Ιβάν Σαββίδης VII

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
tolis14
Δημοσιεύσεις: 2531
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 11:00

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από tolis14 »

Special 4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 22:01 Καταρχάς ψυχραιμία.

Κανείς δεν είπε ότι ο Ιβάν Σαββίδης το 2019 και για κάποιο χρονικό διάστημα μέχρι ίσως το 2021 - 2022,
δεν συγκρούστηκε με την παρούσα ελληνική κυβέρνηση, τα απόνερα της οποίας σύγκρουσης επηρέασαν άμεσα και τον ΠΑΟΚ,
όπου του ακυρώθηκε ένα μεγάλο τηλεοπτικό συμβόλαιο με την ΕΡΤ το 2019, την χρονιά που πήρε το αήττητο νταμπλ και ακόμα χειρότερα με την σκευωρία της πολυιδιοκτησίας, επί υφυπουργίας Αυγενάκη, με το κυνήγι που υπέστη ο ΠΑΟΚ.

Σαφώς και ο ΠΑΟΚ τότε υπέστη τα πάνδεινα εξαιτίας της κόντρας του Ιβάν Σαββίδη με την κυβέρνηση και φυσικά το ίδιο έγινε και με τον διαγωνισμό στο λιμάνι του Βόλου.

Μόνο που τώρα έχουμε 2026, δεν έχουμε 2019 και 2020, οι σχέσεις του Σαββίδη με την ίδια κυβέρνηση έχουν αποκατασταθεί, μέσα στην διοίκηση του ΠΑΟΚ και το ΔΣ υπάρχουν στελέχη και συνεργάτες που υποστηρίζουν πολιτικά τον ίδιο πρωθυπουργό που ήταν και τότε, δηλαδή τον Μητσοτάκη και το κανάλι ιδιοκτησίας του Open που ανήκει στο Ιβάν Σαββίδη, είναι φιλικότατο προς την κυβέρνηση.

Στην πολιτική και στις επιχειρήσεις, μιας και ο Ιβάν Σαββίδης και πολιτικός έχει υπάρξει της Ρωσικής Δούμας, δεν είναι αμετακίνητα.
Είναι ρευστά και δυναμικά. Και φυσικά αλλάζουν.
Ο Μαρινάκης που στήριζε την κυβέρνηση, τώρα της κάνει αντιπολίτευση με το κανάλι του το mega, γιατί έχει κόντρα λόγω των συμφερόντων του.

Αυτά είναι συνηθισμένα στην πολιτική και στους επιχειρηματίες.

Αυτό το οποίο δεν αντιλαμβάνομαι είναι γιατί πρέπει να συντηρείται αυτό το αφήγημα, ότι τώρα αυτή τη στιγμή που μιλάμε, ο Ιβάν Σαββίδης βρίσκεται σε κάποια κόντρα με την κυβέρνηση ή τον Μητσοτάκη.

Εγώ δεν βλέπω καμία κόντρα Σαββίδη με την κυβέρνηση Μητσοτάκη, αντίθετα βλέπω ότι οι σχέσεις του Σαββίδη με την παρούσα κυβέρνηση έχουν αποκατασταθεί πλήρως.

Γιατί ενοχλεί τοοοοοοόσο πολύ αυτή η άποψη και δεν ενοχλεί τόοοοοοσο πολύ ο κανιβαλισμός της προσωπικότητας που έγινε στον Ντέλια αυτές τις ημέρες;

Ρητορικό το ερώτημα.

Μην χάνετε την ψυχραιμία σας και αδικείτε τους εαυτούς σας με αυτά που γράφετε. Μπορείτε και πολύ καλύτερα και το έχετε αποδείξει.
Κρατήστε ένα επίπεδο διαλόγου κόσμιο.
Η αλήθεια είναι ότι είμαστε λίγο ευέξαπτοι και όντως χάνουμε την ψυχραιμία μας κάποιες στιγμές. Για αυτό είναι απαραίτητο να υπάρχουν άτομα σαν και σένα στο φόρουμ, τα οποία με την καλοπροαίρετη, αγνή και χωρίς εμπάθεια κριτική τους προωθούν το καλό της ομάδας με κάθε ευκαιρία.
These users thanked the author tolis14 for the post (total 2):
paok apo epilogi, ΚΩΣΤΑΣ2019
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18818
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από aivas19 »

Αυτή είναι η άποψή μου φίλε Parolos, καταλαβαίνω πως το βλέπεις αλλά απο πέρσι που ο Λούτσε έμεινε είχε αλλάξει στάση προς τον κόουτς ο Σπέσιαλ, ίσως και πιο πριν. Το θυμάμαι γιατί έχω γράψει καμιά 100 σχόλια εναντίον του που εκθείαζε τον Μέντι και τον Αλμέιδα 😂 μη ψάξω και τα σχολια μετα τη Λαμία το 24. Τις διαφωνίες μου με τον Σπέσιαλ τις έχω διατυπώσει και το έκανα και παραπάνω
These users thanked the author aivas19 for the post:
Apil44
Άβαταρ μέλους
tolis14
Δημοσιεύσεις: 2531
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 11:00

