Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
- paok_athens_g4
- Δημοσιεύσεις: 597
- Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2009, 19:33
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
3 αγωνιστικες πριν το τελος,στο ΠΑΟΚ-αελ στην τουμπα θελω να καιγοντε για βαθμους.....
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Βασικα οχι να καιγονται για βαθμους...Αμα δεν κερδισουν στη Τουμπα να πεφτουν κατηγορια 
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Ρε τα κατακαϋμένα τυροβλαχότυρα!!
ο διάλογός τους σε άπταιστα τυρογαλέζικα!
Τι θας α?

ο διάλογός τους σε άπταιστα τυρογαλέζικα!
Τι θας α?
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Ποια φουστιά??Θα κλείσει(αν παρθεί τέτοια απόφαση από τη διοίκηση μας) χωρίς καμία φουστιά,αφού όλα νόμιμα είναι..adamroxas έγραψε:. Φουστιες αυτοι?Φουστιες και μεις!
Φουστιές κάνανε αυτά τα μπ@στ@ρδ@ που τους έβαζαν όλους να κάνουν προσφυγές και μόλις έσπαγε το συμβόλαιο τους έκαναν αμέσως συμβόλαιο...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
2015 νομίζω...bane1980 έγραψε:Πότε αρχίζει να ισχύει αυτό με τους γηγενείς στην 11άδα;
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Αυτά που κάνανε τα τυριά στην αποστολή της ομάδας τους δεν θεωρούνται ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ?
Έχεις 30 ανθρώπους αποκλεισμένους μέσα σε ένα πούλμαν για πάνω από 5 ώρες, βορά στους τυροfreaks υπό την απειλή λυντσαρίσματος, με την αστυνομία να είναι εντελώς απούσα.....πως γίνεται ρε συ!.
Φωτιές μπροστά από το πούλμαν, γιαουρτώματα και αυγουλώματα στο παρπμπρίζ αλλά και εν ψυχρώ σε παίχτες.
Βία και τρομοκρατία με όλη την σημασία των λέξεων.
Και βιντεάκια που κυκλοφορούν σε όλη την Ελλάδα για να μεταδώσουν την "αγανάκτηση" των τυριών κατά των "ελεύθερων πολιορκημένων" και ΟΧΙ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΜΟ !!!!!!!
Κύριε Μπιτσαξή τι λέτε για όλα αυτά? Θα τιμωρήσετε πάλι τον ΠΑΟΚ?
Έχεις 30 ανθρώπους αποκλεισμένους μέσα σε ένα πούλμαν για πάνω από 5 ώρες, βορά στους τυροfreaks υπό την απειλή λυντσαρίσματος, με την αστυνομία να είναι εντελώς απούσα.....πως γίνεται ρε συ!.
Φωτιές μπροστά από το πούλμαν, γιαουρτώματα και αυγουλώματα στο παρπμπρίζ αλλά και εν ψυχρώ σε παίχτες.
Βία και τρομοκρατία με όλη την σημασία των λέξεων.
Και βιντεάκια που κυκλοφορούν σε όλη την Ελλάδα για να μεταδώσουν την "αγανάκτηση" των τυριών κατά των "ελεύθερων πολιορκημένων" και ΟΧΙ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΜΟ !!!!!!!
Κύριε Μπιτσαξή τι λέτε για όλα αυτά? Θα τιμωρήσετε πάλι τον ΠΑΟΚ?
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Η ΠΑΕ μας θα έπρεπε να ενδιαφερθεί γι' αυτά αλλά τελοσπάντων, ΠΟΛΥ πονεμένη ιστορία... Θα τους λυπόμουν τους ΑΕΛτζήδες αν δεν ήταν τόσο μα τόσο κομπλεξικοί. Πάντως η βαθμολογία είναι τέτοια που τίποτα δεν τελείωσε. Η τρίτη θέση απέχει 12 βαθμούς απ' την τελευταία και... 13 απ' την πρώτη 
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Σύμφωνοι απλώς η ΑΕΛ και η κάθε ΑΕΛ με 2-3 νίκες αυτόματα από φαβορί για φούντο χτυπάει πλέιωχ. Ουσιαστικά δεν έχουμε ιδέα ποιος θα πέσει...
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46