Doomlord4 έγραψε:ΔΕΝ ξαναγράφω τίποτα εδώ,μέχρι να εξασφαλιστεί μαθηματικά η Ευρώπη
Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Δεν υπάρχει πιθανό σενάριο να μείνει ο ΠΑΟΚ εκτός Ευρώπης ακόμα και αν καταφέρει να κάνει 3 ήττες στην σειρά.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Doom, γράψε ότι θέλεις, μόλις κλείδωσε η Ευρώπη.
-
papwolf
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Και μαθηματικά ότι και να γίνει από δω και πέρα του χρόνου είμαστε Ευρώπη. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι πρέπει να επαναληφθεί εμφάνιση σαν τη σημερινή.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Χάλια όλα τα αποτελέσματα του σ/κ
Με χειρότερο το δικό μας φυσικά
Γερμανό και Γάλλο αντίπαλο 90%+ στα play-off του Conference
Kαι αν νικήσει και η Φιορεντίνα αύριο (μου τα χει κάνει τσουρέκια τον τελευταίο μήνα,αυτή και η Αταλάντα)
τότε και Ιταλό
Με χειρότερο το δικό μας φυσικά
Γερμανό και Γάλλο αντίπαλο 90%+ στα play-off του Conference
Kαι αν νικήσει και η Φιορεντίνα αύριο (μου τα χει κάνει τσουρέκια τον τελευταίο μήνα,αυτή και η Αταλάντα)
τότε και Ιταλό
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Το χειρότερο σενάριο είναι :
ΠΑΟΚ - ΑΡΗΣ -> 2
ΟΣΦΠ - ΠΑΟΚ -> 1
ΠΑΟΚ - ΠΑΟ -> 2
ΠΑΟΚ - ΑΡΗΣ -> 2
ΑΡΗΣ - ΑΕΚ -> Χ
ΠΑΣ - ΑΡΗΣ -> 2
ΑΕΚ - ΠΑΣ -> 1
ΑΡΗΣ - ΑΕΚ -> Χ
ΑΕΚ - ΟΣΦΠ -> 1
τριπλή ισοβαθμία στους 60β. και η ΑΕΚ εκτός.
ΠΑΟΚ - ΑΡΗΣ -> 2
ΟΣΦΠ - ΠΑΟΚ -> 1
ΠΑΟΚ - ΠΑΟ -> 2
ΠΑΟΚ - ΑΡΗΣ -> 2
ΑΡΗΣ - ΑΕΚ -> Χ
ΠΑΣ - ΑΡΗΣ -> 2
ΑΕΚ - ΠΑΣ -> 1
ΑΡΗΣ - ΑΕΚ -> Χ
ΑΕΚ - ΟΣΦΠ -> 1
τριπλή ισοβαθμία στους 60β. και η ΑΕΚ εκτός.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ρε παιδιά αν δε πάρουμε άλλο βαθμό, και ο βαζελος πάρει 9, και το ίδιο κάνει η αεκ η ο ρουλης, δε μένουμε έξω;Doomlord4 έγραψε:Αν δεν ήταν μαθηματικά δεν θα το έγραφαjohn4serres έγραψε:Μαθηματικά όχι.Doomlord4 έγραψε:Ο ΠΑΟΚ θα παίξει στην Ευρώπη και την επόμενη χρονιά
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33932
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Aπό Ιρλανδία-Κροατία θα πάμε στις δύσκολες;Doomlord4 έγραψε:Χάλια όλα τα αποτελέσματα του σ/κ
Με χειρότερο το δικό μας φυσικά
Γερμανό και Γάλλο αντίπαλο 90%+ στα play-off του Conference
Kαι αν νικήσει και η Φιορεντίνα αύριο (μου τα χει κάνει τσουρέκια τον τελευταίο μήνα,αυτή και η Αταλάντα)
τότε και Ιταλό
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ποια αποτελέσματα μετράνε πρώτα;
Της κανονικής περιόδου ή των πλευ-οφφ
Και στα 2 βέβαια,έχουμε από άτω την Αεκ
Απλά υπάρχει και η 4πλη ισοβαθμία,που ΑΝ μετράνε της κανονικής περιόδου,μένει 5ος ο βάζελος
(βάζελος νίκη με εμας,ισοπαλία στα άλλα 2----->60 βαθμοί
Της κανονικής περιόδου ή των πλευ-οφφ
Και στα 2 βέβαια,έχουμε από άτω την Αεκ
Απλά υπάρχει και η 4πλη ισοβαθμία,που ΑΝ μετράνε της κανονικής περιόδου,μένει 5ος ο βάζελος
(βάζελος νίκη με εμας,ισοπαλία στα άλλα 2----->60 βαθμοί
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
3/17john4serres έγραψε:Aπό Ιρλανδία-Κροατία θα πάμε στις δύσκολες;Doomlord4 έγραψε:Χάλια όλα τα αποτελέσματα του σ/κ
Με χειρότερο το δικό μας φυσικά
Γερμανό και Γάλλο αντίπαλο 90%+ στα play-off του Conference
Kαι αν νικήσει και η Φιορεντίνα αύριο (μου τα χει κάνει τσουρέκια τον τελευταίο μήνα,αυτή και η Αταλάντα)
τότε και Ιταλό
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Αυτό συμβαίνει όταν κάνουμε καλές πορείες στην Ευρώπη...