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από tolis14 »

aivas19 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 22:26 Ορμώμενος απο το σχόλιο του Parolos και επειδή την έχω πέσει στον Σπέσιαλ για πολλά (κυρίως για τον Λούτσε) όπως και για το θέμα με τη ΝΔ πρέπει να πω ότι ήταν απο ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ που από την πρώτη μέρα δήλωσε υπέρ του Μυστακίδη για την ΠΑΕ, χωρίς μισόλογα και υπόνοιες. Όσο και να διαφωνω 1000% σε αυτό το θέμα πρέπει να αναφερθεί ότι δεν έκρυψε ποτέ ότι δε θεωρεί τον Ιβάν ιδανικό για τον ΠΑΟΚ και το μέλλον του. Χωρίς να λέει τα γνωστά μπατίρη κτλ. Πρέπει να το αναφέρω γιατί το θεωρώ πιο έντιμο από το να αλλάζεις απόψεις ή από το να αφήνεις υπονοούμενα και τέλος, αυτό ακριβώς πρέπει να γίνεται σε ένα φόρουμ.
Να επέμβω εδώ και να σημειώσω ότι το να δηλώνει κάποιος την προτίμηση του σε κάτι ή κάποιον (στη συγκεκριμένη περίπτωση Μυστακίδη ή Σαββίδη) έχει μια δόση εντιμότητας αλλά δεν τον νομιμοποιεί κιόλας να πετάει λάσπη και να προπαγανδίζει συνεχώς διαστρεβλώνοντας την αλήθεια. Όταν θα το κάνει, θα λαμβάνει και τις ανάλογες απαντήσεις
These users thanked the author tolis14 for the post (total 3):
paok apo epilogi, ΚΩΣΤΑΣ2019, Montrealiotis
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18818
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από aivas19 »

tolis14 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 22:51
aivas19 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 22:26 Ορμώμενος απο το σχόλιο του Parolos και επειδή την έχω πέσει στον Σπέσιαλ για πολλά (κυρίως για τον Λούτσε) όπως και για το θέμα με τη ΝΔ πρέπει να πω ότι ήταν απο ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ που από την πρώτη μέρα δήλωσε υπέρ του Μυστακίδη για την ΠΑΕ, χωρίς μισόλογα και υπόνοιες. Όσο και να διαφωνω 1000% σε αυτό το θέμα πρέπει να αναφερθεί ότι δεν έκρυψε ποτέ ότι δε θεωρεί τον Ιβάν ιδανικό για τον ΠΑΟΚ και το μέλλον του. Χωρίς να λέει τα γνωστά μπατίρη κτλ. Πρέπει να το αναφέρω γιατί το θεωρώ πιο έντιμο από το να αλλάζεις απόψεις ή από το να αφήνεις υπονοούμενα και τέλος, αυτό ακριβώς πρέπει να γίνεται σε ένα φόρουμ.
Να επέμβω εδώ και να σημειώσω ότι το να δηλώνει κάποιος την προτίμηση του σε κάτι ή κάποιον (στη συγκεκριμένη περίπτωση Μυστακίδη ή Σαββίδη) έχει μια δόση εντιμότητας αλλά δεν τον νομιμοποιεί κιόλας να πετάει λάσπη και να προπαγανδίζει συνεχώς διαστρεβλώνοντας την αλήθεια. Όταν θα το κάνει, θα λαμβάνει και τις ανάλογες απαντήσεις
Σαφώς και απάντησα κι εγω πιο πάνω
These users thanked the author aivas19 for the post:
paok apo epilogi
Άβαταρ μέλους
Sardan
Δημοσιεύσεις: 986
Εγγραφή: Δευ 01 Φεβ 2021, 13:05
Τοποθεσία: Toumpa City

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Sardan »

Θέλει η Τατιάνα να κρυφτεί κ η χαρά δεν την αφήνει....αλλά....με ψυχραιμία πάντα....
These users thanked the author Sardan for the post (total 6):
paok apo epilogi, ΚΩΣΤΑΣ2019, renegade, GEOL, Montrealiotis, navigator11
leomatos88
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: Σάβ 02 Αύγ 2025, 16:39

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από leomatos88 »

Η αλήθεια είναι ότι η συγκεκριμένη κυβέρνηση του συγκεκριμένου κόμματος της συγκεκριμένης οικογένειας ήταν ανέκαθεν η καλύτερη φιλενάδα ή/και συνέταιρος συλλήβδην του μεγάλου κεφαλαίου, των πάσης φύσεως ιδιωτικοποιήσεων, των κάθε είδους χατηριών προς το επιχειρείν, εις βάρος του λαϊκού και του δημοσίου συμφέροντος.

Την τελευταία επταετία έχουν γίνει κατά πάρα πολύ πλουσιότεροι οι πλούσιοι, ειδικά οι πάρα πολύ πλούσιοι. Και ταυτόχρονα, ανάμεσα σε όλους αυτούς τους κατά συρροήν ευνοημένους, ευνοούνται ορισμένοι περισσότερο.

