Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
- PAOKfanAthens
- Δημοσιεύσεις: 1514
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
- Τοποθεσία: Athens
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
[youtube]QasrCPd6Gpg&feature=player_embedded[/youtube]
Παμε ρε παιχταρα μου!Μη μασας!Ετσι και σε ξαναγγιξει τον εστειλα στα αποδυτηρια!
Παμε ρε παιχταρα μου!Μη μασας!Ετσι και σε ξαναγγιξει τον εστειλα στα αποδυτηρια!
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
και εσυ καημενε παιξε μπαλα σε αυτη την σαπιλα...παμε παιχταρα μου...

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Πόσο αισχρό και ξετσίπωτο έχει καταντήσει πλέον αυτό το άθλημα...

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
το κακο με το γαυρο ειναι οτι πλην αλλων φετος εχει γεμισει και με δορυφορους στο πρωταθλημα...οποιος καταλαβε καταλαβε... :ugeek: :ugeek:
πχ
Για τις διαμαρτυρίες από την πλευρά του ΠΑΟΚ, για τον χθεσινό αγώνα: "Αν κάποιος πρέπει να έχει παράπονα πρέπει να είμαστε εμείς. Το τέρμα που πέτυχε ο ΠΑΟΚ είναι οφ σάιντ. Τώρα τελευταία έχουμε συνηθίσει να δείχνουμε την γραμμή της ευθείας όπου και σε όποια παιχνίδια θέλουμε. Ας δείξουν λοιπόν την ευθεία και δείτε ότι το γκολ είναι οφ σάιντ και το λέω κατηγορηματικά αυτό. Άφησε, όμως και δεύτερη φάση ο συγκεκριμένος επόπτης με τον Σαλπιγγίδη, και είδαμε και την φάση του πέναλτι. Το έδειξε πολύ καθαρά. Έγινε εις βάρος του ΠΑΟΚ και δεν δόθηκε. Για ποια φάση διαμαρτύρεται ο ΠΑΟΚ, για να ξέρουμε;".
ταδε εφη πετρος θεοδωριδης...και εκει στις σερρες κυκλοφορει κιμπαρης...

πχ
Για τις διαμαρτυρίες από την πλευρά του ΠΑΟΚ, για τον χθεσινό αγώνα: "Αν κάποιος πρέπει να έχει παράπονα πρέπει να είμαστε εμείς. Το τέρμα που πέτυχε ο ΠΑΟΚ είναι οφ σάιντ. Τώρα τελευταία έχουμε συνηθίσει να δείχνουμε την γραμμή της ευθείας όπου και σε όποια παιχνίδια θέλουμε. Ας δείξουν λοιπόν την ευθεία και δείτε ότι το γκολ είναι οφ σάιντ και το λέω κατηγορηματικά αυτό. Άφησε, όμως και δεύτερη φάση ο συγκεκριμένος επόπτης με τον Σαλπιγγίδη, και είδαμε και την φάση του πέναλτι. Το έδειξε πολύ καθαρά. Έγινε εις βάρος του ΠΑΟΚ και δεν δόθηκε. Για ποια φάση διαμαρτύρεται ο ΠΑΟΚ, για να ξέρουμε;".
ταδε εφη πετρος θεοδωριδης...και εκει στις σερρες κυκλοφορει κιμπαρης...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Μόνο δορυφόρους...ολόκληρες βάσεις έχει κάνει. Αυτά που έκανε τόσα χρόνια ο βάζελος του Βαρδινογιάννη κι ο γαύρος του Κόκκαλη.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Ετσι ειναι αυτα.Αν αγοραζει ο αλλος παικτες απο σενα και στους δινει και δανεικους(Παπαζογλου,Σουμπινιο,και παει και για Γεωργιαδη) για να βγαλεις τη χρονια δεν θα τον αβανταρεις.Εννοειται.Μπορει να εχεις και αλλα πλεονεκτηματα.Πχ σφηριχτες.Λεμε τωρα
Εφυγε ο Τσακιρης απο τον Πανιωνιο,να σου ο συνεταιρος στην προεδρια.Τι θες;Αυτον και αυτον.Και παρε και αυτον δανεικο.Α και που σαι.Μη μασας δεν προκειται να πεσεις φετος.Τα χω κανονισει.
Α ρε Mike Douglas γιναμε ολοι.Money never sleeps,baby!!!
Εφυγε ο Τσακιρης απο τον Πανιωνιο,να σου ο συνεταιρος στην προεδρια.Τι θες;Αυτον και αυτον.Και παρε και αυτον δανεικο.Α και που σαι.Μη μασας δεν προκειται να πεσεις φετος.Τα χω κανονισει.
Α ρε Mike Douglas γιναμε ολοι.Money never sleeps,baby!!!
-
Salta_paoki
- Δημοσιεύσεις: 34
- Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 11:11
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Και καλα κανει.Business ειναι η μπαλα . οποιος εχει γκαφρα κανει οτι γουσταρει.
Τι εκανε ο διαιτητης ρε?????
Τι εκανε ο διαιτητης ρε?????
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
ποσο πολυ μπορει να σου ανοιγει τα ματια αυτη η ταινια ομως???No4h έγραψε:Α ρε Mike Douglas γιναμε ολοι.Money never sleeps,baby!!!
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Σε συναρτηση με το πρωτο μερος παντα.
Μαθαινεις τα βασικα και μετα προχωρας στο δευτερο μερος που ειναι και πολυ επικαιρο.
Μαθαινεις τα βασικα και μετα προχωρας στο δευτερο μερος που ειναι και πολυ επικαιρο.
- paok_athens_g4
- Δημοσιεύσεις: 597
- Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2009, 19:33
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Εκανε προσφυγη ο Τζιμπουρ απο την κουλα,ζηταει 1,2μυρια κ να μεινει ελευθερος....ελπιζω να ανηφορησει προς τα πανω.....
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Παίκτης του Ολυμπιακού θα πρέπει να θεωρείται από τον Ιούνιο ο Χαβίτο, ο οποίος απέρριψε την πρόταση ανανέωσης του Άρη. Μέσα στο επόμενο διάστημα οι ερυθρόλευκοι αναμένεται να έχουν συνάντηση με την πλευρά του 27χρονου, προκειμένου να συζητήσουν για τις τελευταίες λεπτομέρειες της συνεργασίας τους. Εν συνεχεία θα υπογράψουν συμβόλαιο συνεργασίας και ο παίκτης το καλοκαίρι θα ενσωματωθεί ως ελεύθερος στην ομάδα του Πειραιά.
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=59185&catid=1Αναμενω απαντηση του στυλ "δεν τον υπολογιζε ο ο ρουληθ γι αυτο τον αφησε"....
Κλασσικη προπαγανδα..
ΥΓ. Καταντια να πάιρνεις τον .....χαβιτο..!!!
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21298
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
σου λενε αφου δε γινεται να παρουμε την ν1 επιλογη-οράτε βιεϊρινια-ας παρουμε την καλυτερη εναλλακτικη!