Χορηγοί και σπόνσορες
Re: Χορηγοί και σπόνσορες
Ως υπεύθυνος του τμήματος μάρκετινγκ, ο Γιώργος Τζέτζης, μίλησε και για το θέμα των χορηγιών και κυρίως για αυτό του κεντρικού μέρους της φανέλας με τον ΟΠΑΠ.
«Ο ΟΠΑΠ προσέγγισε τον ΠΑΟΚ το τελευταίο διάστημα. Εκανε μία επιχειρηματική κίνηση πολύ έξυπνη. Εχει κατατεθεί νομοσχέδιο στη Βουλή και σε λίγο καιρό θα αλλάξει το πλαίσιο με τις στοιχηματικές εταιρίες. Ο ΟΠΑΠ προσέγγισε τις πέντε πρώτες ομάδες για να διαφημιστεί. Εμείς είχαμε αποκλείσει στο παρελθόν ανάλογες εταιρείες, καθώς ο ΟΠΑΠ είναι χορηγός τους πρωταθλήματος. Χρησιμοποιεί αυτές τις ομάδες σαν οδηγό για να προωθήσει τα προϊόντα του. Εκανε την κίνηση του για να πιάσει από τώρα την αγορά, αφού οι τέσσερις ομάδες έχουν μεγάλο μερίδιο. Οσον αφορά τις άλλες χορηγίες δεν έχουμε κλείσει ακόμα. Περιμέναμε να τελειώσουμε με το κεντρικό μέρος της φανέλας. Εχουμε συμφωνήσει με αρκετές εταιρείες και μέσα σε ένα μήνα από τώρα θα έχει ολοκληρωθεί στο 95% το κομμάτι των χορηγιών. Στόχος είναι να φτάσουμε το νούμερο των 3,5 εκατομμυρίων ευρώ που είχαμε πέρσι. Με τις προβλέψεις που έχουμε κάνει πιστεύω θα το φτάσουμε» είπε ο κ. Τζέτζης.
paok24
«Ο ΟΠΑΠ προσέγγισε τον ΠΑΟΚ το τελευταίο διάστημα. Εκανε μία επιχειρηματική κίνηση πολύ έξυπνη. Εχει κατατεθεί νομοσχέδιο στη Βουλή και σε λίγο καιρό θα αλλάξει το πλαίσιο με τις στοιχηματικές εταιρίες. Ο ΟΠΑΠ προσέγγισε τις πέντε πρώτες ομάδες για να διαφημιστεί. Εμείς είχαμε αποκλείσει στο παρελθόν ανάλογες εταιρείες, καθώς ο ΟΠΑΠ είναι χορηγός τους πρωταθλήματος. Χρησιμοποιεί αυτές τις ομάδες σαν οδηγό για να προωθήσει τα προϊόντα του. Εκανε την κίνηση του για να πιάσει από τώρα την αγορά, αφού οι τέσσερις ομάδες έχουν μεγάλο μερίδιο. Οσον αφορά τις άλλες χορηγίες δεν έχουμε κλείσει ακόμα. Περιμέναμε να τελειώσουμε με το κεντρικό μέρος της φανέλας. Εχουμε συμφωνήσει με αρκετές εταιρείες και μέσα σε ένα μήνα από τώρα θα έχει ολοκληρωθεί στο 95% το κομμάτι των χορηγιών. Στόχος είναι να φτάσουμε το νούμερο των 3,5 εκατομμυρίων ευρώ που είχαμε πέρσι. Με τις προβλέψεις που έχουμε κάνει πιστεύω θα το φτάσουμε» είπε ο κ. Τζέτζης.
paok24
Re: Χορηγοί και σπόνσορες
Το ρεκόρ στις χορηγίες κυνηγάει ο ΠΑΟΚ
Τα έσοδα της τρέχουσας σεζόν έχουν ήδη φτάσει στο 80% εκείνων της περιόδου 2009-10. Οι συζητήσεις για συμφωνίες που θα ανεβάσουν το ποσό στα περσινά επίπεδα
Τη σεζόν 2009-10, ο ΠΑΟΚ είχε ρεκόρ εσόδων από χορηγίες. Σε αυτά τα επίπεδα είναι πολύ πιθανό να ανέλθουν και φέτος τα έσοδα για την ασπρόμαυρη ΠΑΕ, μετά τη συμφωνία με τον ΟΠΑΠ και τις συζητήσεις με κάποιες άλλες εταιρείες, οι οποίες βρίσκονται σε πολύ καλό δρόμο.
Μαζί με αυτήν της ΔΕΠΑ, ο "Δικέφαλος" είχε εξασφαλίσει πέρσι 39 χορηγίες, που υπολογίζεται ότι απέφεραν στα ταμεία της ομάδας περίπου 3,5 εκατομμύρια ευρώ. Σε αυτόν τον τομέα, λοιπόν, ήταν η καλύτερη σεζόν στην ιστορία της ΠΑΕ και οι διοικούντες την ομάδα αισιοδοξούν, ότι και φέτος τα έσοδα θα κυμανθούν στα ίδια επίπεδα.
Ήδη στο 80%
Αυτή τη στιγμή, μετά και τη συμφωνία με τον ΟΠΑΠ (σ.σ. Πάμε Στοίχημα), υπάρχουν περίπου 25 χορηγίες, ενώ η ΠΑΕ βρίσκεται σε επαφή με άλλες οκτώ εταιρείες και οι συζητήσεις είναι σε πολύ καλό δρόμο. Δεδομένου ότι η συμφωνία με τον ΟΠΑΠ είναι πιο προσοδοφόρα από εκείνη των προηγούμενων ετών με τη ΔΕΠΑ, τα μέχρι στιγμής εξασφαλισμένα έσοδα ανέρχονται περίπου στο 80% αυτών της περσινής αγωνιστικής περιόδου, παρότι ο αριθμός των χορηγιών είναι μικρότερος.
