Ιβάν Σαββίδης VII

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
WestBlock4
Δημοσιεύσεις: 2901
Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από WestBlock4 »

kataramenos5 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 22:04
Dimg5 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 16:44 Το οτι αποκαλουν ΔΗΜΟΣΙΑ κωλοπαιδο τον Ντελια σε αρθρα και δεν κινειται φυλλο σε βαραινει εσενα και την παε.
Ο Βανιας μπορει να φταιει σε χιλιαδυο θεματα ,στο οτι καποιος μυστηριος (το γραφω κομψα) εγραψε αυτο για τον Ντελια πως μπορει να φταει?Τι να κανει δλδ να κυνηγαει καθε tweet ,και καθε αρθρογραφο ?
Στο μονο που βλεπω λαθος στον Ιβαν ειναι οτι δεν υπαρχει ενας μηχανισμός στη διοίκηση μεσα να αντιδράει σε οτιδήποτε θίγει την ομαδα η το σύνολο της. Δεν ξερω αν ο κουβέντιδης ειναι υπεύθυνος και,βασικα δεν ξερω σε τι χρησιμεύει ο συγκεκριμένος, μαλλον για να απανταει στα social γρσφωντας αηδίες l κ να ξεφτυλιζεται
These users thanked the author WestBlock4 for the post (total 2):
Panx Romana, Dimg5
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 10032
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Мир »

Κάποτε τα καθαρίζαμε εμείς κάτι τέτοια, δυναμικά και στα ίσια.

Τώρα οι new-age σύνδεσμοι ειναι .. πολιτικοκορεκτακιδες. Εχουνς 'αλλα να ασχολουντε .. το μια ζωη ΠΑΟΚ σε ολα τα αθλήματα ειναι σπορ 100 ατομων.
These users thanked the author Мир for the post (total 2):
Dimg5, Parolos
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6482
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Parolos »

Έτσι ακριβώς είναι.

Κάποτε μία Λυδία έκανε ένα τραγούδι για τον ΠΑΟΚ και "Τσαμπιολι"..

Την ίδια μέρα το απόγευμα βγήκε κλαμμενη και ζητούσε συγγνώμες με παρακαλετά.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διοικητικά”