καπου διαβασα οτι στη Δανία, λόγω υπογεννητικότητας, και προκειμένου να διασφαλίσει τους μελλοντικούς πελάτες του, παιδικός σταθμός στη Δανία παρέχει δωρεάν φύλαξη των παιδιών για δύο ώρες επιπλέον, ως κίνητρο για να ... κάνουν οι γονείς παιδιά.
Απ' οτι φαίνεται ...υπάρχουν και οικονομικοτερες λύσεις
