Σελίδα 448 από 453

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσιεύτηκε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:09
από paokspren
Αυτοκτονία και ΑΔΙΑΝΟΗΤΗ ηλιθιότητα πιθανή ψήφος υπέρ Ελλήνων διαιτητών στα ντέρμπι. Θα μας σφάζουν στο γόνατο κάθε χρόνο και θα μας την λένε κι απο πάνω ότι έχουμε συναίνεσει.

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσιεύτηκε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:11
από Taseos
Δεν ξέρω. Αυτό που ξέρω είναι ότι οι επενδυτες σε ΑΕΚ και παναθηναϊκό οφείλουν την ύπαρξη τους και το δικαίωμα στο όνειρο στον ΠΑΟΚ. Οι τελευταίοι που εμφανίστηκαν προ ΠΑΟΚ σε αυτές τις ομάδες αφού φαλίρισαν τις ομάδες τους τις εγκατέλειψαν μπρος στο θηρίο του ολυμπιακού. Αυτοί κουνάνε δάκτυλο . Τους έδωσε ο ΠΑΟΚ το δικαίωμα σε ένα καθαρό περιβάλλον να επενδύουν να κερδίζουν τίτλους και έβγαλαν γλώσσα

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσιεύτηκε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:18
από Shivaspace
κάπου είχα διαβάσει τελευταία ανακοίνωση του μπαμπά σπάθα ως προέδρου του συνδέσμου μπειραιά..οτι ο σύνδεσμός τους δεν έσκυψε κεφάλι ποτέςςςς :)

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσιεύτηκε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:37
από leomatos88
Taseos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:45 Η μόνη λύση είναι να πάρει ο ολυμπιακός την επο Λεοματος. Να έχουν να γράφουν για σφαγές στο Χ και μείς να τρώμε τα λυσσακά μας στο γήπεδο. Να θυμηθούμε τα νιάτα μας. Υπάρχει κόσμος που δεν έχει ζήσει και δεν ξέρει τι έχουμε περάσει. Γι αυτό δεν τα εκτιμάει. Υπάρχουν βέβαια και παλιοί που έτρεχαν και τρέχουν και ξέχασαν και αυτοί. Να διαβάζουμε και τα πύρινα άρθρα της βαζελοπαρεας
Είχαμε και μέσα στη χρονιά μια ανάλογη συζήτηση. Θεωρώ τον αγώνα που έδωσε ο Σαββίδης γύρω από αυτά τα θέματα κάτι που θα έπρεπε να προφυλάξει ο ΠΑΟΚτσής σαν κόρη οφθαλμού, σαν κάτι το ''ιερό'', τρόπος του λέγειν. Αντιθέτως, άλλοι όπως λες δεν έχουν ιδέα για τί πράγμα μιλάμε, άλλοι ποιός ξέρει τί γίνεται στο μυαλό τους. Δεν παύει όμως να ισχύει ότι η ελληνική διαιτησία είναι το μεγαλύτερο κατακάθι, το οποίο ούτε άλλαξε ούτε θα αλλάξει ποτέ, γιατί πολύ απλά ζούμε στη χώρα που ζούμε. Δεν ξέρω ποιός θα πρέπει να πάρει την επο, ξέρω ότι κάτι ποντικοκομπιναδόρους θα τους φάμε στη μάπα. Και να προσθέσω αυτό που θεωρώ πιο απίστευτο ως επίτευγμα: δεν είναι μόνο ότι έριξε την παράγκα, δεν είναι μόνο οι ξένοι, το βαρ κτλ, δεν είναι μόνο ότι πήρε την επο, αλλά ότι την πήρε και δεν ευνοείται ο ΠΑΟΚ! Άνετα θα μπορούσε να συμβαίνει κάτι τέτοιο, αν ήθελε. Το ότι δε συνέβη ποτέ, το θεωρώ τον μεγαλύτερο τίτλο τιμής και την πιο μεγάλη μαγκιά του Σαββίδη. Και εννοείται πως δεν έχω τίποτα να πω εναντίον του, εάν δε γίνεται πλέον να έρχονται ξένοι ή οτιδήποτε παρόμοιο. Δεν είναι μόνος του, ποιος ξέρει τι συσχετισμοί δυνάμεων μπορεί να υπάρχουν. Θα είναι πάρα πολύ άσχημη εξέλιξη πάντως.

