Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
PAOKfanAthens
Δημοσιεύσεις: 1514
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
Τοποθεσία: Athens

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από PAOKfanAthens »

[youtube]QasrCPd6Gpg&feature=player_embedded[/youtube]


Παμε ρε παιχταρα μου!Μη μασας!Ετσι και σε ξαναγγιξει τον εστειλα στα αποδυτηρια!
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15051
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Sera4 »

και εσυ καημενε παιξε μπαλα σε αυτη την σαπιλα...παμε παιχταρα μου... :evil: :evil:
Άβαταρ μέλους
Platon
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 21:20
Τοποθεσία: DÜSSELDORF, GERMANY

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Platon »

Πόσο αισχρό και ξετσίπωτο έχει καταντήσει πλέον αυτό το άθλημα... :redcard: :redcard:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15051
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Sera4 »

το κακο με το γαυρο ειναι οτι πλην αλλων φετος εχει γεμισει και με δορυφορους στο πρωταθλημα...οποιος καταλαβε καταλαβε... :ugeek: :ugeek:

πχ

Για τις διαμαρτυρίες από την πλευρά του ΠΑΟΚ, για τον χθεσινό αγώνα: "Αν κάποιος πρέπει να έχει παράπονα πρέπει να είμαστε εμείς. Το τέρμα που πέτυχε ο ΠΑΟΚ είναι οφ σάιντ. Τώρα τελευταία έχουμε συνηθίσει να δείχνουμε την γραμμή της ευθείας όπου και σε όποια παιχνίδια θέλουμε. Ας δείξουν λοιπόν την ευθεία και δείτε ότι το γκολ είναι οφ σάιντ και το λέω κατηγορηματικά αυτό. Άφησε, όμως και δεύτερη φάση ο συγκεκριμένος επόπτης με τον Σαλπιγγίδη, και είδαμε και την φάση του πέναλτι. Το έδειξε πολύ καθαρά. Έγινε εις βάρος του ΠΑΟΚ και δεν δόθηκε. Για ποια φάση διαμαρτύρεται ο ΠΑΟΚ, για να ξέρουμε;".

ταδε εφη πετρος θεοδωριδης...και εκει στις σερρες κυκλοφορει κιμπαρης... :evil: :evil:
Άβαταρ μέλους
Platon
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 21:20
Τοποθεσία: DÜSSELDORF, GERMANY

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Platon »

Μόνο δορυφόρους...ολόκληρες βάσεις έχει κάνει. Αυτά που έκανε τόσα χρόνια ο βάζελος του Βαρδινογιάννη κι ο γαύρος του Κόκκαλη.
Άβαταρ μέλους
No4h
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: Παρ 06 Φεβ 2009, 16:20
Τοποθεσία: Edinburgh, Scotland

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από No4h »

Ετσι ειναι αυτα.Αν αγοραζει ο αλλος παικτες απο σενα και στους δινει και δανεικους(Παπαζογλου,Σουμπινιο,και παει και για Γεωργιαδη) για να βγαλεις τη χρονια δεν θα τον αβανταρεις.Εννοειται.Μπορει να εχεις και αλλα πλεονεκτηματα.Πχ σφηριχτες.Λεμε τωρα

Εφυγε ο Τσακιρης απο τον Πανιωνιο,να σου ο συνεταιρος στην προεδρια.Τι θες;Αυτον και αυτον.Και παρε και αυτον δανεικο.Α και που σαι.Μη μασας δεν προκειται να πεσεις φετος.Τα χω κανονισει.

Α ρε Mike Douglas γιναμε ολοι.Money never sleeps,baby!!!
Salta_paoki
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 11:11

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Salta_paoki »

Και καλα κανει.Business ειναι η μπαλα . οποιος εχει γκαφρα κανει οτι γουσταρει.

Τι εκανε ο διαιτητης ρε?????
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15051
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Sera4 »

No4h έγραψε:Α ρε Mike Douglas γιναμε ολοι.Money never sleeps,baby!!!
ποσο πολυ μπορει να σου ανοιγει τα ματια αυτη η ταινια ομως???
Άβαταρ μέλους
No4h
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: Παρ 06 Φεβ 2009, 16:20
Τοποθεσία: Edinburgh, Scotland

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από No4h »

Σε συναρτηση με το πρωτο μερος παντα.
Μαθαινεις τα βασικα και μετα προχωρας στο δευτερο μερος που ειναι και πολυ επικαιρο.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15051
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Sera4 »

εννοειται αυτο... ;)
Άβαταρ μέλους
paok_athens_g4
Δημοσιεύσεις: 597
Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2009, 19:33
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από paok_athens_g4 »

Εκανε προσφυγη ο Τζιμπουρ απο την κουλα,ζηταει 1,2μυρια κ να μεινει ελευθερος....ελπιζω να ανηφορησει προς τα πανω.....
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15051
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Sera4 »

το ρυθμιζει το θεμα να συμπεσει με τον ερχομο των αραβων :twisted:
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2374
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Steenage »

φερτε το ΠΑΟΚΤΣΑΚΙ στην Τουμπα ρε 8-)
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από moican4 »

Παίκτης του Ολυμπιακού θα πρέπει να θεωρείται από τον Ιούνιο ο Χαβίτο, ο οποίος απέρριψε την πρόταση ανανέωσης του Άρη. Μέσα στο επόμενο διάστημα οι ερυθρόλευκοι αναμένεται να έχουν συνάντηση με την πλευρά του 27χρονου, προκειμένου να συζητήσουν για τις τελευταίες λεπτομέρειες της συνεργασίας τους. Εν συνεχεία θα υπογράψουν συμβόλαιο συνεργασίας και ο παίκτης το καλοκαίρι θα ενσωματωθεί ως ελεύθερος στην ομάδα του Πειραιά.

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=59185&catid=1
γαμημνο ποκ.!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Αναμενω απαντηση του στυλ "δεν τον υπολογιζε ο ο ρουληθ γι αυτο τον αφησε"....

Κλασσικη προπαγανδα..


ΥΓ. Καταντια να πάιρνεις τον .....χαβιτο..!!!
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21298
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από navigator11 »

:shock: :shock: :shock:

σου λενε αφου δε γινεται να παρουμε την ν1 επιλογη-οράτε βιεϊρινια-ας παρουμε την καλυτερη εναλλακτικη!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”