ΤΙ ΛΕΣ ΒΡΕ ΜΠΟΥΦΟ??vasilis1976 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:21 οποίος έχει πρόβλημα με τον Σταυρό στο στήθος ας αλλάξει χώρα. εδώ στην Ελλάδα αυτό έχουμε για εθνόσημο. κατάλαβες?
65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5740
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
- These users thanked the author Dimitris_L4 for the post (total 15):
- embuji, OIKODOMOS, Mica, aivas19, Aigle_Noir, ToMousiTouCrespo, dionisisbasi, margas, Kabamaru11, blackzi and 5 more users
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Μόνο ΠΑΟΚ παιχταρα ντελια!!
- These users thanked the author OIKODOMOS for the post (total 2):
- margas, paok apo epilogi
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Νταξει αμα ημουν και εγω παικταρα και εβλεπα να μπαινει βασικος ο μπακασετας που γελαει το συμπαν αντι για εμενα και εγω θα ελεγα μαγκες μου καλη συνεχεια. Αυτη την παπαρια για τον σταυρο, τα τελευταια 3 χρονια που ητανε στην εθνικη ηταν αλλο το σημα; Τωρα αλλαξε; Στον ΠΑΟΚ γιατι παιζει; Ο δικεφαλος αετος ειναι θρησκευτικο συμβολο.
Εγω πιο ευκολα πιστευω οτι ειπε εχω 2 παιδια δε θα με τραβατε τσαμπα εκει παρα οτι επειδη εχει τον σταυρο στο σημα δε θελει να παει.
Φατε μπακασετα στην μαπα.
Εγω πιο ευκολα πιστευω οτι ειπε εχω 2 παιδια δε θα με τραβατε τσαμπα εκει παρα οτι επειδη εχει τον σταυρο στο σημα δε θελει να παει.
Φατε μπακασετα στην μαπα.
- These users thanked the author embuji for the post (total 5):
- Dimitrisou, makedonas1926, ΑΜΠΑΛΑΕΑ, Ally Samagoal, panta
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Τι περιμένουν οι mods; Άλλοι τρώνε τρίμηνα μπαν για ενα ουστ
- These users thanked the author aivas19 for the post (total 12):
- Unpsofable78, st4this, Ριαν_Καπαγιαννιδης, Aigle_Noir, Mica, ToMousiTouCrespo, margas, Kabamaru11, blackzi, paok apo epilogi and 2 more users
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Και αν διαβάσατε λέει από τις προσεχείς υποχρεώσεις τής εθνικής ομάδας..... βλάκα Γιοβάνοβιτς
- These users thanked the author eorptol1 for the post (total 5):
- Unpsofable78, aivas19, GianD, ΑΜΠΑΛΑΕΑ, Ally Samagoal
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Όταν το εθνόσημο καταντά παιχνιδάκι προς ιδίως όφελος κάποιον λαμογιών (ελληνοποιήσεις, αφορμή για πωλήσεις κ.ο.κ) και οι διαδικασίες επιλογής είναι ύποπτες και αναξιόπιστες, δεν μπορεί να κακίζουμε τον εν δυνάμει καλύτερο σύγχρονο ποδοσφαιριστή τησ ΕΛΛΑΔΑΣ. Αυτό που έχουν δημιουργήσει οι ΠΟΚιτες μόνο κατάλληλο να φέρει το εθνόσημο, δεν ειναι.vasilis1976 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:21 οποίος έχει πρόβλημα με τον Σταυρό στο στήθος ας αλλάξει χώρα. εδώ στην Ελλάδα αυτό έχουμε για εθνόσημο. κατάλαβες?
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Ελπίζω να είναι προσωρινό και όχι για πάντα, αλλιώς είναι λάθος απόφαση. Τα περί οικογένειας που λέει τα θεωρώ δικαιολογίες, περισσότερο για σπάσιμο μου κάνει που δεν είναι βασικός. Γι' αυτό το αφήνει και ανοικτό για το μέλλον, δηλαδή με άλλον προπονητή ευχαρίστως να επιστρέψω. Μόνο αυτή την εξήγηση μπορώ να δώσω, που να έχει μια λογική.
- These users thanked the author Miles for the post (total 3):
- Nassos, Logistis, Montrealiotis
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Ρε ήρεμα! Μην τριγκάρετε με τον τύπο.
Λες και πρώτη φορά βλέπουμε τέτοια σχόλια.
Λες και πρώτη φορά βλέπουμε τέτοια σχόλια.
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Λέει από τις προσεχείς υποχρεώσεις Εθνικής ομάδας,για ποιον βαράει η κουδουναembuji έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:27 Νταξει αμα ημουν και εγω παικταρα και εβλεπα να μπαινει βασικος ο μπακασετας που γελαει το συμπαν αντι για εμενα και εγω θα ελεγα μαγκες μου καλη συνεχεια. Αυτη την παπαρια για τον σταυρο, τα τελευταια 3 χρονια που ητανε στην εθνικη ηταν αλλο το σημα; Τωρα αλλαξε; Στον ΠΑΟΚ γιατι παιζει; Ο δικεφαλος αετος ειναι θρησκευτικο συμβολο.
Εγω πιο ευκολα πιστευω οτι ειπε εχω 2 παιδια δε θα με τραβατε τσαμπα εκει παρα οτι επειδη εχει τον σταυρο στο σημα δε θελει να παει.
