πολυ υπερβολικος επι Ιβαν παντα ειμαστε δυνατοι με το ποκ.....παντα.....ο παλιος ο ΠΑΟΚ που ειχε χρονια να κερδισει απολλωνα αθηνων οφη πανιωνιο οακα χαρτινη κλπ εκτος δεν υπαρχει ειναι θεμα νοοτροπιας....και επι Ιβαν εχει αλλαξει....μεγαλο επιτευγμαSpecial 4 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 22:01Αν και ήδη μου απάντησε αυτός που ρώτησα και του βγάζω το καπέλο για την απάντηση που έδωσε, ουσιαστικά τον ρώτησα αν είναι αισιόδοξος για φέτος.
Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
Εγώ δεν είμαι καθόλου αισιόδοξος.
Μακάρι να διαψευστώ.
Βασικά είμαι τόσο απαισιόδοξος και τόσο απογοητευμένος με πρόσωπα, συνθήκες και καταστάσεις, που με ταλανίζει ένα δίλημμα.
Αλλά αυτό το δίλημμα λέω να το κρατήσω για τον εαυτό μου και να μην το εκφράσω δημόσια.
Ιβάν Σαββίδης VII
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος eorptol1 την Κυρ 21 Ιουν 2026, 22:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Montrealiotis
- Δημοσιεύσεις: 5417
- Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Αυτό λέω ρε κατ ότι εχεις περάσει πιο πολλά χρόνια χωρίς τίτλους από μένα, που σχεδόν 40 δεν με λες και πιτσιρικά, για να σου τρέχουν τα σάλια για έναν λεφτα, (προς θεού δεν λέω ότι εσένα ή του Άσιμου του τρέχουν τα σάλια) και μπροστά στα φράγκα του Μυστακίδη, να ξεχνάς τι έχει προσφέρει ο Ιβαν στον ΠΑΟΚ μας. Και ναι χίλια στραβά έχει ο Ιβαν, αλλά η ζυγαριά είναι απόλυτα θετική.kataramenos5 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 22:42Ισως γιατι για μας τους παλαιοτερους δε μετραν μονο οι τιτλοι.Μετρανε κι αλλα πραματαΚαι την εξίσωση που λες δε την καταλαβαινω.Καθενας εχει τα καλα και τα στραβα του.Βαρεθηκα να τα γραφω.Montrealiotis έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 20:25 Εγώ έναν είδα πάντως να ξεκίνησε τον διχασμό και έναν να τον συνεχίζει. Τα υπόλοιπα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Και απορώ πως εσείς οι ακόμα παλιότεροι που μεγαλώσατε με αυτά τα ιδανικά στον ΠΑΟΚ και χωρίς τίτλους, εξισώνετε δύο διαφορετικές καταστάσεις.
Απ το φορουμ δε γινεται να καταλαβεις.Να τα πουμε απο κοντα δε βγαινει λογω αποστασης, αστο να παει.
Από την άλλη του Μυστακίδη είναι απόλυτα αρνητική, που δεν μπορεί καν να μπει σε σύγκριση δίπλα στον Ιβαν. Ενα καλό κάνει και από πίσω δέκα κακά, και δώστου να ταΐζει τον δίχασμο. Συνειδητά.
Και ναι δυστυχώς η απόσταση δεν βοηθάει
- These users thanked the author Montrealiotis for the post (total 2):
- paok apo epilogi, Apil44
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31582
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Απολυτα θετικη κι απολυτα αρνητικη δεν ειναι κανενος.
Πως γινεται αυτο, αν εχει χιλια στραβα κι ο ενας κι ο αλλος?
Μοντρεαλ εισαι πολυ μακρια και μαθαινεις πραγματα μαλλον
μεσα απο site.Εδω η πολη ειναι μικρη και τα ινφο κυκλοφορουν πιο ευκολα.
Θα σε δωσω ενα παραδειγμα οταν εφυγε ο Λουτσε την πρωτη φορα
ολοι τον βριζανε οτι παρατησε την ομαδα για τα λεφτα
.Εμεις στην παρεα μας ειχαμε την τυχη καποιο παιδι να ναι κολλητος με ατομο απ το επιτελειο του Ραζβαν.
Ξεραμε τι εγινε απο πρωτο χερι ,ξεραμε τι φταει κι εφυγε ο προπονητης
που ειχε παρει νταμπλ.Τα σκηνικα μαθευτηκαν μετα απο χρονια
τα βγαλε κι ο Ραγκα. Αλλη οπτικη εχεις εσυ που μαθαινεις μεσω σδνα ξερω γω,
αλλη εμεις που ζουμε εδω.
Τον Βανια ,οπως και τον καθε ενα που βαλε εστω ενα ευρω για τον ΠΑΟΚ
τον χρωσταω ευγνωμοσύνη .Και τον Μυστα γι αυτα που εβαλε αλλα μεχρι εκει.
Υπαρχουν κι αλλα πραγματα περα απ τα φραγκα και τους τιτλους.
Να μη κοροιδευεις τον κοσμο,να βαζεις τον ΠΑΟΚ πανω απ τα συμφεροντα σου κλπ,
πραγματα που εμεις οι παλιοι τα μετραμε ισως λιγο παραπανω .
Σ αυτα εχω παραπονο κι απ τους δυο.
Τες πα και πολλα ειπαμε αστο δε σηκωνει αλλη αναλυση
Πως γινεται αυτο, αν εχει χιλια στραβα κι ο ενας κι ο αλλος?
Μοντρεαλ εισαι πολυ μακρια και μαθαινεις πραγματα μαλλον
μεσα απο site.Εδω η πολη ειναι μικρη και τα ινφο κυκλοφορουν πιο ευκολα.
Θα σε δωσω ενα παραδειγμα οταν εφυγε ο Λουτσε την πρωτη φορα
ολοι τον βριζανε οτι παρατησε την ομαδα για τα λεφτα
.Εμεις στην παρεα μας ειχαμε την τυχη καποιο παιδι να ναι κολλητος με ατομο απ το επιτελειο του Ραζβαν.
Ξεραμε τι εγινε απο πρωτο χερι ,ξεραμε τι φταει κι εφυγε ο προπονητης
που ειχε παρει νταμπλ.Τα σκηνικα μαθευτηκαν μετα απο χρονια
τα βγαλε κι ο Ραγκα. Αλλη οπτικη εχεις εσυ που μαθαινεις μεσω σδνα ξερω γω,
αλλη εμεις που ζουμε εδω.
Τον Βανια ,οπως και τον καθε ενα που βαλε εστω ενα ευρω για τον ΠΑΟΚ
τον χρωσταω ευγνωμοσύνη .Και τον Μυστα γι αυτα που εβαλε αλλα μεχρι εκει.
Υπαρχουν κι αλλα πραγματα περα απ τα φραγκα και τους τιτλους.
Να μη κοροιδευεις τον κοσμο,να βαζεις τον ΠΑΟΚ πανω απ τα συμφεροντα σου κλπ,
πραγματα που εμεις οι παλιοι τα μετραμε ισως λιγο παραπανω .
Σ αυτα εχω παραπονο κι απ τους δυο.
Τες πα και πολλα ειπαμε αστο δε σηκωνει αλλη αναλυση
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Γιατί αν έχουν τα ίδια στραβά η ακόμα και παραπάνω ο Σαββίδης, ο ένας εχει αποδεδειγμένα προσφέρει ο άλλος είναι ακόμα στο ξεκίνημα.
- These users thanked the author Nassos for the post (total 2):
- eorptol1, anaximandros4