Εάν όλα πάνε καλά και κλείσουν και οι συμφωνίες με τις οκτώ εταιρείες, με τις οποίες συζητούν οι εκπρόσωποι του ΠΑΟΚ, υπολογίζεται ότι τα έσοδα θα "αγγίξουν" το ρεκόρ της περσινής σεζόν και η ασπρόμαυρη ΠΑΕ θα πάρει μία βαθιά οικονομική ανάσα.
olapaok
Τα έσοδα της τρέχουσας σεζόν έχουν ήδη φτάσει στο 80% εκείνων της περιόδου 2009-10. Οι συζητήσεις για συμφωνίες που θα ανεβάσουν το ποσό στα περσινά επίπεδα
Τη σεζόν 2009-10, ο ΠΑΟΚ είχε ρεκόρ εσόδων από χορηγίες. Σε αυτά τα επίπεδα είναι πολύ πιθανό να ανέλθουν και φέτος τα έσοδα για την ασπρόμαυρη ΠΑΕ, μετά τη συμφωνία με τον ΟΠΑΠ και τις συζητήσεις με κάποιες άλλες εταιρείες, οι οποίες βρίσκονται σε πολύ καλό δρόμο.
Μαζί με αυτήν της ΔΕΠΑ, ο "Δικέφαλος" είχε εξασφαλίσει πέρσι 39 χορηγίες, που υπολογίζεται ότι απέφεραν στα ταμεία της ομάδας περίπου 3,5 εκατομμύρια ευρώ. Σε αυτόν τον τομέα, λοιπόν, ήταν η καλύτερη σεζόν στην ιστορία της ΠΑΕ και οι διοικούντες την ομάδα αισιοδοξούν, ότι και φέτος τα έσοδα θα κυμανθούν στα ίδια επίπεδα.
Ήδη στο 80%
Αυτή τη στιγμή, μετά και τη συμφωνία με τον ΟΠΑΠ (σ.σ. Πάμε Στοίχημα), υπάρχουν περίπου 25 χορηγίες, ενώ η ΠΑΕ βρίσκεται σε επαφή με άλλες οκτώ εταιρείες και οι συζητήσεις είναι σε πολύ καλό δρόμο. Δεδομένου ότι η συμφωνία με τον ΟΠΑΠ είναι πιο προσοδοφόρα από εκείνη των προηγούμενων ετών με τη ΔΕΠΑ, τα μέχρι στιγμής εξασφαλισμένα έσοδα ανέρχονται περίπου στο 80% αυτών της περσινής αγωνιστικής περιόδου, παρότι ο αριθμός των χορηγιών είναι μικρότερος.
Εάν όλα πάνε καλά και κλείσουν και οι συμφωνίες με τις οκτώ εταιρείες, με τις οποίες συζητούν οι εκπρόσωποι του ΠΑΟΚ, υπολογίζεται ότι τα έσοδα θα "αγγίξουν" το ρεκόρ της περσινής σεζόν και η ασπρόμαυρη ΠΑΕ θα πάρει μία βαθιά οικονομική ανάσα.
olapaok
- Fear of the dark
- Δημοσιεύσεις: 147
- Εγγραφή: Τετ 25 Αύγ 2010, 23:34
- Τοποθεσία: Όπου γης Πατρίς
Re: Χορηγοί και σπόνσορες
Παρασκευή, 3 Σεπτεμβρίου 2010
Η κατάληξη του σχεδίου του ΟΠΑΠ...
«Είμαστε χαρούμενοι που επιτέλους θα ανταγωνιστούμε όλες αυτές τις εταιρείες επί ίσοις όροις». Με αυτή την πλήρης ουσίας φράση, ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΠΑΠ ΑΕ Γ. Σπανουδάκης σχολίασε στο πλαίσιο τηλεδιάσκεψης με ξένους και Έλληνες την έναρξη της περιόδου διαβούλευσης για την κατάθεση από την κυβέρνηση του νομοσχεδίου με στόχο τη ρύθμιση της εγχώριας αγοράς τυχερών παιχνιδιών.
Φυσικά και είναι εξαιρετικά χαρούμενος ο ΟΠΑΠ αφού το μονοπώλιο του επεκτείνεται και δεν θα ανταγωνιστεί με κανέναν. Όλο το παιχνίδι με την διαβούλευση για τα τυχερά παιχνίδια έχει γίνει για να αυξήσουν τα έσοδα τους ο ΟΠΑΠ και η...
αδελφική του INTRALOT. O ίδιος ο ΟΠΑΠ έχει ομολογήσει δια στόματος του Διευθύνοντος Συμβούλου Γ. Σπανουδάκη ότι επί μήνες επεξεργάζεται σχέδια για την επέκταση του οργανισμού στο web και τα φρουτάκια.
Η Merit Securities θεώρει ότι η μικρή απώλεια εσόδων που παρουσίασε ο ΟΠΑΠ φέτος θα αντισταθμιστεί όταν ψηφιστεί ο νόμος που θα του επιτρέπει να επεκτείνει τις δραστηριότητες του. Αυτό που ενδιαφέρει κυρίως τον ΟΠΑΠ είναι το web όπου η επερχόμενη απαγόρευση όλων των άλλων σελίδων στοιχηματισμού θα του χαρίσει μια τεράστια αγορά. Τουλάχιστον έτσι ελπίζει γιατί το κατά ποσό είναι εφικτή αυτή η απαγόρευση μένει να το δούμε.
