Cars&Moto
Re: Cars&Moto
Μηχανοκίνητα αυτοκίνητα μέχρι να σβήσει ο ήλιος.
Είμαι φαν της ηλεκτροκίνησης γενικά, έχω πατίνι από τους πρώτους για να κινούμαι σε κοντινές αποστάσεις, αλλά ενώ στην αρχή έβλεπα θετικά και το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, πλέον δεν το έχω καν σαν ιδέα. Έχω άγχος να φορτίσω κινητό να μην κλείσει, λάπτοπ κλπ... Ε δε θα έχω +1 το αυτοκίνητο.
Στάλθηκε από το RMX1931 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Είμαι φαν της ηλεκτροκίνησης γενικά, έχω πατίνι από τους πρώτους για να κινούμαι σε κοντινές αποστάσεις, αλλά ενώ στην αρχή έβλεπα θετικά και το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, πλέον δεν το έχω καν σαν ιδέα. Έχω άγχος να φορτίσω κινητό να μην κλείσει, λάπτοπ κλπ... Ε δε θα έχω +1 το αυτοκίνητο.
Στάλθηκε από το RMX1931 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10780
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100461
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Cars&Moto
Το Corollaki μου που τον Μάρτιο συμπληρώνει 19 χρόνια ζωής μια χαρά τσουλάει.
(1600cc, 110 HP και μόλις 1130 kg, με αμορτισέρ τα κίτρινα της Koni)
(1600cc, 110 HP και μόλις 1130 kg, με αμορτισέρ τα κίτρινα της Koni)
- NikLiverpool
- Δημοσιεύσεις: 1420
- Εγγραφή: Τετ 23 Δεκ 2020, 17:44
Re: Cars&Moto
Κανένα άγχος. Έχω ηλεκτρικό 2 χρόνια τώρα. Έχω πάει Λίβερπουλ Ντίσελντορφ. Έχω κάνει 43000 μίλια. Σέρβις μηδέν και μου σώσε 6000 λίρες σε καύσιμα.Parolos έγραψε:Μηχανοκίνητα αυτοκίνητα μέχρι να σβήσει ο ήλιος.
Είμαι φαν της ηλεκτροκίνησης γενικά, έχω πατίνι από τους πρώτους για να κινούμαι σε κοντινές αποστάσεις, αλλά ενώ στην αρχή έβλεπα θετικά και το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, πλέον δεν το έχω καν σαν ιδέα. Έχω άγχος να φορτίσω κινητό να μην κλείσει, λάπτοπ κλπ... Ε δε θα έχω +1 το αυτοκίνητο.
Στάλθηκε από το RMX1931 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Cars&Moto
Με κινητήρα εσωτερικής καύσης άντε να είμαστε κορρεκτ ασουμε.Μαυρο Χιονι έγραψε:Υπάρχουν δηλαδή μη μηχανοκίνητα αυτοκίνητα; Καρο με αλογάκι οδηγάς;
Στάλθηκε από το RMX1931 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10780
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
Re: Cars&Moto
Για να σοβαρευτούμε λίγο, όλοι έχουν δίκιο. Στην Ελλάδα οι ταχυφορτιστες είναι μετρημένοι στα δάχτυλα οπότε είναι δύσκολο να κάνεις ένα μακρινό ταξίδι χωρίς να το προετοιμάσεις κατάλληλα.
Επίσης για την κυκλοφορία μέσα στην πολη, η κατανάλωση αυξάνεται κατακόρυφα, όπως και με της εσωτερικής καύσης. Άρα η ανάγκη για φόρτιση κυρίως καθημερινά ή ανά δύο μέρες, ανάλογα με τις ανάγκες του καθενός αυξάνεται αναλογικά. Και όπως είναι δομημένη η ελληνική κοινωνία και ο αστικός ιστός, είναι πολύ δύσκολο για κάποιον να έχει ηλεκτρικο και να μην μπορεί να το φορτίζει καθημερινά από το σπίτι του.
