Θεόδωρος Ζαγοράκης
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Και ξεμπρόστιασμα αυτών που πολεμάν τον ΠΑΟΚ μας, ειδικά των εκ των "έσω"! γιατί κάποιοι ήδη μιλάνε και γράφουνε μέσα από τα σκατά που έφαγαν στη μούρη απόψε!
Τέλος εποχής ε;;; μα, καλά...ΤΟΣΟ καλά, έγκυρα και έγκαιρα πληροφορημένοι;;;
Πρόεδρε, ΜΙΛΑ ΑΝΟΙΧΤΑ, ΔΩΣΕ ΠΑΛΙ ΟΡΑΜΑ, ΥΓΕΙΑ και μπροστά!
Τέλος εποχής ε;;; μα, καλά...ΤΟΣΟ καλά, έγκυρα και έγκαιρα πληροφορημένοι;;;
Πρόεδρε, ΜΙΛΑ ΑΝΟΙΧΤΑ, ΔΩΣΕ ΠΑΛΙ ΟΡΑΜΑ, ΥΓΕΙΑ και μπροστά!
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21303
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
συστήνω υπομονή σε άπαντες.να δούμε τι θα γίνει και με ποιόν τρόπο στην ομάδα στο εγγύς μέλλον.κατανοώ την ανακούφιση όλων για το ότι η επόμενη μέρα δε θα είναι,με δόλο τουλάχιστον,χειρότερη της τωρινής ελέω της παρουσίας του ζαγοράκη,αλλά λίγο ας χαλαρώσουμε.να μιλήσει κ ο πρόεδρος,να μας τα πεί αναλυτικά,να μπορέσουμε να βγάλουμε μία σφαιρική άποψη για τα φετινά τεκταινόμενα.να καταλάβουμε τί εννοεί,όταν αφήνει να εννοηθεί πως η ομάδα χρειάζεται ορθότερη στελέχωση.σε ποιούς τομείς;μπορεί να αναφέρεται στον τομέα της επικοινωνίας με τους συνδεσμίτες ή των οικονομικών της ΠΑΕ κ όχι το αγωνιστικό λχ.αναγνωρίζει τα λάθη του καλοκαιριού.επί ποίου-ποιών θέματος-ων;θεωρεί πχ λάθος την πρόσληψη μπερέττα αλλά σωστή του ΠΔ;εξακολουθεί να πιστεύει πως τα καθήκοντα,που επιτελούσε ο βρύζας,δεν είχαν δείκτη δυσκολίας ιδιαίτερα υψηλό,ώστε ο χ κωνσταντνίδης να αντεπεξέρχεται στο ρόλο του ΤΔ στο χαλαρό;τελικά,υπήρχε όντως ενδιαφέρον να αποκτηθεί προπονητής επιπέδου λε γκουέν,άντιτς,γκρός κλπ πρίν δοκιμαστεί η λύση του χάβου;υπάρχουν πολλά,που έγιναν φέτος,που καλό θα ήταν να επικοινωνηθούν προς τον κόσμο αναφορικά με τους λόγους κ τα κριτήρια,που έγιναν ή δεν έγιναν.πρός το παρόν δεν έχει ειπωθεί το παραμικρό πέραν του ότι συμπορευόμαστε.κ φυσικά δεν είναι η στιγμή να λεχθούν.απαιτείται πάντως να λεχθούν,όταν πρέπει,πρίν την έναρξη οποιασδήποτε νέας προσπάθειας.
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
navigator11 σήμερα είναι η μέρα δικαίωσης έναντι της κάθε κασσάνδρας που όλα τα ξέρει όλα τα μαχαιρώνει.
Βέβαια αυτοί δεν σταματάνε με τίποτα. Ξανά μανά από την αρχή το ποίημα Νο 327.
πάλι αχρηστολογίες και αναλυσιολογίες για τα κουρασμένα ματάκια και μυαλά μας και επί της ουσίας ένα μηδενικό.
Πολύ ο απλά ο Ζαγοράκης απάντησε σε όλους αυτούς τους "ριρίκους" εντός και εκτός του ΠΑΟΚ με τρόπο αποστομωτικό και παληκαρίσιο. Του πρήχτηκαν, και μας πρήχτηκαν τα @@δια τόσες μέρες.
Ναι λοιπόν ρε κουφάλες, ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΙ Ο ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ από τον ΠΑΟΚ.
Αρχίστε τώρα τις αερολογίες σας.
