Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
icue
Δημοσιεύσεις: 9591
Εγγραφή: Δευ 24 Ιουν 2019, 11:45

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από icue »

Πιο πιθανό είναι να έρθει ο Πιτσαμπαλα να κάνει αγιασμό στην Τούμπα.
These users thanked the author icue for the post:
jibbie
Andrew R
Δημοσιεύσεις: 3049
Εγγραφή: Κυρ 21 Δεκ 2014, 23:31

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Andrew R »

leomatos88 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:26
marsantos έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 12:57
Σουριναμέζος έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 12:50 ...
Τι ακριβώς να βγούνε να επικοινωνήσουν? Δεν αρκεί που άλλαξαν τον Λουτσέσκου με προπονητή συνομήλικο του Τάισον? Προφανώς και η πίεση για άμεσα αποτελέσματα είναι μειωμένη.
Καλημέρα Σουριναμεζε παιχταρά.
Κάθε φορά που γράφεις, μου δίνεις και άλλη μία γροθιά στο στομάχι..
Για να δούμε..
Χώνομαι στο μεταξύ σας διάλογο, δεν είναι ωραίο, το ξέρω. Αλλά η ομάδα ήθελε τρεις τέσσερις καλές μεταγραφές και θα πήγαινε τρένο. Η σπουδή περί νέας εποχής, περάσματος στο μέλλον κτλ, μια επικοινωνιακή καμπάνια δηλαδή ωραιοποίησης μιας καινούργιας ''φιλοσοφίας'', η οποία στον ΠΑΟΚ και το ελληνικό ποδόσφαιρο δε συγκεντρώνει ιδιαίτερες πιθανότητες πρωταθλητισμού για ευνόητους λόγους, τι άλλο είναι από επαναθεώρηση στόχων; Όλη η παρακαταθήκη μιας πενταετίας ξηλώνεται, χωρίς κανένα λόγο. Η ομάδα θα έπρεπε να έχει συνέχεια, αλλά αποφασίστηκε να διαλυθεί στα εξ ων συνετέθη για να φτιαχτεί μια καινούργια. Τι νόημα υπάρχει σε αυτό, κανένας δε με έχει πείσει ούτε για την αναγκαιότητα ούτε και το ορθό μιας τέτοιας επιλογής. Μόνωση στο ταβάνι χρειαζόταν να κάνεις, αλλά αλλάζεις και τα πλακάκια. Και μόνο που ακούς για αξιοποίηση της ακαδημίας, λες και τόσο καιρό έμενε αναξιοποίητη, λες και θάφτηκαν τόσο καιρό πολλοί Κωνσταντέλιες και Τζόληδες... Λες και αυτό χρειαζόταν ο ΠΑΟΚ, τον κάθε Λύρατζη και τον κάθε Τσιγγάρα... Με πρωταθλητισμό στη Μιραντές, πρωτάθλημα με τον ΠΑΟΚ την τεχνογνωσία για να σηκώσεις, είτε αρέσει είτε όχι, δεν την κατέχεις. Αν είναι όλα αυτά για το καινούργιο γήπεδο, καλώς. Να κάνεις με άλλα λόγια ένα βήμα πίσω τώρα, για να κάνεις δύο βήματα μπροστά σε τρία τέσσερα χρόνια... Δε μου αρέσει, δε θα με ρωτήσουνε κιόλας, αλλά το δέχομαι. Η επικοινωνιακή αρλούμπα περί εκσυγχρονισμού και νέας σελίδας και μπλα μπλα μπλα είναι αχρείαστη.
Επιτέλους κάποιος είπε το προφανές γιατί με όσα διάβαζεις τον τελευταίο καιρό νομίζεις ότι η ομάδα παλεύει για την σωτηρία της . Θέλω να ελπίζω ότι τα δυο νέα παιδιά συν τον προπονητή θα πράξουν το αυτονοητο.
Αν μάλιστα επιβεβαιωθεί κι το ίδιο για τον Γάλλο χάφ που έχει ακούστει , η κρυφή μου ελπίδα ότι δεν πάμε για αποδόμηση της ομάδας αλλά για να βελτιώσουμε στην ουσία την περσινή εξοχή ομάδα ισως βγει αληθινή. Διαφωνώ κάθετα με το κλίμα που πάει να δημιουργηθεί ότι δήθεν χρειαζόμαστε ολική αναδόμηση κι αλλά τέτοια προεκλογικά που στερούνται ποδοσφαιρικής λογικής . Η πρεμούρα κάποιων να βγάλουν την περσινή ομάδα άχρηστη είναι για μένα από άστοχη μέχρι πλήρως επικυνδινη . Στον πραγματικο κόσμο η περσινή ομάδα μετά από όλες τις ‘ εξαιρετικές ‘ συγκυρίες που έζησε βγήκε νοκ αουτ στην ουσία στον τελευταίο γύρο. Εγώ σε αντίθεση με μια μεγάλη πλειοψηφία του φορούμ πιστεύω ότι αυτό το έχουν δει ξεκάθαρα κι ο ματος κι πρώτιστος ο Αντρε . Κι ότι θα ήταν ευλογιας έργο μαζί με τον νέο προπονητή να διορθώσουμε τα πράγματα που μας πλήγωσαν πέρσι . Η ομάδα είναι χτισμένη προπονητικά κι έχει ξεκάθαρη αγωνιστική ταυτότητα κι είναι μια τεράστια ευκαιρία με την συνδρομή όλον των νέων παιδιών να δούμε φέτος την καλύτερη δυνατή εκδοχή της . Αν γίνει το αυτονόητο κι έχω την πολυτέλεια να χρησιμοποιήσω φέτος τον Τάισον για 20 -30 λεπτά γιατί θα φέρουμε πραγματικο αντικαταστάτη κι όχι τον ιβανουσεβιτς , αν στην αντικατάσταση των λοβρεν κιετζορα , προστεθεί κι ένα παιδί με πιο αθλητικά προσόντα, τότε εχουμε κάνει ένα μεγάλο βήμα εμπρός . Περπατούμε σε ένα τεντωμένο σχοινί αλλά στην πραγματικότητα δεν απαιτούνται κι εξωπραγματικά πράγματα για να πετύχουμε . Απλά είναι λιγο άβολος ο χρόνος όπως ακριβως το περίγραψε ο φίλος μου rade !
These users thanked the author Andrew R for the post (total 4):
paokspren, geobila, paok apo epilogi, leomatos88
Άβαταρ μέλους
margas
Δημοσιεύσεις: 890
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 15:57
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από margas »

