Σελίδα 448 από 455

Re: Razvan Lucescu VI

Δημοσιεύτηκε: Παρ 19 Ιουν 2026, 14:42
από sotos26
Ευχαριστούμε για όσα έκανες για την ομάδα και για τους τίτλους που έφερες! Καλή τύχη Ραζβαν! Θα μας λείψεις…

Re: Razvan Lucescu VI

Δημοσιεύτηκε: Παρ 19 Ιουν 2026, 14:42
από Fawkes
Ράζβαν δεν υπάρχουν λόγια για να εκφράσω το πόσο σε ευχαριστώ....
Παρακολουθώ την ομάδα από τα μέσα του 80.
Με εσένα στην ομάδα:
Είδαμε για πρώτη φορά κάποιος να κάνει δηλώσεις στους Αθηναίους και να τους λέει κατάμουτρα αυτά που θα λέγαμε και εμείς.
Αρχίσαμε να μας κακοφαίνεται και να το θεωρούμε γκέλα όταν δεν κερδίζαμε μέσα στην χαβούζα.
Πήραμε τίτλους με τρόπο που ήταν να ονειρευτούμε δεν τολμούσαμε.

Εύχομαι και ελπίζω να μη σε δω στο ναό ως προπονητή αντίπαλης ομάδας.

Re: Razvan Lucescu VI

Δημοσιεύτηκε: Παρ 19 Ιουν 2026, 14:46
από Hermann
Δε θα έπρεπε να γίνει μια εκδήλωση, ένα βίντεο, κάτι, για τον αποχαιρετισμό; Πολύ λιτό "αντίο" δεν είναι για έναν άνθρωπο που μας πρόσφερε τόσα πολλά;

Re: Razvan Lucescu VI

Δημοσιεύτηκε: Παρ 19 Ιουν 2026, 14:50
από Maxpaok
Θέλω να πιστεύω ότι κάτι θα κάνουν.
Όπως νομίζω ότι αυτή η περίοδος δεν είναι δόκιμη.

Re: Razvan Lucescu VI

Δημοσιεύτηκε: Παρ 19 Ιουν 2026, 14:50
από Maxpaok
....

Re: Razvan Lucescu VI

Δημοσιεύτηκε: Παρ 19 Ιουν 2026, 14:52
από Woodman73
καλη σταδιοδρομία απο εδω και περα Ραζβάν.Ευχαριστουμε για όσα πρόσφερες..
Πολύ λιτή ανακοίνωση...Γι αυτο, μας '''ταλαιπωρουσαν'' 2-3 μέρες?

Re: Razvan Lucescu VI

Δημοσιεύτηκε: Παρ 19 Ιουν 2026, 14:52
από sotos26
Καλά μη ζητάτε εκδηλώσεις. Μην τον δείτε ξανά κανένα Οκτώβρη μετά από κανένα Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ…

Re: Razvan Lucescu VI

Δημοσιεύτηκε: Παρ 19 Ιουν 2026, 14:53
από Equalizer
Παιδιά νομίζω οτι περνάμε στη ζώνη του λυκόφωτος πλέον

Οχι και εκδήλωση ρε παιδιά! Ώπα λίγο!

Δεν βγήκε στη σύνταξη! Ο ΠΑΟΚ αποφάσισε να τον απομακρύνει γιατί δεν θεωρεί οτι κάνει επαρκώς τη δουλειά του πλέον. Μη το ξεχνάμε!

Αυτό δε σημαίνει ούτε μίσος ούτε λιθοβολισμός ούτε υποτίμηση

Και ένα επιπλέον στοιχείο που πιστεύω ακράδαντα είναι οτι και οι δυο πλευρές βρίσκονται σε μια άλλη φάση τώρα. Ο ΠΑΟΚ σε κάποιου είδους ανασύνταξη και ο Ραζβαν επιμένω οτι χρειάζεται διάλειμμα

Κατά τα λοιπά, ξαναβάζω το άρθρο της κεντρικής μας που λέει... λίγα παραπάνω λόγια από την ανακοίνωση της ΠΑΕ...

https://www.paokmania.gr/podosfairo/264 ... s-toy-paok

Re: Razvan Lucescu VI

Δημοσιεύτηκε: Παρ 19 Ιουν 2026, 14:58
από Hermann
Equalizer σίγουρα θα έπρεπε να γίνει κάτι παραπάνω, ασχέτως του σε τι φάση είμαστε θα πω εγώ.