Ουζάκι, ρετσινίτσα κανείς?

Βέβαια αυτοί δεν σταματάνε με τίποτα. Ξανά μανά από την αρχή το ποίημα Νο 327.
πάλι αχρηστολογίες και αναλυσιολογίες για τα κουρασμένα ματάκια και μυαλά μας και επί της ουσίας ένα μηδενικό.
Πολύ ο απλά ο Ζαγοράκης απάντησε σε όλους αυτούς τους "ριρίκους" εντός και εκτός του ΠΑΟΚ με τρόπο αποστομωτικό και παληκαρίσιο. Του πρήχτηκαν, και μας πρήχτηκαν τα @@δια τόσες μέρες.
Ναι λοιπόν ρε κουφάλες, ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΙ Ο ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ από τον ΠΑΟΚ.
Αρχίστε τώρα τις αερολογίες σας.
Ουζάκι, ρετσινίτσα κανείς?
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31585
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21303
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Kolokotronis_4 έγραψε:navigator11 σήμερα είναι η μέρα δικαίωσης έναντι της κάθε κασσάνδρας που όλα τα ξέρει όλα τα μαχαιρώνει.
Βέβαια αυτοί δεν σταματάνε με τίποτα. Ξανά μανά από την αρχή το ποίημα Νο 327.
πάλι αχρηστολογίες και αναλυσιολογίες για τα κουρασμένα ματάκια και μυαλά μας και επί της ουσίας ένα μηδενικό.
Πολύ ο απλά ο Ζαγοράκης απάντησε σε όλους αυτούς τους "ριρίκους" εντός και εκτός του ΠΑΟΚ με τρόπο αποστομωτικό και παληκαρίσιο. Του πρήχτηκαν, και μας πρήχτηκαν τα @@δια τόσες μέρες.
Ναι λοιπόν ρε κουφάλες, ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΙ Ο ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ από τον ΠΑΟΚ.
Αρχίστε τώρα τις αερολογίες σας.
Ουζάκι, ρετσινίτσα κανείς?![]()
για να μένει έχει προφανώς τη διάθεση να προσπαθήσει να βελτιωθούν τα πράγματα.του το εύχομαι ΟΛΟΨΥΧΑ.εάν το πετύχει,τότε θα υπάρξει ΔΙΚΑΙΩΣΗ με ουσιώδες ΑΝΤΙΚΡΥΣΜΑ.όσο για τους (παρτ-)ουζάκηδες,μην αυταπατάσαι πως στην πρώτη στραβοτιμονιά δε θα επιδιώξουν να κάνουν αισθητή την παρουσία τους.αν όχι με ντού,με κανένα "ευφάνταστο" πανό σίγουρα.για αρχή ...
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
τι ντορος ειναι αυτος για μια ανακοινωση που δεν λεει τιποτα, και δεν απανταει σε κανενα απο τα σοβαρα προβληματα που εχει να αντιμετωπισει η ομαδα?
καλα εκανε και μας ανακοινωσε οτι θα μεινει, αλλα ας ετοιμαστει σιγα σιγα να μας πει τι σκοπευει να κανει τωρα που αποφασισε να μεινει. εχει κανενα διμηνο μπροστα του. ας μπει η ομαδα στα πλει οφ, ας τελειωσουν τα πλει οφ, ας παρει το πιστοποιητικο και στην συνεχεια θα φανει εαν η χθεσινη ανακοινωση εχει ουσια ή ειναι λογια του αερα.
υπαρχουν σοβαρα θεματα που πρεπει να επιλυθουν.
-να ενημερωσει για το τελικο ανοιγμα της χρονιας και για τους τροπους που θα καλυφθει (πωληση? αμκ? επενδυτης-μικροεπενδυστης στυλ σαχπα?)
-να δειξει με πραξεις ποια θεωρει οτι ηταν λαθη του. θεμα προπονητη, ψηφο σε σουπερ λιγκα κτλ
-να φροντισει για την ανανεωση της ομαδας με παικτες επιπεδου (δηλωσεις παυλαρα)
-να ενημερωσει για τις κινησεις του και τις οποιες εξελιξεις στο θεμα των χρεων (οχι οπως την προηγουμενη φορα που ειπε οτι θα μιλησει μετα την συναντηση με παπακωνσταντινου και το ξεχασε...)
