Το ανέβασε χθες το footy Africa.Τρόμος έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:52 https://www.transfermarkt.com/kwasi-sib ... ler/538006
Μιλάμε με τον συγκεκριμένο;;; Ελεύθερος!
Δεν θυμάμαι να έχουν πέσει ποτέ μέσα.
Το ανέβασε χθες το footy Africa.Τρόμος έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:52 https://www.transfermarkt.com/kwasi-sib ... ler/538006
Μιλάμε με τον συγκεκριμένο;;; Ελεύθερος!
Γυρολόγος με πολύ χαμηλό ταβάνιΤρόμος έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:52 https://www.transfermarkt.com/kwasi-sib ... ler/538006
Μιλάμε με τον συγκεκριμένο;;; Ελεύθερος!
Αν είναι ο ίδιος που είδα με την Γκάνα χτές, για μένα ξεχώρισε και γι αυτό θυμάμαι το όνομα. Σκύλος.omerta76 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:55Γυρολόγος με πολύ χαμηλό ταβάνιΤρόμος έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:52 https://www.transfermarkt.com/kwasi-sib ... ler/538006
Μιλάμε με τον συγκεκριμένο;;; Ελεύθερος!
Δεν θα το συνεχίσω επειδή και είμαστε off topic αλλά και δεν υπάρχει λόγος αντιπαράθεσης όταν δεν υπάρχει κοινό πεδίο συζήτησης.DIKEFALOS29 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 13:29Τοτε υπηρχε το μοτο "Όραμα. Σχέδιο. Πειθαρχία. Συνέπεια. Εκτέλεση. Αποτέλεσμα"? Αν οχι αφησε τοDonnieMcGrath έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 13:26Έχω φτάσει στην χρονιά με Ζεγκαρα Ρεμποσιο και Πια (πριν αποφασίσει να παίξει need for speed στον περιφερειακό), να το αφήσω ή να συνεχίσω προς τα πίσω;DIKEFALOS29 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 13:14 Σε 4 μέρες η ομάδα πετάει για προετοιασία και δεν έχει γίνει ούτε μία προσθήκη. Η προπονηση γινεται με 8 επαγγελματιες ποδοσφαιριστες και νεαρους του ΠΑΟΚ Β και της κ19.
Δεν γινεται να μη κουνιεται φυλλο. Δεν γινεται να μας επρηξαν με την αλλαγη λειτουργιας και αερολογιες τυπου "Όραμα. Σχέδιο. Πειθαρχία. Συνέπεια. Εκτέλεση. Αποτέλεσμα" και να μη φαινεται τιποτα στον οριζοντα.
Καθε περσι και καλυτερα.
Καλά το προσπάθησε δεν λέει και τίποτα.
και καλα σε κανανε ρε ψηλεNikLiverpool έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 15:05Καλά το προσπάθησε δεν λέει και τίποτα.
Και γω πέρσυ προσπάθησα να πάρω ένα Porsche Taycan. Αλλά όταν είπα ότι δίνω μέχρι 20 χιλιάρικα με χτύπησαν φιλικά στην πλάτη και με συνόδευσαν στην έξοδο![]()
Τι Μαρια τι Σανταμαρια ξερω γω!
οχι απο το μυαλο μου εβγαλα οτι ειναι μουντιαλικο μπακ ο σαντσες με θητεια σε αγιαξ πορτο και παιζει σε μια πολυ καλη εθνικη,ουτε παιχταρας ουτε και ετο ομωςtolis14 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 15:16 Κοίτα να δεις που ο Σάντσες έγινε ξαφνικά ο Μουντιαλικός σούπερ παικταράς μπακ με θητεία σε Αγιαξ και Πόρτο. Τελικά η μεταγραφική περίοδος έχει μαγικές ιδιότητες δεν εξηγείται αλλιώς