Ζήσης Βρύζας

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
astronaut
Δημοσιεύσεις: 2165
Εγγραφή: Δευ 09 Δεκ 2013, 03:24
Τοποθεσία: On Tour

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από astronaut »

Του γυάλισε ο Ίλιτς τού Ζησάο.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Ale
Δημοσιεύσεις: 6482
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 02:26
Τοποθεσία: Νότια Μακεδονία

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Ale »

Πείτε με ότι είναι πλάκα...
Σας παρακαλώ δηλαδή...
Πείτε με ότι απλά μας τρολάρει ο ατσαλάκωτος...
Πείτε με ότι είναι ο Φερεντίνος κάπου κρυμμένος και ότι όλα αυτά είναι φάρσα...
tsapgeo
Δημοσιεύσεις: 462
Εγγραφή: Πέμ 06 Αύγ 2009, 18:32
Τοποθεσία: Thessaloniki , Panorama

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από tsapgeo »

Kαλή συνταξιοδότηση Ζήση. Λεφτά έχεις, στο καλό.
Ας έρθει άλλος τεχνικός διευθυντής. Αρκετά ξεφτιλιστήκαμε.
:nairepaok:
Spiros_S
Δημοσιεύσεις: 4572
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Spiros_S »

Αν μη τι άλλο, συγκινητική ο σημερινή προσπάθεια του κόλκα να βγάλει όλες τις ευθύνες από πάνω σου.
marley 4
Δημοσιεύσεις: 2992
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 19:17

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από marley 4 »

Spiros_S έγραψε:Αν μη τι άλλο, συγκινητική ο σημερινή προσπάθεια του κόλκα να βγάλει όλες τις ευθύνες από πάνω σου.

οι φιλοι στα δυσκολα φαινονται
μια παρεα ειμαστε δεμενοι αρκετα μεταξυ μας
Άβαταρ μέλους
GiorgosAtha
Δημοσιεύσεις: 3716
Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από GiorgosAtha »

Demir έγραψε:NA ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ!!!! ΚΑΝΑΜΕ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ,,, 2 ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ!!!!!!!!!!!!! ΒΡΑΝΑ ΙΛΙΤΣ
http://www.passports.gr/index.php?optio ... Itemid=138
Και μάλιστα σε θέση που δεν χρειαζόμαστε!!! :lol: :lol: :lol: :cry: :cry: :cry: :cry:

Πάντως το κακό είναι ότι ο τύπος δεν δείχνει να το κουνάει από την καρέκλα του και συνεχίζει απτόητος το "έργο" του.
ΔΕΝ ΝΙΩΘΕΙ!!!!

Δεν ξέρω ποιος και πως αλλά πρέπει να τον φύγουν... είτε με απόλυση (Ιβάν), είτε με φάπες (Λαός).
Αλλιώς δεν πρόκειται να αλλάξει ΤΙΠΟΤΑ!
Άβαταρ μέλους
tsou
Δημοσιεύσεις: 2549
Εγγραφή: Τρί 17 Αύγ 2010, 16:34
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από tsou »

Σταύρος Κόλκας στο sdna.gr έγραψε:Ο μεγαλομέτοχος που πληρώνει, αποφασίσε για προπονητή που δουλειά είναι του τεχνικού διευθυντή αυτή ως γνωστόν. Ο τεχνικός διευθυντής δεν αποχωρεί εκείνη την ώρα και στήνει ένα πρόχειρο πρότζεκτ στα μέτρα του προπονητή.
ήρωας. δεν αποχώρησε και έστησε πρόχειρο πρότζεκτ στα μέτρα του λίγου προπονητή.
ότι ήταν ο πρετεντέρης και η τρέμη για την κυβέρνηση σαμαρά είναι και ο κόλκας για τον ζήση βρύζα.
Spiros_S
Δημοσιεύσεις: 4572
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Spiros_S »

Αηδία.
Άβαταρ μέλους
Kourdos
Δημοσιεύσεις: 3142
Εγγραφή: Πέμ 23 Σεπ 2010, 08:25
Τοποθεσία: Αιγιαλούσα, Νομός Αμμοχώστου

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Kourdos »

μνημειώδης ατάκα η παραπάνω, όντως ελέχθη έτσι;;;

ε, ας αποχωρήσει τώρα ΚΑΙ ο Τ.Δ. αφού απέτυχε το "πρόχειρο πρότζεκτ" του :lol:
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από teod1980 »

tsou έγραψε:
Σταύρος Κόλκας στο sdna.gr έγραψε:Ο μεγαλομέτοχος που πληρώνει, αποφασίσε για προπονητή που δουλειά είναι του τεχνικού διευθυντή αυτή ως γνωστόν. Ο τεχνικός διευθυντής δεν αποχωρεί εκείνη την ώρα και στήνει ένα πρόχειρο πρότζεκτ στα μέτρα του προπονητή.
ήρωας. δεν αποχώρησε και έστησε πρόχειρο πρότζεκτ στα μέτρα του λίγου προπονητή.
ότι ήταν ο πρετεντέρης και η τρέμη για την κυβέρνηση σαμαρά είναι και ο κόλκας για τον ζήση βρύζα.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Απίστευτες καταστάσεις ζούμε
black death
Δημοσιεύσεις: 8230
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Απ: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από black death »

