Platon έγραψε:To be or not to be??? Ιδου η απορια...
Sérgio Paulo Marceneiro da Conceição
Re: Sergio Conceicao
«Θέλω να συνεχίσω στον ΠΑΟΚ»
Ρόλο βασικού και στο ρόστερ της επόμενης χρονιάς θέλει να έχει ο Σέρτζιο Κονσεϊσάο από τη στιγμή που θα αποφασίσει να συνεχίσει και τη νέα περίοδο στην Τούμπα. Ο 34χρονος Πορτογάλος ήταν φέτος αναντικατάστατο κομμάτι της ενδεκάδας του ΠΑΟΚ, καθώς έχει αγωνιστεί σε όλα τα παιχνίδια στα οποία ήταν διαθέσιμος. Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει κάποια κίνηση για συζήτηση, όμως ο Πορτογάλος δείχνει τη διάθεση όχι απλά να συνεχίσει στην Τούμπα, αλλά να έχει και πρωταγωνιστικό ρόλο. Γκάλοπ σε «ασπρόμαυρα» οπαδικά σάιτ δείχνουν πως οι οπαδοί θέλουν την παραμονή του Κονσεϊσάο, αλλά τονίζουν την ανάγκη ενίσχυσης της δεξιάς πτέρυγας. «Να ξέρουν όλοι ότι, αν μείνω, ο ΠΑΟΚ δεν θα χρειάζεται άλλον παίκτη στα δεξιά. Θα είμαι εγώ εκεί» δήλωνε χθες ο Πορτογάλος. «Εχω δείξει την αξία μου ακόμη και όταν υπήρχε πρόβλημα στα αριστερά και χρειάστηκε να καλύψω και εκείνη την πλευρά. Και από εκεί έδωσα πέντε τελικές πάσες για γκολ» είπε ο Κονσεϊσάο, που δείχνει -αν μη τι άλλο- ότι ακόμη έχει μεγάλη όρεξη για μπάλα.
Απο goalday.
1 χρόνο τον έχει ακόμα ο παίχτης για να κλείσει την καριέρα του στον ΠΑΟΚ.
Επίσης bravo και στην goalday που παραδέχθηκε επίσημα ότι κάνει βόλτες στον χώρο των ΠΑΟΚτσίδικων sites και κάνει ρεπορτάζ δεν είναι κακό.
Ρόλο βασικού και στο ρόστερ της επόμενης χρονιάς θέλει να έχει ο Σέρτζιο Κονσεϊσάο από τη στιγμή που θα αποφασίσει να συνεχίσει και τη νέα περίοδο στην Τούμπα. Ο 34χρονος Πορτογάλος ήταν φέτος αναντικατάστατο κομμάτι της ενδεκάδας του ΠΑΟΚ, καθώς έχει αγωνιστεί σε όλα τα παιχνίδια στα οποία ήταν διαθέσιμος. Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει κάποια κίνηση για συζήτηση, όμως ο Πορτογάλος δείχνει τη διάθεση όχι απλά να συνεχίσει στην Τούμπα, αλλά να έχει και πρωταγωνιστικό ρόλο. Γκάλοπ σε «ασπρόμαυρα» οπαδικά σάιτ δείχνουν πως οι οπαδοί θέλουν την παραμονή του Κονσεϊσάο, αλλά τονίζουν την ανάγκη ενίσχυσης της δεξιάς πτέρυγας. «Να ξέρουν όλοι ότι, αν μείνω, ο ΠΑΟΚ δεν θα χρειάζεται άλλον παίκτη στα δεξιά. Θα είμαι εγώ εκεί» δήλωνε χθες ο Πορτογάλος. «Εχω δείξει την αξία μου ακόμη και όταν υπήρχε πρόβλημα στα αριστερά και χρειάστηκε να καλύψω και εκείνη την πλευρά. Και από εκεί έδωσα πέντε τελικές πάσες για γκολ» είπε ο Κονσεϊσάο, που δείχνει -αν μη τι άλλο- ότι ακόμη έχει μεγάλη όρεξη για μπάλα.
Απο goalday.
1 χρόνο τον έχει ακόμα ο παίχτης για να κλείσει την καριέρα του στον ΠΑΟΚ.