embuji έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:31
margas έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:27 Αν έρθει ο παολο, το αεροδρόμιο ΘΑ ΓΚΡΕΜΙΣΤΕΙ. Δε θα έρθει όμως, άρα για πείτε γνώμες για τον γουιντ.
Κανονι στα καλα του.

https://www.transfermarkt.com/jonas-win ... ler/391004

αλλα τραυματισμοι ειναι σαν αποδειξη απο ταβερνα.
Ωχ… ρωτα τον δικό σου πότε φτάνει το πουλεν, γιατί είδα το ιστορικό του και ξανά κοψα τον χιαστό μου.
Άβαταρ μέλους
margas
Δημοσιεύσεις: 890
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 15:57
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από margas »

margas έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:32
embuji έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:31
margas έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:27 Αν έρθει ο παολο, το αεροδρόμιο ΘΑ ΓΚΡΕΜΙΣΤΕΙ. Δε θα έρθει όμως, άρα για πείτε γνώμες για τον γουιντ.
Κανονι στα καλα του.

https://www.transfermarkt.com/jonas-win ... ler/391004

αλλα τραυματισμοι ειναι σαν αποδειξη απο ταβερνα.
Ωχ… ρωτα τον δικό σου πότε φτάνει το πουλεν, γιατί είδα το ιστορικό του και ξανά κοψα τον χιαστό μου.
https://www.transfermarkt.com/paulo-dyb ... ler/206050

Μαλακες αυτός είναι χειρότερος. Πρώτη φορά βλέπω παίκτη με 3 καρτέλες από τραυματισμούς. 1 καρτέλα πιάνουν τα τελευταία 2 χρόνια μονο. Εχω ανέστη μύθου :D
These users thanked the author margas for the post:
paok apo epilogi
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5752
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

