Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
KOSTAS54
Δημοσιεύσεις: 3765
Εγγραφή: Σάβ 02 Μάιος 2009, 00:02

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από KOSTAS54 »

Αν εννοείς του Γκαρσια συμφωνώ. Αν εννοείς κάτι άλλο θα σου επισημάνω οτι εγώ 45 χρόνια πληρώνω ενώ συτός δούλεψε και πληρώθηκε και καλώς πληρώθηκε, τίποτε παραπάνω.
Υ.Γ. Έχω και κάτι μετοχές κουρελόχαρτα για να χάνει ο ΠΑΟΚ από τα Γιάννενα 4-0 για το κύπελλο.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος KOSTAS54 την Σάβ 08 Φεβ 2014, 12:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10279
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από barlow4 »

μετα απο τετοιο επιχειρημα σηκωνω τα χερια ψηλα.απο εδω και περα να φερνουμε με ασεπ και να πληρωνουν οι παικτες.
υγ.χρηματιστη να αλλαξεις.ειχε βουηξει η παραλληλη αγορα οτι ο γκαρσια ειχε ρευστοποιησει το χαρτοφυλακιο του πριν το παιχνιδι με το γιαννενο.να παρεις του γαυρου που δε χανει ποτε.μπλου τσιπ ειναι.μικρο σταθερο κερδος μηδαμηνες διακυμανσεις.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος barlow4 την Σάβ 08 Φεβ 2014, 12:47, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
pisakaipoupoula
Δημοσιεύσεις: 2893
Εγγραφή: Δευ 06 Ιαν 2014, 19:48

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από pisakaipoupoula »

Τα θέλει και τα παθαίνει δυστυχώς...και αντί να κρεμάσει τα παπούτσια του αντρίκια κ αξιοπρεπώς κάθεται ξεφτιλίζεται απ τη κάθε Ξανθούλα και τον κάθε Κεχαγιά
KOSTAS54
Δημοσιεύσεις: 3765
Εγγραφή: Σάβ 02 Μάιος 2009, 00:02

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από KOSTAS54 »

Επίσης.Για το επιχείρημα και για την ειρωνεία.
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10279
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από barlow4 »

οκ χωρις ειρωνιες.θα σου πω τι με ενοχλει.ειρωνευεσαι και χωνεις μπηχτες στο γκαρσια με καθε μα καθε ευκαιρια.με ενοχλει.ο γκαρσι ειναι ενας ανθρωπος με κουσουρια με εγωισμους και πεισματα.δεν ειναι θεος.προσεφερε ομως πολλα.πολυ περισσοτερα απο σεντρες και τακλιν.και ο τροπος με τον οποιο τον μηδενιζεις δειχνει αχαριστια.ανεξαρτητα απο τα κουσουρια του λοιπον προσεφερε οσο λιγοι και δεν το σεβεσαι καθολου.
και τελος παλι χωρις ειρωνιες.μετοχες αγορασες για να ενισχυσεις τον ΠΑΟΚ η για να βγαλεις κερδος?η μηπως εννοεις οτι ο γκαρσια στηθηκε σε εκεινο το παιχνιδι.
μπορει να ειρωνευομαι αλλα εσυ το χοντρυνες.
KOSTAS54
Δημοσιεύσεις: 3765
Εγγραφή: Σάβ 02 Μάιος 2009, 00:02

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από KOSTAS54 »

- Αχαριστία θεωρώ ότι δείχνει η δική του συμπεριφορά απέναντι σε μένα, ως μέλος της οικογένειας του ΠΑΟΚ.
- Τις μετοχές, προφανώς, τις πήρα μόνο για να ενισχύσω την προσπάθεια της ομάδας μας.
- Δεν εννοώ ότι στήθηκε, εννοώ ότι αδιαφόρησε μαζί μα άλλους.
Και, τέλος, για ότι προσέφερε πληρώθηκε σύμφωνα με το συμβόλαιό του.
Δεν μας χρωστάει, δεν του χρωστάμε!!!!!!!!!!!!

http://olapaok.gr/podosfairo/Garcia/gia ... 33334.html
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21300
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από navigator11 »

Επιστήμη το σωστό timing.Μια έννοια,που αν προσπαθήσεις να ξεχειλώσεις τις διαστάσεις της,εκδικείται.Και κατά τρόπο πολλές φορές αδίκως ατιμωτικό.
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10279
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από barlow4 »