Προσωπικά με σχεδόν τέσσερα χρόνια ηλεκτροκίνησης ποτέ δεν είχα πρόβλημα να φορτίσω το αυτοκίνητο είτε στο σπίτι, στη δουλειά ή στο ταξίδι.
Μακάρι κάποια στιγμή να αυξηθούν κατακόρυφα οι φορτιστές στις πόλεις και περισσότεροι Έλληνες να κάνουν το επόμενο βήμα στην αυτοκίνηση.
Επίσης για την κυκλοφορία μέσα στην πολη, η κατανάλωση αυξάνεται κατακόρυφα, όπως και με της εσωτερικής καύσης. Άρα η ανάγκη για φόρτιση κυρίως καθημερινά ή ανά δύο μέρες, ανάλογα με τις ανάγκες του καθενός αυξάνεται αναλογικά. Και όπως είναι δομημένη η ελληνική κοινωνία και ο αστικός ιστός, είναι πολύ δύσκολο για κάποιον να έχει ηλεκτρικο και να μην μπορεί να το φορτίζει καθημερινά από το σπίτι του.
Προσωπικά με σχεδόν τέσσερα χρόνια ηλεκτροκίνησης ποτέ δεν είχα πρόβλημα να φορτίσω το αυτοκίνητο είτε στο σπίτι, στη δουλειά ή στο ταξίδι.
Μακάρι κάποια στιγμή να αυξηθούν κατακόρυφα οι φορτιστές στις πόλεις και περισσότεροι Έλληνες να κάνουν το επόμενο βήμα στην αυτοκίνηση.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100461
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Cars&Moto
Σίγουρα θα αυξηθούν τα σημεία ταχείας φόρτισης, αλλά ακόμη πιο σίγουρα θα αυξηθεί η αυτονομία των οχημάτων.
- NikLiverpool
- Δημοσιεύσεις: 1420
- Εγγραφή: Τετ 23 Δεκ 2020, 17:44
Re: Cars&Moto
Η κατανάλωση μέσα στην πόλη σε μένα δεν βλέπω να αυξάνεται όσο σε σχέση με το ντίζελ που είχα πριν. Στο ντίζελ στον αυτοκινητοδρομο είχα 7 l/100km στην πόλη 12 l/100km. Με το ηλεκτρικό έχω κατά μέσο όρο 275 w/ mile στον αυτοκινητοδρομο και 310 στην πόλη.
Μη ξεχνάμε ότι το ηλεκτρικό όταν είναι ακινητο ουσιαστικά είναι σβηστό ενώ όταν φρενάρει επαναφορτιζει.
Σε ταξίδια ειδικά η απουσία θορύβου και δονήσεων από τη μηχανή είναι άλλη φάση.
Σε πυκνά δομημένες πόλεις όντως η φόρτιση στο σπίτι είναι πρόβλημα. Μπορεί να λυθεί με φορτιστές σε πάρκινγκ, στο χώρο εργασίας κλπ.
Μη ξεχνάμε ότι το ηλεκτρικό όταν είναι ακινητο ουσιαστικά είναι σβηστό ενώ όταν φρενάρει επαναφορτιζει.
Σε ταξίδια ειδικά η απουσία θορύβου και δονήσεων από τη μηχανή είναι άλλη φάση.
Σε πυκνά δομημένες πόλεις όντως η φόρτιση στο σπίτι είναι πρόβλημα. Μπορεί να λυθεί με φορτιστές σε πάρκινγκ, στο χώρο εργασίας κλπ.