Το σχέδιο ρύθμισης της αγοράς είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του ΟΠΑΠ και αυτό είναι φυσικό γιατί η διεύθυνση του οργανισμού μαζί με στελέχη της Intralot ήταν και οι βασικοί εμπνευστές τις ιδέας. Με το πρόσχημα της απώλειας φόρων από το παράνομο τζόγο ο ΟΠΑΠ εκτελεί τους ανταγωνιστές του και εγκαθιδρύεται ως μοναδικός παίκτης στην αγορά.
Αυτό που ξεχνάμε πολλές φορές για τον ΟΠΑΠ είναι ότι δεν αποτελεί πια μια δημόσια κοινωφελή εταιρία. Είναι μια ιδιωτική εταιρία στοιχημάτων η οποία απολαμβάνει κρατικά προνόμια όχι μόνο γιατί το κράτος έχει ακόμα ένα ποσοστό στη σύνθεση αλλά λόγω των εξαιρετικών επαφών του οργανισμού με πρόσωπα κλειδιά σε όλες τις κυβερνήσεις. Αυτό θα μπορούσε να συγχωρεθεί ως ένα βαθμό γιατί ο ΟΠΑΠ συνεισφέρει στον ελληνικό αθλητισμό αλλά η κίνηση ματ που πάει να πετύχει τώρα μόνο ωφέλιμη δεν είναι.
Ο ΟΠΑΠ και η Intralot ευελπιστούν όχι μόνο να μονοπωλήσουν το web αλλά και να πλημυρίσουν την αγορά με φρουτάκια τα οποία θα ελέγχουν και θα συντηρούν. Είναι βέβαιο ότι ο ΟΠΑΠ θα είναι ο βασικός διαχειριστής του συστήματος ηλεκτρονικών τυχερών παιχνιδιών γιατί μόνο αυτός έχει την υποδομή για αυτό το έργο. Όπως σε κάθε άλλη περίπτωση που έχει δημιουργηθεί Επιτροπή Εποπτείας ο ρόλος της θα είναι διακοσμητικός.
Γι αυτό το λόγο είναι και τόσο βέβαιοι οι διεθνείς οικονομικοί οίκοι για το λαμπρό μέλλον του οργανισμού και την κερδοφορία του. Με μεθοδικές κινήσεις η προηγούμενη και τωρινή διοίκηση του ΟΠΑΠ προετοίμαζε το έδαφος έως ότου μια αδύναμη πολιτική ηγεσία που έχει αποφασίσει να κάνει τα πάντα για να γεμίσει τα άδεια ταμεία να υποχωρήσει σε όλες τις απαιτήσεις τους. Δεν είναι τυχαίο που η θέση του Διευθυντή του ΟΠΑΠ δεν θεωρείται απλά gold στην αγορά στελεχών αλλά platinum. Άξιος ο platinum μισθός εις βάρος του μέσου Έλληνα εργαζομένου. Ο ΟΠΑΠ θα αυξήσει τα κέρδη του όταν όλοι χάνουν τα στοιχειώδη.
Ν.Γ.
Aπο PRESS-GR.blogspot.gr
Η κατάληξη του σχεδίου του ΟΠΑΠ...
«Είμαστε χαρούμενοι που επιτέλους θα ανταγωνιστούμε όλες αυτές τις εταιρείες επί ίσοις όροις». Με αυτή την πλήρης ουσίας φράση, ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΠΑΠ ΑΕ Γ. Σπανουδάκης σχολίασε στο πλαίσιο τηλεδιάσκεψης με ξένους και Έλληνες την έναρξη της περιόδου διαβούλευσης για την κατάθεση από την κυβέρνηση του νομοσχεδίου με στόχο τη ρύθμιση της εγχώριας αγοράς τυχερών παιχνιδιών.
Φυσικά και είναι εξαιρετικά χαρούμενος ο ΟΠΑΠ αφού το μονοπώλιο του επεκτείνεται και δεν θα ανταγωνιστεί με κανέναν. Όλο το παιχνίδι με την διαβούλευση για τα τυχερά παιχνίδια έχει γίνει για να αυξήσουν τα έσοδα τους ο ΟΠΑΠ και η...
αδελφική του INTRALOT. O ίδιος ο ΟΠΑΠ έχει ομολογήσει δια στόματος του Διευθύνοντος Συμβούλου Γ. Σπανουδάκη ότι επί μήνες επεξεργάζεται σχέδια για την επέκταση του οργανισμού στο web και τα φρουτάκια.
Η Merit Securities θεώρει ότι η μικρή απώλεια εσόδων που παρουσίασε ο ΟΠΑΠ φέτος θα αντισταθμιστεί όταν ψηφιστεί ο νόμος που θα του επιτρέπει να επεκτείνει τις δραστηριότητες του. Αυτό που ενδιαφέρει κυρίως τον ΟΠΑΠ είναι το web όπου η επερχόμενη απαγόρευση όλων των άλλων σελίδων στοιχηματισμού θα του χαρίσει μια τεράστια αγορά. Τουλάχιστον έτσι ελπίζει γιατί το κατά ποσό είναι εφικτή αυτή η απαγόρευση μένει να το δούμε.
Το σχέδιο ρύθμισης της αγοράς είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του ΟΠΑΠ και αυτό είναι φυσικό γιατί η διεύθυνση του οργανισμού μαζί με στελέχη της Intralot ήταν και οι βασικοί εμπνευστές τις ιδέας. Με το πρόσχημα της απώλειας φόρων από το παράνομο τζόγο ο ΟΠΑΠ εκτελεί τους ανταγωνιστές του και εγκαθιδρύεται ως μοναδικός παίκτης στην αγορά.
