Ιβάν Σαββίδης VII

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
psykoman
Δημοσιεύσεις: 3878
Εγγραφή: Τρί 05 Φεβ 2008, 22:39
Τοποθεσία: Σερρες

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από psykoman »

Maklaz έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 23:46 Ξέρω ξέρω δεν είναι έτσι.


https://suno.com/s/sdRGN9CLvNOd9gPv
Φλασια τωρα...
Πες μου ρε μαλακα οτι εισαι ο anathema;;;!!!
These users thanked the author psykoman for the post (total 2):
Maklaz, Мир
GEOL
Δημοσιεύσεις: 3222
Εγγραφή: Σάβ 08 Μάιος 2010, 14:11

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από GEOL »

leomatos88 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 23:13 Η αλήθεια είναι ότι η συγκεκριμένη κυβέρνηση του συγκεκριμένου κόμματος της συγκεκριμένης οικογένειας ήταν ανέκαθεν η καλύτερη φιλενάδα ή/και συνέταιρος συλλήβδην του μεγάλου κεφαλαίου, των πάσης φύσεως ιδιωτικοποιήσεων, των κάθε είδους χατηριών προς το επιχειρείν, εις βάρος του λαϊκού και του δημοσίου συμφέροντος.

Την τελευταία επταετία έχουν γίνει κατά πάρα πολύ πλουσιότεροι οι πλούσιοι, ειδικά οι πάρα πολύ πλούσιοι. Και ταυτόχρονα, ανάμεσα σε όλους αυτούς τους κατά συρροήν ευνοημένους, ευνοούνται ορισμένοι περισσότερο.

Επίσης, ο βαθμός της επιρροής των ΗΠΑ στην εσωτερική πολιτική πραγματικότητα έχει φτάσει και ξεπεράσει τα επίπεδα του 1950, όπου το ελληνικό κράτος ήταν στην κυριολεξία οικόπεδο και αποικία, όπως λέει και το τραγούδι.

Τέλος, η εξουσία (δηλαδή το κράτος) έχει απεριόριστη δύναμη να παρανομεί, έναντι οποιουδήποτε, μιας και δεν έχει μόνο το μονοπώλιο της βίας, αλλά και της... δικαιοσύνης.

Σε αυτό το αγαστό πλαίσιο, υπάρχει κι ένας άνθρωπος της ίδιας τάξης, του οποίου οι επιχειρήσεις (συμπεριλαμβανομένου του ΠΑΟΚ), αλλά και ο ίδιος προσωπικά, αντιμετωπίστηκαν από την ίδια αυτή κυβέρνηση με εχθρικότατο τρόπο.

Ίσως είναι και ο μοναδικός μεγαλοαστός ο Σαββίδης, που πολεμήθηκε από την ΑΕ που παριστάνει την κυβέρνηση τούτης της χώρας. Και εννοείται ο ΠΑΟΚ, ως η αιχμή του δόρατος, επιδιώχθηκε να διαλυθεί οικονομικά, υπαρξιακά, ηθικά.

Τώρα, για ποια αποκατάσταση (!!!) μιλάμε, όταν πχ για το γήπεδο παραμένουν τα ίδια εμπόδια, όταν, όταν, όταν... είναι για να απορείς.
Ρώτα έναν ειδικό!
These users thanked the author GEOL for the post:
leomatos88
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2130
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Maklaz »

psykoman έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 00:43
Maklaz έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 23:46 Ξέρω ξέρω δεν είναι έτσι.


https://suno.com/s/sdRGN9CLvNOd9gPv
Φλασια τωρα...
Πες μου ρε μαλακα οτι εισαι ο anathema;;;!!!
Όχι φίλε, δεν είμαι ο anathema, αλλά σίγουρα είμαι για το ανάθεμα :lol:
Άβαταρ μέλους
Montrealiotis
Δημοσιεύσεις: 5427
Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Montrealiotis »

renegade έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 23:56 Παρακαλώ...όσο το σάιτ τηρεί τους δημοκρατικούς του κανόνες και δεν τον πετάει έξω, μην του δίνετε το δικαίωμα να κάνει την προπαγάνδα του. Αγνοήστε τον και θα χαθεί στον θόρυβο
Ναι μην μας πουν αντιδημοκρατικούς…
Δεν βρίσκω κανένα λόγο γιατί επιτρέπεται η συνεχόμενη προπαγάνδα. Ακόμα και τον Λουτσεσκου αγάπησε, στο τέλος.
These users thanked the author Montrealiotis for the post (total 2):
eorptol1, Apil44
Άβαταρ μέλους
psykoman
Δημοσιεύσεις: 3878
Εγγραφή: Τρί 05 Φεβ 2008, 22:39
Τοποθεσία: Σερρες

