5.Pablo Gabriel García Pérez
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
ο διάδοχος του Πάμπλο δε θα είναι διάδοχος. Δεν θα πάρουμε παίχτη σαν τον Πάμπλο γιατί δεν θέλουμε να έχουμε τέτοιο παίχτη (με τέτοια ποδοσφαιρικά χαρακτηριστικά εννοώ). Πληρώνουμε την ηγετική του φυσιογνωμία στερώντας από την ομάδα ένα διαφορετικό αγωνιστικό πλάνο.
Θέλω να πιστεύω ότι σύντομα θα έρθει η ώρα να απογαλακτιστεί η ομάδα από τον τελευταίο μεγάλο και να δούμε την ομαλή προσαρμογή στη νέα σοδειά. Ήδη από τον κεντρικό άξονα Χαλκιάς, Κοντρέρας, Ίβιτς και Μούσλι, λείπουν. Η διαδοχή τους έγινε με παίχτες άλλων χαρακτηριστικών και το ίδιο πιστεύω ότι θα γίνει και με τον Πάμπλο.
Θέλω να πιστεύω ότι σύντομα θα έρθει η ώρα να απογαλακτιστεί η ομάδα από τον τελευταίο μεγάλο και να δούμε την ομαλή προσαρμογή στη νέα σοδειά. Ήδη από τον κεντρικό άξονα Χαλκιάς, Κοντρέρας, Ίβιτς και Μούσλι, λείπουν. Η διαδοχή τους έγινε με παίχτες άλλων χαρακτηριστικών και το ίδιο πιστεύω ότι θα γίνει και με τον Πάμπλο.
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Με μακρύ μανίκι χθες και λευκό puma
έτσι εξηγείται πως έσπασε η παράδοση ..
Την Κυριακή επιστρέφει στα γνωστά του πάλι φαντάζομαι...
έτσι εξηγείται πως έσπασε η παράδοση ..
Την Κυριακή επιστρέφει στα γνωστά του πάλι φαντάζομαι...
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Να προσθέσω μερικά πράγματα: Το καλό του Βιτόλο ήταν, που έχει ποδοσφαιρική παιδεία, όπως οι περισσότεροι Ισπανοί και Λατίνοι.
Αυτό που θέλει ο κάθε προπονητής, αφού δώσεις τη μπάλα, να παίρνεις τέτοια θέσι που να μπορείς να δεχθείς τη πάσα άμεσα, δηλ. παιχνίδι χωρίς τόπι.
Τέτοιος παίχτης λείπει απο το πλάϊ του Γκαρσία και έτσι κουράζεται γρηγορότερα, εκτός φυσικά και του προχωρημένου της ηλικίας του.
Σαν τον Γκαρσία παίχτη δεν θα μπορέσουμε να ξαναέχουμε, δυστυχώς.
Είναι ΑΡΧΟΝΤΑΣ στο παιχνίδι του, μας προσδίδει φοβερή ηρεμία και άν είχε δίπλα του ένα παίχτη με τα χαρακτηριστικά του Βιτόλο (ο Φωτάκης είναι φοβερά άτεχνος) θα ήμασταν τουλάχιστον είκοσι τοις εκατό καλύτεροι.
Το κακό είναι, οτι πολλές φορές ο Γκαρσία ψάχνει να βρεί ελεύθερο παίχτη, να μοιράσει τη μπάλα και αυτό στο μοντέρνο ποδόσφαιρο είναι μεγάλο μειονέκτημα, διότι μας κάνει αργούς και προβλέψιμους.
Ο Γκαρσία δεν είναι αργός παίχτης, αλλά αυτοί που δεν ξέρουν να παίζουν μπάλα με το μυαλό τους.
Αυτό το πρόβλημα το έχουν σχεδόν όλοι οι προπονητές με τους Έλληνες παίχτες και γι αυτό προτιμούν τους Ισπανούς και Λατίνους κατά την ταπεινή μου γνώμη.

Αυτό που θέλει ο κάθε προπονητής, αφού δώσεις τη μπάλα, να παίρνεις τέτοια θέσι που να μπορείς να δεχθείς τη πάσα άμεσα, δηλ. παιχνίδι χωρίς τόπι.
Τέτοιος παίχτης λείπει απο το πλάϊ του Γκαρσία και έτσι κουράζεται γρηγορότερα, εκτός φυσικά και του προχωρημένου της ηλικίας του.
Σαν τον Γκαρσία παίχτη δεν θα μπορέσουμε να ξαναέχουμε, δυστυχώς.
