Χορηγοί και σπόνσορες
Re: Χορηγοί και σπόνσορες
Κάπου πρέπει να ξέχασα να ΞΕ-τσεκάρω το κουτάκι όπου έλεγε ότι επιτρέπω να δίνονται τα στοιχεία μου...novito έγραψε:Ο Βιολιδης μπορει να εφυγε, αλλα τα sms για το stage δε σταματανε.....
Ή μήπως δεν υπήρχε;
Re: Χορηγοί και σπόνσορες
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει ότι η αγάπη και η μεγάλη αφοσίωση του κόσμου, καθώς
και η εμπιστοσύνη που δείχνει ο κόσμος στη διοίκηση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, είχε ως
αποτέλεσμα την αύξηση του αριθμού των χορηγιών και την αύξηση των εσόδων από
αυτές για ακόμη μια χρονιά, γεγονός που αποτελεί ρεκόρ.
Το χορηγικό πρόγραμμα της ΠΑΕ ΠΑΟΚ έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και απολογιστικά, τη
φετινή αγωνιστική χρονιά 2010-11, ο αριθμός των χορηγιών ανέρχεται σε 37 εταιρίες
και επιχειρήσεις, εκ των οποίων:
α) οι 29 ήταν χορηγοί και την προηγούμενη χρονιά, οι οποίοι ανανέωσαν τη συνεργασία τους, γεγονός που δείχνει ότι οι χορηγοί εμπιστεύονται την ΠΑΕ ΠΑΟΚ για την επίτευξη των επικοινωνιακών τους στόχων και
β) οι υπόλοιπες 8 αποτελούν νέες συνεργασίες με χορηγούς.
Επιπλέον, στον εμπορικό τομέα και συγκεκριμένα στον τομέα της αδειοδότησης
(licensing) έγιναν 6 νέες εμπορικές συμβάσεις για την παραγωγή προϊόντων με
το σήμα του ΠΑΟΚ, γεγονός που αυξάνει τον αριθμό των υπαρχόντων συνεργασιών
συνολικά σε 17.
Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στον απολογισμό του μάρκετινγκ για το έτος 2010.
http://paokfc.gr/swift.jsp?CMCCode=1002 ... =15HA5S9NL
και η εμπιστοσύνη που δείχνει ο κόσμος στη διοίκηση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, είχε ως
αποτέλεσμα την αύξηση του αριθμού των χορηγιών και την αύξηση των εσόδων από
αυτές για ακόμη μια χρονιά, γεγονός που αποτελεί ρεκόρ.
Το χορηγικό πρόγραμμα της ΠΑΕ ΠΑΟΚ έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και απολογιστικά, τη
φετινή αγωνιστική χρονιά 2010-11, ο αριθμός των χορηγιών ανέρχεται σε 37 εταιρίες
και επιχειρήσεις, εκ των οποίων:
α) οι 29 ήταν χορηγοί και την προηγούμενη χρονιά, οι οποίοι ανανέωσαν τη συνεργασία τους, γεγονός που δείχνει ότι οι χορηγοί εμπιστεύονται την ΠΑΕ ΠΑΟΚ για την επίτευξη των επικοινωνιακών τους στόχων και
β) οι υπόλοιπες 8 αποτελούν νέες συνεργασίες με χορηγούς.
Επιπλέον, στον εμπορικό τομέα και συγκεκριμένα στον τομέα της αδειοδότησης
(licensing) έγιναν 6 νέες εμπορικές συμβάσεις για την παραγωγή προϊόντων με
το σήμα του ΠΑΟΚ, γεγονός που αυξάνει τον αριθμό των υπαρχόντων συνεργασιών
συνολικά σε 17.
Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στον απολογισμό του μάρκετινγκ για το έτος 2010.
http://paokfc.gr/swift.jsp?CMCCode=1002 ... =15HA5S9NL
Re: Χορηγοί και σπόνσορες
Οι νέες φανέλες και η αύξηση στα τηλεοπτικά
Ο υπεύθυνος του τμήματος μάρκετινγκ της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Γιώργος Τζέτζης, αποκάλυψε ότι την Τρίτη (16/11) είχε συνάντηση με εκπροσώπους της Puma. Ακόμη, αναφέρθηκε στην αύξηση εσόδων μέσα από τις χορηγικές συμφωνίες, αλλά και τα τηλεοπτικά
Ο υπεύθυνος του τμήματος μάρκετινγκ της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Γιώργος Τζέτζης, τοποθετήθηκε την Τρίτη (16/11) για τα θέματα των χορηγικών συμφωνιών, μέσα από τις οποίες παρουσίασαν αύξηση τα έσοδα της ΠΑΕ, ενώ αποκάλυψε ότι είχε συνάντηση με την εταιρεία ένδυσης του "Δικεφάλου".
Συγκεκριμένα ο Γιώργος Τζέτζης δήλωσε στον "Sport 103":
"Είναι υποχρέωσή μας να πάμε καλά σε αυτό κομμάτι κάθε χρόνο. Το χορηγικό πρόγραμμα έχει δύο διαστάσεις. Πρώτη διάσταση είναι οι ανανεώσεις που δείχνουν ότι οι εταιρείες είναι ευχαριστημένες από την συνεργασία και το δεύτερο οι νέες συμφωνίες, οι οποίες στέλνουν θετικό μήνυμα, αφού σε μια δύσκολη οικονομικά περίοδο υπάρχουν εταιρείες που εμπιστεύονται την ΠΑΕ ΠΑΟΚ".
Για την συνάντηση με την Puma είπε: "Υπήρξε μια συνάντηση με την εταιρεία ένδυσης. Μας παρουσίασαν τις φανέλες της νέας χρονιάς, γίνονται συζητήσεις. Επίσης, μας έγινε γνωστό ότι του χρόνου η συγκεκριμένη εταιρεία ένδυσης, λόγω οικονομικής κρίσης, θα κρατήσει μόνο τον ΠΑΟΚ, την ΑΕΚ και τον Ολυμπιακό".
Για τα προϊόντα "μαϊμού" ανέφερε: "Δεν είναι εύκολο να περιοριστούν. Προσπαθούμε να μειώσουμε το χάσμα".
Για την αύξηση των εσόδων είπε: "Υπάρχει μεγάλη αύξηση στα τηλεοπτικά δικαιώματα, γύρω στο 30%, αν προχωρήσουμε περαιτέρω στο Europa League τότε θα είναι πολλά περισσότερα".
Για το μέλλον ανέφερε: "Εμείς οφείλουμε να αφήσουμε υποδομή στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Να συνεχίσει να ακολουθεί αυτή την κερδοφόρα πορεία. Όλο το ενδιαφέρον των χορηγών οφείλεται στην εμπιστοσύνη του κόσμου και το όνομα του ΠΑΟΚ όπως έχει στηθεί τώρα".
olapaok
Ο υπεύθυνος του τμήματος μάρκετινγκ της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Γιώργος Τζέτζης, αποκάλυψε ότι την Τρίτη (16/11) είχε συνάντηση με εκπροσώπους της Puma. Ακόμη, αναφέρθηκε στην αύξηση εσόδων μέσα από τις χορηγικές συμφωνίες, αλλά και τα τηλεοπτικά
Ο υπεύθυνος του τμήματος μάρκετινγκ της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Γιώργος Τζέτζης, τοποθετήθηκε την Τρίτη (16/11) για τα θέματα των χορηγικών συμφωνιών, μέσα από τις οποίες παρουσίασαν αύξηση τα έσοδα της ΠΑΕ, ενώ αποκάλυψε ότι είχε συνάντηση με την εταιρεία ένδυσης του "Δικεφάλου".
