Θεόδωρος Ζαγοράκης

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

μαρέσει ο τρόπος σκέψης σου, αλλά το "επενδυτής στον ΠΑΟΚ" είναι πλέον το πιο σύντομο ανέκδοτο.
πιστεύεις ότι μπορούμε να χτυπήσoυμε CL? και αυτό για ανέκδοτο το κόβω γιατί πολύ απλά δεν θα σε αφήσουν για 2η φορά.
γιατί χρησιμοποιείς αποσιωπητικά στις λέξεις "αντιδράσεις" και "αγανακτισμένων", λες να ήτανε στημένα για να διώξουν τον Ζαγοράκη?
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21298
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από navigator11 »

το επενδυτικό από ότι διάβασες δεν το θίγω περαιτέρω.για την έξοδο στο τσού-λού,δικαιούμαι να διατηρώ ελπίδες.αν ήταν ο γαύρος αντί του βάζελου στα φετινά πλέϊ-όφ,δε θα το σκεφτόμουν ούτε γι'αστείο.αλλά με βάζελο κ αεκ,έχω μιάν κρυφή ελπίδα,φοβούμενος το χανούμι περισσότερο (όχι πως θα βγεί 1η αλλά πως μπορεί να μας κλείσει το σπίτι στα μεταξύ μας).αναγνωρίζω πως το εγχείρημα είναι ζόρικο κ θα βρούμε σθεναρές αντιστάσεις σε περίπτωση,που πάρουμε κανένα αποτέλεσμα-"έκπληξη" στην αρχή της διαδικασίας κ αναθαρρήσουμε.αλλά οι αγώνες της χρονιάς ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ έπονται.το κύπελο ευχάριστο θα ήταν σίγουρα να κατακτηθεί,αλλά η πορεία στα πλέϊ-όφ μπορεί να δημιουργήσει ελπίδα για αλλαγή σελίδας για τον ΠΑΟΚ.κ πρέπει η ομάδα να εξαντλήσει κ την απειροελάχιστη πιθανότητα να βγεί 1η.μακάρι να συνομωτήσει το γαμημένο σύμπαν κ να τα καταφέρουμε.προσωπικά,όχι απλά το ελπίζω αλλά ακόμα το πιστεύω.πιστεύω στην προσωπικότητα κ την ξεθωριασμένη νοοτροπία της ομάδας.

όσο για τα εισαγωγικά,τα χρησιμοποίησα για λόγους καθαρά ειρωνικούς προς τους γκασμάδες.πρός το παρόν ούτε να ασπαστώ ούτε να αποκηρύξω μπορώ οποιοδήποτε σενάριο για πάρτη τους.το τάϊμινγκ πάντως που διάλεξαν να εξοργιστούν αφήνει υποψίες η αλήθεια είναι ...
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.voria.gr/index.php?module=news&func=display&sid=43739
Επίκειται ραντεβού συνδέσμων-ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Στα σκαριά η συνάντηση μεταξύ εκπροσώπων των συνδέσμων και μελών της ΠΑΕ ΠΑΟΚ με κυρίαρχο θέμα τη σωστή περιφρούρηση του γηπέδου.

Τα όσα συνέβησαν στην αναμέτρηση με την ΑΕΚ αμαύρωσαν τα όσα είχαν χτίσει οι οπαδοί της ομάδας με την άριστη συμπεριφορά τους, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, την τελευταία τριετία. Οι 40 ανεγκέφαλοι που μπήκαν στο γήπεδο, προκάλεσαν την –ευτυχώς προσωρινή- διακοπή του αγώνα και επιδόθηκαν σε συνεχείς ρίψεις φωτοβολίδων σαφώς και δεν εκφράζουν τα μέλη των συνδέσμων της ομάδας και αποτελούν μειοψηφία. Η σωστή περιφρούρηση της Τούμπας και η πιθανή επανασύσταση της Συντονιστικής Επιτροπής θα τεθούν επί τάπητος στην επικείμενη συνάντηση μεταξύ εκπροσώπων των συνδέσμων και ανθρώπων της ΠΑΕ. Μάλιστα, στην εν λόγω συνάντηση δεν αποκλείεται να δώσει το παρών και ο Θόδωρος Ζαγοράκης.
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Άντε μπράβο, κεφάλια μέσα, και πάμε όλοι μαζί ξανά!
Dimg4