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσιεύτηκε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:41
από aivas19
Μια τετοια εξέλιξη θα είναι ταφόπλακα για εμάς. Δεν είναι σαφώς «Λάθος του ΠΑΟΚ» γιατί δεν παίζουμε μόνοι μας

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσιεύτηκε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:45
από Taseos
Ναι όμως έλα και στη θέση του. Έκανε όσα λες, τσαλακώθηκε μπαίνοντας στο γήπεδο , έφερε τρόπαια στα ίσα όλα, και το ευχαριστώ είναι αυτό που βλέπεις ολόγυρα. Εγώ πχ δύσκολα θα ασχολιόμουν ξανά με την επο. Αυτά που έχουν λεχθεί εδώ και ένα χρόνο ούτε ο τσουκαλάς δεν θα τα έλεγε στην παρέα του.
Δεν είναι απλά πράγματα αυτά που έγιναν μετά το 16. Ουσιαστικά μόλις ελευθέρωσε τον ΠΑΟΚ από τα χρέη τους πήρε όλους αμπάριζα. Έφυγε η επο για πρώτη φορά εκτός Αθηνών

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσιεύτηκε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:48
από leomatos88
Taseos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:45 Ναι όμως έλα και στη θέση του. Έκανε όσα λες, τσαλακώθηκε μπαίνοντας στο γήπεδο , έφερε τρόπαια στα ίσα όλα, και το ευχαριστώ είναι αυτό που βλέπεις ολόγυρα. Εγώ πχ δύσκολα θα ασχολούνταν ξανά με την επο. Αυτά που έχουν λεχθεί εδώ και ένα χρόνο ούτε ο τσουκαλάς δεν θα τα έλεγε στην παρέα του.
Δεν το συζητώ. Ισχύει αυτό που πάλι εσύ έχεις πει. Ότι το μεγαλύτερο λάθος του ήταν ότι πήρε τον ΠΑΟΚ! Έπρεπε να πάρει την τάδε ομαδούλα του ποκ και θα είχε πάρει τώρα 5-6 πρωταθλήματα και βάλε.

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσιεύτηκε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:49
από abc_o_ karpouzas
Το ότι θα σφυριξουν και Έλληνες διαιτητές δεν σημαίνει ότι κόβονται οι ξένοι...

Ο ΠΑΟΚ απλά πρέπει να ζητήσει τους ξένους στους...δικους μας...

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσιεύτηκε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:48
από Patron
leomatos88 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:48
Taseos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:45 Ναι όμως έλα και στη θέση του. Έκανε όσα λες, τσαλακώθηκε μπαίνοντας στο γήπεδο , έφερε τρόπαια στα ίσα όλα, και το ευχαριστώ είναι αυτό που βλέπεις ολόγυρα. Εγώ πχ δύσκολα θα ασχολούνταν ξανά με την επο. Αυτά που έχουν λεχθεί εδώ και ένα χρόνο ούτε ο τσουκαλάς δεν θα τα έλεγε στην παρέα του.
Δεν το συζητώ. Ισχύει αυτό που πάλι εσύ έχεις πει. Ότι το μεγαλύτερο λάθος του ήταν ότι πήρε τον ΠΑΟΚ! Έπρεπε να πάρει την τάδε ομαδούλα του ποκ και θα είχε πάρει τώρα 5-6 πρωταθλήματα και βάλε.
Κάποτε είχε ακουσθεί ότι είχε ψαχθεί για μια ποκιτισσα.

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσιεύτηκε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:51
από eorptol1
καποτε οι χαρτινοι λενε οτι του ζητησαν να τους παρει αλλα αρνηθηκε.....αν ηθελε τους επαιρνε οποτε το χαρτινο παραμυθι οτι ψαχθηκε να παει στον ηρακλη της αθηνας ειναι παραμυθι.... :D :D

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσιεύτηκε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:54
από Iznogoud4
Αποτυχία με Έλληνες διαιτητές δεν είναι αποτυχία της ΠΑΕ ΠΑΟΚ και του Σαββίδη αλλά αποτυχία του Μάκη Γκαγκάτση και σ' αυτόν και μόνο αυτόν θα πρέπει να στοχεύει την κριτική του ο ΠΑΟΚτσής.

Δεν είναι όλοι στημένοι στις Ενώσεις, πολλοί διαιτητές ήθελαν κ θέλουν την κάθαρση. Αν θέλει Έλληνες, ας τους βρει και να τους ανεβάσει. Όχι άλλο κομινοαρετόπουλους. Ο πρόεδρος της ΕΠΟ είναι στην τελική.