Αυτό που ξεχνάμε πολλές φορές για τον ΟΠΑΠ είναι ότι δεν αποτελεί πια μια δημόσια κοινωφελή εταιρία. Είναι μια ιδιωτική εταιρία στοιχημάτων η οποία απολαμβάνει κρατικά προνόμια όχι μόνο γιατί το κράτος έχει ακόμα ένα ποσοστό στη σύνθεση αλλά λόγω των εξαιρετικών επαφών του οργανισμού με πρόσωπα κλειδιά σε όλες τις κυβερνήσεις. Αυτό θα μπορούσε να συγχωρεθεί ως ένα βαθμό γιατί ο ΟΠΑΠ συνεισφέρει στον ελληνικό αθλητισμό αλλά η κίνηση ματ που πάει να πετύχει τώρα μόνο ωφέλιμη δεν είναι.
Ο ΟΠΑΠ και η Intralot ευελπιστούν όχι μόνο να μονοπωλήσουν το web αλλά και να πλημυρίσουν την αγορά με φρουτάκια τα οποία θα ελέγχουν και θα συντηρούν. Είναι βέβαιο ότι ο ΟΠΑΠ θα είναι ο βασικός διαχειριστής του συστήματος ηλεκτρονικών τυχερών παιχνιδιών γιατί μόνο αυτός έχει την υποδομή για αυτό το έργο. Όπως σε κάθε άλλη περίπτωση που έχει δημιουργηθεί Επιτροπή Εποπτείας ο ρόλος της θα είναι διακοσμητικός.
Γι αυτό το λόγο είναι και τόσο βέβαιοι οι διεθνείς οικονομικοί οίκοι για το λαμπρό μέλλον του οργανισμού και την κερδοφορία του. Με μεθοδικές κινήσεις η προηγούμενη και τωρινή διοίκηση του ΟΠΑΠ προετοίμαζε το έδαφος έως ότου μια αδύναμη πολιτική ηγεσία που έχει αποφασίσει να κάνει τα πάντα για να γεμίσει τα άδεια ταμεία να υποχωρήσει σε όλες τις απαιτήσεις τους. Δεν είναι τυχαίο που η θέση του Διευθυντή του ΟΠΑΠ δεν θεωρείται απλά gold στην αγορά στελεχών αλλά platinum. Άξιος ο platinum μισθός εις βάρος του μέσου Έλληνα εργαζομένου. Ο ΟΠΑΠ θα αυξήσει τα κέρδη του όταν όλοι χάνουν τα στοιχειώδη.
Ν.Γ.
Aπο PRESS-GR.blogspot.gr
Re: Χορηγοί και σπόνσορες
Βολεύτηκε κι ο Παναθηναϊκός
Ο ΠΑΟΚ, ο Ολυμπιακός, η ΑΕΚ κι ο Άρης, που δεν είχαν διαφήμιση στη φανέλα, πήραν τη διαφήμιση του ΟΠΑΠ, αλλά ο κατά τ΄ άλλα, ζάμπλουτος πολυμετοχικός Παναθηναϊκός, που αρμέγει εδώ και χρόνια κρατικό χρήμα, μέσω ΕΡΤ και ΟΤΕ/Cosmote, «στράβωσε» και τελικά βολεύτηκε κι αυτός.
Επειδή ο Παναθηναϊκός έχει και φέτος στη φανέλα του την Cosmote, κατάφερε να πάρει κι από τον ΟΠΑΠ 1.000.000 ευρώ για να τον διαφημίζει -λέει- στο ΟΑΚΑ, ενώ έκλεισε και συμφωνία με τον ΟΠΑΠ για τη νέα περίοδο για τη φανέλα του, εφόσον σταματήσει το χρήμα μέσω της Cosmote.
Το εκπληκτικό είναι πως ο ΟΠΑΠ θα διαφημίζεται ούτως ή άλλως στο ΟΑΚΑ, όπως σε όλα τα γήπεδα της Λίγκας, καθώς έχει συνάψει χορηγική συμφωνία και με τη Σούπερ Λίγκα!
Για μία διαφήμιση, που ήδη υπάρχει στο ΟΑΚΑ, ο Παναθηναϊκός θα πάρει άλλο 1.000.000 ευρώ, μόλις 300.000 λιγότερα, απ΄ ότι ο ΠΑΟΚ που έδωσε στον ΟΠΑΠ τη βασική διαφήμιση της φανέλας του...
paok24
Ο ΠΑΟΚ, ο Ολυμπιακός, η ΑΕΚ κι ο Άρης, που δεν είχαν διαφήμιση στη φανέλα, πήραν τη διαφήμιση του ΟΠΑΠ, αλλά ο κατά τ΄ άλλα, ζάμπλουτος πολυμετοχικός Παναθηναϊκός, που αρμέγει εδώ και χρόνια κρατικό χρήμα, μέσω ΕΡΤ και ΟΤΕ/Cosmote, «στράβωσε» και τελικά βολεύτηκε κι αυτός.
Επειδή ο Παναθηναϊκός έχει και φέτος στη φανέλα του την Cosmote, κατάφερε να πάρει κι από τον ΟΠΑΠ 1.000.000 ευρώ για να τον διαφημίζει -λέει- στο ΟΑΚΑ, ενώ έκλεισε και συμφωνία με τον ΟΠΑΠ για τη νέα περίοδο για τη φανέλα του, εφόσον σταματήσει το χρήμα μέσω της Cosmote.
