Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Οι 24 λένε ότι κάναμε επίσημη πρόταση στη φιορεντίνα για τον μπιάνκο
Σωστά λέω εγώ
Σωστά λέω εγώ
- These users thanked the author renegade for the post (total 11):
- riegel, blackzi, Unpsofable78, Maklaz, Kenny4, Maedhros4, geobila, Ριαν_Καπαγιαννιδης, margas, ToMousiTouCrespo and one more user
-
MagdiTolba
- Δημοσιεύσεις: 575
- Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2025, 22:45
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Το Ω Απόστολε μου κάνει για Σανταμαρια, Αγιος.
Με Χατζηδιακο, Μπιανκο, Ελουστοντο μας βλέπω 4ους
Με Χατζηδιακο, Μπιανκο, Ελουστοντο μας βλέπω 4ους
- These users thanked the author MagdiTolba for the post:
- Gregk19262000
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ναι αλλά υπό προϋποθέσεις. Δεν γίνεται να μην αλλάξει τίποτα στα χαφ.renegade έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 22:27 Οι 24 λένε ότι κάναμε επίσημη πρόταση στη φιορεντίνα για τον μπιάνκο
Σωστά λέω εγώ
Και σήμερα ακούσαμε για την επιθυμία για Μπιανκο, την πίεση στον Οζντοεφ να δεχτεί την μείωση και φυσικά και οι άλλοι 3 (Ζαφ, Καμαρά, Μειτε) έχουν συμβόλαιο.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μια χαρά ήταν ο Μπιάνκο, μυστήριο το ότι έπαιξε τόσο λίγο. Και Βολιακο θα κρατούσα μια χαρά τίμιος ήταν.
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 6529
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μακαρι να προτιμηθει ο Μπιανκο αντι του Οζντοεφ,αν και προκειται για 2 διαφορετικα χαφ,πιο αμυντικογενης ο ιταλος,πιο περιοχης ο Μαγκο.Το σεναριο με 5αδα Μειτε,Σανταμαρια,Ζαφειρης,Μπιανκο,Σαρρης,ωραιο ακουγεται αλλα μονο ο Ζαφειρης παταει περιοχη.Ακομα ειμαστε σε αχαρτογραφητα υδατα σε οτι εχει να κανει με το στησιμο του Λισι.
- These users thanked the author Kabamaru11 for the post (total 3):
- Maklaz, embuji, Kenny4
-
Michael Scott
- Δημοσιεύσεις: 892
- Εγγραφή: Σάβ 18 Μάιος 2024, 20:10
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ναι αλλα λενε οτι απορρίφθηκε η πρόταση μας. Λιγότερα απο 2 μύρια προσφέραμε λεει.
4 ηταν η ρήτρα
4 ηταν η ρήτρα
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Νομίζω ο Μάγκο δε θα ανανεώσειnunies4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 22:34Ναι αλλά υπό προϋποθέσεις. Δεν γίνεται να μην αλλάξει τίποτα στα χαφ.renegade έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 22:27 Οι 24 λένε ότι κάναμε επίσημη πρόταση στη φιορεντίνα για τον μπιάνκο
Σωστά λέω εγώ
Και σήμερα ακούσαμε για την επιθυμία για Μπιανκο, την πίεση στον Οζντοεφ να δεχτεί την μείωση και φυσικά και οι άλλοι 3 (Ζαφ, Καμαρά, Μειτε) έχουν συμβόλαιο.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αν κάναμε 1,7-1,8 και ανέβουμε στα 2,3-2,5 θα κλείσει .. νομίζω αξίζειMichael Scott έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 22:40 Ναι αλλα λενε οτι απορρίφθηκε η πρόταση μας. Λιγότερα απο 2 μύρια προσφέραμε λεει.
