Ιβάν Σαββίδης VII
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Έχεις πεί πολλά μην στέκεσαι μόνο δε αυτό και μόνιμα κατά Σαββίδη συνέχισε το πας καλά μας διασκεδάζεις, τρολαρεις εσύ θα δεχεσε και το τρολαρισμα, είσαι πολύ χειρότερος από τον φαλακροκορακα ξέρεις γιατί ?γιατί εσύ δηλώνεις ΠΑΟΚΤΣΗΣ
- These users thanked the author eorptol1 for the post (total 6):
- paok apo epilogi, ΚΩΣΤΑΣ2019, Apil44, GEOL, Ally Samagoal, margas
-
gervasio artigas
- Δημοσιεύσεις: 1171
- Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2025, 08:16
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Η απόφαση που πήρε, πιστεύω ότι θα διευκολύνει σε τεράστιο βαθμό την πώληση του, όταν ξαναπροκύψει θέμα πώλησης.Special 4 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 09:41Ουδέποτε έγραψα αυτό που λες @Ιάσονας.Ιάσονας έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 09:01Για μένα πάντως special4 από τους μεγαλύτερους κανιβαλισμούς στον Ντελια ήταν ο δικός σου, που αν και δεν θυμάμαι ακριβώς πως το έγραψες και βαριέμαι να το ψάξω, το σχόλιο σου στην υπόθεση ήταν πως όλο αυτό είναι ιδιαίτερα ευνοϊκό για να πουληθεί ο παίκτης.Special 4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 22:01
Γιατί ενοχλεί τοοοοοοόσο πολύ αυτή η άποψη και δεν ενοχλεί τόοοοοοσο πολύ ο κανιβαλισμός της προσωπικότητας που έγινε στον Ντέλια αυτές τις ημέρες;
Ρητορικό το ερώτημα.
Μην χάνετε την ψυχραιμία σας και αδικείτε τους εαυτούς σας με αυτά που γράφετε. Μπορείτε και πολύ καλύτερα και το έχετε αποδείξει.
Κρατήστε ένα επίπεδο διαλόγου κόσμιο.
Μεγαλύτερος κανιβαλισμός από το να παρουσιάζεις τον Ντέλια ως ένα άβουλο ον που τον κάνουν ότι θέλουν οι άλλοι κακοί της ΠΑΕ , δεν υπάρχει. Ενοχλεί και ο ένας κανιβαλισμός και ο άλλος, και στις δύο περιπτώσεις όμως εσύ δεν είσαι ο αμερόληπτος ουδέτερος που δεν κανιβαλίζει.
Να το βρεις και να το βάλεις το σχόλιο και να μου δείξεις πού ακριβώς λέω ή υπονοώ ότι η απόφαση που πήρε ο Ντέλιας έγινε καθ' υπόδειξιν της ΠΑΕ.
Τραγικό ψέμα αυτό που έγραψες.
Περιμένω.
Αυτή είναι η εκτίμησή μου.
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Ευχαριστώ για τον κόπο που έκανες, να το βάζεις όμως ολόκληρο το ποστ.
Το ποστ ήταν αυτό:
Περιμένω να μου πει ο @Ιάσονας πού ακριβώς λέω ή υπονοώ ότι ο Ντέλιας πήρε την απόφαση καθ' υπόδειξιν της ΠΑΕ.
Το ποστ ήταν αυτό:
Special 4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 07:26 Η απόφαση που πήρε, πιστεύω ότι θα διευκολύνει σε τεράστιο βαθμό την πώληση του, όταν ξαναπροκύψει θέμα πώλησης.
Αυτή είναι η εκτίμησή μου.
Δυστυχώς δόθηκε πάτημα απίστευτης παραφιλολογίας και δεν βλέπω μέχρι τώρα να υπάρχει κάποια διάθεση να "προστατευτεί" ο παίκτης από όλα όσα λέγονται και γράφονται.
Περιμένω να μου πει ο @Ιάσονας πού ακριβώς λέω ή υπονοώ ότι ο Ντέλιας πήρε την απόφαση καθ' υπόδειξιν της ΠΑΕ.