Το εκπληκτικό είναι πως ο ΟΠΑΠ θα διαφημίζεται ούτως ή άλλως στο ΟΑΚΑ, όπως σε όλα τα γήπεδα της Λίγκας, καθώς έχει συνάψει χορηγική συμφωνία και με τη Σούπερ Λίγκα!
Για μία διαφήμιση, που ήδη υπάρχει στο ΟΑΚΑ, ο Παναθηναϊκός θα πάρει άλλο 1.000.000 ευρώ, μόλις 300.000 λιγότερα, απ΄ ότι ο ΠΑΟΚ που έδωσε στον ΟΠΑΠ τη βασική διαφήμιση της φανέλας του...
paok24
- Fear of the dark
- Δημοσιεύσεις: 147
- Εγγραφή: Τετ 25 Αύγ 2010, 23:34
- Τοποθεσία: Όπου γης Πατρίς
Re: Χορηγοί και σπόνσορες
Mόνο πίσω ?
Μέσα δε λες καλύτερα ? (και μέτοχος του ΟΠΑΠ είναι).
Ας όψεται η φτώχεια η καταραμένη.
Τον μόνο χορηγό που δεν ήθελα, "φορέσαμε".
Άτιμη κοινωνία, που άλλους τους ανεβάζεις κι άλλους τους ρίχνεις στα τάρταρα........
Μέσα δε λες καλύτερα ? (και μέτοχος του ΟΠΑΠ είναι).

Ας όψεται η φτώχεια η καταραμένη.
Τον μόνο χορηγό που δεν ήθελα, "φορέσαμε".

Άτιμη κοινωνία, που άλλους τους ανεβάζεις κι άλλους τους ρίχνεις στα τάρταρα........
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Fear of the dark την Παρ 03 Σεπ 2010, 13:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- trelopaoki444
- Δημοσιεύσεις: 603
- Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 16:27
- Τοποθεσία: Λαρισα-Αθηνα-ΠΑΟΚ ΠΑΝΤΟΥ
Re: Χορηγοί και σπόνσορες
Η αληθεια ειναι οτι χωρις αυτα τα ψιχουλα του οπαπ η χρονια πηγαινε να βγει και παλι αρνητικη. Μια ενσταση εχω ομως.
Η χορηγια που υπογραψαμε ειναι τριετης. Απο οτι γνωριζω το μονοπωλιο του οπαπ παει για καταργηση μεσω δικαστηριων, που σημαινει οτι ισως του χρονου να μπορουν να διαφημιστουν και αλλες στοιχηματικες εταιρειες. Θα ηταν λογικοτερο φετος να ψαχτουμε για μια μονοετη συμβαση για τη φανελα μας (εστω και με λιγοτερα λεφτα) ετσι ωστε απο του χρονου να ειμαστε η πρωτη ομαδα που θα εβαζε στη φανελα ξενη εταιρεια. Και φανταζεστε ποσο μεγαλυτερο θα ηταν αυτο το ποσο αν ειμασταν οι μονοι...
Ελπιζω να κανω λαθος και η παε να εχει υπολογισει και αυτο το ενδεχομενο οταν εκανε τη συμφωνια (πχ να εχει ορο για 1+1+1 αν το θελει η ιδια)
Η χορηγια που υπογραψαμε ειναι τριετης. Απο οτι γνωριζω το μονοπωλιο του οπαπ παει για καταργηση μεσω δικαστηριων, που σημαινει οτι ισως του χρονου να μπορουν να διαφημιστουν και αλλες στοιχηματικες εταιρειες. Θα ηταν λογικοτερο φετος να ψαχτουμε για μια μονοετη συμβαση για τη φανελα μας (εστω και με λιγοτερα λεφτα) ετσι ωστε απο του χρονου να ειμαστε η πρωτη ομαδα που θα εβαζε στη φανελα ξενη εταιρεια. Και φανταζεστε ποσο μεγαλυτερο θα ηταν αυτο το ποσο αν ειμασταν οι μονοι...
Ελπιζω να κανω λαθος και η παε να εχει υπολογισει και αυτο το ενδεχομενο οταν εκανε τη συμφωνια (πχ να εχει ορο για 1+1+1 αν το θελει η ιδια)
Re: Χορηγοί και σπόνσορες
+1
Λογικά μονοετή θα ήθελε και η διοίκηση.Προφανώς όμως άλλοι ειναι οι διαπραγματευτικοί όροι με τον παναθηναϊκο και άλλοι με εμάς.Αθάνατη Ελαντα.
Λογικά μονοετή θα ήθελε και η διοίκηση.Προφανώς όμως άλλοι ειναι οι διαπραγματευτικοί όροι με τον παναθηναϊκο και άλλοι με εμάς.Αθάνατη Ελαντα.
Re: Χορηγοί και σπόνσορες
Τώρα που πήρε και ο βάζελος το εκατομμυριάκι του απ' τον ΟΠΑΠ χωρίς καν να τον διαφημίζει,μήπως είναι η ώρα Θόδωρε να μας δώσει και μας εκείνα τα λεφτουδάκια για τα έργα στην Τούμπα?
Γιατί έχω αρχίσει να αισθάνομαι πλέον πολύ μ@λ@κ@ς σαν ΠΑΟΚτσής.....
Γιατί έχω αρχίσει να αισθάνομαι πλέον πολύ μ@λ@κ@ς σαν ΠΑΟΚτσής.....
Re: Χορηγοί και σπόνσορες
+ 1926
Ελπίζω να ήταν μέσα στη διαπραγμάτευση κάτι τέτοιο και στο μέλλον να γίνει κάτι....Ας δώσει φράγκα για το προπονητικό στην τελική...
Χωρίς σάλιο μας πάει ο ΟΠΑΠ και δε λέει...