Συγκεκριμένα ο Γιώργος Τζέτζης δήλωσε στον "Sport 103":
"Είναι υποχρέωσή μας να πάμε καλά σε αυτό κομμάτι κάθε χρόνο. Το χορηγικό πρόγραμμα έχει δύο διαστάσεις. Πρώτη διάσταση είναι οι ανανεώσεις που δείχνουν ότι οι εταιρείες είναι ευχαριστημένες από την συνεργασία και το δεύτερο οι νέες συμφωνίες, οι οποίες στέλνουν θετικό μήνυμα, αφού σε μια δύσκολη οικονομικά περίοδο υπάρχουν εταιρείες που εμπιστεύονται την ΠΑΕ ΠΑΟΚ".
Για την συνάντηση με την Puma είπε: "Υπήρξε μια συνάντηση με την εταιρεία ένδυσης. Μας παρουσίασαν τις φανέλες της νέας χρονιάς, γίνονται συζητήσεις. Επίσης, μας έγινε γνωστό ότι του χρόνου η συγκεκριμένη εταιρεία ένδυσης, λόγω οικονομικής κρίσης, θα κρατήσει μόνο τον ΠΑΟΚ, την ΑΕΚ και τον Ολυμπιακό".
Για τα προϊόντα "μαϊμού" ανέφερε: "Δεν είναι εύκολο να περιοριστούν. Προσπαθούμε να μειώσουμε το χάσμα".
Για την αύξηση των εσόδων είπε: "Υπάρχει μεγάλη αύξηση στα τηλεοπτικά δικαιώματα, γύρω στο 30%, αν προχωρήσουμε περαιτέρω στο Europa League τότε θα είναι πολλά περισσότερα".
Για το μέλλον ανέφερε: "Εμείς οφείλουμε να αφήσουμε υποδομή στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Να συνεχίσει να ακολουθεί αυτή την κερδοφόρα πορεία. Όλο το ενδιαφέρον των χορηγών οφείλεται στην εμπιστοσύνη του κόσμου και το όνομα του ΠΑΟΚ όπως έχει στηθεί τώρα".
olapaok
Re: Χορηγοί και σπόνσορες
H PUMA κατήγγειλε τους Γλου,οι οποίοι ήταν εκπρόσωποι στην Ελλάδα, είχα διαβάσει, για οικονομικά θέματα.Sera4 έγραψε:
Για την συνάντηση με την Puma είπε: "Υπήρξε μια συνάντηση με την εταιρεία ένδυσης. Μας παρουσίασαν τις φανέλες της νέας χρονιάς, γίνονται συζητήσεις. Επίσης, μας έγινε γνωστό ότι του χρόνου η συγκεκριμένη εταιρεία ένδυσης, λόγω οικονομικής κρίσης, θα κρατήσει μόνο τον ΠΑΟΚ, την ΑΕΚ και τον Ολυμπιακό".
olapaok
Ας ελπίσουμε σε καλύτερες μέρες....
Re: Χορηγοί και σπόνσορες
«Είχαμε έξυπνη στρατηγική»
Ο υπεύθυνος του τμήματος μάρκετινγκ της ΠΑΕ ΠΑΟΚ Γιώργος Τζέτζης, μίλησε στο PAOK24 για τον άθλο που πέτυχε μαζί με τους συνεργάτες του, όσον αφορά στα αυξημένα έσοδα από χορηγίες σε περίοδο κρίσης.
Ο Γιώργος Τζέτζης, εξήγησε το πώς συνέβη αυτό. «Σε σχέση με τα συνολικά έσοδα, έχουμε μία αύξηση που αγγίζει το 20% σε σχέση με πέρυσι και το σημαντικό για εμένα είναι πως ανανέωσαν τη συνεργασία τους με εμάς, 29 εταιρίες. Αυτό μεταφράζεται ως ικανοποίηση από τα όσα τους παρείχαμε και βέβαια, ως μία σχέση που έχει χτιστεί πάνω σε σταθερές βάσεις.