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Special, αν κανείς συνδυάσει την άποψη κάποιων ότι:
1. Ο Ντέλιας δε θέλει να φύγει από τον ΠΑΟΚ, αλλά η ΠΑΕ θέλει να τον πουλήσει και
2. Ο Ντέλιας έκανε δηλώσεις για την εθνική που διευκολύνουν την πώληση του χωρίς αντιδράσεις,
τότε δύο ενδεχόμενα υπάρχουν:
Ή ο Ντέλιας άλλαξε γνώμη και θέλει να φύγει τελικά,
ή τον έβαλε η ΠΑΕ να κάνει δηλώσεις για να τον πουλήσει πιο εύκολα.
Το υπονοούμενο ήταν ξεκάθαρο κατά τη γνώμη μου έστω κι αν δεν το ήθελες-πίστευες.
Εννοείται, ότι μπορεί να είναι και αληθινή αυτή η υπόθεση. Κανείς δε ξέρει. Όποιος λέει ότι ξέρει παραπλανει τον κόσμο.
1. Ο Ντέλιας δε θέλει να φύγει από τον ΠΑΟΚ, αλλά η ΠΑΕ θέλει να τον πουλήσει και
2. Ο Ντέλιας έκανε δηλώσεις για την εθνική που διευκολύνουν την πώληση του χωρίς αντιδράσεις,
τότε δύο ενδεχόμενα υπάρχουν:
Ή ο Ντέλιας άλλαξε γνώμη και θέλει να φύγει τελικά,
ή τον έβαλε η ΠΑΕ να κάνει δηλώσεις για να τον πουλήσει πιο εύκολα.
Το υπονοούμενο ήταν ξεκάθαρο κατά τη γνώμη μου έστω κι αν δεν το ήθελες-πίστευες.
Εννοείται, ότι μπορεί να είναι και αληθινή αυτή η υπόθεση. Κανείς δε ξέρει. Όποιος λέει ότι ξέρει παραπλανει τον κόσμο.
- These users thanked the author nkoss for the post:
- Gregk19262000
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Ο μπρο βάζει prompt στο chatgpt "θέλω να πω αυτό αλλά κάντο να μη φαίνεται ότι το λέω ξεκάθαρα" και ύστερα νομίζει ότι είναι καλυμμένος.
- These users thanked the author Parolos for the post (total 3):
- Apil44, gervasio artigas, Ally Samagoal
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21314
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Φτάνει, μωρέ λαλάκες (φιλικά το λέω). Feed them no more, λαίμαι.
- These users thanked the author navigator11 for the post (total 5):
- DamoN, Maklaz, GEOL, Montrealiotis, paok apo epilogi
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Καλύτερα να σταματήσουν τα άλματα λογικής και τα ψέματα ή οι διαστρεβλώσεις λεγομένων, επειδή δεν ξέρουν κάποιοι ποιός τους φταίει και εκνευρίζονται.
Έχει χαθεί η ψυχραιμία σε πολλούς και είναι εμφανές.
Λογικό βέβαια, ως ένα σημείο, όταν η ομάδα λίγες μέρες πριν ξεκινήσει η προετοιμασία μοιάζει με τον ΠΑΟΚ Β' στις προπονήσεις και δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα ούτε μισή μεταγραφή, όντας με τεράστιες ελλείψεις στο ρόστερ, όταν απέχουμε χρονικό διάστημα λιγότερο από ένα μήνα από τις πρώτες ευρωπαϊκές υποχρεώσεις.
Έχει χαθεί η ψυχραιμία σε πολλούς και είναι εμφανές.
Λογικό βέβαια, ως ένα σημείο, όταν η ομάδα λίγες μέρες πριν ξεκινήσει η προετοιμασία μοιάζει με τον ΠΑΟΚ Β' στις προπονήσεις και δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα ούτε μισή μεταγραφή, όντας με τεράστιες ελλείψεις στο ρόστερ, όταν απέχουμε χρονικό διάστημα λιγότερο από ένα μήνα από τις πρώτες ευρωπαϊκές υποχρεώσεις.
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Α εγώ προσωπικά νόμιζα ότι οποιαδήποτε φαντασία κατεβάζει το κεφάλι μας μπορούμε να την λέμε ως γεγονός πλέον με τόσα δεδικασμένα εδώ. Ή στη χειρότερη περίπτωση ως προσωπική άποψη.
Αφού έτσι πάει, ας δούμε πώς θα πάει αυτό.