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Dimg4 »

Navigator

οχι ρε φιλε δεν το θεωρουσα σιγουρα... αλλα δε μπορει να καλυτερεψε την ψυχικη κατασταση του Τεο ολο αυτο..

Αλλωστε δε μας ειχε δωσει κανα σημαδι φυγης για το καλοκαιρι σωστα? Μιλαω για σοβαρα σημαδια, οχι κολκαικα και ραπτοπουλικα
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από eorptol »

μακαρι επιτελους να μπει περιφορυρηση οπως τα 2 πρωτα χρονια.......
τρελαg4
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: Σάβ 26 Φεβ 2011, 00:36

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από τρελαg4 »

Είναι άραγε τόσο δύσκολο για μας τους ΠΑΟΚτζήδες να αγκαλιάσουμε την ομάδα μας με στοργή και αγάπη;
Κάθε φορά που αδικείται ο ΠΑΟΚ από εξωγενείς παράγοντες,ξεσηκωνόμαστε και φωνάζουμε πνιγμένοι από το δίκιο μας.Κατηγορούμε τον Ζαγοράκη επειδή δεν μπορεί να προστατέψει τον ΠΑΟΚ.Κι όμως στην πραγματικότητα, αυτοί που πραγματικά πληγώνουν,ζημιώνουν και χτυπούν πισώπλατα τον ΠΑΟΚ, είμαστε εμείς οι ίδιοι.Δεν ξέρω, αλλά και ούτε μπορώ να το εξηγήσω,πως γίνεται, από την μια να λέμε ότι ο ΠΑΟΚ είναι για μας τα πάντα και ότι παλεύουμε για την ομάδα,ενώ ταυτόχρονα να δίνουμε μια και να τα καταστρέφουμε όλα.Μερικές φορές έχω την εντύπωση ότι ο μεγαλύτερος εχθρός του ΠΑΟΚ είμαστε εμείς οι οπαδοί του.Και δεν έχετε ιδέα πόσο πολύ αυτό με πονάει και με θλίβει.Αφού ο ΠΑΟΚ είναι η μεγαλύτερη μας αγάπη,γιατί του κάνουμε τόσο κακό;ΓΙΑΤΙ;
Άβαταρ μέλους
Jordi_ 04
Δημοσιεύσεις: 943
Εγγραφή: Παρ 14 Μάιος 2010, 10:43

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Jordi_ 04 »

Kolokotronis_4 έγραψε:

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.voria.gr/index.php?module=news&func=display&sid=43739
Επίκειται ραντεβού συνδέσμων-ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Στα σκαριά η συνάντηση μεταξύ εκπροσώπων των συνδέσμων και μελών της ΠΑΕ ΠΑΟΚ με κυρίαρχο θέμα τη σωστή περιφρούρηση του γηπέδου.