Εφυγς γιατι ο προπονητης του ειπε οτι δεν θα ξαναπαιξει.μηπως να καθοταν ετσι?η μηπως δεν ειχε το δικαιωμα να ειναι αυτος που θα αποφασισει ποτε θα σταματησει.ουτε σε συμβολαιο καθησε ουτε για τις φωτογραφησεις και τα αυτογραφα.καθισε για να τελειωσει την καριερα του στο ποδι.δεν γινοταν.εφυγε.
Αλλα ακομα κ απο το πεισμα του να ειναι,για καποιες λαθος επιλογες του να δεχθω για την οικονομια της κουβεντα ςεσυ εχεις ακυρωσει ολη του την παρουσια τοσα χρονια σαν να ηταν αλλος ενας της σειρας.
Αλλωσυε εχεις πει οτι σε ενοχλει οτι ειναι λαικιστης(αν κ ουτε συνεντευξεις εδωσε ουτε ευθυνες επερριψε ποτε) και αριστερος.αμφιβαλλω για την αντικειμενικοτητα των σχολιων.
Άβαταρ μέλους
ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ
Δημοσιεύσεις: 1551
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:41
Τοποθεσία: valia calda

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ »

KOSTAS54 έγραψε:Αν δεν είναι αυτό ξεφτίλα τότε δεν ξέρω τι άλλο είναι ξεφτίλα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τι σόι φρούτο είσαι εσύ ρε;;
KOSTAS54
Δημοσιεύσεις: 3765
Εγγραφή: Σάβ 02 Μάιος 2009, 00:02

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από KOSTAS54 »

Το αριστερός είναι δικό σου, εγώ δεν ασχολούμαι με τα πολιτικά φρονήματα κανενός γιατί είναι δικαίωμα του καθενός να πιστεύει ότι νομίζει.
Το λαϊκιστής ολόδικό μου και με αφορά, γιατί απευθύνεται και σε μένα και με προσβάλει.
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Alastor »

εδω τον αφηνουν εκτος αποστολης στην ξανθη και μετα του φταει ο στεφενς.

αν δε μπορεις να παιξεις στην ξανθη κυριε παυλε καλυτερα ειναι να το τελειωνεις
KOSTAS54
Δημοσιεύσεις: 3765
Εγγραφή: Σάβ 02 Μάιος 2009, 00:02

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από KOSTAS54 »

ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ έγραψε:
KOSTAS54 έγραψε:Αν δεν είναι αυτό ξεφτίλα τότε δεν ξέρω τι άλλο είναι ξεφτίλα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τι σόι φρούτο είσαι εσύ ρε;;
Καλά θα ήταν να σέβεσαι όλες τις απόψεις και να εκθέτεις απλώς τις δικές σου χωρίς χαρακτηρισμούς.
Το ρε και τα υπόλοιπα στους φίλους σου και σε όποιον έχει υποχρέωση να σε ανέχεται.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από eorptol »

navigator11 έγραψε:Επιστήμη το σωστό timing.Μια έννοια,που αν προσπαθήσεις να ξεχειλώσεις τις διαστάσεις της,εκδικείται.Και κατά τρόπο πολλές φορές αδίκως ατιμωτικό.
νομιζω και ο γκαλης ειχε θεμα με το ποτε επρεπε να σταματησει οταν ηταν στον βαζελο ειχε προβληματα τετοια....οι μεγαλοι παικτες δυστυχως το εχουν πολλες φορες αυτο ....μακαρι ο παμπλο να σταμησει οταν πρεπει για να μην απαξιωθει γιατι δεν το αξιζει αλλα πρεπει και αυτος να βοηθησει σε αυτο
GEOL
Δημοσιεύσεις: 3218
Εγγραφή: Σάβ 08 Μάιος 2010, 14:11

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από GEOL »

Η μεγάλη Λίβερπουλ 4-0 (!!!) την Άρσεναλ από το 19ο λεπτό. Όλα τα λεφτά διαγαλαξιακό σουτ του Σουάρες στο δοκάρι! Το γκολ της χρονιάς αν έμπαινε!
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7618
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

για μενα ρε παιδια φταιει ο ιδιος
ειναι δυνατον ρε παυλαρα μετα το μπερναμπεου να πας στα ...πηγαδια???
για ποιο λογο και γιατι

κατσε στον στον ΠΑΟΚ στον παγκο
σηκω κανε καμια μανουρα με τον 4ο αν δωσει κανα αναποδο ο 1ος
δωσε καμια εντολη σε καποιον που δεν κραταει την θεση του σηκω κανε ζεσταμα στο 70 ......παπλο θρησκεια.....απο τον κοσμο
πουλα τρελα .....
οι επιλογες ειναι δικες σου
εμεις παντος σε περιμενουμε....μακαρι....παλι πισω και απο αλλο ποστο
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”