- paok re niamou
- Δημοσιεύσεις: 3223
- Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2018, 11:33
Re: Cars&Moto
λογω της αμεσης τριβης που εχω με υβριδικα και ηλεκτρικα μερικες πληροφοριες απο Γερμανια
Πηρα ενα Volvo XC40 υβριδικο τον Απριλιο. Μεχρι και την υπογραφη της παραγγελιας ηξερα οτι εχει αυτονομια 50 χλμ. Με το νουμερο αυτο ειχαμε αποφασισει οτι φτανει και περισευει για τις ημερησιες μετακινησεις της γυναικας μου και στην επιστροφη να φορτωνει μπροστα στο σπιτι με μια απλα μπριζα σε 4,5 ωρες.
Η πραξη εδειξε οτι το καλοκαιρι με χρηση κλιματισικου εβγαζε μαξιμουμ 32 χλμ. Τον χειμωνα μαξιμουμ 25. Τα νουμερα αυτα ειναι αστεια και βγαζουν ολο τον προγραμματισμο εκτος. Για εμας ειναι σχεδον στο οριο αφου πρεπει να κανουμε με βενζινη περιπου 3-4 χλμ.
Audi E-tron με αυτονομια 400 χλμ θεωρητικα, βγαζει μονο 250 χλμ. Αν καποιος δεν εχει φορτιστη διπλα στην πορτα του πρεπει να πηγαινει εξω απο σουπερ μαρκετ ή οπου αλλου και να περιμενει 45 λεπτα για να παει η μπαταρια απο το 10% στο 80%. Εξαρταται σε μεγαλο βαθμο το πως χρησιμοποιει καποιος το αυτοκινητο και τι δυνατοτητα εχει να το φορτιζει γρηγορα κοντα στο σπιτι του χωρις μεγαλη ταλαιπωρια.
Porsche Cayenne - Panamera υβριδικα με αυτονομια 50 χλμ το ιδιο σχεδον οπως το Volvo.
Porsche Taycan δεν ετυχε να τσεκαρω την αυτονομια αλλα ετυχαν ηδη 2 που εβγαλαν ζημιες απο ηλεκτρολογικα υψους πολλων χιλιαδων. Το ενα το καλυψε η εγγυηση το αλλο οχι. Ειναι η γνωστη ειδηση που κυκλοφορησε ευρεως το Ιουνιο στις ΗΠΑ.
Bentley Bentayga υβριδικο το ιδιο.
To Stradale SF90 δινει επισης αυτονομια 50χλμ αλλα προς το παρων μενει στο γκαραζ και εχει πολυ λιγα χλμ για την φωτογραφιση του και μονο.
Γενικα συνιστω πολυ ψαξιμο και αγορα συμφωνα με τις αναγκες του καθενος αφου υπολογισει τα ημερησια χλμ και τις δυνατοτητες να φορτιζει το αυτοκινητο γρηγορα και χωρις στρες.
Για οποιον κανει μεγαλες διαδρομες μονο το υβριδικο ειναι αξιοπιστη λυση. Απο οτι ξερω θα γινει υποχρεωτικο οι εταιριες καθε χρονο να ανεβαζουν το ελαχιστο οριο αυτονομιας κατα 20 χλμ περιπου.
Πηρα ενα Volvo XC40 υβριδικο τον Απριλιο. Μεχρι και την υπογραφη της παραγγελιας ηξερα οτι εχει αυτονομια 50 χλμ. Με το νουμερο αυτο ειχαμε αποφασισει οτι φτανει και περισευει για τις ημερησιες μετακινησεις της γυναικας μου και στην επιστροφη να φορτωνει μπροστα στο σπιτι με μια απλα μπριζα σε 4,5 ωρες.
Η πραξη εδειξε οτι το καλοκαιρι με χρηση κλιματισικου εβγαζε μαξιμουμ 32 χλμ. Τον χειμωνα μαξιμουμ 25. Τα νουμερα αυτα ειναι αστεια και βγαζουν ολο τον προγραμματισμο εκτος. Για εμας ειναι σχεδον στο οριο αφου πρεπει να κανουμε με βενζινη περιπου 3-4 χλμ.
