Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Επιτέλους κάποιος είπε το προφανές γιατί με όσα διάβαζεις τον τελευταίο καιρό νομίζεις ότι η ομάδα παλεύει για την σωτηρία της . Θέλω να ελπίζω ότι τα δυο νέα παιδιά συν τον προπονητή θα πράξουν το αυτονοητο.leomatos88 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:26Χώνομαι στο μεταξύ σας διάλογο, δεν είναι ωραίο, το ξέρω. Αλλά η ομάδα ήθελε τρεις τέσσερις καλές μεταγραφές και θα πήγαινε τρένο. Η σπουδή περί νέας εποχής, περάσματος στο μέλλον κτλ, μια επικοινωνιακή καμπάνια δηλαδή ωραιοποίησης μιας καινούργιας ''φιλοσοφίας'', η οποία στον ΠΑΟΚ και το ελληνικό ποδόσφαιρο δε συγκεντρώνει ιδιαίτερες πιθανότητες πρωταθλητισμού για ευνόητους λόγους, τι άλλο είναι από επαναθεώρηση στόχων; Όλη η παρακαταθήκη μιας πενταετίας ξηλώνεται, χωρίς κανένα λόγο. Η ομάδα θα έπρεπε να έχει συνέχεια, αλλά αποφασίστηκε να διαλυθεί στα εξ ων συνετέθη για να φτιαχτεί μια καινούργια. Τι νόημα υπάρχει σε αυτό, κανένας δε με έχει πείσει ούτε για την αναγκαιότητα ούτε και το ορθό μιας τέτοιας επιλογής. Μόνωση στο ταβάνι χρειαζόταν να κάνεις, αλλά αλλάζεις και τα πλακάκια. Και μόνο που ακούς για αξιοποίηση της ακαδημίας, λες και τόσο καιρό έμενε αναξιοποίητη, λες και θάφτηκαν τόσο καιρό πολλοί Κωνσταντέλιες και Τζόληδες... Λες και αυτό χρειαζόταν ο ΠΑΟΚ, τον κάθε Λύρατζη και τον κάθε Τσιγγάρα... Με πρωταθλητισμό στη Μιραντές, πρωτάθλημα με τον ΠΑΟΚ την τεχνογνωσία για να σηκώσεις, είτε αρέσει είτε όχι, δεν την κατέχεις. Αν είναι όλα αυτά για το καινούργιο γήπεδο, καλώς. Να κάνεις με άλλα λόγια ένα βήμα πίσω τώρα, για να κάνεις δύο βήματα μπροστά σε τρία τέσσερα χρόνια... Δε μου αρέσει, δε θα με ρωτήσουνε κιόλας, αλλά το δέχομαι. Η επικοινωνιακή αρλούμπα περί εκσυγχρονισμού και νέας σελίδας και μπλα μπλα μπλα είναι αχρείαστη.marsantos έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 12:57Καλημέρα Σουριναμεζε παιχταρά.Σουριναμέζος έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 12:50 ...
Τι ακριβώς να βγούνε να επικοινωνήσουν? Δεν αρκεί που άλλαξαν τον Λουτσέσκου με προπονητή συνομήλικο του Τάισον? Προφανώς και η πίεση για άμεσα αποτελέσματα είναι μειωμένη.
Κάθε φορά που γράφεις, μου δίνεις και άλλη μία γροθιά στο στομάχι..
Για να δούμε..