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσιεύτηκε: Τρί 23 Ιουν 2026, 23:00
από Patron
eorptol1 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:51 καποτε οι χαρτινοι λενε οτι του ζητησαν να τους παρει αλλα αρνηθηκε.....αν ηθελε τους επαιρνε οποτε το χαρτινο παραμυθι οτι ψαχθηκε να παει στον ηρακλη της αθηνας ειναι παραμυθι.... :D :D
Η αλήθεια είναι ότι δεν θυμάμαι τόση λεπτομέρεια

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσιεύτηκε: Τρί 23 Ιουν 2026, 23:03
από leomatos88
Patron έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:48
leomatos88 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:48
Taseos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:45 Ναι όμως έλα και στη θέση του. Έκανε όσα λες, τσαλακώθηκε μπαίνοντας στο γήπεδο , έφερε τρόπαια στα ίσα όλα, και το ευχαριστώ είναι αυτό που βλέπεις ολόγυρα. Εγώ πχ δύσκολα θα ασχολούνταν ξανά με την επο. Αυτά που έχουν λεχθεί εδώ και ένα χρόνο ούτε ο τσουκαλάς δεν θα τα έλεγε στην παρέα του.
Δεν το συζητώ. Ισχύει αυτό που πάλι εσύ έχεις πει. Ότι το μεγαλύτερο λάθος του ήταν ότι πήρε τον ΠΑΟΚ! Έπρεπε να πάρει την τάδε ομαδούλα του ποκ και θα είχε πάρει τώρα 5-6 πρωταθλήματα και βάλε.
Κάποτε είχε ακουσθεί ότι είχε ψαχθεί για μια ποκιτισσα.
Δεν το ξέρω φίλε το θέμα. Πιθανότατα θα είναι άλλη μία προπαγάνδα των χάρτινων. Δεν υπάρχουν πιο ζηλιάρηδες και κομπλεξικοί με τον ΠΑΟΚ και ειδικότερα με τον ερχομό του Σαββίδη στον ΠΑΟΚ από αυτούς. Το ότι τους έριξε στη Δ εθνική κατηγορία ο γκάνγκστερ, ενώ ο άλλος πλήρωσε ένα τσάι και καθάρισε, δεν το χώνεψαν ποτέ.

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσιεύτηκε: Τρί 23 Ιουν 2026, 23:04
από barlow4
Μονο λιγες μερες περασαν που ο ανιψιος του προθυπουργου κοπανησε εναν απο τους κατα το λαϊκον λεγομενους αρχιμαφιοζους της χωρας σε ζωντανη συνδεση και την επομενη μερα βγηκε ο υπουργος δικαιοσυνης στα καναλια να υπενθυμισει το νομο περι αθλητικης βιας φωτογραφιζοντας μονο τον χοντρο τη στιγμη που ο ανεξαρτητος αθλητικος εισαγγελεας ψαχνει ακομα σημα στην τηλεοραση του, και συζηταμε αν ενας ελληνας διαιτητης μπορει να σφυριξει οτι βλεπει? καποιος δλδ που μπορει να ειναι ιδιοκτητης ανθοπωλειου σε μια γειτονια της χωρας? δεν υπαρχει περιπτωση οσο καλοπροαιρετος και ηθικος να ειναι ενας διαιτητης. η μονη ελπιδα σε μπανανιες σαν τη δικη μας ειναι να ερχεται διαιτητης απο καποια πολιτισμενη χωρα, να σφυριζει οτι γουσταρει και να πηγαινει πισω στη χωρα του στην οποια οι εγχωριοι κυβερνητικοι και επιχειρηματικοι μαφιοζοι δε θα μπορουν να κινηθουν.

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσιεύτηκε: Τρί 23 Ιουν 2026, 23:29
από Nassos
Και τι έγινε φίλε μπαρλοου. Είναι τόσο ποτισμένη η σηψη μέσα μας που κανείς δεν πίστευε ότι θα γίνει κάτι. Και αυτό είναι το χειρότερο. Ότι ομάδα και να υποστηρίζεις, οτι κομμα, το έχεις δεδομένο οτι αυτούς δεν τους πειράζουν, ε και το δέχεσαι αδιαμαρτυρητα.
Έχεις ακούσει κανέναν δημοσιογράφο να ρωτάει; κανέναν της αντιπολίτευσης;