Ελπίζω να ήταν μέσα στη διαπραγμάτευση κάτι τέτοιο και στο μέλλον να γίνει κάτι....Ας δώσει φράγκα για το προπονητικό στην τελική...
Χωρίς σάλιο μας πάει ο ΟΠΑΠ και δε λέει...
Re: Χορηγοί και σπόνσορες
Ένα εκατομμυριάκι ο βάζελος; Για διαβάστε παρακάτω...
Αυτή τη στιγμή οι ομάδες που φέρουν διαφήμιση παιχνιδιού του ΟΠΑΠ στην φανέλα τους είναι η ΑΕΚ, ο Ολυμπιακός, ο Άρης, ο ΠΑΟΚ και η ΑΕΛ. Μέσα σε αυτή την εβδομάδα θα γίνουν συναντήσεις και με τις υπόλοιπες 11 ΠΑΕ της Super League, με τις οποίες οι διαπραγματεύσεις αναμένεται να καταλήξουν (αυτό έλειπε...) σε συμφωνία. Το ποσό που θα εισπράξει κάθε εταιρεία θα είναι συνάρτηση της δυναμικής και της εμπορικής της αξίας. Εξυπακούεται, δηλαδή, ότι ο Παναθηναϊκός θα χορηγηθεί με ποσό αντίστοιχο εκείνου του Ολυμπιακού.
Στα πλάνα του ΟΠΑΠ είναι και η επίτευξη συμφωνιών με ομάδες της Football League και της Fotball League 1 (τουτέστιν της Β' και της Γ' Εθνικής), αλλά και με ομάδες που συμμετέχουν στο πρωτάθλημα ακαδημιών της Super League (Κ20 και Κ17).
contra
Αυτή τη στιγμή οι ομάδες που φέρουν διαφήμιση παιχνιδιού του ΟΠΑΠ στην φανέλα τους είναι η ΑΕΚ, ο Ολυμπιακός, ο Άρης, ο ΠΑΟΚ και η ΑΕΛ. Μέσα σε αυτή την εβδομάδα θα γίνουν συναντήσεις και με τις υπόλοιπες 11 ΠΑΕ της Super League, με τις οποίες οι διαπραγματεύσεις αναμένεται να καταλήξουν (αυτό έλειπε...) σε συμφωνία. Το ποσό που θα εισπράξει κάθε εταιρεία θα είναι συνάρτηση της δυναμικής και της εμπορικής της αξίας. Εξυπακούεται, δηλαδή, ότι ο Παναθηναϊκός θα χορηγηθεί με ποσό αντίστοιχο εκείνου του Ολυμπιακού.
Στα πλάνα του ΟΠΑΠ είναι και η επίτευξη συμφωνιών με ομάδες της Football League και της Fotball League 1 (τουτέστιν της Β' και της Γ' Εθνικής), αλλά και με ομάδες που συμμετέχουν στο πρωτάθλημα ακαδημιών της Super League (Κ20 και Κ17).
contra
Re: Χορηγοί και σπόνσορες
Επιβεβαίωσε τις επαφές με ΟΠΑΠ
07 Σεπ 2010 19:55, Από Σταύρος Κόλκας
Ο Θοδωρής Ζαγοράκης μέσα στα όσα είπε στη 1,5 ώρα που κάθισε μπροστά στα μικρόφωνα των ραδιοφώνων και των τηλεοράσεων, είπε πολλά.
Μέσα σε αυτά, χάθηκε κάπου αυτό που είπε για τα έργα της Τούμπας και τη χρηματοδότηση του ΟΠΑΠ. «Εδώ ξεκίνησε παιχνίδι και συνέχισε την άλλη μέρα αλλά εκεί δεν είδαμε κάτι ανάλογο.
Εμείς κοιτάμε την ομάδα μας, το σπίτι μας. Υπάρχει περίπτωση να δοθεί τελικά η χορηγία για το γήπεδο» δήλωσε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ.
Η αλήθεια είναι πως οι επαφές των δύο πλευρών – ΟΠΑΠ, ΠΑΕ – ξεκίνησαν με τη δέσμευση της εταιρίας τυχερών παιχνιδιών να ανοίξει ξανά ο φάκελος της χρηματοδότησης των έργων της Τούμπας, κάτι το οποίο συζητείται εδώ και τουλάχιστον δύο εβδομάδες με τους επιτελείς του ΠΑΟΚ και τα στελέχη του ΟΠΑΠ.
Εννοείται πως ο ΟΠΑΠ έχει την υποχρέωση να αλλάξει τη στάση του απέναντι στον ΠΑΟΚ, μετά από εντολή της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, αφού η τελευταία δεν αφαίρεσε καμία άλλη χορηγία από σύλλογο παρότι διακόπηκαν παιχνίδια, ξυλοκοπήθηκαν προπονητές και έγιναν πολλά άλλα, τα οποία δεν άγγιξαν τον κ. Μπιτσαξή.
07 Σεπ 2010 19:55, Από Σταύρος Κόλκας
Ο Θοδωρής Ζαγοράκης μέσα στα όσα είπε στη 1,5 ώρα που κάθισε μπροστά στα μικρόφωνα των ραδιοφώνων και των τηλεοράσεων, είπε πολλά.
Μέσα σε αυτά, χάθηκε κάπου αυτό που είπε για τα έργα της Τούμπας και τη χρηματοδότηση του ΟΠΑΠ. «Εδώ ξεκίνησε παιχνίδι και συνέχισε την άλλη μέρα αλλά εκεί δεν είδαμε κάτι ανάλογο.