Audi E-tron με αυτονομια 400 χλμ θεωρητικα, βγαζει μονο 250 χλμ. Αν καποιος δεν εχει φορτιστη διπλα στην πορτα του πρεπει να πηγαινει εξω απο σουπερ μαρκετ ή οπου αλλου και να περιμενει 45 λεπτα για να παει η μπαταρια απο το 10% στο 80%. Εξαρταται σε μεγαλο βαθμο το πως χρησιμοποιει καποιος το αυτοκινητο και τι δυνατοτητα εχει να το φορτιζει γρηγορα κοντα στο σπιτι του χωρις μεγαλη ταλαιπωρια.
Porsche Cayenne - Panamera υβριδικα με αυτονομια 50 χλμ το ιδιο σχεδον οπως το Volvo.
Porsche Taycan δεν ετυχε να τσεκαρω την αυτονομια αλλα ετυχαν ηδη 2 που εβγαλαν ζημιες απο ηλεκτρολογικα υψους πολλων χιλιαδων. Το ενα το καλυψε η εγγυηση το αλλο οχι. Ειναι η γνωστη ειδηση που κυκλοφορησε ευρεως το Ιουνιο στις ΗΠΑ.
Bentley Bentayga υβριδικο το ιδιο.
To Stradale SF90 δινει επισης αυτονομια 50χλμ αλλα προς το παρων μενει στο γκαραζ και εχει πολυ λιγα χλμ για την φωτογραφιση του και μονο.


Γενικα συνιστω πολυ ψαξιμο και αγορα συμφωνα με τις αναγκες του καθενος αφου υπολογισει τα ημερησια χλμ και τις δυνατοτητες να φορτιζει το αυτοκινητο γρηγορα και χωρις στρες.
Για οποιον κανει μεγαλες διαδρομες μονο το υβριδικο ειναι αξιοπιστη λυση. Απο οτι ξερω θα γινει υποχρεωτικο οι εταιριες καθε χρονο να ανεβαζουν το ελαχιστο οριο αυτονομιας κατα 20 χλμ περιπου.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος paok re niamou την Πέμ 23 Δεκ 2021, 13:51, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- NikLiverpool
- Δημοσιεύσεις: 1420
- Εγγραφή: Τετ 23 Δεκ 2020, 17:44
Re: Cars&Moto
Τα υβριδικά είναι απάτη. Απλά. Τα φτιάξανε οι αυτοκίνητο βιομηχανίες για να εκμεταλευτουν παραθυράκι της νομοθεσίας για εκπομπές καυσαερίων. Διπλά προβλήματα γιατί έχεις την και κινητήρα εσωτερικής καύσης και μπαταρία με ηλεκτροκινητηρα. Λογικό να μην πιάνει τα μίλια λόγω έξτρα βάρους.
Βλέπω μιλάς μόνο για ευρωπαϊκά μοντέλα. Οι ευρωπαϊκές εταιρίες είναι πολύ πίσω στην ηλεκτροκινηση.
Εγώ έχω τεσλα, η γυναίκα mg ( κινέζικα) και είναι άψογα.
310 μίλια εμένα από το εργοστάσιο. Στον αυτοκινητοδρομο 260 που είναι τέσσερις ώρες οδήγηση. Αν μετά από 4 ώρες στο τιμόνι είναι υπερβολή να σταματήσω για 20 λεπτά για φόρτιση Οκ...
Βλέπω μιλάς μόνο για ευρωπαϊκά μοντέλα. Οι ευρωπαϊκές εταιρίες είναι πολύ πίσω στην ηλεκτροκινηση.
Εγώ έχω τεσλα, η γυναίκα mg ( κινέζικα) και είναι άψογα.
310 μίλια εμένα από το εργοστάσιο. Στον αυτοκινητοδρομο 260 που είναι τέσσερις ώρες οδήγηση. Αν μετά από 4 ώρες στο τιμόνι είναι υπερβολή να σταματήσω για 20 λεπτά για φόρτιση Οκ...