Αν μάλιστα επιβεβαιωθεί κι το ίδιο για τον Γάλλο χάφ που έχει ακούστει , η κρυφή μου ελπίδα ότι δεν πάμε για αποδόμηση της ομάδας αλλά για να βελτιώσουμε στην ουσία την περσινή εξοχή ομάδα ισως βγει αληθινή. Διαφωνώ κάθετα με το κλίμα που πάει να δημιουργηθεί ότι δήθεν χρειαζόμαστε ολική αναδόμηση κι αλλά τέτοια προεκλογικά που στερούνται ποδοσφαιρικής λογικής . Η πρεμούρα κάποιων να βγάλουν την περσινή ομάδα άχρηστη είναι για μένα από άστοχη μέχρι πλήρως επικυνδινη . Στον πραγματικο κόσμο η περσινή ομάδα μετά από όλες τις ‘ εξαιρετικές ‘ συγκυρίες που έζησε βγήκε νοκ αουτ στην ουσία στον τελευταίο γύρο. Εγώ σε αντίθεση με μια μεγάλη πλειοψηφία του φορούμ πιστεύω ότι αυτό το έχουν δει ξεκάθαρα κι ο ματος κι πρώτιστος ο Αντρε . Κι ότι θα ήταν ευλογιας έργο μαζί με τον νέο προπονητή να διορθώσουμε τα πράγματα που μας πλήγωσαν πέρσι . Η ομάδα είναι χτισμένη προπονητικά κι έχει ξεκάθαρη αγωνιστική ταυτότητα κι είναι μια τεράστια ευκαιρία με την συνδρομή όλον των νέων παιδιών να δούμε φέτος την καλύτερη δυνατή εκδοχή της . Αν γίνει το αυτονόητο κι έχω την πολυτέλεια να χρησιμοποιήσω φέτος τον Τάισον για 20 -30 λεπτά γιατί θα φέρουμε πραγματικο αντικαταστάτη κι όχι τον ιβανουσεβιτς , αν στην αντικατάσταση των λοβρεν κιετζορα , προστεθεί κι ένα παιδί με πιο αθλητικά προσόντα, τότε εχουμε κάνει ένα μεγάλο βήμα εμπρός . Περπατούμε σε ένα τεντωμένο σχοινί αλλά στην πραγματικότητα δεν απαιτούνται κι εξωπραγματικά πράγματα για να πετύχουμε . Απλά είναι λιγο άβολος ο χρόνος όπως ακριβως το περίγραψε ο φίλος μου rade !
- These users thanked the author Andrew R for the post (total 4):
- paokspren, geobila, paok apo epilogi, leomatos88
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ωχ… ρωτα τον δικό σου πότε φτάνει το πουλεν, γιατί είδα το ιστορικό του και ξανά κοψα τον χιαστό μου.embuji έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:31Κανονι στα καλα του.margas έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:27 Αν έρθει ο παολο, το αεροδρόμιο ΘΑ ΓΚΡΕΜΙΣΤΕΙ. Δε θα έρθει όμως, άρα για πείτε γνώμες για τον γουιντ.
https://www.transfermarkt.com/jonas-win ... ler/391004
αλλα τραυματισμοι ειναι σαν αποδειξη απο ταβερνα.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
https://www.transfermarkt.com/paulo-dyb ... ler/206050margas έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:32Ωχ… ρωτα τον δικό σου πότε φτάνει το πουλεν, γιατί είδα το ιστορικό του και ξανά κοψα τον χιαστό μου.embuji έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:31Κανονι στα καλα του.margas έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:27 Αν έρθει ο παολο, το αεροδρόμιο ΘΑ ΓΚΡΕΜΙΣΤΕΙ. Δε θα έρθει όμως, άρα για πείτε γνώμες για τον γουιντ.
https://www.transfermarkt.com/jonas-win ... ler/391004
αλλα τραυματισμοι ειναι σαν αποδειξη απο ταβερνα.
Μαλακες αυτός είναι χειρότερος. Πρώτη φορά βλέπω παίκτη με 3 καρτέλες από τραυματισμούς. 1 καρτέλα πιάνουν τα τελευταία 2 χρόνια μονο. Εχω ανέστη μύθου
- These users thanked the author margas for the post:
- paok apo epilogi
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5752
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
@embuji Ευχαριστουμε φιλε...παμε να παιξουμε μιαεσημεριανη στην ιδεα οτι θα φορεσει τη φανελα ο Παολο...