Επίσης bravo και στην goalday που παραδέχθηκε επίσημα ότι κάνει βόλτες στον χώρο των ΠΑΟΚτσίδικων sites και κάνει ρεπορτάζ δεν είναι κακό.
Re: Sergio Conceicao
Δεν ξέρω..
Ίσως να είναι και ιδέα μου, αλλα από την συνεντευξή του φαινεται σαν να μας λεει: του χρόνου ή θα πάιζω βασικός ή ξεχνα με..
Τον παω τον Σεργιο και αναγνωρίζω κλαση,αξια,παθος,κλπ. Γουστάρω πολύ να μεινει για πολλούς λόγους.
..αλλά σόρρυ ρε Σεργιε, του χρόνου για αλλαγή σε θέλω. (To) Αντέχεις:

Ίσως να είναι και ιδέα μου, αλλα από την συνεντευξή του φαινεται σαν να μας λεει: του χρόνου ή θα πάιζω βασικός ή ξεχνα με..
Τον παω τον Σεργιο και αναγνωρίζω κλαση,αξια,παθος,κλπ. Γουστάρω πολύ να μεινει για πολλούς λόγους.
..αλλά σόρρυ ρε Σεργιε, του χρόνου για αλλαγή σε θέλω. (To) Αντέχεις:
Re: Sergio Conceicao
Πολυ περιπλοκη ειναι η υποθεση στου καπτεν τελικα.
Φετος μεχρι το 60 κρατουσε αν και δεν ειχε συνεχεια καλες κουρσες.
Μετα ηταν ψιλοχωμα.
Απ΄την αλλη ηταν ο καλυτερος μας στις ασιστ,ειχε παθος και ειναι γεννημενος νικητης!
Θα αρχισω να μαδαω μαργαριτες!
Φετος μεχρι το 60 κρατουσε αν και δεν ειχε συνεχεια καλες κουρσες.
Μετα ηταν ψιλοχωμα.
Απ΄την αλλη ηταν ο καλυτερος μας στις ασιστ,ειχε παθος και ειναι γεννημενος νικητης!
Θα αρχισω να μαδαω μαργαριτες!
Re: Sergio Conceicao
μπα δε νομιζω..........
αλλα και να φυγει ποιος θα τολμησει να το παρει????????????????

αλλα και να φυγει ποιος θα τολμησει να το παρει????????????????
Re: Sergio Conceicao
Κατα τη δική μου θα είναι τρομερός για 1η αλλαγή όμως...Johnys έγραψε:Κατά τι γνώμη μου δε κάνει για βασικός του χρόνου.
- indian chief
- Δημοσιεύσεις: 387
- Εγγραφή: Πέμ 04 Δεκ 2008, 23:58
Re: Sergio Conceicao
και γω εχω βαλει μια φορα τετοιο γκολακι πλακα πλακα.....σε 5Χ5 βεβαια αλλα νταξ ναουμ σιγα το μπαλακι και ετσι κλαιν ρε μαγκα
Re: Sergio Conceicao
Μαλλον οι γνωμες ειναι λιγες..Καθε φορα μας διαψευδει..Μεγαλος παικτης...Πρεπει να μεινει ,απλα πρεπει να υπαρχει ενας αξιολογος παικτης για να γινεται ροτεισον στα ακρα σαν τον Βιερινια.eleos έγραψε:Κατα τη δική μου θα είναι τρομερός για 1η αλλαγή όμως...Johnys έγραψε:Κατά τι γνώμη μου δε κάνει για βασικός του χρόνου.
-
PAOK SYMI
- Δημοσιεύσεις: 262
- Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 02:45
- Τοποθεσία: Καταγωγή:Îαουσα Διαμονή:ΣÏμη
Re: Sergio Conceicao
οντως καθε φορα που θα πουμε οτιδηποτε ολιγον κακο μας διαψευδει.
Γκολαρα ο αρχηγος σημερα!!
Γκολαρα ο αρχηγος σημερα!!
Re: Sergio Conceicao
Και οταν σουταρει σκεφτομαι οτι λεει απο μεσα του ρε αντα και γαμ... και την καρφωνει μεσα στο πλεκτο. Μας τρελανες σερτζιο μας τρελανες γιατι μπορει χιλια δυο πραματα να εχεις αρνητικα αλλα το ποδοσφαιρικο σου ταλεντο ειναι αξεπεραστο