καλα εκανε και εβγαλε την ανακοινωση, γιατι η αβεβαιοτητα ειναι το χειροτερο πραγμα για την ομαδα, αλλα αυτη την φορα και στο καταλληλο χρονο θα πρεπει ο ιδιος να δωσει οραμα. με λογια και με πραξεις.
διαφορετικα απλα θα χαθει και η επομενη χρονια.
ΥΓ. τα ποστ για φαπες, για χροθεις και για τουμπεκι ειναι σχολια της πλακας. και αυτα περι εσωτερικων εχθρων σχολια του κωλου.
καλα εκανε και μας ανακοινωσε οτι θα μεινει, αλλα ας ετοιμαστει σιγα σιγα να μας πει τι σκοπευει να κανει τωρα που αποφασισε να μεινει. εχει κανενα διμηνο μπροστα του. ας μπει η ομαδα στα πλει οφ, ας τελειωσουν τα πλει οφ, ας παρει το πιστοποιητικο και στην συνεχεια θα φανει εαν η χθεσινη ανακοινωση εχει ουσια ή ειναι λογια του αερα.
υπαρχουν σοβαρα θεματα που πρεπει να επιλυθουν.
-να ενημερωσει για το τελικο ανοιγμα της χρονιας και για τους τροπους που θα καλυφθει (πωληση? αμκ? επενδυτης-μικροεπενδυστης στυλ σαχπα?)
-να δειξει με πραξεις ποια θεωρει οτι ηταν λαθη του. θεμα προπονητη, ψηφο σε σουπερ λιγκα κτλ
-να φροντισει για την ανανεωση της ομαδας με παικτες επιπεδου (δηλωσεις παυλαρα)
-να ενημερωσει για τις κινησεις του και τις οποιες εξελιξεις στο θεμα των χρεων (οχι οπως την προηγουμενη φορα που ειπε οτι θα μιλησει μετα την συναντηση με παπακωνσταντινου και το ξεχασε...)
καλα εκανε και εβγαλε την ανακοινωση, γιατι η αβεβαιοτητα ειναι το χειροτερο πραγμα για την ομαδα, αλλα αυτη την φορα και στο καταλληλο χρονο θα πρεπει ο ιδιος να δωσει οραμα. με λογια και με πραξεις.
διαφορετικα απλα θα χαθει και η επομενη χρονια.
ΥΓ. τα ποστ για φαπες, για χροθεις και για τουμπεκι ειναι σχολια της πλακας. και αυτα περι εσωτερικων εχθρων σχολια του κωλου.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
kos wrote:
Γιατί?ΥΓ. τα ποστ για φαπες, για χροθεις και για τουμπεκι ειναι σχολια της πλακας. και αυτα περι εσωτερικων εχθρων σχολια του κωλου.
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Η δήλωση ήταν μία σωστή κίνηση για να επέλθει επιτέλους λίγη ηρεμία στις τάξεις της ομάδας.
Το ζουμί της υπόθεσης θα έρθει μετά την εξασφάλιση της ευρωπαϊκής συμμετοχής, η οποία θα φέρει ακόμη περισσότερη ηρεμία.
Το ζουμί της υπόθεσης θα έρθει μετά την εξασφάλιση της ευρωπαϊκής συμμετοχής, η οποία θα φέρει ακόμη περισσότερη ηρεμία.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Kos μετά απο όσα έγιναν ο κόσμος ζητάει ευθύνες.
Και δεν κάνει κακώς που τις ζητάει γιατί η χρονιά παρ όλο που δεν τελείωσε εως τώρα είναι αποτυχημένη και το μόνο που έμεινε είναι ότι μπορέσουμε να σώσουμε απο τα Play off και γιατί όχι η πρώτη θέση?
Είτε μας αρέσει είτε δεν μας αρέσει αυτή είναι η κατάσταση και μάλιστα αντί να βοηθήσουμε η κατάσταση έγινε ακόμα χειρότερη και για τον τελευταίο λόγο να παλέψει κανείς να σώσει την χρονιά και τα κάναμε σαλάτα όλοι μας στα τελευταία παιχνίδια.
Πρόεδρος με τις επιλογές καλοκαιριού
Διοίκηση με τα πάνε έλα προπονητών
Αποχωρήσεις στελεχών και εγωισμοί
Παίχτες αμφιβόλου ποιότητας ως μεταγραφές
Προβλήματα ρευστότητας και πληρωμών
Κακή επικοινωνιακή πολιτική με οπαδούς
Τιμωρίες στην ομάδα και ένα σωρό άλλα προβλήματα που το ένα φέρνει το άλλο σαν ντόμινο.
