμερα ακούσαμε για την επιθυμία για Μπιανκο, την πίεση στον Οζντοεφ να δεχτεί την μείωση και φυσικά και οι άλλοι 3 (Ζαφ, Καμαρά, Μειτε) έχουν συμβόλαιο.
Αυτή τη στιγμή έχουμε δύο πολύ μεγάλα ερωτηματικά
Το πρώτο είναι δεν γνωρίζουμε τίποτα από το τι θέλει να παίξει ο προπονητής, τι χαρακτηριστικά του αρέσουν και τα λοιπά
Και το δεύτερο είναι δεν έχουν ιδέα αν θα ξαναπούμε και πώς θα ξαναδούμε τον Μειτε
Αρα οτι και να πούμε τώρα είναι νομίζω λόγια του αέρα
Άβαταρ μέλους
WestBlock4
Δημοσιεύσεις: 2891
Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από WestBlock4 »

sotos26 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 22:35 Μια χαρά ήταν ο Μπιάνκο, μυστήριο το ότι έπαιξε τόσο λίγο. Και Βολιακο θα κρατούσα μια χαρά τίμιος ήταν.
Κ η 4 θέση τίμια ειναι
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”