6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
κπς στιγμες καλος κπς κακος κπς επικινδυνος....ασταθης πολυ....και αυτο το παραμυθι τους πληρους κεντρου πρεπει να τελειωσει...μονο ο φωτακης καλη εναλλακτικη...το δεκεμβρη 2 χαφ κεντρικα....
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Μετά το 60' ο καλύτερος αν και πιο πριν μία από τα ίδια με όλους. Τουλάχιστον αυτός έμπαινε στις μονομαχίες, οι άλλοι δεν κέρδισαν ούτε μια διεκδικήσιμη μπαλιά
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
ρε δεν τα κόβετε αυτά; πρόστιμο λέει ο άλλος! εκτός αν μου βρείτε παίκτη καλύτερο του Βιτόλο σήμερα...αντε το'χουμε ξεφτιλίσει!ισοπαλία πήραμε που είναι εξαιρετικό αποτέλεσμα. μήπως πήραν τα μυαλά μας αέρα;Ο Βιτόλο κάλυψε ένα σωρό π@π@ριές του Λίνο κατά κύριο λόγο αλλά , παραδόξως και του Σνάουτσνερ.
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Φιλε μου μην με παρεξηγεις δεν μιλαω για την αποδοση του αλλα γιατι ειναι η πολλοστη φορα που εχει κιτρινη και δεν προστατευει τον εαυτο του και την ομαδα!!!Επρεπε σε 2 φασεις(την μια που βγαζει κιτρινη στον σναουτσερ αντι γιαυτον και την αλλη που κανει ενα δολοφωνικο τακλιν και ευτυχως δινει πλεονεκτημα και αφηνει το παιχνιδι για πολυ ωρα!!
Δεν κραζω τον παιχτη σαν αξια αλλα σαν χαζη νοοτροπια που μας εχει στοιχισει στο παραλθον(ηρακλης και φενερ)!
Δειχνει οτι μυαλο μερικες φορες δεν εχει!!Μαλιστα επειδη οντως ανεβηκε πολυ μετα το 60 ειναι χαζο να τον στερηθει η ομαδα μενοντας με 10 παιχτες και μην εχοντας δικαιωμα συμμετοχης στο αλλο!!!
Το δις εξαμαρτειν -ποσο μαλλον το τρις- ουκ ανδρος σοφου!!
Δεν κραζω τον παιχτη σαν αξια αλλα σαν χαζη νοοτροπια που μας εχει στοιχισει στο παραλθον(ηρακλης και φενερ)!
Δειχνει οτι μυαλο μερικες φορες δεν εχει!!Μαλιστα επειδη οντως ανεβηκε πολυ μετα το 60 ειναι χαζο να τον στερηθει η ομαδα μενοντας με 10 παιχτες και μην εχοντας δικαιωμα συμμετοχης στο αλλο!!!
Το δις εξαμαρτειν -ποσο μαλλον το τρις- ουκ ανδρος σοφου!!
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Θα συμπληρώσω και άμυαλος γιατί έπρεπε να αποβληθεί από το 1ο ημίχρονο...navigator11 έγραψε:Α Γ Ν Ω Ρ Ι Σ Τ Ο Σ.
Μ Ε Τ Ρ Ι Ο Τ Α Τ Ο Σ,ακομα και αμυντικα.
Α Ψ Υ Χ Ο Σ.
Α Ν Ε Υ Ρ Ο Σ.
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Σα να μην έχει αυτοπεποίθηση.
Σα να βαριέται.
Σα να τα έχει πάρει με την πάρτυ του για την απόδοσή του και αυτό βγαίνει σε νεύρα και επικύνδυνα φάουλ - κάρτες.
Σα να είναι σκασμένος.
Σα να ... ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ...
Ελπίζω να αλλάξει η παρουσία του γιατί αυτός με Ιβιτς, κάνουν τον Γκαρσία άλλο παίχτη!!!
Τώρα ο Πάμπλο, παίζει για 3 και μοιραία χάνεται και αυτός.
Σα να βαριέται.
Σα να τα έχει πάρει με την πάρτυ του για την απόδοσή του και αυτό βγαίνει σε νεύρα και επικύνδυνα φάουλ - κάρτες.
Σα να είναι σκασμένος.
Σα να ... ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ...
Ελπίζω να αλλάξει η παρουσία του γιατί αυτός με Ιβιτς, κάνουν τον Γκαρσία άλλο παίχτη!!!
Τώρα ο Πάμπλο, παίζει για 3 και μοιραία χάνεται και αυτός.