Ο Ζαγοράκης μετά τις ανακοινώσεις των συνδέσμων και ειδικά της Θύρας 4 έπρεπε να βγεί να τοποθετηθεί στο ερώτημα ΜΕΙΝΕ ή ΦΥΓΕ αν έχεις διάθεση κλπ και η απάντηση του είναι αυτή που βλέπουμε.
Αυτό που μου προξενεί εντύπωση όμως είναι η απομάκρυνση κουμπάρων που υποτίθεται βοηθούσαν αλλά μάλλον πριόνιζαν καταστάσεις παρά βοηθούσαν με αγνότητα σαν ΠΑΟΚτσάκια.
Απο εδώ και πέρα έχει μείνει ποιο μόνος ο βασιλιάς Ζαγοράκης του παραμυθιού είναι ποιο τρωτός αν θες και πρέπει ο κόσμος ΟΛΟΣ να συσπειρωθεί γύρω του αν πιστεύει στις ικανότητες του νοικοκύρη Ζαγοράκη.
Αν δεν πιστεύει τον ηγέτη του που έφερε ο ίδιος ο κόσμος καλύτερα να απομακρυνθεί απο το ΣΩΜΑ του ΠΑΟΚ.
Κάποιοι το έκαναν άμεσα και στο καλό και να μην μας γράφουν.
Να περιμένεις ακόμα μεγαλύτερο πόλεμο στον Ζαγοράκη απο σήμερα.
Σαν παράδειγμα ας πούμε αρχικά η τιμωρία που έρχεται για τα play off που είναι σχεδόν σίγουρη ότι θα συμβεί.
Αποτέλεσμα αυτής θα είναι η διόγκωση του φετινού χρέους για να κατηγορήσουμε για κακοδιαχείριση και εύχομαι να μην συμβεί και τίποτα ποιο μοιραίο μιας και θα αγωνιστούμε χωρίς κόσμο σε σημαντικούς αγώνες που μας ενδιέφεραν όπως και να χει.
Σε σχέση με τους αγώνες του πρωταθλήματος πάντα μιας και ήταν γνωστές οι αντοχές των ποδοσφαιριστών.
Σημαντική και η νίκη επι του γάβρου στο πρωτάθλημα που πολλοί λέγανε σε λάθος παιχνίδι Χάβε κέρδισες...
υγ
Θα δοθεί και συνέντευξη τύπου όπως έγραψαν.
Μιλάει όταν έχει κάτι χειροπιαστό αλλιώς τι να βγει να πει ότι να ναι σαν και εμάς εδώ μέσα?
Και δεν κάνει κακώς που τις ζητάει γιατί η χρονιά παρ όλο που δεν τελείωσε εως τώρα είναι αποτυχημένη και το μόνο που έμεινε είναι ότι μπορέσουμε να σώσουμε απο τα Play off και γιατί όχι η πρώτη θέση?
Είτε μας αρέσει είτε δεν μας αρέσει αυτή είναι η κατάσταση και μάλιστα αντί να βοηθήσουμε η κατάσταση έγινε ακόμα χειρότερη και για τον τελευταίο λόγο να παλέψει κανείς να σώσει την χρονιά και τα κάναμε σαλάτα όλοι μας στα τελευταία παιχνίδια.
Πρόεδρος με τις επιλογές καλοκαιριού
Διοίκηση με τα πάνε έλα προπονητών
Αποχωρήσεις στελεχών και εγωισμοί
Παίχτες αμφιβόλου ποιότητας ως μεταγραφές
Προβλήματα ρευστότητας και πληρωμών
Κακή επικοινωνιακή πολιτική με οπαδούς
Τιμωρίες στην ομάδα και ένα σωρό άλλα προβλήματα που το ένα φέρνει το άλλο σαν ντόμινο.
Ο Ζαγοράκης μετά τις ανακοινώσεις των συνδέσμων και ειδικά της Θύρας 4 έπρεπε να βγεί να τοποθετηθεί στο ερώτημα ΜΕΙΝΕ ή ΦΥΓΕ αν έχεις διάθεση κλπ και η απάντηση του είναι αυτή που βλέπουμε.
Αυτό που μου προξενεί εντύπωση όμως είναι η απομάκρυνση κουμπάρων που υποτίθεται βοηθούσαν αλλά μάλλον πριόνιζαν καταστάσεις παρά βοηθούσαν με αγνότητα σαν ΠΑΟΚτσάκια.