- These users thanked the author Dimitris_L4 for the post:
- embuji
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Διαφωνώ!!margas έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:27 Αν έρθει ο παολο, το αεροδρόμιο ΘΑ ΓΚΡΕΜΙΣΤΕΙ. Δε θα έρθει όμως, άρα για πείτε γνώμες για τον γουιντ.
Χτίστηκε ένα hype γύρω από τον συγκεκριμένο με αρχή το Dybala Mask, ποτέ δεν απέδωσε στις προσδοκίες που υπήρχαν.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μπορεί να είναι τυφλωμένος απ την καβλα που είχα για αυτόν τον παίκτη κάποτε. Εκείνη τη χρονιά που έβαλε 2 μπαλάκια στη μπαρτσελονα του μεσσι, έβλεπα κάθε ματς της Γιούβε όποτε είχα χρόνο. Ήταν και είναι τεράστια καψούρα μου και ναι για τα δεδομένα μας μπαμ είναι. Δεν είναι ριβαλντο, αλλά πότε ήρθε τελευταία φορά τέτοιου βεληνεκούς παίκτης στον ΠΑΟΚ; Ο Μπερμπάτοφ ίσως που για μένα ο παολο είναι ανώτερος.Maklaz έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:37Διαφωνώ!!margas έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:27 Αν έρθει ο παολο, το αεροδρόμιο ΘΑ ΓΚΡΕΜΙΣΤΕΙ. Δε θα έρθει όμως, άρα για πείτε γνώμες για τον γουιντ.
Χτίστηκε ένα hype γύρω από τον συγκεκριμένο με αρχή το Dybala Mask, ποτέ δεν απέδωσε στις προσδοκίες που υπήρχαν.
Παρόλα αυτά, άπειροι τραυματισμοί και παρά την τρέλα που θα είχα αν ερχόταν, δεν τον πολύ θέλω. Γιατί πολύ απλά ξέρω ότι αυτά τα λεφτά θα κοπούν από άλλη θέση, θα τραυματιστεί η παικταρα και θα παίζουμε με αριστερό εξτρέμ τον χ κυζιριδη και φορ τον ψ γιερεμεγιεφ.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Θα μεταβεί κάποιος σύντροφός στο γειτονικό ζαλτμπομελ για τα φιλικά να βρεθούμε για μια μπύρα και κους κους;
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
ΗΡΕΜΑ ΡΕDimitris_L4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:36 @embuji Ευχαριστουμε φιλε...παμε να παιξουμε μιαεσημεριανη στην ιδεα οτι θα φορεσει τη φανελα ο Παολο...
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Κοίτα σαν όνομα, ναι, χτυπάει αρκετά. Αλλά τι μπορεί να σου προσφέρει σήμερα ο συγκεκριμένος;margas έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:40Μπορεί να είναι τυφλωμένος απ την καβλα που είχα για αυτόν τον παίκτη κάποτε. Εκείνη τη χρονιά που έβαλε 2 μπαλάκια στη μπαρτσελονα του μεσσι, έβλεπα κάθε ματς της Γιούβε όποτε είχα χρόνο. Ήταν και είναι τεράστια καψούρα μου και ναι για τα δεδομένα μας μπαμ είναι. Δεν είναι ριβαλντο, αλλά πότε ήρθε τελευταία φορά τέτοιου βεληνεκούς παίκτης στον ΠΑΟΚ; Ο Μπερμπάτοφ ίσως που για μένα ο παολο είναι ανώτερος.Maklaz έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:37Διαφωνώ!!margas έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:27 Αν έρθει ο παολο, το αεροδρόμιο ΘΑ ΓΚΡΕΜΙΣΤΕΙ. Δε θα έρθει όμως, άρα για πείτε γνώμες για τον γουιντ.
Χτίστηκε ένα hype γύρω από τον συγκεκριμένο με αρχή το Dybala Mask, ποτέ δεν απέδωσε στις προσδοκίες που υπήρχαν.