- paok re niamou
- Δημοσιεύσεις: 3223
- Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2018, 11:33
Re: Cars&Moto
Σαν αξιοπιστη λυση ανεφερα τα υβριδικα γιατι ειναι τα μονα αυτη την στιγμη που εγγυουνται οτι θα πας απο το Α στο Β χωρις προβλημα. Ακομα και στην Γερμανια το να φορτισεις ενα αυτοκινητο ειναι σχετικα ενα προβλημα παρολο την τεχνολογια με τα App που βοηθουν να βρεις ελευθερο φορτιστη.
Για ενα που πηγαινοερχεται στην δουλεια του και θελει καθε 3-4 μερες πληρη σχεδον φορτιση, ο εξτρα χρονος και το στρες ειναι πολυ σοβαρος λογος για την επιλογη υβριδικου ή ηλεκρικου.
Για μενα που το φορτιζω στην πορτα μου το ηλεκτρικο ειναι η επομενη ιδανικη λυση για πολλους αλλους οχι ακομα.
Για ενα που πηγαινοερχεται στην δουλεια του και θελει καθε 3-4 μερες πληρη σχεδον φορτιση, ο εξτρα χρονος και το στρες ειναι πολυ σοβαρος λογος για την επιλογη υβριδικου ή ηλεκρικου.
Για μενα που το φορτιζω στην πορτα μου το ηλεκτρικο ειναι η επομενη ιδανικη λυση για πολλους αλλους οχι ακομα.
- NikLiverpool
- Δημοσιεύσεις: 1420
- Εγγραφή: Τετ 23 Δεκ 2020, 17:44
Re: Cars&Moto
Με την φόρτιση παίζονται και πολιτικά, οικονομικά παιχνίδια. Στην Αγγλία ας πούμε που δεν υπάρχει αμάν αυτοκινητοβιομηχανια και το μεγαλύτερο εργοστάσιο που υπάρχει παράγει ηλεκτρικά (νισαν) γίνεται σοβαρή προσπάθεια για φορτιστές. Πρόσφατα πέρασε νόμος ότι όλα τα καινούργια σπίτια και επιχειρήσεις (κτιρια) δε θα παίρνουν άδεια κατασκευής αν δεν προβλέπονται φορτιστές.
Στη Γερμανία που η αυτοκινητοβιομηχανια ακόμα κοιμάται στα ηλεκτρικά δεν συμφέρει να υπάρχουν παντού φορτιστές. Γιατί ο κόσμος δεν θα πάρει γερμανικά αυτοκίνητα. Μόλις νιώσει η βιομηχανία τους και παράγει ηλεκτρικά να δεις για πότε θα μπουν φορτιστές παντού.
Παράδειγμα για περιπτώσεις που δεν είναι εύκολο να φορτίσεις σπίτι έχω από τη δουλειά μου.
Στο πάρκινγκ βαλαν 20 φορτιστές. Αργοί είναι αλλά σου δίνουν 30 μίλια την ώρα. Στο οκτάωρο που είσαι εκεί more than enough. Οπότε υπάρχει κόσμος που αν και σπίτι δεν μπορούν να φορτώσουν βολεύονται με τη δουλειά.
Στη Γερμανία που η αυτοκινητοβιομηχανια ακόμα κοιμάται στα ηλεκτρικά δεν συμφέρει να υπάρχουν παντού φορτιστές. Γιατί ο κόσμος δεν θα πάρει γερμανικά αυτοκίνητα. Μόλις νιώσει η βιομηχανία τους και παράγει ηλεκτρικά να δεις για πότε θα μπουν φορτιστές παντού.
Παράδειγμα για περιπτώσεις που δεν είναι εύκολο να φορτίσεις σπίτι έχω από τη δουλειά μου.