Απο εδώ και πέρα έχει μείνει ποιο μόνος ο βασιλιάς Ζαγοράκης του παραμυθιού είναι ποιο τρωτός αν θες και πρέπει ο κόσμος ΟΛΟΣ να συσπειρωθεί γύρω του αν πιστεύει στις ικανότητες του νοικοκύρη Ζαγοράκη.
Αν δεν πιστεύει τον ηγέτη του που έφερε ο ίδιος ο κόσμος καλύτερα να απομακρυνθεί απο το ΣΩΜΑ του ΠΑΟΚ.
Κάποιοι το έκαναν άμεσα και στο καλό και να μην μας γράφουν.
Να περιμένεις ακόμα μεγαλύτερο πόλεμο στον Ζαγοράκη απο σήμερα.
Σαν παράδειγμα ας πούμε αρχικά η τιμωρία που έρχεται για τα play off που είναι σχεδόν σίγουρη ότι θα συμβεί.
Αποτέλεσμα αυτής θα είναι η διόγκωση του φετινού χρέους για να κατηγορήσουμε για κακοδιαχείριση και εύχομαι να μην συμβεί και τίποτα ποιο μοιραίο μιας και θα αγωνιστούμε χωρίς κόσμο σε σημαντικούς αγώνες που μας ενδιέφεραν όπως και να χει.
Σε σχέση με τους αγώνες του πρωταθλήματος πάντα μιας και ήταν γνωστές οι αντοχές των ποδοσφαιριστών.
Σημαντική και η νίκη επι του γάβρου στο πρωτάθλημα που πολλοί λέγανε σε λάθος παιχνίδι Χάβε κέρδισες...
υγ
Θα δοθεί και συνέντευξη τύπου όπως έγραψαν.
Μιλάει όταν έχει κάτι χειροπιαστό αλλιώς τι να βγει να πει ότι να ναι σαν και εμάς εδώ μέσα?
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
1) αυτα περι πριονισματος ειναι καταστροφικα για την ομαδα. πρωτον γιατι ειναι παντελως αοριστα και αρα δεν στεκουν και δευτερον γιατι στοχευουν προς ανθρωπους που εαν και οταν κληθουν θα ειναι εκει για να βοηθησουν την ομαδα αποτελωντας την μοναδικη εναλλακτικη λυση για ομαλη διαδοχη. εαν και οταν προκυψει θεμα.gash04 έγραψε: Αυτό που μου προξενεί εντύπωση όμως είναι η απομάκρυνση κουμπάρων που υποτίθεται βοηθούσαν αλλά μάλλον πριόνιζαν καταστάσεις παρά βοηθούσαν με αγνότητα σαν ΠΑΟΚτσάκια.
Απο εδώ και πέρα έχει μείνει ποιο μόνος ο βασιλιάς Ζαγοράκης του παραμυθιού είναι ποιο τρωτός αν θες και πρέπει ο κόσμος ΟΛΟΣ να συσπειρωθεί γύρω του αν πιστεύει στις ικανότητες του νοικοκύρη Ζαγοράκη.
Αν δεν πιστεύει τον ηγέτη του που έφερε ο ίδιος ο κόσμος καλύτερα να απομακρυνθεί απο το ΣΩΜΑ του ΠΑΟΚ.
Κάποιοι το έκαναν άμεσα και στο καλό και να μην μας γράφουν.
2) ξαναδιαβασε το, διατυπωσε το καλυτερα, σβηστο ή οτι αλλο θελεις. αυτο που γραφεις ειναι τρελο. οποιος τον πιστευει να συσπειρωθει γυρω του. οποιος δεν τον πιστευει να απομακρυνθει απο το σωμα του ΠΑΟΚ. για τον κοσμο του ΠΑΟΚ μιλας? ειναι δυνατον?
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Χαίρομαι που επισημαίνεις σωστά σημεία και ακόμα περισσότερο που στο ΥΓ σου μας προσφέρεις απλόχερα μία pret a porter επιλογή για μελλοντικά δικά σου σχόλια. Υπάρχει και το ρήμα "διαφωνώ" fyi.kos έγραψε: υπαρχουν σοβαρα θεματα που πρεπει να επιλυθουν.
-να ενημερωσει για το τελικο ανοιγμα της χρονιας και για τους τροπους που θα καλυφθει (πωληση? αμκ? επενδυτης-μικροεπενδυστης στυλ σαχπα?)