@embuji Ευχαριστουμε φιλε...παμε να παιξουμε μιαεσημεριανη στην ιδεα οτι θα φορεσει τη φανελα ο Παολο...
These users thanked the author Dimitris_L4 for the post:
embuji
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2099
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Maklaz »

margas έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:27 Αν έρθει ο παολο, το αεροδρόμιο ΘΑ ΓΚΡΕΜΙΣΤΕΙ. Δε θα έρθει όμως, άρα για πείτε γνώμες για τον γουιντ.
Διαφωνώ!!

Χτίστηκε ένα hype γύρω από τον συγκεκριμένο με αρχή το Dybala Mask, ποτέ δεν απέδωσε στις προσδοκίες που υπήρχαν.
Άβαταρ μέλους
margas
Δημοσιεύσεις: 890
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 15:57
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από margas »

Maklaz έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:37
margas έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:27 Αν έρθει ο παολο, το αεροδρόμιο ΘΑ ΓΚΡΕΜΙΣΤΕΙ. Δε θα έρθει όμως, άρα για πείτε γνώμες για τον γουιντ.
Διαφωνώ!!

Χτίστηκε ένα hype γύρω από τον συγκεκριμένο με αρχή το Dybala Mask, ποτέ δεν απέδωσε στις προσδοκίες που υπήρχαν.
Μπορεί να είναι τυφλωμένος απ την καβλα που είχα για αυτόν τον παίκτη κάποτε. Εκείνη τη χρονιά που έβαλε 2 μπαλάκια στη μπαρτσελονα του μεσσι, έβλεπα κάθε ματς της Γιούβε όποτε είχα χρόνο. Ήταν και είναι τεράστια καψούρα μου και ναι για τα δεδομένα μας μπαμ είναι. Δεν είναι ριβαλντο, αλλά πότε ήρθε τελευταία φορά τέτοιου βεληνεκούς παίκτης στον ΠΑΟΚ; Ο Μπερμπάτοφ ίσως που για μένα ο παολο είναι ανώτερος.

Παρόλα αυτά, άπειροι τραυματισμοί και παρά την τρέλα που θα είχα αν ερχόταν, δεν τον πολύ θέλω. Γιατί πολύ απλά ξέρω ότι αυτά τα λεφτά θα κοπούν από άλλη θέση, θα τραυματιστεί η παικταρα και θα παίζουμε με αριστερό εξτρέμ τον χ κυζιριδη και φορ τον ψ γιερεμεγιεφ.
These users thanked the author margas for the post (total 2):
Maklaz, Anwnimos
geobila
Δημοσιεύσεις: 1275
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2025, 09:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από geobila »

Θα μεταβεί κάποιος σύντροφός στο γειτονικό ζαλτμπομελ για τα φιλικά να βρεθούμε για μια μπύρα και κους κους;
embuji
Δημοσιεύσεις: 4311
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

Dimitris_L4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:36 @embuji Ευχαριστουμε φιλε...παμε να παιξουμε μιαεσημεριανη στην ιδεα οτι θα φορεσει τη φανελα ο Παολο...
ΗΡΕΜΑ ΡΕ
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2099
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Maklaz »

margas έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:40
Maklaz έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:37
margas έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:27 Αν έρθει ο παολο, το αεροδρόμιο ΘΑ ΓΚΡΕΜΙΣΤΕΙ. Δε θα έρθει όμως, άρα για πείτε γνώμες για τον γουιντ.
Διαφωνώ!!

Χτίστηκε ένα hype γύρω από τον συγκεκριμένο με αρχή το Dybala Mask, ποτέ δεν απέδωσε στις προσδοκίες που υπήρχαν.
Μπορεί να είναι τυφλωμένος απ την καβλα που είχα για αυτόν τον παίκτη κάποτε. Εκείνη τη χρονιά που έβαλε 2 μπαλάκια στη μπαρτσελονα του μεσσι, έβλεπα κάθε ματς της Γιούβε όποτε είχα χρόνο. Ήταν και είναι τεράστια καψούρα μου και ναι για τα δεδομένα μας μπαμ είναι. Δεν είναι ριβαλντο, αλλά πότε ήρθε τελευταία φορά τέτοιου βεληνεκούς παίκτης στον ΠΑΟΚ; Ο Μπερμπάτοφ ίσως που για μένα ο παολο είναι ανώτερος.