Αφού έτσι πάει, ας δούμε πώς θα πάει αυτό.
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Επίσης βλέπεις μια χαρακτηριστική συμπεριφορά και τρόπο γραφής όλων αυτών που για δικούς τους προσωπικούς λόγους διαστρεβλώνουν την αλήθεια και μετά σε κατηγορούν ότι χάνεις την ψυχραιμία σου, αδικείς τον εαυτό σου και καλά και σε νουθετούν πως πρέπει να συμπεριφέρεσαι, ενώ αυτοί συνεχίζουν τη λάσπη απτόητοι. Για παράδειγμα, βλέπω τον παραπάνω φίλο σε ποσταρίσματα του να αναφέρει με περίσσια σιγουριά ότι ο Κετζιόρα πουλήθηκε, δηλαδή η κακιά ΠΑΕ και ο Ιβαν πάλι κονόμησαν και επίσης ότι όλοι μας κοροϊδεύουν ότι ο Κετζιόρα και η γυναίκα του ήθελαν να φύγουν για προσωπικούς λόγους. Με λίγα λόγια έχει στηθεί σκευωρία για την πώληση του παίκτη. Και μετά βγαίνει φυσικά ο Κετζιόρα και επιβεβαιώνει ο ίδιος ότι έφυγε ελεύθερος γιατί ήθελε να φύγει για προσωπικούς λόγους. Τι κάνει λοιπόν ο φίλος; ζητάει συγγνώμη για την προπαγάνδα; όχι βέβαια. Μας κάνει υποδείξεις ότι χάνουμε την ψυχραιμία μας και αδικούμε τους εαυτούς μας που του απαντάμε. Επιπλέον, συνεχίζει τη λάσπη απτόητος. Κλασσική συμπεριφορά
- These users thanked the author tolis14 for the post (total 4):
- ΚΩΣΤΑΣ2019, Apil44, paok apo epilogi, gervasio artigas
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Πόσταρα σε λάθος τόπικ οπότε το ξαναποστάρω εδώΙάσονας έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 11:16Το κομμάτι που αναφέρομαι Special 4 είναι αυτό που έχω με bold αυτό που ανέφερε και ο gervasio artigas.Special 4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 07:26 Η απόφαση που πήρε, πιστεύω ότι θα διευκολύνει σε τεράστιο βαθμό την πώληση του, όταν ξαναπροκύψει θέμα πώλησης.
Αυτή είναι η εκτίμησή μου.
Δυστυχώς δόθηκε πάτημα απίστευτης παραφιλολογίας και δεν βλέπω μέχρι τώρα να υπάρχει κάποια διάθεση να "προστατευτεί" ο παίκτης από όλα όσα λέγονται και γράφονται.
Εγώ δεν είπα πως αναφέρθηκε ότι έγινε καθ υπόδειξη της ΠΑΕ. Για μένα κανιβαλισμός είναι να θεωρεί κάποιος πως ένας άνθρωπος με τα χαρακτηριστικά ως στάση ζωής (όχι θρησκευτικά αλλά ως ορισμός του σωστού οικογενειάρχη και παράλληλα του παιδιού που απολαμβάνει ότι κάνει και δεν έχει τα λεφτά και την καριέρα ως την απόλυτη προτεραιότητά του) θα μπορούσε να πάρει μία μεταγραφή παρά τη θέλησή του. Κανιβαλισμός είναι όταν ο Κωνσταντέλιας που όλοι ή σχεδόν όλοι λατρεύουμε να βλέπουμε στον ΠΑΟΚ δέχεται επίθεση από τους και καλά εξοργισμένους οπαδούς άλλων ομάδων αλλά και συνοπαδών φυτών εδώ μέσα (πχ κάποιον βασιλη1976) και στα σόσιαλ, εσένα η πρώτη σου σκέψη να είναι πως η κακιά ΠΑΕ θα τον πουλήσει πιο εύκολα (παρά το γεγονός πως αυτό σαν επιλογή μειώνει φανερά την μεταπωλητική του αξία και η ΠΑΕ αν ήθελε να τον πουλήσει βγαίνει χαμένη) και όχι να στηρίξεις το δικαίωμα που έχει στο τέλος της ημέρας κάθε άνθρωπος να αποφασίζει ο ίδιος τι θέλει για τον εαυτό του. Παρεμπιπτόντως αυτό είναι και κανιβαλισμός κατά της διοίκησης αλλά δεν γαμιέται.