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8223
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Δεν είπαμε να γίνεις και γατάκι (ένα πρόστιμο εκεί μπορεί να οδηγήσει) αλλά πραγματικά ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΟΥ, δεν είναι δυνατόν να το ρίχνουμε στις προσευχές για να μην αποβληθείς σε κάθε ματς. Συν ότι αν παίρνεις κίτρινη σε κάθε αγώνα θα καταλήξεις να παίζεις τα μισά ματς έτσι κι αλλιώς.
Πάρε δες κάνα βίντεο Φαν Μπόμελ που κάνει 10 μαρκαρίσματα για κάρτα σε κάθε ματς και τη βγάζει λάδι
Πάρε δες κάνα βίντεο Φαν Μπόμελ που κάνει 10 μαρκαρίσματα για κάρτα σε κάθε ματς και τη βγάζει λάδι
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
pilotos έγραψε:Σα να μην έχει αυτοπεποίθηση.
Σα να βαριέται.
Σα να τα έχει πάρει με την πάρτυ του για την απόδοσή του και αυτό βγαίνει σε νεύρα και επικύνδυνα φάουλ - κάρτες.
Σα να είναι σκασμένος.
Σα να ... ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ...
Ελπίζω να αλλάξει η παρουσία του γιατί αυτός με Ιβιτς, κάνουν τον Γκαρσία άλλο παίχτη!!!
Τώρα ο Πάμπλο, παίζει για 3 και μοιραία χάνεται και αυτός.
++++++++++++++++++
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- ilias4_koufalia
- Δημοσιεύσεις: 354
- Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 22:27
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Στα τελευται παιχνιδια πεφτει σαν χαζος και επικυνδινα πανω στους αντιπαλους....
Δεν μπορω να το εξηγησω ειναι εντελως χαζο αυτο που κανει απο την στιγμη που εχει και καρτα!!!
Δεν μπορω να το εξηγησω ειναι εντελως χαζο αυτο που κανει απο την στιγμη που εχει και καρτα!!!
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Περνει χαζες καρτες, και συχνα και αυτο πρεπει να το βελτιωσει ΑΜΕΣΑ μιας και η αληθεια δε μπορουμε να τον αντικαταστησουμε....
Υ.Γ Λεβεντες στη διοικηση, προτεραιτοτητα στη πληρωμη παικτων.
Οχι πως δε θα κραταν να πληρωσουν το νοικι , αλλα δε μας χρωσταν κιολας.
Παιδια οπως Γκαρσια Ιβιτς Μουσλι Κοντρερας Βιτολο Βιερινια Σαλπι δινουν 100% και πρεπει να αποζημιωθουν για τη προσπαθεια τους.
Ξερω οτι ειπωθηκε οτι υπαρχει προβλημα ρευστοτητας, και οτι θα πληρωθουν οκτωμβριο, αλλα ισως θα επρεπε να αφησουμε στο περιμενε αλλες οικονομικες μας υποχρεωσεις.
Υ.Γ Λεβεντες στη διοικηση, προτεραιτοτητα στη πληρωμη παικτων.
Οχι πως δε θα κραταν να πληρωσουν το νοικι , αλλα δε μας χρωσταν κιολας.
Παιδια οπως Γκαρσια Ιβιτς Μουσλι Κοντρερας Βιτολο Βιερινια Σαλπι δινουν 100% και πρεπει να αποζημιωθουν για τη προσπαθεια τους.
Ξερω οτι ειπωθηκε οτι υπαρχει προβλημα ρευστοτητας, και οτι θα πληρωθουν οκτωμβριο, αλλα ισως θα επρεπε να αφησουμε στο περιμενε αλλες οικονομικες μας υποχρεωσεις.
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Βιταμόλο πρέπει κοντύνει χερούκλες κιάλλο.
Βιταμόλο πρέπει πάει κάνει παρέα Κόνδορα με μπαλτά που δίνει Μπαλτεζά κουρέψει Κουτσονικούλη που κάνει περμανάτ Λίνο που παίζει βράχο Σνάτσερ τάβλι.
Βιταμόλο πρέπει αλλάξει Γιώργο Λαμπάκης φωτίσει δύσκολο δρόμο αρετής συνέχεια.
:ugeek:
Βιταμόλο πρέπει πάει κάνει παρέα Κόνδορα με μπαλτά που δίνει Μπαλτεζά κουρέψει Κουτσονικούλη που κάνει περμανάτ Λίνο που παίζει βράχο Σνάτσερ τάβλι.
Βιταμόλο πρέπει αλλάξει Γιώργο Λαμπάκης φωτίσει δύσκολο δρόμο αρετής συνέχεια.
:ugeek:
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
