Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Doomlord4 έγραψε:ΔΕΝ ξαναγράφω τίποτα εδώ,μέχρι να εξασφαλιστεί μαθηματικά η Ευρώπη
15_50
Δημοσιεύσεις: 1409
Εγγραφή: Παρ 29 Ιαν 2021, 19:47

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από 15_50 »

Δεν υπάρχει πιθανό σενάριο να μείνει ο ΠΑΟΚ εκτός Ευρώπης ακόμα και αν καταφέρει να κάνει 3 ήττες στην σειρά.
15_50
Δημοσιεύσεις: 1409
Εγγραφή: Παρ 29 Ιαν 2021, 19:47

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από 15_50 »

Doom, γράψε ότι θέλεις, μόλις κλείδωσε η Ευρώπη.
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 10016
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Мир »

Πλέον μόνο άμα φάμε μείον με τιμωρία.
papwolf

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από papwolf »

Και μαθηματικά ότι και να γίνει από δω και πέρα του χρόνου είμαστε Ευρώπη. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι πρέπει να επαναληφθεί εμφάνιση σαν τη σημερινή.
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Χάλια όλα τα αποτελέσματα του σ/κ
Με χειρότερο το δικό μας φυσικά

Γερμανό και Γάλλο αντίπαλο 90%+ στα play-off του Conference
Kαι αν νικήσει και η Φιορεντίνα αύριο (μου τα χει κάνει τσουρέκια τον τελευταίο μήνα,αυτή και η Αταλάντα)
τότε και Ιταλό
15_50
Δημοσιεύσεις: 1409
Εγγραφή: Παρ 29 Ιαν 2021, 19:47

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από 15_50 »

Το χειρότερο σενάριο είναι :

ΠΑΟΚ - ΑΡΗΣ -> 2
ΟΣΦΠ - ΠΑΟΚ -> 1
ΠΑΟΚ - ΠΑΟ -> 2

ΠΑΟΚ - ΑΡΗΣ -> 2
ΑΡΗΣ - ΑΕΚ -> Χ
ΠΑΣ - ΑΡΗΣ -> 2

ΑΕΚ - ΠΑΣ -> 1
ΑΡΗΣ - ΑΕΚ -> Χ
ΑΕΚ - ΟΣΦΠ -> 1

τριπλή ισοβαθμία στους 60β. και η ΑΕΚ εκτός.
Άβαταρ μέλους
tzo_1926
Δημοσιεύσεις: 1248
Εγγραφή: Σάβ 12 Ιαν 2019, 19:49

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από tzo_1926 »

Doomlord4 έγραψε:
john4serres έγραψε:
Doomlord4 έγραψε:Ο ΠΑΟΚ θα παίξει στην Ευρώπη και την επόμενη χρονιά
Μαθηματικά όχι.
Αν δεν ήταν μαθηματικά δεν θα το έγραφα
Ρε παιδιά αν δε πάρουμε άλλο βαθμό, και ο βαζελος πάρει 9, και το ίδιο κάνει η αεκ η ο ρουλης, δε μένουμε έξω;
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33932
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από john4serres »

Doomlord4 έγραψε:Χάλια όλα τα αποτελέσματα του σ/κ
Με χειρότερο το δικό μας φυσικά

Γερμανό και Γάλλο αντίπαλο 90%+ στα play-off του Conference
Kαι αν νικήσει και η Φιορεντίνα αύριο (μου τα χει κάνει τσουρέκια τον τελευταίο μήνα,αυτή και η Αταλάντα)
τότε και Ιταλό
Aπό Ιρλανδία-Κροατία θα πάμε στις δύσκολες;
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Ποια αποτελέσματα μετράνε πρώτα;
Της κανονικής περιόδου ή των πλευ-οφφ

Και στα 2 βέβαια,έχουμε από άτω την Αεκ
Απλά υπάρχει και η 4πλη ισοβαθμία,που ΑΝ μετράνε της κανονικής περιόδου,μένει 5ος ο βάζελος

(βάζελος νίκη με εμας,ισοπαλία στα άλλα 2----->60 βαθμοί
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

john4serres έγραψε:
Doomlord4 έγραψε:Χάλια όλα τα αποτελέσματα του σ/κ
Με χειρότερο το δικό μας φυσικά