Φατε μπακασετα στην μαπα.
- These users thanked the author eorptol1 for the post:
- Unpsofable78
-
Dimitrisou
- Δημοσιεύσεις: 2848
- Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Οταν εκανε μουτρακια ο Φορτουνης λεγαμε δικιο εχει,αν τα κανει Ντελιας να τον παμε στην πυρα.
Δεν ξερω τον λογο αλλα οποιος και να ειναι .ειναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ του να παρει οτι αποφαση θελει.
Παμε παρακατω.
Δεν ξερω τον λογο αλλα οποιος και να ειναι .ειναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ του να παρει οτι αποφαση θελει.
Παμε παρακατω.
- These users thanked the author Dimitrisou for the post (total 8):
- eorptol1, paoki19, george188, Mica, dionisisbasi, ΑΜΠΑΛΑΕΑ, paok apo epilogi, Ally Samagoal
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Προθέρμανση πριν την συνέντευξη Λουτσέσκου. Το main event εδώ να θυμίσουμε
viewtopic.php?t=5487&start=840
viewtopic.php?t=5487&start=840
- These users thanked the author Patron for the post:
- Dimitrisou
-
Ριαν_Καπαγιαννιδης
- Δημοσιεύσεις: 3225
- Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Ρε φίλε τώρα κοροϊδευόμαστε? Αρχικά κανείς δεν είπε σε κανέναν πως να ζήσει την ζωή του. Έπειτα θεωρείς ότι οι 30 μέρες τον χρόνο που μαζεύονται για τις εθνικές επιβαρύνει την οικογενειακή του ζωή? Και δεν την επιβαρύνουν οι 300 μέρες που είναι με τον ΠΑΟΚ, σε διάφορες πόλεις και χώρες και σε αποστολές που μένουν σε ξενοδοχεία? Έχουμε όλα τα κομμάτια του παζλ, ας τα βάλουμε το ένα πλάι στο άλλο. Αυτό διάλεξε, μ'αυτό θα πορευθεί ο άνθρωπος, το να κάνουμε τους ανίδεους είναι το ίδιο ανούσιο με το να τον κατηγορούμε για κάτι που δεν μας αφορά.van rooy έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:25 Δεν σας πιάνω ...ένας άνθρωπος δεν έχει δικαίωμα επιλογής?
Σε τι ζούμε?
Αν ένας άνθρωπος χάσει τη βούληση έχει χάσει τα πάντα.
Τι ταβάνια κτλ λέτε?
Στις προπονήσεις που είδα ....είναι ΟΡΕΞΑΤΟΣ!!!!
Ένας άνθρωπος έθεσε πρώτη προτεραιότητα την οικογένεια του ....23 χρονών....με δυο μωρά.....και σας ενοχλεί?
- These users thanked the author Ριαν_Καπαγιαννιδης for the post (total 2):
- paokkerkir, Patron
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Για τον καρβελα προφανως.eorptol1 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:29Λέει από τις προσεχείς υποχρεώσεις Εθνικής ομάδας,για ποιον βαράει η κουδουναembuji έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:27 Νταξει αμα ημουν και εγω παικταρα και εβλεπα να μπαινει βασικος ο μπακασετας που γελαει το συμπαν αντι για εμενα και εγω θα ελεγα μαγκες μου καλη συνεχεια. Αυτη την παπαρια για τον σταυρο, τα τελευταια 3 χρονια που ητανε στην εθνικη ηταν αλλο το σημα; Τωρα αλλαξε; Στον ΠΑΟΚ γιατι παιζει; Ο δικεφαλος αετος ειναι θρησκευτικο συμβολο.
Εγω πιο ευκολα πιστευω οτι ειπε εχω 2 παιδια δε θα με τραβατε τσαμπα εκει παρα οτι επειδη εχει τον σταυρο στο σημα δε θελει να παει.
Φατε μπακασετα στην μαπα.
- These users thanked the author embuji for the post (total 3):
- eorptol1, Aigle_Noir, Ally Samagoal
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
αυτές τις μαλακίες ο Ραπτόπουλος σας τις λέει? Τόσες φορές πώς έπαιξε?vasilis1976 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:21 οποίος έχει πρόβλημα με τον Σταυρό στο στήθος ας αλλάξει χώρα. εδώ στην Ελλάδα αυτό έχουμε για εθνόσημο. κατάλαβες?
- These users thanked the author Tolaros for the post (total 11):
- eorptol1, st4this, Unpsofable78, Aigle_Noir, paokkerkir, dionisisbasi, Kabamaru11, Apil44, paok apo epilogi, Ally Samagoal and one more user
- Metagrafakias
- Δημοσιεύσεις: 2647
- Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 15:55
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Δεν νομιζω να εννοει γενικα...
Λεει απο τις επομενες υποχρεωσεις της Εθνικης..
Αν ηταν θα το διευκρινιζε σταματαω οριστικα!!!
Λεει απο τις επομενες υποχρεωσεις της Εθνικης..
Αν ηταν θα το διευκρινιζε σταματαω οριστικα!!!
- These users thanked the author Metagrafakias for the post (total 9):
- Patron, Dimitrisou, eorptol1, rockcity4, paoki19, OIKODOMOS, ΑΜΠΑΛΑΕΑ, Ally Samagoal, Logistis