Ήμαρτον.
Εγώ αντί-Βρυζικός δεν είμαι (όπως δεν είμαι και αντί κανενός που είναι μες στον ΠΑΟΚ), αλλά κάτι τέτοιοι σε εκθέτουν και σε κάνουν πιο αντιπαθή.
Άβαταρ μέλους
Trilofiotis
Δημοσιεύσεις: 1229
Εγγραφή: Πέμ 08 Ιαν 2015, 13:55

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Trilofiotis »

GiorgosAtha έγραψε:
Demir έγραψε:NA ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ!!!! ΚΑΝΑΜΕ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ,,, 2 ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ!!!!!!!!!!!!! ΒΡΑΝΑ ΙΛΙΤΣ
http://www.passports.gr/index.php?optio ... Itemid=138
Και μάλιστα σε θέση που δεν χρειαζόμαστε!!! :lol: :lol: :lol: :cry: :cry: :cry: :cry:

Πάντως το κακό είναι ότι ο τύπος δεν δείχνει να το κουνάει από την καρέκλα του και συνεχίζει απτόητος το "έργο" του.
ΔΕΝ ΝΙΩΘΕΙ!!!!

Δεν ξέρω ποιος και πως αλλά πρέπει να τον φύγουν... είτε με απόλυση (Ιβάν), είτε με φάπες (Λαός).
Αλλιώς δεν πρόκειται να αλλάξει ΤΙΠΟΤΑ!
Δε ξέρω αν έστησε το πρότζεκτ αυτός, αν του το δώσαν σε χαρτάκι, αν ήταν πρόχειρο ή αν φταίει αυτός 100% ή 0%. Νομίζω ούτε ο ίδιος ο Βρύζας δε τα ξέρει καλα καλα αυτά, με το ΧΑΟΣ που επικρατεί στην ΠΑΕ.

Εγώ πάντως θα πω ότι οι φετεινές μεταγγραφές είναι απο τις πιο επιτυχημένες έβερ αντικειμενικά. Το ότι είμαστε χωριό και η οργάνωση στην ΠΑΕ μέσα είναι για τοπικό πρωτάθλημα είναι άσχετο.

ΠΡΟΦΑΝΩΣ και χρειαζόμασταν εξτρεμ αλλα δεν ξέρω ποιός φταίει για το ότι δεν πήραμε. Πάντως και να παίρναμε θα το καίγαμε κ αυτό, καλύτερα απο την Κ20 γιατί επιπέδου Κ20 είναι η "ομάδα".
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54438
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Ούτε supermarket μπορεί να κρατήσει ζωντανό.
2 μαγαζιά ξέρω ότι είχε, το ένα έκλεισε, αυτό στη Πυλαία(?)...
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Karelias »

tsou έγραψε:
Σταύρος Κόλκας στο sdna.gr έγραψε:Ο μεγαλομέτοχος που πληρώνει, αποφασίσε για προπονητή που δουλειά είναι του τεχνικού διευθυντή αυτή ως γνωστόν. Ο τεχνικός διευθυντής δεν αποχωρεί εκείνη την ώρα και στήνει ένα πρόχειρο πρότζεκτ στα μέτρα του προπονητή.
ήρωας. δεν αποχώρησε και έστησε πρόχειρο πρότζεκτ στα μέτρα του λίγου προπονητή.
ότι ήταν ο πρετεντέρης και η τρέμη για την κυβέρνηση σαμαρά είναι και ο κόλκας για τον ζήση βρύζα.

Γειά σου ρε tsou με τα ωραία σου, να τα βλέπουν κάτι έξυπνοι αυτά
γιατί θα μας τρελάνουν.
Άβαταρ μέλους
Athens
Δημοσιεύσεις: 5723
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 21:25

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Athens »

το να προχωρας σε μεταγραφη η οποια θα λογιζεται απο το καλοκαιρι δειχνει οτι ο Ζησης Βρυζας ειναι καλα γατζωμενος στην θεση του, ειναι ισχυρος και μπορει να σχεδιαζει και για την επομενη χρονια...
σιγουρα απο καπου εχει παρει το ο.κ για να προχωρησει σε τετοιου ειδους κινησεις...
εν τελει πιστευω οτι ο ΑΑ θα φυγει απο τον ΠΑΟΚ ο Βρυζας με εντολη του Ιβαν θα συνεχισει το Θεαρεστο εργο του σχεδιαζοντας απο τωρα το προτζεκτ της επομενης χρονιας....εκ του αποτελεσματος εχει το ελευθερο...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”