Γερμανό και Γάλλο αντίπαλο 90%+ στα play-off του Conference
Kαι αν νικήσει και η Φιορεντίνα αύριο (μου τα χει κάνει τσουρέκια τον τελευταίο μήνα,αυτή και η Αταλάντα)
τότε και Ιταλό
Aπό Ιρλανδία-Κροατία θα πάμε στις δύσκολες;
3/17
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106604
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Αυτό συμβαίνει όταν κάνουμε καλές πορείες στην Ευρώπη...
betrayor
Δημοσιεύσεις: 316
Εγγραφή: Τετ 10 Δεκ 2014, 20:42

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από betrayor »

tzo_1926 έγραψε:
Ρε παιδιά αν δε πάρουμε άλλο βαθμό, και ο βαζελος πάρει 9, και το ίδιο κάνει η αεκ η ο ρουλης, δε μένουμε έξω;
δεν γινεται να παρουν και οι 3 9 γιατι παιζουν και μεταξυ τους.
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

sdna


Ο Άρης κατάφερε και ηττήθηκε εντός έδρας από τις ρεζέρβες του Ολυμπιακού, με αποτέλεσμα η ΑΕΚ να τον φτάσει στους 53 βαθμούς!
Απρόσμενη εξέλιξη στην 7η αγωνιστική των πλέι-οφ, από την οποία κερδισμένος βγαίνει ο Παναθηναϊκός!

Το τριφύλλι παρότι δεν κέρδισε στο ΟΑΚΑ την ΑΕΚ, εντούτοις όχι μόνο δεν έχασε την τρίτη θέση, αλλά άνοιξε την διαφορά στο +2 από τον Άρη!

Κι αυτό γιατί οι κιτρινόμαυροι υπέστησαν εντός έδρας ήττα σοκ από τις ρεζέρβες του Ολυμπιακού και έμειναν στους 53 βαθμούς, όσους έχει πλέον και η ΑΕΚ (ο Άρης υπερτερεί στην μεταξύ τους ισοβαθμία).

Κάπως έτσι, η ήττα του ΠΑΟΚ στα Γιάννινα πέρασε στα… μαλακά, αφού ο Δικέφαλος του Βορρά θέλει μία νίκη στις τρεις τελευταίες αγωνιστικές (μπορεί να μην χρειαστεί ούτε κι αυτή) για να κλειδώσει και μαθηματικά ένα ευρωπαϊκό εισιτήριο.




Άντε βρε μ@λ@κες τραβάτε αλλάξτε επάγγελμα
Βόδια
Τραβάτε να μετρήσετε γίδια
Αν και εκεί σας φοβάμαι



Δεν έχετε ιδέα από ευρωβαθμολογίες,οκ
Αλλά ούτε τα βασικά στην Ελλάδα;;


Να έγραφαν τουλάχιστον για 1 ισοπαλία,γιατι θα βαριόντουσαν να υπολογίσουν τις ισοβαθμίες,αντε παέι κι έρχεται
Αλλά όχι,θέλουμε νίκη
Βόδια
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Doomlord4 την Κυρ 08 Μάιος 2022, 22:30, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
tzo_1926
Δημοσιεύσεις: 1248
Εγγραφή: Σάβ 12 Ιαν 2019, 19:49

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από tzo_1926 »

Doomlord4 έγραψε:Ποια αποτελέσματα μετράνε πρώτα;
Της κανονικής περιόδου ή των πλευ-οφφ

Και στα 2 βέβαια,έχουμε από άτω την Αεκ
Απλά υπάρχει και η 4πλη ισοβαθμία,που ΑΝ μετράνε της κανονικής περιόδου,μένει 5ος ο βάζελος

(βάζελος νίκη με εμας,ισοπαλία στα άλλα 2----->60 βαθμοί


Μα δεν είναι ανάγκη να υπάρξει καν ισοβαθμία..

Αν ο βαζελος κάνει 3 νίκες, και ταυτόχρονα η αεκ η ο ρουλης κάνουν 3 νίκες (δεδομένου ότι δεν έχουν παιχνίδια με βαζελο οι 2 κίτρινοι) μπορούν να έχουν πάνω από 60 βαθμούς. Δε χρειάζονται καν ισοβαθμία. Αν δηλαδή ο βαζελος κερδίσει στο γαυρο, τον πας, κ μας, κ ο ρουλης πχ κερδίσει στην Τούμπα τους Ζωσιμάδες κ την κουλα εντός, μας περνάει κ αυτός.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”