Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Δημοσιεύτηκε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:09
Αυτοκτονία και ΑΔΙΑΝΟΗΤΗ ηλιθιότητα πιθανή ψήφος υπέρ Ελλήνων διαιτητών στα ντέρμπι. Θα μας σφάζουν στο γόνατο κάθε χρόνο και θα μας την λένε κι απο πάνω ότι έχουμε συναίνεσει.
Είχαμε και μέσα στη χρονιά μια ανάλογη συζήτηση. Θεωρώ τον αγώνα που έδωσε ο Σαββίδης γύρω από αυτά τα θέματα κάτι που θα έπρεπε να προφυλάξει ο ΠΑΟΚτσής σαν κόρη οφθαλμού, σαν κάτι το ''ιερό'', τρόπος του λέγειν. Αντιθέτως, άλλοι όπως λες δεν έχουν ιδέα για τί πράγμα μιλάμε, άλλοι ποιός ξέρει τί γίνεται στο μυαλό τους. Δεν παύει όμως να ισχύει ότι η ελληνική διαιτησία είναι το μεγαλύτερο κατακάθι, το οποίο ούτε άλλαξε ούτε θα αλλάξει ποτέ, γιατί πολύ απλά ζούμε στη χώρα που ζούμε. Δεν ξέρω ποιός θα πρέπει να πάρει την επο, ξέρω ότι κάτι ποντικοκομπιναδόρους θα τους φάμε στη μάπα. Και να προσθέσω αυτό που θεωρώ πιο απίστευτο ως επίτευγμα: δεν είναι μόνο ότι έριξε την παράγκα, δεν είναι μόνο οι ξένοι, το βαρ κτλ, δεν είναι μόνο ότι πήρε την επο, αλλά ότι την πήρε και δεν ευνοείται ο ΠΑΟΚ! Άνετα θα μπορούσε να συμβαίνει κάτι τέτοιο, αν ήθελε. Το ότι δε συνέβη ποτέ, το θεωρώ τον μεγαλύτερο τίτλο τιμής και την πιο μεγάλη μαγκιά του Σαββίδη. Και εννοείται πως δεν έχω τίποτα να πω εναντίον του, εάν δε γίνεται πλέον να έρχονται ξένοι ή οτιδήποτε παρόμοιο. Δεν είναι μόνος του, ποιος ξέρει τι συσχετισμοί δυνάμεων μπορεί να υπάρχουν. Θα είναι πάρα πολύ άσχημη εξέλιξη πάντως.Taseos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:45 Η μόνη λύση είναι να πάρει ο ολυμπιακός την επο Λεοματος. Να έχουν να γράφουν για σφαγές στο Χ και μείς να τρώμε τα λυσσακά μας στο γήπεδο. Να θυμηθούμε τα νιάτα μας. Υπάρχει κόσμος που δεν έχει ζήσει και δεν ξέρει τι έχουμε περάσει. Γι αυτό δεν τα εκτιμάει. Υπάρχουν βέβαια και παλιοί που έτρεχαν και τρέχουν και ξέχασαν και αυτοί. Να διαβάζουμε και τα πύρινα άρθρα της βαζελοπαρεας
Δεν το συζητώ. Ισχύει αυτό που πάλι εσύ έχεις πει. Ότι το μεγαλύτερο λάθος του ήταν ότι πήρε τον ΠΑΟΚ! Έπρεπε να πάρει την τάδε ομαδούλα του ποκ και θα είχε πάρει τώρα 5-6 πρωταθλήματα και βάλε.Taseos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:45 Ναι όμως έλα και στη θέση του. Έκανε όσα λες, τσαλακώθηκε μπαίνοντας στο γήπεδο , έφερε τρόπαια στα ίσα όλα, και το ευχαριστώ είναι αυτό που βλέπεις ολόγυρα. Εγώ πχ δύσκολα θα ασχολούνταν ξανά με την επο. Αυτά που έχουν λεχθεί εδώ και ένα χρόνο ούτε ο τσουκαλάς δεν θα τα έλεγε στην παρέα του.
Κάποτε είχε ακουσθεί ότι είχε ψαχθεί για μια ποκιτισσα.leomatos88 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:48Δεν το συζητώ. Ισχύει αυτό που πάλι εσύ έχεις πει. Ότι το μεγαλύτερο λάθος του ήταν ότι πήρε τον ΠΑΟΚ! Έπρεπε να πάρει την τάδε ομαδούλα του ποκ και θα είχε πάρει τώρα 5-6 πρωταθλήματα και βάλε.Taseos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:45 Ναι όμως έλα και στη θέση του. Έκανε όσα λες, τσαλακώθηκε μπαίνοντας στο γήπεδο , έφερε τρόπαια στα ίσα όλα, και το ευχαριστώ είναι αυτό που βλέπεις ολόγυρα. Εγώ πχ δύσκολα θα ασχολούνταν ξανά με την επο. Αυτά που έχουν λεχθεί εδώ και ένα χρόνο ούτε ο τσουκαλάς δεν θα τα έλεγε στην παρέα του.
Η αλήθεια είναι ότι δεν θυμάμαι τόση λεπτομέρειαeorptol1 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:51 καποτε οι χαρτινοι λενε οτι του ζητησαν να τους παρει αλλα αρνηθηκε.....αν ηθελε τους επαιρνε οποτε το χαρτινο παραμυθι οτι ψαχθηκε να παει στον ηρακλη της αθηνας ειναι παραμυθι....![]()
![]()
Δεν το ξέρω φίλε το θέμα. Πιθανότατα θα είναι άλλη μία προπαγάνδα των χάρτινων. Δεν υπάρχουν πιο ζηλιάρηδες και κομπλεξικοί με τον ΠΑΟΚ και ειδικότερα με τον ερχομό του Σαββίδη στον ΠΑΟΚ από αυτούς. Το ότι τους έριξε στη Δ εθνική κατηγορία ο γκάνγκστερ, ενώ ο άλλος πλήρωσε ένα τσάι και καθάρισε, δεν το χώνεψαν ποτέ.Patron έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:48Κάποτε είχε ακουσθεί ότι είχε ψαχθεί για μια ποκιτισσα.leomatos88 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:48Δεν το συζητώ. Ισχύει αυτό που πάλι εσύ έχεις πει. Ότι το μεγαλύτερο λάθος του ήταν ότι πήρε τον ΠΑΟΚ! Έπρεπε να πάρει την τάδε ομαδούλα του ποκ και θα είχε πάρει τώρα 5-6 πρωταθλήματα και βάλε.Taseos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:45 Ναι όμως έλα και στη θέση του. Έκανε όσα λες, τσαλακώθηκε μπαίνοντας στο γήπεδο , έφερε τρόπαια στα ίσα όλα, και το ευχαριστώ είναι αυτό που βλέπεις ολόγυρα. Εγώ πχ δύσκολα θα ασχολούνταν ξανά με την επο. Αυτά που έχουν λεχθεί εδώ και ένα χρόνο ούτε ο τσουκαλάς δεν θα τα έλεγε στην παρέα του.