Στο μονο που βλεπω λαθος στον Ιβαν ειναι οτι δεν υπαρχει ενας μηχανισμός στη διοίκηση μεσα να αντιδράει σε οτιδήποτε θίγει την ομαδα η το σύνολο της. Δεν ξερω αν ο κουβέντιδης ειναι υπεύθυνος και,βασικα δεν ξερω σε τι χρησιμεύει ο συγκεκριμένος, μαλλον για να απανταει στα social γρσφωντας αηδίες l κ να ξεφτυλιζεταιkataramenos5 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 22:04Ο Βανιας μπορει να φταιει σε χιλιαδυο θεματα ,στο οτι καποιος μυστηριος (το γραφω κομψα) εγραψε αυτο για τον Ντελια πως μπορει να φταει?Τι να κανει δλδ να κυνηγαει καθε tweet ,και καθε αρθρογραφο ?Dimg5 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 16:44 Το οτι αποκαλουν ΔΗΜΟΣΙΑ κωλοπαιδο τον Ντελια σε αρθρα και δεν κινειται φυλλο σε βαραινει εσενα και την παε.
Ιβάν Σαββίδης VII
- WestBlock4
- Δημοσιεύσεις: 2901
- Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
- These users thanked the author WestBlock4 for the post (total 2):
- Panx Romana, Dimg5
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Κάποτε τα καθαρίζαμε εμείς κάτι τέτοια, δυναμικά και στα ίσια.
Τώρα οι new-age σύνδεσμοι ειναι .. πολιτικοκορεκτακιδες. Εχουνς 'αλλα να ασχολουντε .. το μια ζωη ΠΑΟΚ σε ολα τα αθλήματα ειναι σπορ 100 ατομων.
Τώρα οι new-age σύνδεσμοι ειναι .. πολιτικοκορεκτακιδες. Εχουνς 'αλλα να ασχολουντε .. το μια ζωη ΠΑΟΚ σε ολα τα αθλήματα ειναι σπορ 100 ατομων.
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Έτσι ακριβώς είναι.
Κάποτε μία Λυδία έκανε ένα τραγούδι για τον ΠΑΟΚ και "Τσαμπιολι"..
Την ίδια μέρα το απόγευμα βγήκε κλαμμενη και ζητούσε συγγνώμες με παρακαλετά.
Κάποτε μία Λυδία έκανε ένα τραγούδι για τον ΠΑΟΚ και "Τσαμπιολι"..
Την ίδια μέρα το απόγευμα βγήκε κλαμμενη και ζητούσε συγγνώμες με παρακαλετά.