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από psykoman »

Maklaz έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 00:49
psykoman έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 00:43
Maklaz έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 23:46 Ξέρω ξέρω δεν είναι έτσι.


https://suno.com/s/sdRGN9CLvNOd9gPv
Φλασια τωρα...
Πες μου ρε μαλακα οτι εισαι ο anathema;;;!!!
Όχι φίλε, δεν είμαι ο anathema, αλλά σίγουρα είμαι για το ανάθεμα :lol:
Το ονομα βγαινει παντως Mak-Laz....

Κριμα...και ηθελα μα σε ρωτησω αν εχεις καμια επαφη με κανεναν απ τις παλιοσειρες του φορουμ...

υ.γ.Κοιτα μωρη κουφαλα να με κανεις χουλιαμα και να εισαι εσυ...θα σου ξυρισω το μαλλι και το μουσι(αν τα εχεις ακομη) :lol:
These users thanked the author psykoman for the post:
Maklaz
renegade
Δημοσιεύσεις: 19489
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από renegade »

Montrealiotis έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 00:50
renegade έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 23:56 Παρακαλώ...όσο το σάιτ τηρεί τους δημοκρατικούς του κανόνες και δεν τον πετάει έξω, μην του δίνετε το δικαίωμα να κάνει την προπαγάνδα του. Αγνοήστε τον και θα χαθεί στον θόρυβο
Ναι μην μας πουν αντιδημοκρατικούς…
Δεν βρίσκω κανένα λόγο γιατί επιτρέπεται η συνεχόμενη προπαγάνδα. Ακόμα και τον Λουτσεσκου αγάπησε, στο τέλος.


Αν θες την άποψή μου, για μένα είναι σημαντικότερο να θάβονται τέτοιες φωνές μέσω της απαξίωσης παρά να τους κάνεις μάγκες και να αισθάνονται " μάρτυρες" με διαγραφές κτλ
These users thanked the author renegade for the post:
paok apo epilogi
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21308
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από navigator11 »

leomatos88 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 23:13 Η αλήθεια είναι ότι η συγκεκριμένη κυβέρνηση του συγκεκριμένου κόμματος της συγκεκριμένης οικογένειας ήταν ανέκαθεν η καλύτερη φιλενάδα ή/και συνέταιρος συλλήβδην του μεγάλου κεφαλαίου, των πάσης φύσεως ιδιωτικοποιήσεων, των κάθε είδους χατηριών προς το επιχειρείν, εις βάρος του λαϊκού και του δημοσίου συμφέροντος.

Την τελευταία επταετία έχουν γίνει κατά πάρα πολύ πλουσιότεροι οι πλούσιοι, ειδικά οι πάρα πολύ πλούσιοι. Και ταυτόχρονα, ανάμεσα σε όλους αυτούς τους κατά συρροήν ευνοημένους, ευνοούνται ορισμένοι περισσότερο.

Επίσης, ο βαθμός της επιρροής των ΗΠΑ στην εσωτερική πολιτική πραγματικότητα έχει φτάσει και ξεπεράσει τα επίπεδα του 1950, όπου το ελληνικό κράτος ήταν στην κυριολεξία οικόπεδο και αποικία, όπως λέει και το τραγούδι.

Τέλος, η εξουσία (δηλαδή το κράτος) έχει απεριόριστη δύναμη να παρανομεί, έναντι οποιουδήποτε, μιας και δεν έχει μόνο το μονοπώλιο της βίας, αλλά και της... δικαιοσύνης.

Σε αυτό το αγαστό πλαίσιο, υπάρχει κι ένας άνθρωπος της ίδιας τάξης, του οποίου οι επιχειρήσεις (συμπεριλαμβανομένου του ΠΑΟΚ), αλλά και ο ίδιος προσωπικά, αντιμετωπίστηκαν από την ίδια αυτή κυβέρνηση με εχθρικότατο τρόπο.

