Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
Cruyff
Δημοσιεύσεις: 223
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2021, 21:59

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Cruyff »

AlxNeapoli1 έγραψε:
astral έγραψε:Ας προσέξουμε τι γράφουμε για όλους και λίγο παραπάνω για παίκτες της ομάδας ειδικά όταν δεν υπάρχει καμια πηγή
η ερα σπορ το ειπε στο ραδιοφωνο
Η Έρα σπορ η ίδια , παραγωγός ή ο μπάμπης ο σουγιάς ;;; Η Έρα σπορ είναι η βουίζει η Αθήνα ;;;
Άβαταρ μέλους
WeWillRockYou
Δημοσιεύσεις: 3563
Εγγραφή: Σάβ 19 Δεκ 2020, 01:52

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από WeWillRockYou »

Δεν υπάρχει περίπτωση να είναι παίκτης μας για ένα εκατομμύριο λόγους.

Επίσης από τα ονομάτα που ακούγονται πως πέρασαν από έλεγχο ντόπινγκ, αυτοί που δεν έχουν παίξει με τις ομάδες τους είναι ο Μπάλντοκ (που βγήκε τραυματίας από το ματς με Γεωργία και είχε γραφτεί πως θα είναι 6 εβδομάδες εκτός με θλάση) και ο Γιακουμάκης, ο οποίος έπαιξε ένα ματς και από τότε είναι εκτός με τραυματισμό Bone Edema σύμφωνα με το transfermarkt.
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18793
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από aivas19 »

AlxNeapoli1 έγραψε:
astral έγραψε:Ας προσέξουμε τι γράφουμε για όλους και λίγο παραπάνω για παίκτες της ομάδας ειδικά όταν δεν υπάρχει καμια πηγή
η ερα σπορ το ειπε στο ραδιοφωνο
Δλδ τι ειπαν;
Άβαταρ μέλους
AlxNeapoli1
Δημοσιεύσεις: 2271
Εγγραφή: Πέμ 21 Δεκ 2023, 10:22

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από AlxNeapoli1 »

Cruyff έγραψε:
AlxNeapoli1 έγραψε:
astral έγραψε:Ας προσέξουμε τι γράφουμε για όλους και λίγο παραπάνω για παίκτες της ομάδας ειδικά όταν δεν υπάρχει καμια πηγή
η ερα σπορ το ειπε στο ραδιοφωνο
Η Έρα σπορ η ίδια , παραγωγός ή ο μπάμπης ο σουγιάς ;;; Η Έρα σπορ είναι η βουίζει η Αθήνα ;;;
Αστο φιλε.
Άβαταρ μέλους
AlxNeapoli1
Δημοσιεύσεις: 2271
Εγγραφή: Πέμ 21 Δεκ 2023, 10:22

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από AlxNeapoli1 »

aivas19 έγραψε:
AlxNeapoli1 έγραψε:
astral έγραψε:Ας προσέξουμε τι γράφουμε για όλους και λίγο παραπάνω για παίκτες της ομάδας ειδικά όταν δεν υπάρχει καμια πηγή
η ερα σπορ το ειπε στο ραδιοφωνο
Δλδ τι ειπαν;
Τι ειπα πιο πανω? Μου μετεφεραν οτι ακουσαν για τον δικο μας
Άβαταρ μέλους
AlxNeapoli1
Δημοσιεύσεις: 2271
Εγγραφή: Πέμ 21 Δεκ 2023, 10:22

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από AlxNeapoli1 »

Τεσπα, μοντς σβηστε τα αν κανει κακο.
Άβαταρ μέλους
Willie the Pimp
Δημοσιεύσεις: 1269
Εγγραφή: Πέμ 09 Δεκ 2021, 14:06

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Willie the Pimp »

AlxNeapoli1 έγραψε:Απο Αθηνα βουιζει για Κουλιερακη
AlxNeapoli1 έγραψε:η ερα σπορ το ειπε στο ραδιοφωνο
AlxNeapoli1 έγραψε:Ρε, μου ειπανε οτι το ακουσαν στην ερα. Δεν δημιουργω θεμα, αν λενε μαλακιες ας τους πηδηξει πατοκορφα η παε
AlxNeapoli1 έγραψε:Μου ειπαν οτι το ακουσαν πριν απο 15 λεπτα. Αρα κατα τις 4.45
Φίλε μου παραθέτω αυτούσια τα μηνύματα σου... Για κάτι που δεν άκουσες, σου το μετέφεραν άλλοι, χωρίς να αναφέρεις αν την "πληροφορία" την ξεστόμισε ο παραγωγός της εκπομπής ή κανάς ακροατής (δεν ξέρω κι αν έχουν γραμμές). Και το παρουσίασες ως βούηξε κιόλας...Τοποθέτησε μόνος σου στην κλίμακα σοβαρότητας αυτό που έγραψες,
Άβαταρ μέλους
PAOK1LIFE
Δημοσιεύσεις: 772
Εγγραφή: Παρ 26 Ιαν 2024, 20:07

