Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Παιχνιδάρα στο ΟΑΚΑ, δυο περίπου ισοδύναμες ομάδες παλεύουν για την πρόκριση. 3-2 το σκορ τώρα υπέρ του γηπεδούχου, τα Τρίκαλα το παλεύουν.
Ο ΠΑΟ δεν το' χει με Θεσσαλούς ρε παιδί μου. 1-1 του πήρε η ΑΕΛ, 0-1 ο Βόλος, για να δούμε τώρα...
Ο ΠΑΟ δεν το' χει με Θεσσαλούς ρε παιδί μου. 1-1 του πήρε η ΑΕΛ, 0-1 ο Βόλος, για να δούμε τώρα...
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
0-2 το αεκ κερδιζει στο γηπεδο τυρι κλαρινα ενω το 2ο γκολ το εβαλε ο γεωργεας 
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Αν δεν ήταν η χαζομάρα η δική μας, ούτε γκολ δε θα είχαν βάλει στο νέο τους γήπεδο. Από την άλλη, δε χαίρομαι που περνάει η ΑΕΚ...
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
0-4 και διακοπη στο 89 οταν τυρια μπουκαρουν στο γηπεδο..
Κριμα η λαρισα,επαρχιακη ομαδα-επανασταση,νεο γηπεδο με οπαδους που αγαπανε και ταξιδευουν για την ομαδα τους παντου και μπλα μπλα μπλα

Κριμα η λαρισα,επαρχιακη ομαδα-επανασταση,νεο γηπεδο με οπαδους που αγαπανε και ταξιδευουν για την ομαδα τους παντου και μπλα μπλα μπλα
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Διακοπή στο '89;
ΡΕ τι χάνουμε, γαμώ την κόνεξ μου μέσα.
Edit: Ποιος τους έκανε ποδαρικό;
ΡΕ τι χάνουμε, γαμώ την κόνεξ μου μέσα.
Edit: Ποιος τους έκανε ποδαρικό;
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
ανακοινωση θα βγαλει η ΑΕΛ ΦΚ η τζαμπα το ξενυχτάμε;
το καμπανάκι(τι καμπανάκι,καμπάνες) χτυπόυσε εδω και κανα δυο χρονια ,αλλά αυτοί προσπαθούσαν να καλλιεργησουν αντιπαλοτητα μαζί μας
το καμπανάκι(τι καμπανάκι,καμπάνες) χτυπόυσε εδω και κανα δυο χρονια ,αλλά αυτοί προσπαθούσαν να καλλιεργησουν αντιπαλοτητα μαζί μας
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Και με Ταυλαρίδη, Κανόμπιο, Κουζέν και Μακίνουα. Ζήλια το καλοκαίρι για τις μεταγραφές της ΑΕΛ, γκρίνια για τις δικές μας. Τρίτοι εμείς (με πολλούς πεταμένους βαθμούς) με 23, τελευταίοι αυτοί με 11.
Μόνο για το καινούριο γήπεδο τους ζηλεύω.
Μόνο για το καινούριο γήπεδο τους ζηλεύω.
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
να μπαίνεις σε καινούργιο γήπεδο και σε 3 αγώνες να έχεις Ν-Ι-Η: 0-0-3 και τέρματα 1-7 είναι μεγάλο κάζο.
ρε τα καημένα τα βλαχοτυρόγαλα!
τεράστια έδρα το μαντριγάλ!
ρε τα καημένα τα βλαχοτυρόγαλα!
τεράστια έδρα το μαντριγάλ!
- PAOKfanAthens
- Δημοσιεύσεις: 1514
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
- Τοποθεσία: Athens
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Πραγματική σύγκρουση Παύλου - Θανάση
Ο σκύλος βρίσκεται παντού και ήταν αυτόπτης μάρτυρας στο θέμα της ημέρας! Ο Παύλος και ο Θανάσης Γιαννακόπουλος τράκαραν με τα αυτοκίνητά τους, ακριβώς έξω από το πάρκινγκ του ΟΑΚΑ.
Εχουν "συγκρουστεί" πολλές φορές. Ομως τούτη φορά ξέφυγαν από τα εισαγωγικά και τη μεταφορική έννοια. Γιατί ο Παύλος και ο Θανάσης Γιαννακόπουλος τράκαραν στην πραγματικότητα με τα αυτοκίνητά τους, αμέσως μετά το ματς του Παναθηναϊκού με τη Αρμάνι για την Ευρωλίγκα.