109 λέξεις ανακοίνωση όταν διώξαμε τον Στανόγεβιτς, 123 για τον Λουτσέσκου...

Re: Razvan Lucescu VI

Δημοσιεύτηκε: Παρ 19 Ιουν 2026, 15:03
από -keeper-
Περίμενα μέχρι τέλους ένα θαύμα
Δυστυχώς δεν έγινε
Η ομάδα μας συνεχίζει να βάζει αυτογκόλ (γνώμη μου )

Σε ευχαριστώ που έβγαινες πάντα μπροστά κ μου χάρισες στιγμές και περηφάνεια που ούτε μπορούσα να φανταστώ .

Ούτε καν αντίο δεν μου βγαίνει να πω
Τα σέβη μου ΣΤΡΑΤΗΓΕ !!!

Re: Razvan Lucescu VI

Δημοσιεύτηκε: Παρ 19 Ιουν 2026, 15:07
από Trilofiotis
Ελπίζω η συνέχεια για τον ΠΑΟΚ να είναι αντάξια της κατάστασης που τον αφήνεις και να μη σε χρειαστούμε σύντομα.

Re: Razvan Lucescu VI

Δημοσιεύτηκε: Παρ 19 Ιουν 2026, 15:10
από gk.box16
Άρχισα να πηγαίνω στο γήπεδο το 1984 , έχω ενημερωθεί και διαβάσει όλη την ιστορία του ΠΑΟΚ.
Δεν μπορώ να θυμηθώ περίπτωση προπονητή μας ,που έφυγε και ένα τεράστιο μέρος του κόσμου μας ήταν στεναχωρημένο και απογοητευμένο .
Αυτή είναι η αξία σου κ.Λουτσεσκου και σου την δίνει ο λαός του ΠΑΟΚ.

Re: Razvan Lucescu VI

Δημοσιεύτηκε: Παρ 19 Ιουν 2026, 15:39
από shearer4
Σε ευχαριστουμε για ολα, προπονητη, ψυχολογε, αθλητικε διευθυντη, γραφειο τυπου και σοδομιστη καθε αντιπαλου σε Ελλαδα και Ευρωπη.

Τι αλλο να ζητησει κανεις απο εναν προπονητη? Αλεξικεραυνο απο τα λιγα σε εναν οργανισμο με παθογενειες ετων, με τα λαθη του προφανως, γιατι οποιος δουλευει κανει κι απο αυτα. Και οι εμπαθεις (ανεξαρτητου χρωματος) δεν μπορουν να αμφισβητησουν τα νουμερα.

Ενας απο μας εσαει. Να'σαι καλα τρελο Ρουμανε.

Re: Razvan Lucescu VI

Δημοσιεύτηκε: Παρ 19 Ιουν 2026, 15:41
από wickerman
Σημαντική προσφορά στην πρόοδο του συλλόγου. Πολλές ευχάριστες αναμνήσεις, τίτλοι, αδικίες ακόμη και πίκρες. Μόνο ευχαριστώ του αξίζει κι ένα εις το επανιδείν. Καλή συνέχεια σε ότι κι αν κάνεις Ραζβάν. Ένας από εμάς.

Re: Razvan Lucescu VI

Δημοσιεύτηκε: Παρ 19 Ιουν 2026, 15:52
από Kourdos
Έπρεπε να φύγεις βάση συμφωνημένου και διαφανούς χρονοδιαγράμματος, στο τέλος της φετινής ή της επόμενης χρονιάς για να σε αποθεώσει ο λαός μέσα στο Ναό και όχι αυτή η αναγουλα που ζήσαμε.

Για μένα η παρουσία σου στον ΠΑΟΚ, εκτός από όλα τα τεράστια επιτεύγματα που έχουν αναφερθεί, ήταν και μια προσωπική ανεπανάληπτη εμπειρία και λόγω των οικογενειακών δεσμών που έχω με τη χώρα σου.

Mulțumesc, Generale, ești în inimile noastre!