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από PAOK1LIFE »

Αποκλείεται να βγήκε δημοσιογράφος και να το είπε, μάλλον σε κάποια εκπομπή που βγάζει ακροατές γραμμές στον αέρα από τα πολλά ονόματα πέταξαν και αυτό. Αλλά ο Κουλιεράκης ήταν τραυματίας εκτός αποστολής πως γίνεται να πέρασε ντόπινκ κοντρόλ ο εκτός αποστολής. :lol:

Πάλι τα γνωστά του σαγόνια που πιάνει τόσα χρόνια ντοπέ παίχτες και ομάδες με παράνομο στοίχημα και στο τέλος δεν πιάνει κανέναν.

Τα μπούτια σου Μπενέα σκοπιά , καψιμί αγγαρεία. Έλεος σαγόνια φτάνει. όλο αποκαλύψεις είσαι και δεν λες τίποτα.

Πέξαμε με την Μαρσειγ και ο παίχτης της ήταν ντοπέ υποτίθεται μας έβαλε και γκολ (οφσαιτ) . Μάθαμε αμέσως το όνομα . Εδώ ο Σαγόνιας θα βγάλει και τον Σαματα ντοπέ σε λίγο.

Σκουλήκι Σαγόνια μας τα κανες μπαλόνια.
Άβαταρ μέλους
WeWillRockYou
Δημοσιεύσεις: 3563
Εγγραφή: Σάβ 19 Δεκ 2020, 01:52

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από WeWillRockYou »

Η άγνοια της ΕΠΟ για το θετικό δείγμα Έλληνα διεθνή, οι συνεχόμενοι έλεγχοι και τα επόμενα βήματα

Από την ΕΠΟ δηλώνουν πως δεν έχουν κάποια επίσημη ενημέρωση, προς το παρόν, για θετικό δείγμα Έλληνα διεθνή. Οι συνεχόμενοι έλεγχοι σε ξενοδοχείο, προπονήσεις και τα επόμενα βήματα.

Σαν κεραυνός εν αιθρία έπεσε η είδηση του θετικού δείγματος Έλληνα διεθνή ποδοσφαιριστή που βρέθηκε στην αποστολή της Εθνικής για τα παιχνίδια με Καζακστάν και Γεωργία.

Προς το παρόν, οι άνθρωποι της ΕΠΟ υποστηρίζουν πως δεν έχουν κάποια επίσημη ενημέρωση από την UEFA ή την International Testing Agency για θετικό δείγμα Έλληνα διεθνή.

Γενικότερα, οι διεθνείς πέρασαν πολλούς ελέγχους ντόπινγκ τόσο πριν από τον αγώνα με το Καζακστάν όσο και πριν από την αναμέτρηση με τη Γεωργία, πέρα από τους καθιερωμένους μετά τη λήξη των αναμετρήσεων.

Αξίζει να σημειωθεί πως τα ειδικά κλιμάκια βρέθηκαν τόσο στο ξενοδοχείο της Εθνικής στην Αθήνα όσο και στις προπονήσεις προκειμένου να πάρουν δείγμα από τους Έλληνες ποδοσφαιριστές. Συνολικά, έδωσαν δείγμα πάνω από 10 διεθνείς, με κάποιους εξ αυτών να δίνουν δύο φορές σε διαφορετικές ημέρες.

Επίσης, σύμφωνα με πληροφορίες του SPORT24, δεν έχει διευκρινιστεί αν το θετικό δείγμα αφορά τον έλεγχο που έγινε πριν από τον αγώνα της Εθνικής με τη Γεωργία, αφού όπως προείπαμε υπήρξαν και άλλοι έλεγχοι το προηγούμενο διάστημα. Το βέβαιο είναι πως οριστικές εξελίξεις θα προκύψουν όταν ενημερωθούν όλοι οι αρμόδιοι φορείς από την UEFA.

Όταν συμβεί αυτό, ο ποδοσφαιριστής που βρέθηκε θετικός στον έλεγχο, έχει το δικαίωμα να ζητήσει εξέταση και του δεύτερου δείγματος ούρων που δόθηκε την ίδια ημέρα και ώρα και απλά τοποθετήθηκε σε διαφορετικό ουροσυλλέκτη.

