Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Δηλαδή ο Τάισον δεν μπορεί ν έχει αναπτύξει μια προσωπική σχέση με την διοίκηση και άρα η διαπραγμάτευση του να γίνεται με διαφορετικό τρόπο;
-
Psagmenos4
- Δημοσιεύσεις: 2078
- Εγγραφή: Πέμ 08 Αύγ 2024, 23:03
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Όχι, το αναφερε ο κολκας και στην εκπομπή ότι οι διαπραγματεύσεις γίνονται από την Μαρία. Όσο γι αυτόν τον Σιμπο αν είναι για 5ο χαφ κάτι λέει αν είναι αντί Σανταμαρια ας πούμε καμιά σχέση ο Σάνταμαρια είναι 10 κλάσεις πάνωnunies4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 15:48 Φυσικα δεν γνωριζουμε αν η Μαρια αναφερεται στα αρθρα τους απο κεκτημενη ταχυτητα, αλλα αν ισχυει ειναι λιγο απογοητευτικο να διαβαζεις οτι εχει αναλαβει τις διαπραγματευσεις, ενω εχουν προηγηθει 10αδες αρθρα περι ριζικης αλλαγης της δομης ωστε το σχημα να γινει πιο ευελικτο.
Αν δουμε σε λιγο και αρθρο "περιμενουν την τελικη αποφαση του Ιβαν για Ελουστοντο"...αστα να πανε.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Τα συμβόλαια αν δεν τα φτιάξει η Μαρία ποιος θα τα φτιάξει ο Βιερίνια?
Άλλο διαπραγματεύσεις με τον παίχτη μάνατζερ και άλλο οι διαπραγματεύσεις να φτιαχτεί ένα συμβόλαιο με διάφορους όρους μέσα. Ε για το δεύτερο χρειάζεσαι νομικό και λογιστή.
Άλλο διαπραγματεύσεις με τον παίχτη μάνατζερ και άλλο οι διαπραγματεύσεις να φτιαχτεί ένα συμβόλαιο με διάφορους όρους μέσα. Ε για το δεύτερο χρειάζεσαι νομικό και λογιστή.
- These users thanked the author Parolos for the post (total 8):
- xpek20, giaxxo, Mica, Maklaz, Unpsofable78, Ally Samagoal, rade paprica, Newgen9
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αυτο ειναι λογικο αλλα υποψιαζομαι οτι ο Κολκας και ο καθε Κολκας δεν φτανει μεχρι εκει την σκεψη του.
Λεγοντας διαπραγματευσεις δεν εννοει τα συμβολαια και την αποτυπωση των ορων αλλα την ουσιαστικη διαπραγματευση που χρειαζεται ωστε να αποδεχθει ο παικτης την προταση.
Λεγοντας διαπραγματευσεις δεν εννοει τα συμβολαια και την αποτυπωση των ορων αλλα την ουσιαστικη διαπραγματευση που χρειαζεται ωστε να αποδεχθει ο παικτης την προταση.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Α) Ας ελπισουμε ότι αυτά που γράφονται για Μαρία να είναι άλλος ένας μύθος που δημιούργησαν οι ΑΡΔ
γιατι οπως πάντα δε γνωρίζουν τίποτε.
Β) Φίλε μου maklaz, και με όλη μου την αγάπη (χωρίς πλάκα τώρα) τους παίχτες (διεθνής Πολωνός
βασικός στον ΠΑΟΚ για χρόνια ο Κετζιορα) τους χαρίζουμε; Πότε θα σοβαρευτούμε σαν ΠΑΕ; Να δώσουμε και τον Σάντσεζ με κάνα δυο μύρια και είμαστε εντάξει δηλαδή; Διεθνή Μεξικανό 29 χρόνων βασικό σε Άγιαξ όπου τραυματίστηκε και θητεία σε Πόρτο;
Γ) Κάντε καμία μεταγραφή!!!!!
γιατι οπως πάντα δε γνωρίζουν τίποτε.
Β) Φίλε μου maklaz, και με όλη μου την αγάπη (χωρίς πλάκα τώρα) τους παίχτες (διεθνής Πολωνός
βασικός στον ΠΑΟΚ για χρόνια ο Κετζιορα) τους χαρίζουμε; Πότε θα σοβαρευτούμε σαν ΠΑΕ; Να δώσουμε και τον Σάντσεζ με κάνα δυο μύρια και είμαστε εντάξει δηλαδή; Διεθνή Μεξικανό 29 χρόνων βασικό σε Άγιαξ όπου τραυματίστηκε και θητεία σε Πόρτο;
Γ) Κάντε καμία μεταγραφή!!!!!
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Τε έγινε τε ναγινει
- WestBlock4
- Δημοσιεύσεις: 2891
- Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Το προβλημα δεν ειναι αν ο συγκεκριμένος ειναι καλος.η.οχι εγω προσωπικά θα ηθελα καλύτερο σ αυτη τη θέση αλλα μονο να φεύγουν βλεπουμε κ σε λίγες μέρες παμε προετοιμασια.tolis14 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 15:16 Κοίτα να δεις που ο Σάντσες έγινε ξαφνικά ο Μουντιαλικός σούπερ παικταράς μπακ με θητεία σε Αγιαξ και Πόρτο. Τελικά η μεταγραφική περίοδος έχει μαγικές ιδιότητες δεν εξηγείται αλλιώς
Κ με βαση την ανυπαρξία πλάνου στη διοίκηση οπως καθε χρονο αντε να ελπιζεις οτι θα εχεις μια φορα επιτέλους την ομαδα εστω στο 80 % στη προετοιμασια
- These users thanked the author WestBlock4 for the post:
- Stratego
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33931
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Οταν ανακοινωθουν 3-4 παικτες μαζι και θα παθουμε υπερμεταγραφιαση μετα θα λετε συγγνωμη κυρια Γκοτζαρεβα δε θα το ξανακανω.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Σημασία έχει στην ολλανδία να έρθουν οι νέοι παίχτες. Τώρα στη Μεσημβρία δεν παίζει ρόλο
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5758
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Δευτέρα πετάνε, λεωφορείο για ζαλτμπομελ κίνηση στον Α2 φτάνουν χοτελ, λογικά θα πέσει ο καύσωνας και θα έχει καταιγίδες. Οπότε χοτελ δείπνο PlayStation. Τρίτη φτάνουν οι καινούργιοι. Κομπλέ.
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5758
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41