Ίσως είναι και ο μοναδικός μεγαλοαστός ο Σαββίδης, που πολεμήθηκε από την ΑΕ που παριστάνει την κυβέρνηση τούτης της χώρας. Και εννοείται ο ΠΑΟΚ, ως η αιχμή του δόρατος, επιδιώχθηκε να διαλυθεί οικονομικά, υπαρξιακά, ηθικά.

Τώρα, για ποια αποκατάσταση (!!!) μιλάμε, όταν πχ για το γήπεδο παραμένουν τα ίδια εμπόδια, όταν, όταν, όταν... είναι για να απορείς.

Εντάξει ρε φίλε, το παίρνεις στην πλάκα τελείως και δεν ασχολείσαι καν. Δε χρειάζεται για πρόδηλα πράγματα. Μη νομιμοποιούμε μέσω προσπάθειας δήθεν διαλόγου τώρα πρόσωπα και επιδιώξεις εδώ μέσα.
These users thanked the author navigator11 for the post (total 2):
leomatos88, GEOL
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2130
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Maklaz »

psykoman έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 01:01
Maklaz έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 00:49
psykoman έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 00:43

Φλασια τωρα...
Πες μου ρε μαλακα οτι εισαι ο anathema;;;!!!
Όχι φίλε, δεν είμαι ο anathema, αλλά σίγουρα είμαι για το ανάθεμα :lol:
Το ονομα βγαινει παντως Mak-Laz....

Κριμα...και ηθελα μα σε ρωτησω αν εχεις καμια επαφη με κανεναν απ τις παλιοσειρες του φορουμ...

υ.γ.Κοιτα μωρη κουφαλα να με κανεις χουλιαμα και να εισαι εσυ...θα σου ξυρισω το μαλλι και το μουσι(αν τα εχεις ακομη) :lol:
Όχι, όχι αδερφέ.
These users thanked the author Maklaz for the post:
psykoman
Άβαταρ μέλους
Anwnimos
Δημοσιεύσεις: 138
Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2023, 04:00

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Anwnimos »

Special 4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 22:01 Καταρχάς ψυχραιμία.

Κανείς δεν είπε ότι ο Ιβάν Σαββίδης το 2019 και για κάποιο χρονικό διάστημα μέχρι ίσως το 2021 - 2022,
δεν συγκρούστηκε με την παρούσα ελληνική κυβέρνηση, τα απόνερα της οποίας σύγκρουσης επηρέασαν άμεσα και τον ΠΑΟΚ,
όπου του ακυρώθηκε ένα μεγάλο τηλεοπτικό συμβόλαιο με την ΕΡΤ το 2019, την χρονιά που πήρε το αήττητο νταμπλ και ακόμα χειρότερα με την σκευωρία της πολυιδιοκτησίας, επί υφυπουργίας Αυγενάκη, με το κυνήγι που υπέστη ο ΠΑΟΚ.

Σαφώς και ο ΠΑΟΚ τότε υπέστη τα πάνδεινα εξαιτίας της κόντρας του Ιβάν Σαββίδη με την κυβέρνηση και φυσικά το ίδιο έγινε και με τον διαγωνισμό στο λιμάνι του Βόλου.

Μόνο που τώρα έχουμε 2026, δεν έχουμε 2019 και 2020, οι σχέσεις του Σαββίδη με την ίδια κυβέρνηση έχουν αποκατασταθεί, μέσα στην διοίκηση του ΠΑΟΚ και το ΔΣ υπάρχουν στελέχη και συνεργάτες που υποστηρίζουν πολιτικά τον ίδιο πρωθυπουργό που ήταν και τότε, δηλαδή τον Μητσοτάκη και το κανάλι ιδιοκτησίας του Open που ανήκει στο Ιβάν Σαββίδη, είναι φιλικότατο προς την κυβέρνηση.

Στην πολιτική και στις επιχειρήσεις, μιας και ο Ιβάν Σαββίδης και πολιτικός έχει υπάρξει της Ρωσικής Δούμας, δεν είναι αμετακίνητα.
Είναι ρευστά και δυναμικά. Και φυσικά αλλάζουν.
Ο Μαρινάκης που στήριζε την κυβέρνηση, τώρα της κάνει αντιπολίτευση με το κανάλι του το mega, γιατί έχει κόντρα λόγω των συμφερόντων του.