Γενικά να ξέρεις φίλε Special4 δεν έχεις ρόλο ουδέτερου στις συζητήσεις μέσα στο φόρουμ. Έχεις επιλέξει σε κάθε ποστ και σε κάθε σχόλιο να καταλήγεις μονόπλευρα να επιτίθεσαι στον Σαββίδη, κάποιες φορές δικαίως γιατί φυσικά δεν είναι τέλειος όπως και κανένας δεν είναι, πάντα όμως εμμονικά αναζητώντας ίσως μία προσωπική δικαίωση σε όσα έχεις γράψει με πρόσχημα το καλό του συλλόγου.
- These users thanked the author Ιάσονας for the post:
- ΚΩΣΤΑΣ2019
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Το Συμβούλιο της Επικρατείας δικαίωσε τις θέσεις της ΟΛΘ Α.Ε., σχετικά με τη διαγωνιστική διαδικασία για την παραχώρηση του 67% του μετοχικού κεφαλαίου της Οργανισμός Λιμένος Βόλου Α.Ε.
Η ΟΛΘ Α.Ε. είχε ανακηρυχθεί Προτιμητέος Επενδυτής, υποβάλλοντας την υψηλότερη οικονομική προσφορά, ύψους 51 εκατ. ευρώ, σηματοδοτώντας μία σημαντική προοπτική ανάπτυξης για το λιμάνι του Βόλου και την ευρύτερη περιοχή της Μαγνησίας.
Η εξέλιξη της διαδικασίας ανεστάλη τον Φεβρουάριο 2025, κατόπιν της απόφασης του Υπερταμείου (καθολικού διαδόχου του ΤΑΙΠΕΔ) για ματαίωση του διαγωνισμού. Σημειώνεται ότι, από τον Οκτώβριο 2023 έως τον Ιανουάριο 2025, το ΤΑΙΠΕΔ υποστήριζε ενώπιον της Ενιαίας Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων και του Συμβούλιου της Επικρατείας τη νομιμότητα και το αποτέλεσμα της διαγωνιστικής διαδικασίας, στο πλαίσιο προσφυγής που είχε ασκήσει η Κοινοπραξία «Goldair Cargo A.E. – Goldair Handling Α.Ε.». Η εν λόγω Κοινοπραξία, η οποία είχε ανακηρυχθεί Επιλαχών Προτιμητέος Επενδυτής, με οικονομική προσφορά ύψους 25 εκατ. Ευρώ ζητούσε την ακύρωση του αποτελέσματος του διαγωνισμού. Τον Μάρτιο 2025, το Συμβούλιο της Επικρατείας επικύρωσε το αποτέλεσμα του διαγωνισμού, απορρίπτοντας την προσφυγή της Κοινοπραξίας «Goldair Cargo A.E. – Goldair Handling Α.Ε.».
Μετά την πρωτοφανή απόφαση του Υπερταμείου, η ΟΛΘ Α.Ε. προσέβαλε τη ματαίωση της διαγωνιστικής διαδικασίας, προβάλλοντας, μεταξύ άλλων, ζητήματα γνωστοποίησης και νομιμότητας της αιτιολογίας. Με την υπ’ αριθμ. 869/2026 απόφασή του, το ανώτατο δικαστήριο δικαίωσε εκ νέου την ΟΛΘ Α.Ε., κρίνοντας ότι η ΟΛΘ Α.Ε. έλαβε γνώση της αιτιολογίας για πρώτη φορά στο πλαίσιο της εξέτασης της προδικαστικής προσφυγής που άσκησε λόγω της μη προηγούμενης κοινοποίησης της σχετικής απόφασης ματαίωσης.
Η υπόθεση αναπέμπεται στην ΕΑΔΗΣΥ, προκειμένου να εξεταστούν επί της ουσίας οι λόγοι που έχουν προβληθεί κατά της ματαίωσης της διαγωνιστικής διαδικασίας.