Επίσης, ο βαθμός της επιρροής των ΗΠΑ στην εσωτερική πολιτική πραγματικότητα έχει φτάσει και ξεπεράσει τα επίπεδα του 1950, όπου το ελληνικό κράτος ήταν στην κυριολεξία οικόπεδο και αποικία, όπως λέει και το τραγούδι.

Τέλος, η εξουσία (δηλαδή το κράτος) έχει απεριόριστη δύναμη να παρανομεί, έναντι οποιουδήποτε, μιας και δεν έχει μόνο το μονοπώλιο της βίας, αλλά και της... δικαιοσύνης.

Σε αυτό το αγαστό πλαίσιο, υπάρχει κι ένας άνθρωπος της ίδιας τάξης, του οποίου οι επιχειρήσεις (συμπεριλαμβανομένου του ΠΑΟΚ), αλλά και ο ίδιος προσωπικά, αντιμετωπίστηκαν από την ίδια αυτή κυβέρνηση με εχθρικότατο τρόπο.

Ίσως είναι και ο μοναδικός μεγαλοαστός ο Σαββίδης, που πολεμήθηκε από την ΑΕ που παριστάνει την κυβέρνηση τούτης της χώρας. Και εννοείται ο ΠΑΟΚ, ως η αιχμή του δόρατος, επιδιώχθηκε να διαλυθεί οικονομικά, υπαρξιακά, ηθικά.

Τώρα, για ποια αποκατάσταση (!!!) μιλάμε, όταν πχ για το γήπεδο παραμένουν τα ίδια εμπόδια, όταν, όταν, όταν... είναι για να απορείς.
These users thanked the author leomatos88 for the post (total 7):
paok apo epilogi, ΚΩΣΤΑΣ2019, Maklaz, GEOL, navigator11, Apil44, PAOKAPOMONOSMOY
Patron
Δημοσιεύσεις: 7436
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Patron »

Φίλε ο Μαρινάκης τρώει και ξύλο :mrgreen:
Cylon-4
Δημοσιεύσεις: 12153
Εγγραφή: Κυρ 21 Νοέμ 2021, 14:11

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Cylon-4 »

Το συμβουλιο της επικρατειας δικαιωσε τον ΟΛΘ και κατ' επεκταση τον Σαββιδη, για το θεμα της ακυρωσης του διαγωνισμου, για το λιμανι του Βολου.
Ξεφτιλισμενο αιλληνικο κρατος.....
These users thanked the author Cylon-4 for the post:
Apil44
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 10022
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Мир »

Patron έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 23:17 Φίλε ο Μαρινάκης τρώει και ξύλο :mrgreen:
Εντάξει, απλά τον αιφνιδίασε ανιψιός.
Αν κανονίσουν αγώνα ΜΜΑ σε κλουβί δεν θα έχει καμία τύχη.

Αλλά τα λοιμά αντί να κλείσουν τέτοιο αγώνα, πάνε και επενδύουν στα παπουδια τους Ζαμπιδη, Μεηγουεδερ.
These users thanked the author Мир for the post:
Patron
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2130
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Maklaz »

Ξέρω ξέρω δεν είναι έτσι.


https://suno.com/s/sdRGN9CLvNOd9gPv
These users thanked the author Maklaz for the post (total 3):
GEOL, paok apo epilogi, leomatos88
Άβαταρ μέλους
tolis14
Δημοσιεύσεις: 2531
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 11:00

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από tolis14 »

Cylon-4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 23:36 Το συμβουλιο της επικρατειας δικαιωσε τον ΟΛΘ και κατ' επεκταση τον Σαββιδη, για το θεμα της ακυρωσης του διαγωνισμου, για το λιμανι του Βολου.
Ξεφτιλισμενο αιλληνικο κρατος.....
Αμα έχεις μπάρμπα στην Κορώνη έτσι είναι
ΚΩΣΤΑΣ2019
Δημοσιεύσεις: 3865
Εγγραφή: Τετ 22 Μάιος 2019, 13:38

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από ΚΩΣΤΑΣ2019 »

Τι έγινε ρε παιδιά?
Ακόμα με το ιππικό ασχολείστε??
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 10022
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Мир »

renegade
Δημοσιεύσεις: 19489
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από renegade »

Παρακαλώ...όσο το σάιτ τηρεί τους δημοκρατικούς του κανόνες και δεν τον πετάει έξω, μην του δίνετε το δικαίωμα να κάνει την προπαγάνδα του. Αγνοήστε τον και θα χαθεί στον θόρυβο
These users thanked the author renegade for the post (total 2):
navigator11, paok apo epilogi
Άβαταρ μέλους
margas
Δημοσιεύσεις: 900
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 15:57
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από margas »

Maklaz έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 23:46 Ξέρω ξέρω δεν είναι έτσι.


https://suno.com/s/sdRGN9CLvNOd9gPv
Χαχαχαχα

Είσαι άξια και αλανι ρε Makαρε!
These users thanked the author margas for the post (total 3):
GEOL, Maklaz, leomatos88
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διοικητικά”