Στο πάρκινγκ βαλαν 20 φορτιστές. Αργοί είναι αλλά σου δίνουν 30 μίλια την ώρα. Στο οκτάωρο που είσαι εκεί more than enough. Οπότε υπάρχει κόσμος που αν και σπίτι δεν μπορούν να φορτώσουν βολεύονται με τη δουλειά.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100461
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Cars&Moto
Ηλεκτρικό αυτοκίνητο - μείωση ρύπων - προστασία του περιβάλλοντος, χμ....
ΟΧΙ. Απάτη η όλη ιστορία για μένα. Τρόπος για γρήγορη - αναγκαστική - βίαιη ανανέωση του στόλου, τεράστια κέρδη για τις αυτοκινητοβιομηχανίες.
Τώρα όμως με την διένεξη ΗΠΑ - Ρωσίας, μέσω Ουκρανίας, για το Γερμανικό αγωγό φυσικού αερίου (Nord Stream 2) και την κατακόρυφη αύξηση στην τιμή του ηλεκτρισμού ρεύματος το όλο πρότζεκτ της ηλεκτροκίνησης θα πάει άκλαυτο. Εκτός αν αρχίσουν να φυτρώνουν παντού πυρηνικοί αντιδραστήρες και ξαναπάρουν φωτιά οι λιγνίτες. όσο για τις πράσινες μορφές ενέργειας, too good too be true....
Ποτέ δε θα φτάσουν για να καλύψουν, ούτε στο ελάχιστο, τις ολοένα και αυξανόμενες ανάγκες για ενέργεια.
ΟΧΙ. Απάτη η όλη ιστορία για μένα. Τρόπος για γρήγορη - αναγκαστική - βίαιη ανανέωση του στόλου, τεράστια κέρδη για τις αυτοκινητοβιομηχανίες.
Τώρα όμως με την διένεξη ΗΠΑ - Ρωσίας, μέσω Ουκρανίας, για το Γερμανικό αγωγό φυσικού αερίου (Nord Stream 2) και την κατακόρυφη αύξηση στην τιμή του ηλεκτρισμού ρεύματος το όλο πρότζεκτ της ηλεκτροκίνησης θα πάει άκλαυτο. Εκτός αν αρχίσουν να φυτρώνουν παντού πυρηνικοί αντιδραστήρες και ξαναπάρουν φωτιά οι λιγνίτες. όσο για τις πράσινες μορφές ενέργειας, too good too be true....
Ποτέ δε θα φτάσουν για να καλύψουν, ούτε στο ελάχιστο, τις ολοένα και αυξανόμενες ανάγκες για ενέργεια.
- NikLiverpool
- Δημοσιεύσεις: 1420
- Εγγραφή: Τετ 23 Δεκ 2020, 17:44
Re: Cars&Moto
Ok είπαμε να κάνουμε σοβαρή κουβέντα. Άμα αρχίσουμε να λέμε περί απάτης Οκ ας το αφήσουμε.
Και η μόλυνση του περιβάλλοντος παραμύθι είναι, οι πάγοι λιώνουν γιατί έτσι τους βάρεσε α και ο κοβιντ είναι παγκόσμια συνωμοσία.
Ο Έλληνας όλα κομπίνα και απάτη τα βλέπει..
Btw τα ίδια έλεγαν όσοι είχαν κάρο με αλογα όταν βγήκαν τα πρώτα αυτοκίνητα.
Και η μόλυνση του περιβάλλοντος παραμύθι είναι, οι πάγοι λιώνουν γιατί έτσι τους βάρεσε α και ο κοβιντ είναι παγκόσμια συνωμοσία.
Ο Έλληνας όλα κομπίνα και απάτη τα βλέπει..
Btw τα ίδια έλεγαν όσοι είχαν κάρο με αλογα όταν βγήκαν τα πρώτα αυτοκίνητα.