Η απόφαση του ΣτΕ είναι κομβική, καθώς οδηγεί πλέον σε πλήρη έλεγχο της νομιμότητας της ματαίωσης της διαγωνιστικής διαδικασίας. Η ΟΛΘ Α.Ε. αναμένει την οριστική κρίση επί της διαγωνιστικής διαδικασίας, η οποία έχει καθυστερήσει σημαντικά, με ανυπολόγιστες επιπτώσεις στην τοπική και την εθνική οικονομία, και παράλληλα συνεχίζει να υλοποιεί με συνέπεια το επενδυτικό της πρόγραμμα, για την αναβάθμιση του Λιμένα Θεσσαλονίκης και την ενίσχυση του ρόλου του ως διεθνούς εμπορικής πύλης για τη Νοτιοανατολική και Κεντρική Ευρώπη.
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Κατούρημα Ιβαν σε λακέδεςxpek20 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 12:38
Το Συμβούλιο της Επικρατείας δικαίωσε τις θέσεις της ΟΛΘ Α.Ε., σχετικά με τη διαγωνιστική διαδικασία για την παραχώρηση του 67% του μετοχικού κεφαλαίου της Οργανισμός Λιμένος Βόλου Α.Ε.
Η ΟΛΘ Α.Ε. είχε ανακηρυχθεί Προτιμητέος Επενδυτής, υποβάλλοντας την υψηλότερη οικονομική προσφορά, ύψους 51 εκατ. ευρώ, σηματοδοτώντας μία σημαντική προοπτική ανάπτυξης για το λιμάνι του Βόλου και την ευρύτερη περιοχή της Μαγνησίας.
Η εξέλιξη της διαδικασίας ανεστάλη τον Φεβρουάριο 2025, κατόπιν της απόφασης του Υπερταμείου (καθολικού διαδόχου του ΤΑΙΠΕΔ) για ματαίωση του διαγωνισμού. Σημειώνεται ότι, από τον Οκτώβριο 2023 έως τον Ιανουάριο 2025, το ΤΑΙΠΕΔ υποστήριζε ενώπιον της Ενιαίας Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων και του Συμβούλιου της Επικρατείας τη νομιμότητα και το αποτέλεσμα της διαγωνιστικής διαδικασίας, στο πλαίσιο προσφυγής που είχε ασκήσει η Κοινοπραξία «Goldair Cargo A.E. – Goldair Handling Α.Ε.». Η εν λόγω Κοινοπραξία, η οποία είχε ανακηρυχθεί Επιλαχών Προτιμητέος Επενδυτής, με οικονομική προσφορά ύψους 25 εκατ. Ευρώ ζητούσε την ακύρωση του αποτελέσματος του διαγωνισμού. Τον Μάρτιο 2025, το Συμβούλιο της Επικρατείας επικύρωσε το αποτέλεσμα του διαγωνισμού, απορρίπτοντας την προσφυγή της Κοινοπραξίας «Goldair Cargo A.E. – Goldair Handling Α.Ε.».
Μετά την πρωτοφανή απόφαση του Υπερταμείου, η ΟΛΘ Α.Ε. προσέβαλε τη ματαίωση της διαγωνιστικής διαδικασίας, προβάλλοντας, μεταξύ άλλων, ζητήματα γνωστοποίησης και νομιμότητας της αιτιολογίας. Με την υπ’ αριθμ. 869/2026 απόφασή του, το ανώτατο δικαστήριο δικαίωσε εκ νέου την ΟΛΘ Α.Ε., κρίνοντας ότι η ΟΛΘ Α.Ε. έλαβε γνώση της αιτιολογίας για πρώτη φορά στο πλαίσιο της εξέτασης της προδικαστικής προσφυγής που άσκησε λόγω της μη προηγούμενης κοινοποίησης της σχετικής απόφασης ματαίωσης.
Η υπόθεση αναπέμπεται στην ΕΑΔΗΣΥ, προκειμένου να εξεταστούν επί της ουσίας οι λόγοι που έχουν προβληθεί κατά της ματαίωσης της διαγωνιστικής διαδικασίας.