Αυτά είναι συνηθισμένα στην πολιτική και στους επιχειρηματίες.

Αυτό το οποίο δεν αντιλαμβάνομαι είναι γιατί πρέπει να συντηρείται αυτό το αφήγημα, ότι τώρα αυτή τη στιγμή που μιλάμε, ο Ιβάν Σαββίδης βρίσκεται σε κάποια κόντρα με την κυβέρνηση ή τον Μητσοτάκη.

Εγώ δεν βλέπω καμία κόντρα Σαββίδη με την κυβέρνηση Μητσοτάκη, αντίθετα βλέπω ότι οι σχέσεις του Σαββίδη με την παρούσα κυβέρνηση έχουν αποκατασταθεί πλήρως.

Γιατί ενοχλεί τοοοοοοόσο πολύ αυτή η άποψη και δεν ενοχλεί τόοοοοοσο πολύ ο κανιβαλισμός της προσωπικότητας που έγινε στον Ντέλια αυτές τις ημέρες;

Ρητορικό το ερώτημα.

Μην χάνετε την ψυχραιμία σας και αδικείτε τους εαυτούς σας με αυτά που γράφετε. Μπορείτε και πολύ καλύτερα και το έχετε αποδείξει.
Κρατήστε ένα επίπεδο διαλόγου κόσμιο.
Επειδή έχω διατελέσει κι εγώ τρολλ στα πιο νιάτα μου, είσαι ο ορισμός του troll και του ragebaiter.
These users thanked the author Anwnimos for the post (total 3):
OIKODOMOS, astral, GEOL
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7621
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

Και από την άλλη;

Από την στιγμή που έγινε...μαμουνια...στο λιμάνι του Βόλου και ο βανιας τους πήγε στα δικαστήρια...

Τι άλλη απόφαση μπορούσε να βγάλει το ΣτΕ;;

Ε; ε;
These users thanked the author abc_o_ karpouzas for the post:
eorptol1
Ιάσονας
Δημοσιεύσεις: 3186
Εγγραφή: Κυρ 20 Δεκ 2015, 12:21

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Ιάσονας »

Special 4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 22:01
Γιατί ενοχλεί τοοοοοοόσο πολύ αυτή η άποψη και δεν ενοχλεί τόοοοοοσο πολύ ο κανιβαλισμός της προσωπικότητας που έγινε στον Ντέλια αυτές τις ημέρες;

Ρητορικό το ερώτημα.

Μην χάνετε την ψυχραιμία σας και αδικείτε τους εαυτούς σας με αυτά που γράφετε. Μπορείτε και πολύ καλύτερα και το έχετε αποδείξει.
Κρατήστε ένα επίπεδο διαλόγου κόσμιο.
Για μένα πάντως special4 από τους μεγαλύτερους κανιβαλισμούς στον Ντελια ήταν ο δικός σου, που αν και δεν θυμάμαι ακριβώς πως το έγραψες και βαριέμαι να το ψάξω, το σχόλιο σου στην υπόθεση ήταν πως όλο αυτό είναι ιδιαίτερα ευνοϊκό για να πουληθεί ο παίκτης.
Μεγαλύτερος κανιβαλισμός από το να παρουσιάζεις τον Ντέλια ως ένα άβουλο ον που τον κάνουν ότι θέλουν οι άλλοι κακοί της ΠΑΕ , δεν υπάρχει. Ενοχλεί και ο ένας κανιβαλισμός και ο άλλος, και στις δύο περιπτώσεις όμως εσύ δεν είσαι ο αμερόληπτος ουδέτερος που δεν κανιβαλίζει.
These users thanked the author Ιάσονας for the post (total 3):
abc_o_ karpouzas, eorptol1, Apil44
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 12008
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από eorptol1 »

Όχι μόνο για σένα ο άνθρωπος είναι αρνητικός στον Σαββίδη σε όλα μα σε όλα παίζει να τον βλέπει σαν εφιάλτη και στον ύπνο του ,δεν πειράζει θα έχει να ασχολείται χρόνια ψάχνοντας αφορμές υπαρκτές η όχι συνήθως ανύπαρκτες,για να τον κράξει σπέσιαλ θα περάσεις.....θα σε περιμένουμε στα πανυγηρια αν και εκεί κάτι θα βρείς πάλι να πεις είμαι σίγουρος
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος eorptol1 την Σάβ 27 Ιουν 2026, 09:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
These users thanked the author eorptol1 for the post (total 2):
ΚΩΣΤΑΣ2019, GEOL
Άβαταρ μέλους
astral
Δημοσιεύσεις: 10686
Εγγραφή: Τρί 11 Αύγ 2020, 13:19