Τα όσα συνέβησαν στην αναμέτρηση με την ΑΕΚ αμαύρωσαν τα όσα είχαν χτίσει οι οπαδοί της ομάδας με την άριστη συμπεριφορά τους, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, την τελευταία τριετία. Οι 40 ανεγκέφαλοι που μπήκαν στο γήπεδο, προκάλεσαν την –ευτυχώς προσωρινή- διακοπή του αγώνα και επιδόθηκαν σε συνεχείς ρίψεις φωτοβολίδων σαφώς και δεν εκφράζουν τα μέλη των συνδέσμων της ομάδας και αποτελούν μειοψηφία. Η σωστή περιφρούρηση της Τούμπας και η πιθανή επανασύσταση της Συντονιστικής Επιτροπής θα τεθούν επί τάπητος στην επικείμενη συνάντηση μεταξύ εκπροσώπων των συνδέσμων και ανθρώπων της ΠΑΕ. Μάλιστα, στην εν λόγω συνάντηση δεν αποκλείεται να δώσει το παρών και ο Θόδωρος Ζαγοράκης.
Nα και κατι καλο...
Και οπως ειπε ο αδερφος yiannisPAOKitalia πιο πανω...
παμε ολοι μαζί ξανα...
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Federacion έγραψε:αν θέλει πρέπει να εκτονώσει τη κατασταση εστω κι ετσι.
αν δε θέλει δεν υπάρχει λόγος να το συζητάμε.

ΥΓ όσο τα περι αίματος είναι κοτσάνες ολκής άλλο τόσο δεν συγκρίνεται ο ναζισμός με εναν Σ.Φ.ΠΑΟΚ. Τα θεωρω αντιπαραθετικά (εαν όχι εξορισμού) τότε σίγουρα στη σημερινή κατασταση. Άσε που διακεκριμένα φασιστάκια της Τούμπας βρήκαν ευκαιρία και τι ζητάνε:
1.κρεμασμα, φυλακη κτλ στους "μπουκαδόρους"
2.καμερες
3.επιστροφή της αστυνομιας
4.διάλυση των συνδέσμων.
5.μοντελο ντεμη ("Ζαγόρ δωστους")
6.μην ξανακουσω για λευτερια

και άλλα τέτοια υπέροχα Θατσερικού τύπου "λύσεις" που μονο βια και νεα βία θα φέρουν.
Ναι και, τι προτείνεις να γίνει για να σταματήσει αυτό το πράγμα;
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από eorptol »

Πάω στοίχημα ότι αν θα φύγει ο ζαγορ τα ρεπορτάζ συμπάθειας προς τον ΠΑΟΚ θα αυξηθούν πολυ απο αθηνα μεριά απλά γιατί πλέον δεν θα είμαστε επικυνδινοι......
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Karelias »

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω τα εξής.

Αυτά τα περί και καλά ''φασιστικών μεθόδων που δεν γίνονται ανεκτές'', γιατί ανεχόμαστε των φασισμό των λίγων;
Αν τα κάνανε αυτά οπαδοί άλλων ομάδων (gay που διέλυσαν την Τούμπα τότε) δεν θα ζητούσαμε όλοι την παραδειγματική τιμωρία τους; Τι διαφορά έχουν αυτό οι μπερδεμένοι με τους gay; Ότι και καλά είναι ΠΑΟΚ; Δικά μας παιδιά; Δεν νομίζω, η υγιείς ΜΑΖΑ του κόσμου του ΠΑΟΚ δεν έχει σχέση με αυτά τα μιάσματα.

Εγώ θεωρώ τη Τούμπα, 2ο σπίτι μου. Έχω περάσει χιλιάδες μέρες τις ζωής μου εκεί. Εκεί έχω βγάλει γούστα, έχω μείνει μ@λ@κ@ς, στεναχωρέθηκα, πικράθηκα, έφαγα δακρυγόνα, όπως όλοι, όπως τόσοι και τόσοι. Αν γυρνώντας από τη δουλειά στο σπίτι σας, βλέπατε κάτι τύπους να σας το κάνουν λαμπόγυαλο, δεν θα παίρνατε την αστυνομία γιατί θα ήταν ρουφιανιλίκι; Φυσικά και όχι, θα κινούσατε γή και ουρανό για να πιαστούν. Εδώ, γιατί είναι ρουφιανιλίκι; Στην τελική τελική, ρουφιάνεμα είναι η διαβολή, κάποιος βαλτός δηλαδή να λέει κάτι για σένα, που εσύ ΔΕΝ έκανες. Μήπως όλα μπερδύονται γλυκά μες στο μυαλό μας;