4 ηταν η ρήτρα
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Κανείς από αυτούς δεν πατάει περιοχή με συνέπεια όπως ο Οζντόεφ. Από τους παίκτες που έχουμε μόνο ο Καμαρά το έχει αυτό. Θα μείνει ως μια επιπλέον λύση γιατί με τον Μειτέ ποτέ δεν είσαι σίγουρος.Kabamaru11 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 22:38 Μακαρι να προτιμηθει ο Μπιανκο αντι του Οζντοεφ,αν και προκειται για 2 διαφορετικα χαφ,πιο αμυντικογενης ο ιταλος,πιο περιοχης ο Μαγκο.Το σεναριο με 5αδα Μειτε,Σανταμαρια,Ζαφειρης,Μπιανκο,Σαρρης,ωραιο ακουγεται αλλα μονο ο Ζαφειρης παταει περιοχη.Ακομα ειμαστε σε αχαρτογραφητα υδατα σε οτι εχει να κανει με το στησιμο του Λισι.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Δεν έχει σημασία η ρήτρα αφού ο παίκτης μπαίνει στην τελευταία χρονιά του συμβολαίου του αν δεν ανανεώσει. Αν τον θέλουμε και αν θέλει ο παίκτης να έρθει, θα έρθει. Με αγωνιστικά κριτήρια όμως δεν έχω ακόμη σαφή άποψη γι' αυτόν, δεν έπαιξε και πολύ άλλωστε.Michael Scott έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 22:40 Ναι αλλα λενε οτι απορρίφθηκε η πρόταση μας. Λιγότερα απο 2 μύρια προσφέραμε λεει.
4 ηταν η ρήτρα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Ettien26 την Πέμ 25 Ιουν 2026, 23:08, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- These users thanked the author Ettien26 for the post:
- Michael Scott
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Για να δούμε, θα σπάσουμε πάλι τα @@ μας για 300.000 όλο το καλοκαίρι;
- These users thanked the author delos15 for the post (total 6):
- paoki19, Metagrafakias, smoothcriminal1926, vasgias, Gregk19262000, Newgen9
-
Michael Scott
- Δημοσιεύσεις: 892
- Εγγραφή: Σάβ 18 Μάιος 2024, 20:10
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Η λογικη αυτο λεει... αλλα μην μας πάρει παλι 15 μερες διαπραγματεύσεων για όνομα δλδ...Demir έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 22:58Αν κάναμε 1,7-1,8 και ανέβουμε στα 2,3-2,5 θα κλείσει .. νομίζω αξίζειMichael Scott έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 22:40 Ναι αλλα λενε οτι απορρίφθηκε η πρόταση μας. Λιγότερα απο 2 μύρια προσφέραμε λεει.
4 ηταν η ρήτρα
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Οι μεξικανοι λένε ότι χρωστάμε 2,5 εκ στην κρουζ αζουν για Σάντσες και θα μας πάνε στο cas αν δεν πληρώσουμε και τέτοια
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αυτή τη στιγμή έχουμε δύο πολύ μεγάλα ερωτηματικάnunies4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 22:34Ναι αλλά υπό προϋποθέσεις. Δεν γίνεται να μην αλλάξει τίποτα στα χαφ.renegade έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 22:27 Οι 24 λένε ότι κάναμε επίσημη πρόταση στη φιορεντίνα για τον μπιάνκο
Σωστά λέω εγώ
Και σήμερα ακούσαμε για την επιθυμία για Μπιανκο, την πίεση στον Οζντοεφ να δεχτεί την μείωση και φυσικά και οι άλλοι 3 (Ζαφ, Καμαρά, Μειτε) έχουν συμβόλαιο.
Το πρώτο είναι δεν γνωρίζουμε τίποτα από το τι θέλει να παίξει ο προπονητής, τι χαρακτηριστικά του αρέσουν και τα λοιπά
Και το δεύτερο είναι δεν έχουν ιδέα αν θα ξαναπούμε και πώς θα ξαναδούμε τον Μειτε
Αρα οτι και να πούμε τώρα είναι νομίζω λόγια του αέρα
- WestBlock4
- Δημοσιεύσεις: 2891
- Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Κ η 4 θέση τίμια ειναιsotos26 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 22:35 Μια χαρά ήταν ο Μπιάνκο, μυστήριο το ότι έπαιξε τόσο λίγο. Και Βολιακο θα κρατούσα μια χαρά τίμιος ήταν.