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από astral »

Κανιβαλισμός ήταν και οι τσιριδες πέρσι για την παραλίγο πώληση (μιας και εσείς που ξέρατε τόσα πολλά, κάτι ξέρατε και για αυτό το θέμα, άρα και για τον λόγο που τα λεφτά ήταν αυτά που ηταν) , κανιβαλισμός είναι και φέτος να απαιτούν κάποιοι σαν τον σπεσιαλ4 πράξεις από την ΠΑΕ ή όποιον άλλον άσχετο για ένα προσωπικό θέμα του παίκτη χωρίς να τους ενδιαφέρει αν ο παίκτης και η οικογένεια του θέλει κάτι τέτοιο και χωρίς σε καμία περίπτωση ο παίκτης να το έχει ζητήσει ή έστω υπαινιχθει. Τους ρωτήσατε αν θέλουν να μένει αυτή η ιστορία στην επικαιρότητα για να κράζετε εσείς τον κάθε Σαββίδη και την κάθε ΠΑΕ για την προσωπική σας ατζέντα ?
Κανιβαλισμός και αυτή η δήθεν σύγκριση μέσες άκρες "ναι αλλά για τον Ντελια δε σας νοιαζει" βγαλμένη από textbook των διαφόρων τρολ της ομάδας αλήθειας. Σε λίγο θα μας πει και για τη μαρφιν.

Ας συνεχίσει ο φίλος το τρολαρισμα που σίγουρα με το μυαλό του νομίζει ότι το κάνει με μεγάλη επιτυχία.
These users thanked the author astral for the post (total 5):
eorptol1, paok apo epilogi, Parolos, navigator11, aivas19
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 12008
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από eorptol1 »

Νομίζει εγώ εδώ και καιρό γελάω μαζί του ας συνεχίσει να μας διασκεδάζει
These users thanked the author eorptol1 for the post:
GEOL
Άβαταρ μέλους
Special 4
Δημοσιεύσεις: 6628
Εγγραφή: Σάβ 08 Οκτ 2022, 21:00

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Special 4 »

Ιάσονας έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 09:01
Special 4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 22:01
Γιατί ενοχλεί τοοοοοοόσο πολύ αυτή η άποψη και δεν ενοχλεί τόοοοοοσο πολύ ο κανιβαλισμός της προσωπικότητας που έγινε στον Ντέλια αυτές τις ημέρες;

Ρητορικό το ερώτημα.

Μην χάνετε την ψυχραιμία σας και αδικείτε τους εαυτούς σας με αυτά που γράφετε. Μπορείτε και πολύ καλύτερα και το έχετε αποδείξει.
Κρατήστε ένα επίπεδο διαλόγου κόσμιο.
Για μένα πάντως special4 από τους μεγαλύτερους κανιβαλισμούς στον Ντελια ήταν ο δικός σου, που αν και δεν θυμάμαι ακριβώς πως το έγραψες και βαριέμαι να το ψάξω, το σχόλιο σου στην υπόθεση ήταν πως όλο αυτό είναι ιδιαίτερα ευνοϊκό για να πουληθεί ο παίκτης.
Μεγαλύτερος κανιβαλισμός από το να παρουσιάζεις τον Ντέλια ως ένα άβουλο ον που τον κάνουν ότι θέλουν οι άλλοι κακοί της ΠΑΕ , δεν υπάρχει. Ενοχλεί και ο ένας κανιβαλισμός και ο άλλος, και στις δύο περιπτώσεις όμως εσύ δεν είσαι ο αμερόληπτος ουδέτερος που δεν κανιβαλίζει.
Ουδέποτε έγραψα αυτό που λες @Ιάσονας.

Να το βρεις και να το βάλεις το σχόλιο και να μου δείξεις πού ακριβώς λέω ή υπονοώ ότι η απόφαση που πήρε ο Ντέλιας έγινε καθ' υπόδειξιν της ΠΑΕ.

Τραγικό ψέμα αυτό που έγραψες.

Περιμένω.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διοικητικά”