Αν δηλαδή η κροτίδα έβρισκε στα γεμάτα τον Σάχα κι είχαμε αναγούλες και αυτός που την πέταξε φαινόταν σε τίποτα βίντεα ή σε κάμερες, τότε τι θα λέγαμε; Στα ρχίδια μας οι μπάτσοι και οι κάμερες; Δε νομίζω Τάκη.
Το επεισόδιο της ζαρντινιέρας κάμερες δεν το έδειξαν; Τότε ήταν καλές οι κάμερες επειδή το έκαναν οι μπάτσοι;

Έχουμε φτάσει το 2011, αν τα ζώα δεν δείχνουν τον παραμικρό σεβασμό, δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να τους σεβαστούμε εμείς, ειδικά όταν έχουμε το δίκιο και το νόμο με το μέρος μας.

Κι εγώ, δεν λέω να πάνε φυλακή. Μια βολτίτσα από ένα Α.Τ. κάθε φορά που παίζει ο ΠΑΟΚ επί 5 χρόνια.
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Makis4444 »

Karelias έγραψε: Κι εγώ, δεν λέω να πάνε φυλακή. Μια βολτίτσα από ένα Α.Τ. κάθε φορά που παίζει ο ΠΑΟΚ επί 5 χρόνια.
+100
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από ronaldo »

για δειτε εδω τι γράφει το paok24
http://www2.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=6825&t=1

Ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ, γνωρίζει πως υπάρχουν κάποιες εκκρεμότητες που πρέπει πρώτα να κλείσουν και έπειτα να δώσει την σκυτάλη στον επόμενο, όταν βρεθεί βέβαια αυτός.

Αρχικά, υπάρχει το θέμα της αδειοδότησης και εδώ υπάρχει μία παράμετρος πολύ σημαντική. Για να εξασφαλιστεί σε μεγάλο βαθμό το κομμάτι των πληρωμών προς τους παίκτες, θα πρέπει να έρθουν αρκετά έσοδα μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα.

Θα πρέπει όλοι να είναι πληρωμένοι, μέχρι και τις 31 Δεκέμβρη του 2010, κάτι που αυτομάτως σημαίνει πως τα προσδοκώμενα έσοδα που υπάρχουν φτάνουν οριακά για κάτι τέτοιο.

Άρα, είναι πολύ σημαντική η είσοδος της ομάδας στα πλέι οφς, η οποία θα φέρει κάποια έσοδα, αν όχι τα περυσινά που έφτασαν το 1,2 εκατ. ευρώ, τουλάχιστον ένα σεβαστό ποσό που θα δώσει ανάσα.

Έτσι ο Ζαγοράκης δεν μπορεί να αφήσει σε πρώτη φάση την ομάδα απλήρωτη και να σηκωθεί να φύγει. Θα αποχωρήσει όταν και θα έχει καταφέρει να καλύψει σε μεγάλο βαθμό της ανάγκες της.

Μέσα σε αυτή τη λογική, αισθάνεται υποχρεωμένος ηθικά αλλά και από το νόμο, να καλύψει το άνοιγμα των περίπου τριών εκατ. ευρώ που υπάρχει, έτσι ώστε ο επόμενος να παραλάβει καθαρή την ΠΑΕ. Το πώς θα συμβεί αυτό είναι εύκολο να προβλεφθεί. Ή ο επόμενος θα είναι σε θέση να καλύψει αυτό το άνοιγμα ή θα γίνει πώληση ποδοσφαιριστή.