Όσον αφορά στις 8 νέες εταιρίες που έχουμε μαζί μας, η αλήθεια είναι πως οφείλεται στη στρατηγική που ακολουθήσαμε, αλλά και την πολύ δουλειά που βγάλαμε. Ακόμη και σε περιόδους κρίσης, υπάρχουν εταιρίες που θέλουν να αναπτυχθούν, που είναι υγιείς και το μόνο που απομένει είναι να τις εντοπίσουμε»
Πρέπει να σημειωθεί πως το ρεκόρ των 37 χορηγιών, δημιουργήθηκε μέσα από την παρουσία του Γιώργου Τζέτζη, της Βάσω Τόλκα και δύο παιδιών που έκαναν την πρακτική τους στη ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Αυτό το στοιχείο, αναδεικνύει σε ακόμη μεγαλύτερο βαθμό το γιατί είναι άθλος η συγκεκριμένη εικόνα των χορηγικών προγραμμάτων του ΠΑΟΚ και βέβαια, εμφανίσει και την τεράστια δυναμική του συλλόγου.
Ο υπεύθυνος του τμήματος μάρκετινγκ της ΠΑΕ ΠΑΟΚ Γιώργος Τζέτζης, μίλησε στο PAOK24 για τον άθλο που πέτυχε μαζί με τους συνεργάτες του, όσον αφορά στα αυξημένα έσοδα από χορηγίες σε περίοδο κρίσης.
Ο Γιώργος Τζέτζης, εξήγησε το πώς συνέβη αυτό. «Σε σχέση με τα συνολικά έσοδα, έχουμε μία αύξηση που αγγίζει το 20% σε σχέση με πέρυσι και το σημαντικό για εμένα είναι πως ανανέωσαν τη συνεργασία τους με εμάς, 29 εταιρίες. Αυτό μεταφράζεται ως ικανοποίηση από τα όσα τους παρείχαμε και βέβαια, ως μία σχέση που έχει χτιστεί πάνω σε σταθερές βάσεις.
Όσον αφορά στις 8 νέες εταιρίες που έχουμε μαζί μας, η αλήθεια είναι πως οφείλεται στη στρατηγική που ακολουθήσαμε, αλλά και την πολύ δουλειά που βγάλαμε. Ακόμη και σε περιόδους κρίσης, υπάρχουν εταιρίες που θέλουν να αναπτυχθούν, που είναι υγιείς και το μόνο που απομένει είναι να τις εντοπίσουμε»
Πρέπει να σημειωθεί πως το ρεκόρ των 37 χορηγιών, δημιουργήθηκε μέσα από την παρουσία του Γιώργου Τζέτζη, της Βάσω Τόλκα και δύο παιδιών που έκαναν την πρακτική τους στη ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Αυτό το στοιχείο, αναδεικνύει σε ακόμη μεγαλύτερο βαθμό το γιατί είναι άθλος η συγκεκριμένη εικόνα των χορηγικών προγραμμάτων του ΠΑΟΚ και βέβαια, εμφανίσει και την τεράστια δυναμική του συλλόγου.
Re: Χορηγοί και σπόνσορες
Τώρα τελειώνει του ΟΠΑΠ!
Ο Νοέμβριος κοντεύει να φύγει και αυτές τις ημέρες ολοκληρώνεται (επιτέλους) η συμφωνία της ΠΑΕ ΠΑΟΚ με την ΟΠΑΠ Α.Ε.
Παρά το γεγονός ότι ο ΠΑΟΚ έχει ξεκινήσει την διαφήμιση του ΟΠΑΠ και των τυχερών παιχνιδιών του (το Πάμε Στοίχημα για την ακρίβεια) εδώ και αρκετούς μήνες, οι τυπικές λεπτομέρειες και η συμφωνία υπογράφεται τώρα.
