ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Γένική συζήτηση για ότι αφορά εμάς τους οπάδους του ΠΑΟΚ, στιγμές του παρελθόντος και του μέλλοντος!!!
Άβαταρ μέλους
Olorin.2
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: Τρί 25 Φεβ 2014, 18:51

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από Olorin.2 »

R.I.P. :(
black-white-crete
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: Τρί 28 Ιαν 2014, 19:24
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από black-white-crete »

αδερφε olivares ησουν ο κυριοτερος απο τους λογους που γραφτηκα στο φορουμ...δεν εχω λογια...
καλο ταξιδι και καλη ανταμωση!!
Άβαταρ μέλους
zissos
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: Κυρ 29 Μάιος 2011, 01:38

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από zissos »

ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ το μυαλο μου χάνει
γαμιέται ο περαιάς και το πασαλιμάνι

Όλι-Ολι σχώρα με που κλαίω
το γαύρο το γαμήσεντο, μέχρι τον τελευταίο
diniko80α
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Κυρ 02 Μαρ 2014, 22:29

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από diniko80α »

Μπαινω για πρωτη φορα μετα απο δυο χρονια απουσιας μονο και μονο για τον Ολιβαρες
ενα αγνο ΠΑΟΚτση, που στηριξε την ομαδα που αγαπουσε
θυμαμαι τις αναφορες του με παθος για την ομαδα, τα κειμενα του, τον canario, το Σουλη, το μπασκετακι που πηγαινε ανελλιπως στην πολη του την Αθηνα, την αγαπη του για τις ταινιες, τη μουσικη, σκηνοθετης ο ιδιος
μετά την απωλεια του Kass4 1μιση χρονο πριν ενας δευτερος φιλος φευγει μολις στα 41 του, ξαφνικα, αναιτια, βιαστικα

ο ΠΑΟΚ που αγαπησε μενει, τα κειμενα του, o ηχος, η εικονα...ολα

http://www.imdb.com/name/nm2074340/

http://www.youtube.com/watch?v=QhiIswpdgqc
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος diniko80α την Κυρ 02 Μαρ 2014, 23:24, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6196
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από Rizla »

Κριμα...
Άβαταρ μέλους
cellophan
Δημοσιεύσεις: 3464
Εγγραφή: Δευ 03 Αύγ 2009, 03:24

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από cellophan »

Θα λείψει στους δικούς του πρώτα αλλά και σε όλους εμάς. Από τις πιο σοβαρές πένες εδώ μέσα.

Καλό ταξίδι.
elvetos giatros
Δημοσιεύσεις: 3847
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από elvetos giatros »

RIP Olivares :cry:
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από moican4 »

Εύχομαι ο Θεός να συγχωρέσει τις αμαρτίες του και να αναπαύσει την ψύχη του.

Καλό ταξίδι και Καλό παράδεισο...
rainy
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:18

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από rainy »

Καλό σου ταξίδι αδερφέ Oli. Δεν θα σε ξεχάσουμε ποτέ.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από kataramenos5 »

RIP Οli.
Καλο παράδεισο.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος kataramenos5 την Κυρ 02 Μαρ 2014, 23:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από DimisK »

Με πήρες τηλέφωνο πριν μερικές ημέρες και μου είπες να πάμε για καφέ στην πλατεία,αφού είχαμε καιρό να τα πούμε. Κι εγώ επειδή έτρεχα από τις δουλειές, σου είπα "¨Κωστή να τα πούμε μετά τις απόκριες".... Και τώρα πια δεν θα έρθεις να τα πούμε. Γιατί ρε Κωστή; Γιατί;
ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΑΔΕΛΦΕ! ΠΟΤΕ...

Καλό ταξίδι φίλε...
Άβαταρ μέλους
Da_Paok
Δημοσιεύσεις: 204
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 21:48

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από Da_Paok »

R.I.P.

Στάλθηκε από το GT-S7562 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
xlebouras
Δημοσιεύσεις: 2078
Εγγραφή: Παρ 12 Μαρ 2010, 16:32
Τοποθεσία: Καππαδοκία/Αϊβαλί/Σμύρνη

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από xlebouras »

θα βρει τροπο και θα μπει στο paokmania και απο εκει
τι να πω αδικο 41ετων νεος...
το υστατο αντιο ειναι και το πιο δυσκολο...

http://www.youtube.com/watch?v=GNpEdtWXoog&feature=kp
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4887
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από Τρόμος »

Σε ευχαριστούμε για τις πληροφορίες και τις σκέψεις σου που μοιράστηκες μαζί μας.

Καλό παράδεισο ΠΑΟΚτσάκι!
Απάντηση

Επιστροφή στο “ΠΑΟΚ είναι ο ΛΑΟΣ του...”