Η απόφαση του ΣτΕ είναι κομβική, καθώς οδηγεί πλέον σε πλήρη έλεγχο της νομιμότητας της ματαίωσης της διαγωνιστικής διαδικασίας. Η ΟΛΘ Α.Ε. αναμένει την οριστική κρίση επί της διαγωνιστικής διαδικασίας, η οποία έχει καθυστερήσει σημαντικά, με ανυπολόγιστες επιπτώσεις στην τοπική και την εθνική οικονομία, και παράλληλα συνεχίζει να υλοποιεί με συνέπεια το επενδυτικό της πρόγραμμα, για την αναβάθμιση του Λιμένα Θεσσαλονίκης και την ενίσχυση του ρόλου του ως διεθνούς εμπορικής πύλης για τη Νοτιοανατολική και Κεντρική Ευρώπη.
Αλλά δεν χρείαζεται αφού τα έχει κάνει πλακάκια με τον Κούλη, ας του πει για ένα ψωρολιμάνι και ένα ψωρογήπεδο μη τρέχουν στο ΣΤΕ
- These users thanked the author aivas19 for the post (total 4):
- vasgias, paok apo epilogi, Ally Samagoal, xpek20
- Montrealiotis
- Δημοσιεύσεις: 5427
- Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Το λάθος όλων αυτών ( δε μιλάω για τα τρολ) που επιθυμούν αλλαγή στην ΠΑΕ γιατί φαντάζονται δεν ξέρω τι φαντάζονται είναι ότι ενώ μπορούν να έχουν 2000 επιχειρήματα χρησιμοποιούν μόνο αυτά που αν και κάνουν ντόρο δε στέκουν. Γιατί αυτοί που τα μοιράζουν ως γνώση συνήθως δεν έχουν ούτε οι ίδιοι ιδέα.
Υπάρχει μια σιγουριά ότι ο τελης θα τα καταφέρει απλά γιατί έχει λεφτά. Ο τελης βέβαια δεν έχει καμία επιχείρηση. Δεν είναι επιχειρηματίας. Ο τελης είναι ένα τεράστιο επενδυτικό κεφάλαιο. Από την άλλη ο Σαββιδης είναι επιχειρηματίας. Εσειβπροσωπικο έχει επιχειρήσεις παράγει προϊόντα πουλάει υπηρεσίες, και επενδύει κιόλας. Είναι δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα. Ο τελης δηλαδή είναι ότι και ο σιαο απλά ο τελης είναι με δικά του χρήματα.
ΕΝΑΣ που θέλει τον σαββιδη έχει μια δεδομένη επένδυση 220 εκ στην ΠΑΕ, μια πορεία με επιτυχίες και αποτυχίες, μια πορεία επιχειρηματική στην πόλη και την περιοχή άνω του ενοσ Δις ευρώ με τεράστια απήχηση στα νοικοκυριά, αυτός που θέλει απλά τον τέλη, υποψιάζεται ότι ο τελης θα ρίξει πολλά λεφτά και θα επιτύχει γιατί πέτυχε ο ίδιος ο στέλεχος εταιρίας και αργότερα ως επενδυτής σε εταιρίες άλλων.
Είναι σεβαστά και τα δύο μοντέλα. Εγω πάλι θέλω τον τέλη στο μπάσκετ και τον Νίκο σαββιδη στην μπάλα. Και θέλω τον τέλη τον ματσο γιατί προς το παρόν αυτά που έχει μοιράσει ως πληροφορίες μέσω συνδεσμιτών νυν και πρώην είναι κυρίως παχιά λόγια την ίδια ώρα που παζαρεύει για 60 χιλ το χρόνο την προίκα των αδερφών δεδεογλου και το όραμα του Νίκου βεζυρτζη για νέο γήπεδο. Τον οποίο βεζυρτζη έβαλαν μπροστά όταν εμφανίστηκαν γιατί τον χρειαζόντουσαν , και τώρα τον δείχνουν με το δάκτυλο όλοι αυτοί που ανέβαζαν φωτό τους μαζί του στα σοσιαλ στη νέα εποχή.
Ο σπέσιαλ λοιπόν είναι οπαδακι. Κοντά σε συγκεκριμένο σύνδεσμο ππυ είναι γνωστή η θέση του. Και γι αυτά μάχεται έστω και λάθος. Δεν μπορεί να μπει στην ίδια θέση με διάφορα τρολ. Ότι του μεταδίδουν αναπαράγει και καλά κάνει
Υπάρχει μια σιγουριά ότι ο τελης θα τα καταφέρει απλά γιατί έχει λεφτά. Ο τελης βέβαια δεν έχει καμία επιχείρηση. Δεν είναι επιχειρηματίας. Ο τελης είναι ένα τεράστιο επενδυτικό κεφάλαιο. Από την άλλη ο Σαββιδης είναι επιχειρηματίας. Εσειβπροσωπικο έχει επιχειρήσεις παράγει προϊόντα πουλάει υπηρεσίες, και επενδύει κιόλας. Είναι δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα. Ο τελης δηλαδή είναι ότι και ο σιαο απλά ο τελης είναι με δικά του χρήματα.