Δυστυχώς και για τους δύο, είχαν αφήσει πολύ κοντά τα πολυτελή αυτοκίνητά τους. Ο Θανάσης Γιαννακόπουλος έβαλε μπροστά την μηχανή της Τζάγκουαρ, έκανε όπισθεν και αφού πήρε τη θέση που ήθελε, πήρε πορεία προς τα μπρος. Μόνο που εκείνη τη στιγμή, ο Παύλος Γιαννακόπουλος έκανε όπισθεν με τη σειρά του. Προφανώς δεν είχε το μυαλό του στο δρόμο αλλά στα προβλήματα του ποδοσφαιρικού Παναθηναϊκού και φαίνεται πως μόνο στη σκέψη, έπαθε ζημιά.
Το ΜΠΑΜ που ακούστηκε ήταν δυνατό. Βγήκαν όλοι να δουν τι έγινε. Και τι αντίκρυσαν. Τη Τζάγκουαρ του Θανάση και την Μερσεντές του Παύλου να έχουν τρακάρει μεταξύ τους. "Τι έκανες ρε μεγάλε;", ακούστηκε να λέει ο Θανάσης. Απάντηση δεν πήρε ποτέ. Απλά είδε τον αδελφό του. H τζάγκουαρ είχε μια μικρή ζημιά πάνω από τη ρόδα, η Μερσεντές έμοιαζε ανέπαφη. Οι πληροφορίες πάντως αναφέρουν ότι δεν αντάλλαξαν στοιχεία για την ασφάλεια!
http://www.sportdog.gr/article/3552/pra ... ou-thanase
Ρε τα ζωα,μονο αυτοι μπορουσαν!
Ο σκύλος βρίσκεται παντού και ήταν αυτόπτης μάρτυρας στο θέμα της ημέρας! Ο Παύλος και ο Θανάσης Γιαννακόπουλος τράκαραν με τα αυτοκίνητά τους, ακριβώς έξω από το πάρκινγκ του ΟΑΚΑ.
Εχουν "συγκρουστεί" πολλές φορές. Ομως τούτη φορά ξέφυγαν από τα εισαγωγικά και τη μεταφορική έννοια. Γιατί ο Παύλος και ο Θανάσης Γιαννακόπουλος τράκαραν στην πραγματικότητα με τα αυτοκίνητά τους, αμέσως μετά το ματς του Παναθηναϊκού με τη Αρμάνι για την Ευρωλίγκα.
Δυστυχώς και για τους δύο, είχαν αφήσει πολύ κοντά τα πολυτελή αυτοκίνητά τους. Ο Θανάσης Γιαννακόπουλος έβαλε μπροστά την μηχανή της Τζάγκουαρ, έκανε όπισθεν και αφού πήρε τη θέση που ήθελε, πήρε πορεία προς τα μπρος. Μόνο που εκείνη τη στιγμή, ο Παύλος Γιαννακόπουλος έκανε όπισθεν με τη σειρά του. Προφανώς δεν είχε το μυαλό του στο δρόμο αλλά στα προβλήματα του ποδοσφαιρικού Παναθηναϊκού και φαίνεται πως μόνο στη σκέψη, έπαθε ζημιά.
Το ΜΠΑΜ που ακούστηκε ήταν δυνατό. Βγήκαν όλοι να δουν τι έγινε. Και τι αντίκρυσαν. Τη Τζάγκουαρ του Θανάση και την Μερσεντές του Παύλου να έχουν τρακάρει μεταξύ τους. "Τι έκανες ρε μεγάλε;", ακούστηκε να λέει ο Θανάσης. Απάντηση δεν πήρε ποτέ. Απλά είδε τον αδελφό του. H τζάγκουαρ είχε μια μικρή ζημιά πάνω από τη ρόδα, η Μερσεντές έμοιαζε ανέπαφη. Οι πληροφορίες πάντως αναφέρουν ότι δεν αντάλλαξαν στοιχεία για την ασφάλεια!
http://www.sportdog.gr/article/3552/pra ... ou-thanase
Ρε τα ζωα,μονο αυτοι μπορουσαν!
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Καλό είναι πάντως να τελειώσει το παραμύθι για το "ΑΕΚάκι". Μπορεί οι οπαδοί του να έχουν νοοτροπία μύξας αλλά καλό είναι να μη βγάζουμε αλαζονεία όχι μόνο με την ΑΕΚ που έχει μοιράσει και τρεις τεσσάρες φέτος αλλά με οποιαδήποτε ομάδα. Γαυροβαζελικά σκεπτικά ας τα αφήσουμε στην άκρη.
ΠΑΟ μόνο εσύ λέμε.
ΠΑΟ μόνο εσύ λέμε.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Αυτα οχι δεν χανονται...απλα δεν γινονται...
Τι σου ειναι η πουτ@να η μπαλα...

Τι σου ειναι η πουτ@να η μπαλα...