Επιτελείς της ΠΑΕ ΠΑΟΚ από το τμήμα μάρκετινγκ αλλά και από τη νομική υπηρεσία, βρέθηκαν την Πέμπτη στην Αθήνα για να συζητήσουν τους οριστικούς όρους και τις μικρές λεπτομέρειες της σύμβασης.
Οι υπογραφές αναμένεται να «πέσουν» ακόμη και σήμερα, όπου ο Θόδωρος Ζαγοράκης θα ταξιδέψει στην Αθήνα. Είναι γνωστό άλλωστε ότι πρόκειται να παραβρεθεί –για πρώτη φορά- και στο συμβούλιο της ΕΠΟ.
Όλα αυτά σημαίνουν ότι άμεσα θα ξεκινήσει και η εισροή χρημάτων για την ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Θυμίζουμε ότι αυτή είναι η μεμονωμένη συμφωνία του ΠΑΟΚ, ενώ υπάρχει πάντα και η γενική χορηγία της ΟΠΑΠ ΑΕ στο πρωτάθλημα, απ’ όπου όλες οι ΠΑΕ έχουν χωριστά έσοδα.
paok24
Ο Νοέμβριος κοντεύει να φύγει και αυτές τις ημέρες ολοκληρώνεται (επιτέλους) η συμφωνία της ΠΑΕ ΠΑΟΚ με την ΟΠΑΠ Α.Ε.
Παρά το γεγονός ότι ο ΠΑΟΚ έχει ξεκινήσει την διαφήμιση του ΟΠΑΠ και των τυχερών παιχνιδιών του (το Πάμε Στοίχημα για την ακρίβεια) εδώ και αρκετούς μήνες, οι τυπικές λεπτομέρειες και η συμφωνία υπογράφεται τώρα.
Επιτελείς της ΠΑΕ ΠΑΟΚ από το τμήμα μάρκετινγκ αλλά και από τη νομική υπηρεσία, βρέθηκαν την Πέμπτη στην Αθήνα για να συζητήσουν τους οριστικούς όρους και τις μικρές λεπτομέρειες της σύμβασης.
Οι υπογραφές αναμένεται να «πέσουν» ακόμη και σήμερα, όπου ο Θόδωρος Ζαγοράκης θα ταξιδέψει στην Αθήνα. Είναι γνωστό άλλωστε ότι πρόκειται να παραβρεθεί –για πρώτη φορά- και στο συμβούλιο της ΕΠΟ.
Όλα αυτά σημαίνουν ότι άμεσα θα ξεκινήσει και η εισροή χρημάτων για την ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Θυμίζουμε ότι αυτή είναι η μεμονωμένη συμφωνία του ΠΑΟΚ, ενώ υπάρχει πάντα και η γενική χορηγία της ΟΠΑΠ ΑΕ στο πρωτάθλημα, απ’ όπου όλες οι ΠΑΕ έχουν χωριστά έσοδα.
paok24
Re: Χορηγοί και σπόνσορες
Χωρίς το μπακίρι εμείς διαφημίζουμε για να τα πάρουμε αναδρομικά ε;
Καλοί μακάκες είμαστε κι εμείς...
Κι αν γινότανε κάτι και κόβανε την χορηγία; Το έχουν ξανακάνει αφού...
Και αν έκανε κάποιος προσφυγή και χρειαζόμασταν τα φράγκα;
Τες πάντων άντε να έρθουν τα λεφτά έστω και τώρα να προχωράμε...
Καλοί μακάκες είμαστε κι εμείς...
Κι αν γινότανε κάτι και κόβανε την χορηγία; Το έχουν ξανακάνει αφού...
Και αν έκανε κάποιος προσφυγή και χρειαζόμασταν τα φράγκα;
Τες πάντων άντε να έρθουν τα λεφτά έστω και τώρα να προχωράμε...