Ιβάν Σαββίδης VII

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
OIKODOMOS
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος 2022, 09:11

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από OIKODOMOS »

obanebane έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 09:56 Κάτι πουθεναδες ανεπάγγελτοι βγάζουν χρόνια λεφτά στην πλάτη του ΠΑΟΚ γιατί τους ακούτε και τους στηρίζετε.
Σας ξανά γράφω με κάθε επίγνωση αυτών που λέω.
Ο μοναδικός άνθρωπος που κάνει πραγματικό ρεπορτάζ και δουλεύει πραγματικά γύρω απο τα θέματα του ΠΑΟΚ είναι ο Πετρωτος.
Όλοι οι υπόλοιποι μηδενός εξαιρουμένου,λένε οτι χρειάζεται για να γεμίζει η τσέπη τους.
Όταν έβγαλε την είδηση για Κεντζιορα ο Πετρωτος κάποιοι εδώ κορόιδευαν.
Ψάξτε τι σας είχα γράψει τότε και πως κατέληξε η υπόθεση.
Μεγάλο Χαβάνι. Δεν χρειάζεται να πω γιατί, είναι στο Μετρόπολις και αυτό μιλάει από μόνο του.
Άβαταρ μέλους
Fawkes
Δημοσιεύσεις: 2499
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2009, 13:56
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Fawkes »

Έχει τύχει να βρεθούμε στην ίδια παρέα πριν από χρόνια, προσπαθούσε να με πείσει ότι ο Δωνης που ήταν τότε προπονητής μας ήταν πολύ καλύτερος του Σάντος.
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16687
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Equalizer »

Απορώ τι ακόμα μπορεί να συμβεί για να πειστεί "το κοινό" οτι υπάρχει συντεταγμένη ομάδα ανθρώπων που έχει καθημερινό "task" να απομονώνει και να προωθεί οτιδήποτε κάνει κακό στον Σαββίδη και κατ επέκταση στην ΠΑΕ.

Εν τω μεταξύ αν το ίδιο ακριβώς "στιγμιότυπο" (κομμένο και ραμμένο με ο,τι περιθώρια διαστρέβλωσης μπορεί να αφήνει αυτό - μπορεί και οχι και να είναι εντελώς αυθεντικό και αξιόπιστο, δεν το γνωρίζω), αν έπαιζε πριν 5 χρόνια και στη θέση του συμπαθούς "δημοσιολογούντα" ήταν οποιοσδήποτε δημοσιογράφος εξ Αθηνών, το λαϊκό ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ για τον "αρχιδάτο Ιβάν που καθαρίζει τον τόπο", δεν θα είχε τελειωμό

Από τους ίδιους ανθρώπους

Ρε οξω ρε

ΥΓ. Εν τω μεταξύ αμφισβητώ οτι υπάρχει άνθρωπος με εγκέφαλο που να νομίζει όντως οτι πήρε ο Σαββίδης τηλέφωνο τον χ υπάλληλο και του είπε "πάρε να κράξεις τον τάδε ραδιοφωνατζή γιατί δε μου άρεσε η κριτική του". Εδώ γίνονται όργια τόσα χρόνια με ευθείες προσβολές και ψέμματα περί υγείας, οικονομικών κλπ κλπ και η ΠΑΕ κάθεται ατάραχη.
These users thanked the author Equalizer for the post (total 2):
navigator11, paok apo epilogi
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18788
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από aivas19 »

Equalizer έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 17:22 Απορώ τι ακόμα μπορεί να συμβεί για να πειστεί "το κοινό" οτι υπάρχει συντεταγμένη ομάδα ανθρώπων που έχει καθημερινό "task" να απομονώνει και να προωθεί οτιδήποτε κάνει κακό στον Σαββίδη και κατ επέκταση στην ΠΑΕ.

Εν τω μεταξύ αν το ίδιο ακριβώς "στιγμιότυπο" (κομμένο και ραμμένο με ο,τι περιθώρια διαστρέβλωσης μπορεί να αφήνει αυτό - μπορεί και οχι και να είναι εντελώς αυθεντικό και αξιόπιστο, δεν το γνωρίζω), αν έπαιζε πριν 5 χρόνια και στη θέση του συμπαθούς "δημοσιολογούντα" ήταν οποιοσδήποτε δημοσιογράφος εξ Αθηνών, το λαϊκό ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ για τον "αρχιδάτο Ιβάν που καθαρίζει τον τόπο", δεν θα είχε τελειωμό

Από τους ίδιους ανθρώπους

Ρε οξω ρε

ΥΓ. Εν τω μεταξύ αμφισβητώ οτι υπάρχει άνθρωπος με εγκέφαλο που να νομίζει όντως οτι πήρε ο Σαββίδης τηλέφωνο τον χ υπάλληλο και του είπε "πάρε να κράξεις τον τάδε ραδιοφωνατζή γιατί δε μου άρεσε η κριτική του". Εδώ γίνονται όργια τόσα χρόνια με ευθείες προσβολές και ψέμματα περί υγείας, οικονομικών κλπ κλπ και η ΠΑΕ κάθεται ατάραχη.
Το ΥΓ σου ΕΝΝΟΕΊΤΑΙ!
These users thanked the author aivas19 for the post:
paok apo epilogi
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διοικητικά”