Παρόλα αυτά, άπειροι τραυματισμοί και παρά την τρέλα που θα είχα αν ερχόταν, δεν τον πολύ θέλω. Γιατί πολύ απλά ξέρω ότι αυτά τα λεφτά θα κοπούν από άλλη θέση, θα τραυματιστεί η παικταρα και θα παίζουμε με αριστερό εξτρέμ τον χ κυζιριδη και φορ τον ψ γιερεμεγιεφ.
Κοίτα σαν όνομα, ναι, χτυπάει αρκετά. Αλλά τι μπορεί να σου προσφέρει σήμερα ο συγκεκριμένος;

Τρεξίματα; Πίεση; Τρανζισιον;

9.5 αρι είναι και στο σύγχρονο ποδόσφαιρο κάπως χωλαίνει αυτή η θέση.
Να τον βάλεις αριστερό εξτρέμ; Δεν έχει τρεξίματα.
Να τον βάλεις φορ; Δεν έχει σωματότυπο.
Να τον βάλεις στο 10 σε 4321; Με τίποτα!
These users thanked the author Maklaz for the post:
Unpsofable78
geobila
Δημοσιεύσεις: 1275
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2025, 09:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από geobila »

Ίσως 3421 πίσω από το φόρ ελεύθερο ρόλο μαζί με ντελια με Ζιφκο να παίρνει μια εκ των δύο πλευρών?
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25994
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από obanebane »

Ο Ντιμπαλα εδω και καιρό είναι κάτι σαν ποδοσφαιριστής.
Ότι ακριβώς είναι και ο Πέλκας στην επιστροφή (σορυ Μητσαρα σε πάω με χίλια αλλά) στον ΠΑΟΚ.
Όχι για αεροδρόμιο δεν ειναι αλλά για κλάμα για μια ακόμα λάθος επιλογή που θα στοιχίσει ενα σκασμό λεφτά.
These users thanked the author obanebane for the post (total 7):
Maklaz, Logistis, navigator11, icue, aivas19, paok apo epilogi, Anwnimos
ΑΜΠΑΛΑΕΑ
Δημοσιεύσεις: 2427
Εγγραφή: Τρί 18 Ιουν 2019, 17:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από ΑΜΠΑΛΑΕΑ »

Ποιος dybala ρε παιδια;
Και με δυο εκατομυρια συμβολαιο......
Δωστε πεντε και σε δυο χρονια μπορει να παει και αυτος στην αραβια.
Περυσι επαιζε κανονικα στην Ρομα παροτι τραυματιστηκε.
32 χρονων.
Με δυο γκολ και επτα ασιστ....

Και ο μισθος του ειναι 13 εκατομυρια ευρω........

Εδω μιλαμε για παιχτη που θα το σκεφτει να παει στην Γαλλια ή
στην Ισπανια......

Τι αλλο θα ακουσουμε εδω μεσα......
embuji
Δημοσιεύσεις: 4311
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

Μαγκες και παραπανω λεφτα θα θελει λογικα και μιλαει με γιουβεντους. Αν θα ερχοτανε εγω λεω θα χαζευαμε γιατι η ποιοτητα ειναι εντελως αλλο επιπεδο. Το ειπα εξαρχης πατριαρχειο μου ακουστηκε απλα τσιμπησα στην συνεχεια. Αν βγει κανα περιεργο το ξανασυζηταμε. Προς το παρον πιο πολυ ουσια θα ειχε να μιλησουμε για τον wind.
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2099
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Maklaz »

geobila έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:51 Ίσως 3421 πίσω από το φόρ ελεύθερο ρόλο μαζί με ντελια με Ζιφκο να παίρνει μια εκ των δύο πλευρών?
Δεν νομίζω ρε συ. Αχταρμάς θα γίνει.
These users thanked the author Maklaz for the post:
geobila
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”