Μεγάλο Χαβάνι. Δεν χρειάζεται να πω γιατί, είναι στο Μετρόπολις και αυτό μιλάει από μόνο του.obanebane έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 09:56 Κάτι πουθεναδες ανεπάγγελτοι βγάζουν χρόνια λεφτά στην πλάτη του ΠΑΟΚ γιατί τους ακούτε και τους στηρίζετε.
Σας ξανά γράφω με κάθε επίγνωση αυτών που λέω.
Ο μοναδικός άνθρωπος που κάνει πραγματικό ρεπορτάζ και δουλεύει πραγματικά γύρω απο τα θέματα του ΠΑΟΚ είναι ο Πετρωτος.
Όλοι οι υπόλοιποι μηδενός εξαιρουμένου,λένε οτι χρειάζεται για να γεμίζει η τσέπη τους.
Όταν έβγαλε την είδηση για Κεντζιορα ο Πετρωτος κάποιοι εδώ κορόιδευαν.
Ψάξτε τι σας είχα γράψει τότε και πως κατέληξε η υπόθεση.
Ιβάν Σαββίδης VII
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Έχει τύχει να βρεθούμε στην ίδια παρέα πριν από χρόνια, προσπαθούσε να με πείσει ότι ο Δωνης που ήταν τότε προπονητής μας ήταν πολύ καλύτερος του Σάντος.
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Απορώ τι ακόμα μπορεί να συμβεί για να πειστεί "το κοινό" οτι υπάρχει συντεταγμένη ομάδα ανθρώπων που έχει καθημερινό "task" να απομονώνει και να προωθεί οτιδήποτε κάνει κακό στον Σαββίδη και κατ επέκταση στην ΠΑΕ.
Εν τω μεταξύ αν το ίδιο ακριβώς "στιγμιότυπο" (κομμένο και ραμμένο με ο,τι περιθώρια διαστρέβλωσης μπορεί να αφήνει αυτό - μπορεί και οχι και να είναι εντελώς αυθεντικό και αξιόπιστο, δεν το γνωρίζω), αν έπαιζε πριν 5 χρόνια και στη θέση του συμπαθούς "δημοσιολογούντα" ήταν οποιοσδήποτε δημοσιογράφος εξ Αθηνών, το λαϊκό ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ για τον "αρχιδάτο Ιβάν που καθαρίζει τον τόπο", δεν θα είχε τελειωμό
Από τους ίδιους ανθρώπους
Ρε οξω ρε
ΥΓ. Εν τω μεταξύ αμφισβητώ οτι υπάρχει άνθρωπος με εγκέφαλο που να νομίζει όντως οτι πήρε ο Σαββίδης τηλέφωνο τον χ υπάλληλο και του είπε "πάρε να κράξεις τον τάδε ραδιοφωνατζή γιατί δε μου άρεσε η κριτική του". Εδώ γίνονται όργια τόσα χρόνια με ευθείες προσβολές και ψέμματα περί υγείας, οικονομικών κλπ κλπ και η ΠΑΕ κάθεται ατάραχη.
Εν τω μεταξύ αν το ίδιο ακριβώς "στιγμιότυπο" (κομμένο και ραμμένο με ο,τι περιθώρια διαστρέβλωσης μπορεί να αφήνει αυτό - μπορεί και οχι και να είναι εντελώς αυθεντικό και αξιόπιστο, δεν το γνωρίζω), αν έπαιζε πριν 5 χρόνια και στη θέση του συμπαθούς "δημοσιολογούντα" ήταν οποιοσδήποτε δημοσιογράφος εξ Αθηνών, το λαϊκό ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ για τον "αρχιδάτο Ιβάν που καθαρίζει τον τόπο", δεν θα είχε τελειωμό
Από τους ίδιους ανθρώπους
Ρε οξω ρε
ΥΓ. Εν τω μεταξύ αμφισβητώ οτι υπάρχει άνθρωπος με εγκέφαλο που να νομίζει όντως οτι πήρε ο Σαββίδης τηλέφωνο τον χ υπάλληλο και του είπε "πάρε να κράξεις τον τάδε ραδιοφωνατζή γιατί δε μου άρεσε η κριτική του". Εδώ γίνονται όργια τόσα χρόνια με ευθείες προσβολές και ψέμματα περί υγείας, οικονομικών κλπ κλπ και η ΠΑΕ κάθεται ατάραχη.
- These users thanked the author Equalizer for the post (total 2):
- navigator11, paok apo epilogi
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Το ΥΓ σου ΕΝΝΟΕΊΤΑΙ!Equalizer έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 17:22 Απορώ τι ακόμα μπορεί να συμβεί για να πειστεί "το κοινό" οτι υπάρχει συντεταγμένη ομάδα ανθρώπων που έχει καθημερινό "task" να απομονώνει και να προωθεί οτιδήποτε κάνει κακό στον Σαββίδη και κατ επέκταση στην ΠΑΕ.
Εν τω μεταξύ αν το ίδιο ακριβώς "στιγμιότυπο" (κομμένο και ραμμένο με ο,τι περιθώρια διαστρέβλωσης μπορεί να αφήνει αυτό - μπορεί και οχι και να είναι εντελώς αυθεντικό και αξιόπιστο, δεν το γνωρίζω), αν έπαιζε πριν 5 χρόνια και στη θέση του συμπαθούς "δημοσιολογούντα" ήταν οποιοσδήποτε δημοσιογράφος εξ Αθηνών, το λαϊκό ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ για τον "αρχιδάτο Ιβάν που καθαρίζει τον τόπο", δεν θα είχε τελειωμό
Από τους ίδιους ανθρώπους
Ρε οξω ρε
ΥΓ. Εν τω μεταξύ αμφισβητώ οτι υπάρχει άνθρωπος με εγκέφαλο που να νομίζει όντως οτι πήρε ο Σαββίδης τηλέφωνο τον χ υπάλληλο και του είπε "πάρε να κράξεις τον τάδε ραδιοφωνατζή γιατί δε μου άρεσε η κριτική του". Εδώ γίνονται όργια τόσα χρόνια με ευθείες προσβολές και ψέμματα περί υγείας, οικονομικών κλπ κλπ και η ΠΑΕ κάθεται ατάραχη.
- These users thanked the author aivas19 for the post:
- paok apo epilogi