Εμείς κοιτάμε την ομάδα μας, το σπίτι μας. Υπάρχει περίπτωση να δοθεί τελικά η χορηγία για το γήπεδο» δήλωσε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ.
Η αλήθεια είναι πως οι επαφές των δύο πλευρών – ΟΠΑΠ, ΠΑΕ – ξεκίνησαν με τη δέσμευση της εταιρίας τυχερών παιχνιδιών να ανοίξει ξανά ο φάκελος της χρηματοδότησης των έργων της Τούμπας, κάτι το οποίο συζητείται εδώ και τουλάχιστον δύο εβδομάδες με τους επιτελείς του ΠΑΟΚ και τα στελέχη του ΟΠΑΠ.
Εννοείται πως ο ΟΠΑΠ έχει την υποχρέωση να αλλάξει τη στάση του απέναντι στον ΠΑΟΚ, μετά από εντολή της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, αφού η τελευταία δεν αφαίρεσε καμία άλλη χορηγία από σύλλογο παρότι διακόπηκαν παιχνίδια, ξυλοκοπήθηκαν προπονητές και έγιναν πολλά άλλα, τα οποία δεν άγγιξαν τον κ. Μπιτσαξή.
Re: Χορηγοί και σπόνσορες
Sera4 παρατηρητικός πολύ :ugeek:
Αη Ποντ άκουσε αυτό νόμιζε όμως ΟΠΑΠ κάνει νέα Τούμπα.
Αη Ποντ άκουσε αυτό νόμιζε όμως ΟΠΑΠ κάνει νέα Τούμπα.

Re: Χορηγοί και σπόνσορες
Ρεκόρ στις χορηγίες!
Κάθε προηγούμενο όριο ξεπέρασαν αυτή τη σεζόν οι συμφωνίες της ΠΑΕ ΠΑΟΚ με εταιρείες που υποστηρίζουν χορηγικά την ομάδα. Όπως ήταν αναμενόμενο, ανέβηκε ο πήχης και στα έσοδα
Σε περίοδο οικονομικής κρίσης η αναφορά ενός τέτοιου είδους θέματος μπορεί να ξενίζει, όμως, στην περίπτωση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ είναι γεγονός. Οι "ασπρόμαυροι", ξεπερνώντας τις αντιξοότητες της αγοράς και αποδεικνύοντας ότι ο σύλλογος διαθέτει πολύ ισχυρό brand name, έκαναν ρεκόρ στις χορηγίες! Ίσως απίστευτο, αλλά αληθινό...
Την περασμένη σεζόν, λοιπόν, οι συμφωνίες της ΠΑΕ ΠΑΟΚ με εταιρείες που αποφάσισαν να στηρίξουν την ομάδα χορηγικά έφτασαν τις 39. Αριθμός ρεκόρ μέχρι την περασμένη εβδομάδα, όταν και έκλεισαν (σχεδόν) οι συμφωνίες της τρέχουσας σεζόν, που έφτασαν στο νούμερο 43!
Οι παλιοί και οι νέοι
Από τις 43 εταιρείες που συμφώνησαν να διαφημιστούν μέσω ΠΑΟΚ αυτή τη σεζόν, οι 33 συνεργάστηκαν και την περασμένη περίοδο. Έκριναν ότι η διαφήμιση που έκαναν ήταν αποδοτική και αποφάσισαν να ανανεώσουν. Οι υπόλοιπες 10 είναι εταιρείες που αποτελούν new entry στην Τούμπα.
Στο σημείο αυτό να σημειωθεί ότι υπάρχουν 4 ακόμη εταιρείες, με τις οποίες βρίσκεται σε συζήτηση το εμπορικό τμήμα της ΠΑΕ ΠΑΟΚ για ενδεχόμενη σύναψη συμφωνίας. Αν κλείσει έστω και ένα νέο συμφωνητικό, τότε το ρεκόρ θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο, μιλώντας για υπέρ αποδοτική χρονιά.
Τα έσοδα
Η αύξηση στις συμφωνίες, όπως ήταν επόμενο, έφερε αύξηση και στα έσοδα. Την περασμένη σεζόν, λοιπόν, η ΠΑΕ ΠΑΟΚ από τις χορηγίες της έβαλε στα ταμεία της ποσό της τάξης των 4,5 εκατομμυρίων ευρώ. Αυτή τη σεζόν, οι συμφωνίες υπολογίζονται ότι θα αποφέρουν στον "ασπρόμαυρο" σύλλογο ποσό 5 εκατομμυρίων ευρώ, με αυξητική τάση, αφού, όπως προαναφέρθηκε, υπάρχουν συζητήσεις με 4 εταιρείες ακόμη σε εξέλιξη.
Η πιο ακριβή χορηγία, βεβαίως, είναι αυτή της ΟΠΑΠ Α.Ε., που ξεπερνά το 1,5 εκατομμύριο ευρώ, καθώς η εταιρεία διαφημίζεται στο εμπρός μέρος της φανέλας του "Δικέφαλου".
Είναι αξιοσημείωτο, επίσης, ότι -όπως τουλάχιστον υποστηρίζουν οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ- δεν έπαιξε ρόλο στις συμφωνίες το γεγονός ότι ο ΠΑΟΚ παίζει και στην Ευρώπη αυτή τη σεζόν. Οι περισσότερες από τις 43 συμφωνίες, άλλωστε, έκλεισαν πριν ο "Δικέφαλος" εξασφαλίσει τη συμμετοχή του στους ομίλους του Γιουρόπα Λιγκ. Βασικό κίνητρο για τους χορηγούς αποτελεί η μεγάλη συσπείρωση του κόσμου που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια, η γεμάτη Τούμπα σχεδόν σε κάθε εντός έδρας παιχνίδι και -φυσικά- τα 19.203 εισιτήρια διαρκείας.
