Ζήσης Βρύζας
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
Re: Ζήσης Βρύζας
Καλό είναι να αρχίσεις να μαζεύεις τα πράγματα από το γραφείο σου, να έρθει κάποιος άλλος καλύτερος στη θέση σου ώστε μια φορά να γίνει ένας σωστός προγραμματισμός. Κουρασες, κουραστηκες και κουραστηκαμε. Οι ΤΔ δε τελειώνουν σε εσένα. Παραιτησου και θα είναι από τα λίγα καλά που εκαμνες τόσο καιρό στην ομάδα.
Re: Ζήσης Βρύζας
Τώρα αντί να δουλεύεις για εμάς
εσύ δουλεύεις εμάς.
Τες παντων, ας λήξει το θεμα με τα χρέη και πανε σε κανενα χωριό να κάνεις τον ΤΔ που ηθελες να μην εισαι πρόεδρος και να ασχολείσαι μόνο με το αγωνιστικό.
εσύ δουλεύεις εμάς.
Τες παντων, ας λήξει το θεμα με τα χρέη και πανε σε κανενα χωριό να κάνεις τον ΤΔ που ηθελες να μην εισαι πρόεδρος και να ασχολείσαι μόνο με το αγωνιστικό.
- fireblade4
- Δημοσιεύσεις: 302
- Εγγραφή: Τρί 18 Δεκ 2007, 13:01
- Τοποθεσία: Αλεξανδρουπολη-Σερρες
Re: Ζήσης Βρύζας
Εχεις κάποιο κόμπλεξ με τα εξτρεμ παλικάρι μου; Είσαι τυφλός ;
Είσαι λίγος;
Η ομαδα αναγκάζεται να βγάζει πολλούς μπροστα γιατί ολοι μαζι σε ποιοτητα κάνουν 1
Είσαι λίγος;
Η ομαδα αναγκάζεται να βγάζει πολλούς μπροστα γιατί ολοι μαζι σε ποιοτητα κάνουν 1
Re: Ζήσης Βρύζας
Σε παραδέχομαι ρε Ζήση. 4 χρονια ανικανότητας. 4 χρονια συνεχόμενων λαθών κι όμως τα καταφέρνεις και είσαι ακόμα εδώ. Είσαι πολύ μεγάλος. Είσαι τεράστιος...
Re: Ζήσης Βρύζας
Μήπως ρε παίδες παίζεται κάτι άλλο και δεν μπορούσε ο ΠΑΟΚ να κάνει μεταγραφή;
Μπορεί να λέγεται, οτι ο Ιβάν είπε, κάντε μεταγραφές, αλλά ίσως υπάρχει κάτι άλλο, που δεν γνωρίζουμε.
Διότι δεν γίνεται να έχεις χρήματα να κάνεις μεταγραφές και να μη μπορείς να βρείς ούτε έναν μαυρούκο ή λατίνο, που κυκλοφορούν εκατοντάδες στην αγορά, που όλες οι ομάδς εκτός απο μας βρίσκουν, ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ...
Μπορεί να λέγεται, οτι ο Ιβάν είπε, κάντε μεταγραφές, αλλά ίσως υπάρχει κάτι άλλο, που δεν γνωρίζουμε.
Διότι δεν γίνεται να έχεις χρήματα να κάνεις μεταγραφές και να μη μπορείς να βρείς ούτε έναν μαυρούκο ή λατίνο, που κυκλοφορούν εκατοντάδες στην αγορά, που όλες οι ομάδς εκτός απο μας βρίσκουν, ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ...
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Ζήσης Βρύζας
Δε γίνεται να εξαιρεθεί ευθυνών για αυτήν την κατάσταση. Προτιμότερο να χαιρετήσει με τη λήξη της χρονιάς.
Re: Ζήσης Βρύζας
Σήμερα έχεις το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης έφτιαξες μια ομάδα με 3 αριστερά μπακ για να παίζει ο Σκόνδρας?
Μην μου πείτε ότι δεν τους ήθελε ο προπονητής γιατί όλοι ξέραμε ποιος ήταν ο σπυρόπουλος όταν τον παίρναμε!
κ. Προπονητά είναι δυνατόν να βάζεις πάνω στον κουτσιανικούλη τον κωνσταντινίδη?
Για μένα σήμερα είναι η πιο ντροπιαστική ήττα της ιστορίας μας διασυρθήκαμε απέναντι σε μία ομάδα 15 παιχτών εκ των οποίων οι 8 ερασιτέχνες.
Μην μου πείτε ότι δεν τους ήθελε ο προπονητής γιατί όλοι ξέραμε ποιος ήταν ο σπυρόπουλος όταν τον παίρναμε!
κ. Προπονητά είναι δυνατόν να βάζεις πάνω στον κουτσιανικούλη τον κωνσταντινίδη?
Για μένα σήμερα είναι η πιο ντροπιαστική ήττα της ιστορίας μας διασυρθήκαμε απέναντι σε μία ομάδα 15 παιχτών εκ των οποίων οι 8 ερασιτέχνες.
-
τσιριγώτης
- Δημοσιεύσεις: 2769
- Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 19:54
- Τοποθεσία: Κύθηρα
Re: Ζήσης Βρύζας
ειναι μαγκας..αυτος τωρα γελαει.......κοιμοσαστε ρεεεεεεεεεεεεεεεε.. αν ηταν στον γαυρο,θα τον ειχαν κρεμασει
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Ζήσης Βρύζας
Όταν η ομάδα πήγαινε καλά... Μπράβο Άγγελε... Ζήτω ΑΑ...
Τώρα φταίει ο Βρύζας......
Τώρα φταίει ο Βρύζας......
Re: Ζήσης Βρύζας
Ψηλέ 4 χρόνια είσαι μόνιμα εδώ.
Δε μπορεί κάποιο λάθος κάνεις και 4 χρόνια εχουμε την ιδια πορεία
Δε μπορεί κάποιο λάθος κάνεις και 4 χρόνια εχουμε την ιδια πορεία