-να δειξει με πραξεις ποια θεωρει οτι ηταν λαθη του. θεμα προπονητη, ψηφο σε σουπερ λιγκα κτλ
-να φροντισει για την ανανεωση της ομαδας με παικτες επιπεδου (δηλωσεις παυλαρα)
-να ενημερωσει για τις κινησεις του και τις οποιες εξελιξεις στο θεμα των χρεων (οχι οπως την προηγουμενη φορα που ειπε οτι θα μιλησει μετα την συναντηση με παπακωνσταντινου και το ξεχασε...)
καλα εκανε και εβγαλε την ανακοινωση, γιατι η αβεβαιοτητα ειναι το χειροτερο πραγμα για την ομαδα, αλλα αυτη την φορα και στο καταλληλο χρονο θα πρεπει ο ιδιος να δωσει οραμα. με λογια και με πραξεις.
διαφορετικα απλα θα χαθει και η επομενη χρονια.
ΥΓ. τα ποστ για φαπες, για χροθεις και για τουμπεκι ειναι σχολια της πλακας. και αυτα περι εσωτερικων εχθρων σχολια του κωλου.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
ο βρεγμενος φιλε στην βροχη δεν παιρνει χαμπαριbane1980 έγραψε: και ακόμα περισσότερο που στο ΥΓ σου μας προσφέρεις απλόχερα μία pret a porter επιλογή για μελλοντικά δικά σου σχόλια. Υπάρχει και το ρήμα "διαφωνώ" fyi.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
kos έγραψε:1) αυτα περι πριονισματος ειναι καταστροφικα για την ομαδα. πρωτον γιατι ειναι παντελως αοριστα και αρα δεν στεκουν και δευτερον γιατι στοχευουν προς ανθρωπους που εαν και οταν κληθουν θα ειναι εκει για να βοηθησουν την ομαδα αποτελωντας την μοναδικη εναλλακτικη λυση για ομαλη διαδοχη. εαν και οταν προκυψει θεμα.gash04 έγραψε: Αυτό που μου προξενεί εντύπωση όμως είναι η απομάκρυνση κουμπάρων που υποτίθεται βοηθούσαν αλλά μάλλον πριόνιζαν καταστάσεις παρά βοηθούσαν με αγνότητα σαν ΠΑΟΚτσάκια.
Απο εδώ και πέρα έχει μείνει ποιο μόνος ο βασιλιάς Ζαγοράκης του παραμυθιού είναι ποιο τρωτός αν θες και πρέπει ο κόσμος ΟΛΟΣ να συσπειρωθεί γύρω του αν πιστεύει στις ικανότητες του νοικοκύρη Ζαγοράκη.
Αν δεν πιστεύει τον ηγέτη του που έφερε ο ίδιος ο κόσμος καλύτερα να απομακρυνθεί απο το ΣΩΜΑ του ΠΑΟΚ.
Κάποιοι το έκαναν άμεσα και στο καλό και να μην μας γράφουν.
2) ξαναδιαβασε το, διατυπωσε το καλυτερα, σβηστο ή οτι αλλο θελεις. αυτο που γραφεις ειναι τρελο. οποιος τον πιστευει να συσπειρωθει γυρω του. οποιος δεν τον πιστευει να απομακρυνθει απο το σωμα του ΠΑΟΚ. για τον κοσμο του ΠΑΟΚ μιλας? ειναι δυνατον?
Μάλλον για κόπρο του Αυγεία μου κάνει kos παρά για αγνά ΠΑΟΚτσάκια που θέλουν να βοηθήσουν την ομάδα για αυτό και καλύτερα να αρχίσει το ξεκαθάρισμα της γάγγραινας ή καρκίνου απο τώρα αν θέλουμε να προχωρήσουμε.
Ο κόσμος του ΠΑΟΚ είναι τόσο μεγάλος που μπορεί να βρει την λύση μόνος του αν θέλει.
Έχω και κάτι στα υπόψη να γίνει ζήτημα συζήτησης αν θέλετε που πολλοί σίγουρα απο μέσα σας σκέφτεστε.
υγ
Το σταματάω εδώ όμως για να μην ανοίξουν οι ασκοί του Αιόλου ή για να μην ρίξω άλλο λάδι στην φωτιά αν θέλεις.
Εξάλλου την γνώμη μου κατέθεσα και τα συμπεράσματα μου απο τα περί γύρω απο τον ΠΑΟΚ θέματα.