Οι 43 χορηγοί αναμένεται να παρουσιαστούν επισήμως από την ΠΑΕ ΠΑΟΚ σε κάποια ημερομηνία μέχρι τα ερχόμενα Χριστούγεννα.
olapaok
Κάθε προηγούμενο όριο ξεπέρασαν αυτή τη σεζόν οι συμφωνίες της ΠΑΕ ΠΑΟΚ με εταιρείες που υποστηρίζουν χορηγικά την ομάδα. Όπως ήταν αναμενόμενο, ανέβηκε ο πήχης και στα έσοδα
Σε περίοδο οικονομικής κρίσης η αναφορά ενός τέτοιου είδους θέματος μπορεί να ξενίζει, όμως, στην περίπτωση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ είναι γεγονός. Οι "ασπρόμαυροι", ξεπερνώντας τις αντιξοότητες της αγοράς και αποδεικνύοντας ότι ο σύλλογος διαθέτει πολύ ισχυρό brand name, έκαναν ρεκόρ στις χορηγίες! Ίσως απίστευτο, αλλά αληθινό...
Την περασμένη σεζόν, λοιπόν, οι συμφωνίες της ΠΑΕ ΠΑΟΚ με εταιρείες που αποφάσισαν να στηρίξουν την ομάδα χορηγικά έφτασαν τις 39. Αριθμός ρεκόρ μέχρι την περασμένη εβδομάδα, όταν και έκλεισαν (σχεδόν) οι συμφωνίες της τρέχουσας σεζόν, που έφτασαν στο νούμερο 43!
Οι παλιοί και οι νέοι
Από τις 43 εταιρείες που συμφώνησαν να διαφημιστούν μέσω ΠΑΟΚ αυτή τη σεζόν, οι 33 συνεργάστηκαν και την περασμένη περίοδο. Έκριναν ότι η διαφήμιση που έκαναν ήταν αποδοτική και αποφάσισαν να ανανεώσουν. Οι υπόλοιπες 10 είναι εταιρείες που αποτελούν new entry στην Τούμπα.
Στο σημείο αυτό να σημειωθεί ότι υπάρχουν 4 ακόμη εταιρείες, με τις οποίες βρίσκεται σε συζήτηση το εμπορικό τμήμα της ΠΑΕ ΠΑΟΚ για ενδεχόμενη σύναψη συμφωνίας. Αν κλείσει έστω και ένα νέο συμφωνητικό, τότε το ρεκόρ θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο, μιλώντας για υπέρ αποδοτική χρονιά.
Τα έσοδα
Η αύξηση στις συμφωνίες, όπως ήταν επόμενο, έφερε αύξηση και στα έσοδα. Την περασμένη σεζόν, λοιπόν, η ΠΑΕ ΠΑΟΚ από τις χορηγίες της έβαλε στα ταμεία της ποσό της τάξης των 4,5 εκατομμυρίων ευρώ. Αυτή τη σεζόν, οι συμφωνίες υπολογίζονται ότι θα αποφέρουν στον "ασπρόμαυρο" σύλλογο ποσό 5 εκατομμυρίων ευρώ, με αυξητική τάση, αφού, όπως προαναφέρθηκε, υπάρχουν συζητήσεις με 4 εταιρείες ακόμη σε εξέλιξη.
Η πιο ακριβή χορηγία, βεβαίως, είναι αυτή της ΟΠΑΠ Α.Ε., που ξεπερνά το 1,5 εκατομμύριο ευρώ, καθώς η εταιρεία διαφημίζεται στο εμπρός μέρος της φανέλας του "Δικέφαλου".
Είναι αξιοσημείωτο, επίσης, ότι -όπως τουλάχιστον υποστηρίζουν οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ- δεν έπαιξε ρόλο στις συμφωνίες το γεγονός ότι ο ΠΑΟΚ παίζει και στην Ευρώπη αυτή τη σεζόν. Οι περισσότερες από τις 43 συμφωνίες, άλλωστε, έκλεισαν πριν ο "Δικέφαλος" εξασφαλίσει τη συμμετοχή του στους ομίλους του Γιουρόπα Λιγκ. Βασικό κίνητρο για τους χορηγούς αποτελεί η μεγάλη συσπείρωση του κόσμου που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια, η γεμάτη Τούμπα σχεδόν σε κάθε εντός έδρας παιχνίδι και -φυσικά- τα 19.203 εισιτήρια διαρκείας.
Οι 43 χορηγοί αναμένεται να παρουσιαστούν επισήμως από την ΠΑΕ ΠΑΟΚ σε κάποια ημερομηνία μέχρι τα ερχόμενα Χριστούγεννα.
olapaok
Re: Χορηγοί και σπόνσορες
Δεν γίνεται σωστή δουλειά και να μας πουν που πήγαν τα λεφτά αυτά.
Τελευταία έχω ακούσει ότι ο Βιολίδης και τα καφέ του δεν πάνε καλά.
Να πάρουν τον μπούλο όλοι γιατί τρώνε λεφτά του κόσμου.
(μαλακία μου που έβγαλα εκείνο το εμότικον με το μπαρμπαδελάκι που κουνάει τον γρόνθο του πάνω κάτω)

Τελευταία έχω ακούσει ότι ο Βιολίδης και τα καφέ του δεν πάνε καλά.
Να πάρουν τον μπούλο όλοι γιατί τρώνε λεφτά του κόσμου.
(μαλακία μου που έβγαλα εκείνο το εμότικον με το μπαρμπαδελάκι που κουνάει τον γρόνθο του πάνω κάτω)