ΕΝΑΣ που θέλει τον σαββιδη έχει μια δεδομένη επένδυση 220 εκ στην ΠΑΕ, μια πορεία με επιτυχίες και αποτυχίες, μια πορεία επιχειρηματική στην πόλη και την περιοχή άνω του ενοσ Δις ευρώ με τεράστια απήχηση στα νοικοκυριά, αυτός που θέλει απλά τον τέλη, υποψιάζεται ότι ο τελης θα ρίξει πολλά λεφτά και θα επιτύχει γιατί πέτυχε ο ίδιος ο στέλεχος εταιρίας και αργότερα ως επενδυτής σε εταιρίες άλλων.
Είναι σεβαστά και τα δύο μοντέλα. Εγω πάλι θέλω τον τέλη στο μπάσκετ και τον Νίκο σαββιδη στην μπάλα. Και θέλω τον τέλη τον ματσο γιατί προς το παρόν αυτά που έχει μοιράσει ως πληροφορίες μέσω συνδεσμιτών νυν και πρώην είναι κυρίως παχιά λόγια την ίδια ώρα που παζαρεύει για 60 χιλ το χρόνο την προίκα των αδερφών δεδεογλου και το όραμα του Νίκου βεζυρτζη για νέο γήπεδο. Τον οποίο βεζυρτζη έβαλαν μπροστά όταν εμφανίστηκαν γιατί τον χρειαζόντουσαν , και τώρα τον δείχνουν με το δάκτυλο όλοι αυτοί που ανέβαζαν φωτό τους μαζί του στα σοσιαλ στη νέα εποχή.
Ο σπέσιαλ λοιπόν είναι οπαδακι. Κοντά σε συγκεκριμένο σύνδεσμο ππυ είναι γνωστή η θέση του. Και γι αυτά μάχεται έστω και λάθος. Δεν μπορεί να μπει στην ίδια θέση με διάφορα τρολ. Ότι του μεταδίδουν αναπαράγει και καλά κάνει
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Taseos την Σάβ 27 Ιουν 2026, 13:01, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
- These users thanked the author Taseos for the post (total 4):
- Patron, aivas19, ΚΩΣΤΑΣ2019, Ally Samagoal
-
ΚΩΣΤΑΣ2019
- Δημοσιεύσεις: 3866
- Εγγραφή: Τετ 22 Μάιος 2019, 13:38
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Ακου εξυπνάκια αρχιερέα της διαστρέβλωσηςSpecial 4 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 10:56 Καλύτερα να σταματήσουν τα άλματα λογικής και τα ψέματα ή οι διαστρεβλώσεις λεγομένων, επειδή δεν ξέρουν κάποιοι ποιός τους φταίει και εκνευρίζονται.
Έχει χαθεί η ψυχραιμία σε πολλούς και είναι εμφανές.
Λογικό βέβαια, ως ένα σημείο, όταν η ομάδα λίγες μέρες πριν ξεκινήσει η προετοιμασία μοιάζει με τον ΠΑΟΚ Β' στις προπονήσεις και δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα ούτε μισή μεταγραφή, όντας με τεράστιες ελλείψεις στο ρόστερ, όταν απέχουμε χρονικό διάστημα λιγότερο από ένα μήνα από τις πρώτες ευρωπαϊκές υποχρεώσεις.
που πάλι το οδήγησες στον κακό Σαββίδη που δεν κάνει μεταγραφές.
Ο Σαββίδης και μεταγραφές θα κάνει και ο ΠΑΟΚ πάλι θα εχει ομαδα πρωταγωνίστρια.
ΕΣΥ τους τα χεις σπάσει σε όλους
και παρατα τις ψυχραιμιες και τις ειρωνείες
- These users thanked the author ΚΩΣΤΑΣ2019 for the post:
- gervasio artigas