Από εκεί και πέρα βέβαια, υπάρχει και το ηθικό κομμάτι, το οποίο αφορά την ίδια την ομάδα και την προσπάθεια που θα καταβάλει για να πλασαριστεί αρχικά στα πλέι οφς και να διεκδικήσει στη συνέχεια ότι μπορεί
με λίγα λόγια μας λέει ότι έχουμε άνοιγμα 3 εκατομυρίων ευρώ και ότι είναι δύσκολο ννα πληρωθούν οι παίχτες μέχρι το δεκέμβρη άρα και προφανώς τους χωστάμε αρκετά περισσότερα.
επίσης λέει ότι ο ζαγοράκης αισθάνεται ηθικά υποχρεωμένος να πουλήσει παίχτη??!!
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Θόδωρε είσαι άρρωστο ΠΑΟΚτσάκι όπως όλοι μας, έχεις πολλή και δύσκολη δουλειά μπροστά σου.
Θα μας βρεις αρωγούς σε αυτή σου την προσπάθεια.


Φτου...έχουμε και λέμε:

Α. Υποθέσεις που πρέπει να κλείσουν δια παντός
1) Υπόθεση Γκαγκάτση
2) Υπόθεση Σαλπιγγίδη
3) Υπόθεση Βρύζα
4) Υπόθεση Αράβων
5) Υπόθεση Ζάγκρεμπ
6) Υπόθεση ΠΑΟΚ travel

Β. Κρίσιμες Επιλογές
1) Επιλογή Προπονητή
2) Συνεργάτες στη Διοίκηση (συγκεντρωτική εξουσία ή μη, άτομα ευρείας αποδοχής)
3) Ποδοσφαιρικό δυναμικό
4) Τμήματα υποδομής

Γ. Σχέσεις με τρίτους
1) ΕΠΟ - Σούπερ Λίγκα - Διαιτησία - Κράτος (παράγκες, αστυνομία, αθλητική δικαιοσύνη)
2) ΑΡΔ (αναδιαμόρφωση της στάσης της ΠΑΕ απέναντί τους)
3) Δημοσίευση ονομάτων δημοσίων προσώπων που ενέπαιξαν τον ΠΑΟΚ

Δ. Εγκαταστάσεις
1) Γήπεδο (παλιές εγκασταστάσεις, ασφάλεια φιλάθλων, τζαμπατζήδες)
2) Προπονητικό Κέντρο (ολοκλήρωση)

Ε. Εσωτερικά Θέματα
1) Συνδεσμιακά (επαναλειτουργία συντονιστικής, εκτός έδρας εισιτήρια)
2) ΒΗΜΑ στον απλό ΠΑΟΚτσή. Επικοινωνία με την πλατειά μάζα του Λαού, όχι μόνο με την μειοψηφία των συνδεσμιτών.
3) Νομική στήριξη φυλακισμένων οπαδών.
4) Ανασχεδιασμός του ρόλου των σεκιούριτι οι οποίοι αποτελούν διακοσμητικά στοιχεία.

ΣΤ. Οικονομικά
1) Ολα τα στοιχεία στη φορά. Εξήγηση με απλά ελληνικά και όχι με οικονομικούς όρους για το τι πήραμε και τι δώσαμε. Που χρωστάμε και ποιοι μας χρωστάνε.
2) Ελκυστικές τιμές στα διαρκείας (Ακόμα και μείωση στις τιμές).
3) Μπουτίκ (φθηνές τιμές, αυθεντικά προϊόντα κλπ.)

Ζ. ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Pegasus »

eorptol έγραψε:Πάω στοίχημα ότι αν θα φύγει ο ζαγορ τα ρεπορτάζ συμπάθειας προς τον ΠΑΟΚ θα αυξηθούν πολυ απο αθηνα μεριά απλά γιατί πλέον δεν θα είμαστε επικυνδινοι......
Ήδη αυξήθηκαν οι δηλώσεις συμπάθειας και αυτό μόνο ένα πράγμα σημαίνει: πάμε άσχημα. Όσο πετάνε λάσπη και λιγότερο επευφημούν, νιώθω ασφαλής. Μα τι καχύποπτος που είμαι, ε;
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”