Σελίδα 47 από 286
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Μαρ 2018, 18:43
από johnys999
Σωστό το ότι βάζει μέσα τους πιο αθλητικούς που διαθέτει. Το θέμα είναι να προηγηθούμε με αυτούς και να μην αναγκαστούμε στο δεύτερο να δώσουμε χώρους. Όλο το παιχνίδι πάντως θα είναι η μάχη του κέντρου.
Ούτε μπορώ να διανοηθώ τι προπαγάνδα θα υπάρξει αν δεν κερδίσουμε καθαρά και σχετικά εύκολα.
Ελπίζω η ομάδα να μην είναι αγχωμένη και να παίξει όπως μπορεί.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Μαρ 2018, 18:46
από ΑποστόληςΑ
Α ρε Ραζβαν! Είσαι ο μεγαλύτερος αντι-Μπισεσβαρικός άνθρωπος που έχω γνωρίσει! Έχε χάρη που καιγόμαστε γα τους βαθμούς!
Άκου ένα 19χρονο σε derby!
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Μαρ 2018, 18:47
από aspromaura ioannina
Δεν θελω να προδικασω την εμφανιση του Λημνιου, αλλα η επιλογη του αντι Μακ ή Μπισε ειναι απλα πολυ κακη,σαν επιλογη. Απο κει και περα μακαρι να διακαιωθει ο Λουτσεσκος
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Μαρ 2018, 18:49
από Καπετάνιος
O Λημνιός έχει ποδοσφαιρικό τσαμπουκά, ανάσες και ταλέντο. Μη βιάζεστε, μπορεί και να βγάλει μάτια

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Μαρ 2018, 18:52
από danirifle
λογικά τον έβαλε για να μαρκάρει το γκάλο.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Μαρ 2018, 18:52
από mbison
Eιναι προφανες ο τι ο Λημνιος θα εναλλασεται με τον Βιειρινια.
Δλδ θα γυρναει πισω να καλυπτει. κατι που δεν θα το εκαναν οι αλλες 2 εναλλακτικες.
Όμως επιβαλλεται στο β' να μπει ο Μπισε, όντας ξεκουραστος, να εναλλασεται κ αυτος με τον Πελκα
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Μαρ 2018, 18:55
από ΑποστόληςΑ
Ρε παιδιά ο επιθετικός πρέπει πρωτίστως να δημιουργεί κινδύνους στην αντίπαλη άμυνα. Ο Λημνιός (ακόμη) δεν μπορεί να διασπάσει την δεύτερη καλύτερη άμυνα του πρωταθλήματος. Ίσως τον έβαλε για να γυρίζει γρήγορα πίσω επειδή θα έχει δώσει εντολή στον Βιερι να παίζει επιθετικά. Αλλά και πάλι δεν μ' αρέσει η επιλογή του. Είναι και πολύ νέος...
Τεσπα. Θα δούμε στο χορτάρι.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Μαρ 2018, 18:59
από Azrael
ολα στο χορταρι παιδια.ειναι παικτης με απιστευτα πνευμονια και θα βοηθησει
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Μαρ 2018, 19:01
από PAOK_Antarctica
Μην αρχίζετε
Πάμε ΠΑΟΚ
το γήπεδο σιγά σιγά γεμίζει
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Μαρ 2018, 19:02
από okkas73
Γυρω στις 25Κ τώρα μεσα. Ατμόσφαιρα πολύ ψόφια για την σημασία του αγωνα
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Μαρ 2018, 19:06
από Ale
efthimis_paok έγραψε:Φτάνω 19:40 αεροδρόμιο skg. Μπορώ κάπου εκεί γύρω να δω τον αγώνα;
Ξέρει κανένα καρντασι;
Πες τον οδηγό να μην το προσγειώσει, αλλά να κάνει γύρες πάνω από το γήπεδο, για να βλέπετε το ματς.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Μαρ 2018, 19:09
από PAOK_Antarctica
Και αναλόγως το σε ποια πλευρα κάθεσαι, να γέρνει το όχημα
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Μαρ 2018, 19:10
από mbison
efthimis_paok έγραψε:Φτάνω 19:40 αεροδρόμιο skg. Μπορώ κάπου εκεί γύρω να δω τον αγώνα;
Ξέρει κανένα καρντασι;
Νομιζω πιο κοντα η Θερμη πρεπει να ναι, με ταξι. Στην πλατεια ρωτα για sport cafe (εχει πισω απο την πανω πλευρα της), αλλιως εχει στην πλατεια πρακτορειο οπαπ με νοβα.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Μαρ 2018, 19:16
από ΑποστόληςΑ
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Μαρ 2018, 19:17
από Παλαιολόγος
γιατι δεν αρχιζει μακ ή μπισε;ιδιως ο τελευταιος γλενταει κοσμο
αν τον φοβασαι βαλτον στα ακρα
βεβαια ο λημνιος ειναι σφαιρα,μπορει να κανει καλο ματς,αυτοπου με ανησυχει με αυτν ειναι που κανει πολλες σεντρες αντι να διεισδυει στην περιοχη
ελπιζω να αλλαξει αυτο