Παρόλα αυτά, άπειροι τραυματισμοί και παρά την τρέλα που θα είχα αν ερχόταν, δεν τον πολύ θέλω. Γιατί πολύ απλά ξέρω ότι αυτά τα λεφτά θα κοπούν από άλλη θέση, θα τραυματιστεί η παικταρα και θα παίζουμε με αριστερό εξτρέμ τον χ κυζιριδη και φορ τον ψ γιερεμεγιεφ.
Τρεξίματα; Πίεση; Τρανζισιον;
9.5 αρι είναι και στο σύγχρονο ποδόσφαιρο κάπως χωλαίνει αυτή η θέση.
Να τον βάλεις αριστερό εξτρέμ; Δεν έχει τρεξίματα.
Να τον βάλεις φορ; Δεν έχει σωματότυπο.
Να τον βάλεις στο 10 σε 4321; Με τίποτα!
- These users thanked the author Maklaz for the post:
- Unpsofable78
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ίσως 3421 πίσω από το φόρ ελεύθερο ρόλο μαζί με ντελια με Ζιφκο να παίρνει μια εκ των δύο πλευρών?
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ο Ντιμπαλα εδω και καιρό είναι κάτι σαν ποδοσφαιριστής.
Ότι ακριβώς είναι και ο Πέλκας στην επιστροφή (σορυ Μητσαρα σε πάω με χίλια αλλά) στον ΠΑΟΚ.
Όχι για αεροδρόμιο δεν ειναι αλλά για κλάμα για μια ακόμα λάθος επιλογή που θα στοιχίσει ενα σκασμό λεφτά.
Ότι ακριβώς είναι και ο Πέλκας στην επιστροφή (σορυ Μητσαρα σε πάω με χίλια αλλά) στον ΠΑΟΚ.
Όχι για αεροδρόμιο δεν ειναι αλλά για κλάμα για μια ακόμα λάθος επιλογή που θα στοιχίσει ενα σκασμό λεφτά.
- These users thanked the author obanebane for the post (total 7):
- Maklaz, Logistis, navigator11, icue, aivas19, paok apo epilogi, Anwnimos
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ποιος dybala ρε παιδια;
Και με δυο εκατομυρια συμβολαιο......
Δωστε πεντε και σε δυο χρονια μπορει να παει και αυτος στην αραβια.
Περυσι επαιζε κανονικα στην Ρομα παροτι τραυματιστηκε.
32 χρονων.
Με δυο γκολ και επτα ασιστ....
Και ο μισθος του ειναι 13 εκατομυρια ευρω........
Εδω μιλαμε για παιχτη που θα το σκεφτει να παει στην Γαλλια ή
στην Ισπανια......
Τι αλλο θα ακουσουμε εδω μεσα......
Και με δυο εκατομυρια συμβολαιο......
Δωστε πεντε και σε δυο χρονια μπορει να παει και αυτος στην αραβια.
Περυσι επαιζε κανονικα στην Ρομα παροτι τραυματιστηκε.
32 χρονων.
Με δυο γκολ και επτα ασιστ....
Και ο μισθος του ειναι 13 εκατομυρια ευρω........
Εδω μιλαμε για παιχτη που θα το σκεφτει να παει στην Γαλλια ή
στην Ισπανια......
Τι αλλο θα ακουσουμε εδω μεσα......
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μαγκες και παραπανω λεφτα θα θελει λογικα και μιλαει με γιουβεντους. Αν θα ερχοτανε εγω λεω θα χαζευαμε γιατι η ποιοτητα ειναι εντελως αλλο επιπεδο. Το ειπα εξαρχης πατριαρχειο μου ακουστηκε απλα τσιμπησα στην συνεχεια. Αν βγει κανα περιεργο το ξανασυζηταμε. Προς το παρον πιο πολυ ουσια θα ειχε να μιλησουμε για τον wind.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Δεν νομίζω ρε συ. Αχταρμάς θα γίνει.geobila έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:51 Ίσως 3421 πίσω από το φόρ ελεύθερο ρόλο μαζί με ντελια με Ζιφκο να παίρνει μια εκ των δύο πλευρών?