Ωστόσο, από την στιγμή που θα ενημερωθούν άπαντες, τότε ο αθλητής θα απέχει από τις αγωνιστικές υποχρεώσεις μέχρι να ξεκαθαρίσει η κατάσταση.

john4serres
Δημοσιεύσεις: 33931
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από john4serres »

VfB v2 έγραψε:sdna

Δεν είναι ο Φώτης Ιωαννίδης ο διεθνής, το δείγμα του οποίου βρέθηκε θετικό σε αντικανονικές ουσίες, σύμφωνα με τον Κυριάκο Θωμαΐδη.
Αναστάτωση προκλήθηκε με την αποκάλυψη του dikisports ότι Έλληνας διεθνής βρέθηκε «ντοπέ» στον αγώνα της Εθνικής με τη Γεωργία. Ο Κυριάκος Θωμαΐδης με δηλώσεις του στον ΣΠΟΡ FM απέκλεισε το ενδεχόμενο να πρόκειται για τον Φώτη Ιωαννίδη.


Με αφορμή τα πολλά σενάρια που κυκλοφόρησαν, μετά την αρχική είδηση, ο Θωμαΐδης ξεκαθάρισε ότι αυτός δεν είναι ο επιθετικός του Παναθηναϊκού.

Υπογράμμισε μάλιστα ότι και τα δυο δείγματα που έδωσε ο Έλληνας φορ (ένα πριν τον αγώνα και ένα μετά) ήταν αρνητικά, κάτι που επιβεβαιώνεται και από τον Εθνικό Οργανισμό Καταπολέμησης Ντόπινγκ.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι τις τελευταίες μέρες το όνομα του Φώτη Ιωαννίδη σύρθηκε από τη γνωστή λαίλαπα των social media καθώς επιχειρήθηκε να συνδεθεί σχετικά, αλλά επιβεβαιώθηκε τόσο από τον ΕΟΚΑΝ, όσο και από διεθνή οργανισμό ότι δεν υπήρξε δικό του θετικό δείγμα. Ως εκ τούτου ήταν πανηγυρική η αποκατάσταση του ονόματός του το οποίο θέλησαν να σπιλώσουν ορισμένοι χωρίς στοιχεία, μην υπολογίζοντας υπολήψεις και προσωπικότητες.


Δεν μπορούμε να πούμε ποιος ειναι λογο πρωσοπικών δεδομένων αλλα μπορούμε να πούμε ποιος δεν είναι. :lol:
Ας μας πουν τότε όλους οι οποίοι δεν είναι για να τον βρούμε.
Ο γλυκός μας Θωμαΐδης δυστυχώς καρφώθηκε.
Παπατζης, ο μίστερ αποκαλύπτω τα πάντα.
Γελάει ο κόσμος ρεεεεε
Άβαταρ μέλους
PAOK1LIFE
Δημοσιεύσεις: 772
Εγγραφή: Παρ 26 Ιαν 2024, 20:07

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από PAOK1LIFE »

Το μόνο που έχει αποκαλύψει ο σαγόνιας στα τόσα χρόνια εκπομπή είναι τα μπούτια της Μπενέας σταυροπόδι. Πως πλερώνεται τόσα χρόνια αυτό το άτομο ήταν και στην ΕΡΤ3 , στο ΣΚΑΙ τώρα τρώει τα λεφτά του Ιβαν. ΕΛΕΟΣ

Μικρός ήθελε να γίνει δικαστής και δεν έγινε και την πληρώνουμε εμείς. :lol:
MikeStr4
Δημοσιεύσεις: 493
Εγγραφή: Πέμ 07 Ιαν 2021, 15:28

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από MikeStr4 »

Αν αποδειχτεί ότι όντως ο παίκτης είναι ντοπέ η ομάδα τι κυρώσεις θα έχει γνωρίζει κανένας ;;;
Άβαταρ μέλους
Special 4
Δημοσιεύσεις: 6618
Εγγραφή: Σάβ 08 Οκτ 2022, 21:00

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Special 4 »

Αυτο ειναι το ζητουμενο να ξερουμε τωρα
Το ονομα θα βγει αργα ή γρηγορα, εφοσον υπαρχει παραπτωμα
Άβαταρ μέλους
astral
Δημοσιεύσεις: 10677
Εγγραφή: Τρί 11 Αύγ 2020, 13:19

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από astral »

Οι κυρώσεις είναι μονο για τον παίκτη και όχι για την ομάδα
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18793
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από aivas19 »

Ο τσαρλι λεει οτι εχει πληροφοριες πως η ουσια ειναι η στανοζολολη, βαρυ αναβολικο
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”