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
δεν γινεται να παρουν και οι 3 9 γιατι παιζουν και μεταξυ τους.tzo_1926 έγραψε:
Ρε παιδιά αν δε πάρουμε άλλο βαθμό, και ο βαζελος πάρει 9, και το ίδιο κάνει η αεκ η ο ρουλης, δε μένουμε έξω;
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
sdna
Ο Άρης κατάφερε και ηττήθηκε εντός έδρας από τις ρεζέρβες του Ολυμπιακού, με αποτέλεσμα η ΑΕΚ να τον φτάσει στους 53 βαθμούς!
Απρόσμενη εξέλιξη στην 7η αγωνιστική των πλέι-οφ, από την οποία κερδισμένος βγαίνει ο Παναθηναϊκός!
Το τριφύλλι παρότι δεν κέρδισε στο ΟΑΚΑ την ΑΕΚ, εντούτοις όχι μόνο δεν έχασε την τρίτη θέση, αλλά άνοιξε την διαφορά στο +2 από τον Άρη!
Κι αυτό γιατί οι κιτρινόμαυροι υπέστησαν εντός έδρας ήττα σοκ από τις ρεζέρβες του Ολυμπιακού και έμειναν στους 53 βαθμούς, όσους έχει πλέον και η ΑΕΚ (ο Άρης υπερτερεί στην μεταξύ τους ισοβαθμία).
Κάπως έτσι, η ήττα του ΠΑΟΚ στα Γιάννινα πέρασε στα… μαλακά, αφού ο Δικέφαλος του Βορρά θέλει μία νίκη στις τρεις τελευταίες αγωνιστικές (μπορεί να μην χρειαστεί ούτε κι αυτή) για να κλειδώσει και μαθηματικά ένα ευρωπαϊκό εισιτήριο.
Άντε βρε μ@λ@κες τραβάτε αλλάξτε επάγγελμα
Βόδια
Τραβάτε να μετρήσετε γίδια
Αν και εκεί σας φοβάμαι
Δεν έχετε ιδέα από ευρωβαθμολογίες,οκ
Αλλά ούτε τα βασικά στην Ελλάδα;;
Να έγραφαν τουλάχιστον για 1 ισοπαλία,γιατι θα βαριόντουσαν να υπολογίσουν τις ισοβαθμίες,αντε παέι κι έρχεται
Αλλά όχι,θέλουμε νίκη
Βόδια
Ο Άρης κατάφερε και ηττήθηκε εντός έδρας από τις ρεζέρβες του Ολυμπιακού, με αποτέλεσμα η ΑΕΚ να τον φτάσει στους 53 βαθμούς!
Απρόσμενη εξέλιξη στην 7η αγωνιστική των πλέι-οφ, από την οποία κερδισμένος βγαίνει ο Παναθηναϊκός!
Το τριφύλλι παρότι δεν κέρδισε στο ΟΑΚΑ την ΑΕΚ, εντούτοις όχι μόνο δεν έχασε την τρίτη θέση, αλλά άνοιξε την διαφορά στο +2 από τον Άρη!
Κι αυτό γιατί οι κιτρινόμαυροι υπέστησαν εντός έδρας ήττα σοκ από τις ρεζέρβες του Ολυμπιακού και έμειναν στους 53 βαθμούς, όσους έχει πλέον και η ΑΕΚ (ο Άρης υπερτερεί στην μεταξύ τους ισοβαθμία).
Κάπως έτσι, η ήττα του ΠΑΟΚ στα Γιάννινα πέρασε στα… μαλακά, αφού ο Δικέφαλος του Βορρά θέλει μία νίκη στις τρεις τελευταίες αγωνιστικές (μπορεί να μην χρειαστεί ούτε κι αυτή) για να κλειδώσει και μαθηματικά ένα ευρωπαϊκό εισιτήριο.
Άντε βρε μ@λ@κες τραβάτε αλλάξτε επάγγελμα
Βόδια
Τραβάτε να μετρήσετε γίδια
Αν και εκεί σας φοβάμαι
Δεν έχετε ιδέα από ευρωβαθμολογίες,οκ
Αλλά ούτε τα βασικά στην Ελλάδα;;
Να έγραφαν τουλάχιστον για 1 ισοπαλία,γιατι θα βαριόντουσαν να υπολογίσουν τις ισοβαθμίες,αντε παέι κι έρχεται
Αλλά όχι,θέλουμε νίκη
Βόδια
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Doomlord4 την Κυρ 08 Μάιος 2022, 22:30, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Doomlord4 έγραψε:Ποια αποτελέσματα μετράνε πρώτα;
Της κανονικής περιόδου ή των πλευ-οφφ
Και στα 2 βέβαια,έχουμε από άτω την Αεκ
Απλά υπάρχει και η 4πλη ισοβαθμία,που ΑΝ μετράνε της κανονικής περιόδου,μένει 5ος ο βάζελος
(βάζελος νίκη με εμας,ισοπαλία στα άλλα 2----->60 βαθμοί
Μα δεν είναι ανάγκη να υπάρξει καν ισοβαθμία..
Αν ο βαζελος κάνει 3 νίκες, και ταυτόχρονα η αεκ η ο ρουλης κάνουν 3 νίκες (δεδομένου ότι δεν έχουν παιχνίδια με βαζελο οι 2 κίτρινοι) μπορούν να έχουν πάνω από 60 βαθμούς. Δε χρειάζονται καν ισοβαθμία. Αν δηλαδή ο βαζελος κερδίσει στο γαυρο, τον πας, κ μας, κ ο ρουλης πχ κερδίσει στην Τούμπα τους Ζωσιμάδες κ την κουλα εντός, μας περνάει κ αυτός.