Είναι ΑΡΧΟΝΤΑΣ στο παιχνίδι του, μας προσδίδει φοβερή ηρεμία και άν είχε δίπλα του ένα παίχτη με τα χαρακτηριστικά του Βιτόλο (ο Φωτάκης είναι φοβερά άτεχνος) θα ήμασταν τουλάχιστον είκοσι τοις εκατό καλύτεροι.
Το κακό είναι, οτι πολλές φορές ο Γκαρσία ψάχνει να βρεί ελεύθερο παίχτη, να μοιράσει τη μπάλα και αυτό στο μοντέρνο ποδόσφαιρο είναι μεγάλο μειονέκτημα, διότι μας κάνει αργούς και προβλέψιμους.
Ο Γκαρσία δεν είναι αργός παίχτης, αλλά αυτοί που δεν ξέρουν να παίζουν μπάλα με το μυαλό τους.
Αυτό το πρόβλημα το έχουν σχεδόν όλοι οι προπονητές με τους Έλληνες παίχτες και γι αυτό προτιμούν τους Ισπανούς και Λατίνους κατά την ταπεινή μου γνώμη.
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Χθες πιστεύω έδειξε το ποιός είναι.Ηγετικη΄εμφάνιση και ψυχραιμία σε όλη την διάρκεια του παιχνιδιού...Η κόπωση απο τα συνεχόμενα παιχνίδια του στερούσε το καθαρό μυαλό (όλοι πρέπει να έχουν ντερφορμάρισμα και δικαιουνται φυσικά)!Εξάλλου οι μεγάλοι παίχτες φαίνονται στους μεγάλους αγώνες...Και την άλλη Κυριακή έχει ένα ακόαμ μεγάλο αγώνα!!!Holypaok έγραψε:Απο Δεκεμβριο και μετα χονδρικα, αποτελει σκια του εαυτου του.Λαθος μεταβιβασεις, καθολου καθαρο μυαλο κ λιγοτερο ποιοτικη κατοχη μπαλας.Γνωμη μου ειναι οτι μπορει να προσφερει πολλα ακομα στην ομαδα αλλα δε μπορει να ηγηθει (αγωνιστικα εννοω να παρει την ομαδα στις πλατες του) της προσπαθειας.Απαιτειται ποιοτικοτατη προσθηκη.Με ντεφορμε Λαζαρ κ Φωτακη η γυμνια μας φαινεται περισσοτερο.
Sent from my iPad using my own fingers
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Σα να χεις καιρό να βάλεις ένα μεγάλο ΓΚΟΟΟΟΟΛ τιτανοτεράστιε Παμπλο.
- paoki_sweden
- Δημοσιεύσεις: 1798
- Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
- Τοποθεσία: Stockholm
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Δεν θα ερθει η γκομενιτσα σου Παμπλο... Δυστυχώς πρέπει να διαλεξεις άλλη αυριο.
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1997
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Δεν πατάει ξανά ο Ντιόγκο στην Τούμπα...Και στα πλαί ωχ αν είμαστε με το γάβρο θα χάσει και το ματς στο τιγάνι!
- Sladjan Spasić
- Δημοσιεύσεις: 440
- Εγγραφή: Πέμ 14 Απρ 2011, 03:26
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Όταν ο Πάμπλο… παίζει! (video)
Παρακολουθείστε στο video που ακολουθεί στιγμές χαλάρωσης του Πάμπλο Γκαρσία, στο περιθώριο προπόνησης, στις οποίες παίζει σαν μικρό παιδί με τον αγαπημένο μας Γιασέρ…
Αυτός είναι ο Πάμπλο Γκαρσία… Αυτός είναι ο δικός μας Παυλάρας! Ένα πραγματικός μαχητής! Ένας πραγματικός άντρας που τιμάει πάντα τα παντελόνια του… και έχει μια καρδιά μικρού παιδιού!
[youtube]BNhXyd9cbv8[/youtube]
http://paokcity.com/?p=13197
Παρακολουθείστε στο video που ακολουθεί στιγμές χαλάρωσης του Πάμπλο Γκαρσία, στο περιθώριο προπόνησης, στις οποίες παίζει σαν μικρό παιδί με τον αγαπημένο μας Γιασέρ…
Αυτός είναι ο Πάμπλο Γκαρσία… Αυτός είναι ο δικός μας Παυλάρας! Ένα πραγματικός μαχητής! Ένας πραγματικός άντρας που τιμάει πάντα τα παντελόνια του… και έχει μια καρδιά μικρού παιδιού!
[youtube]BNhXyd9cbv8[/youtube]
http://paokcity.com/?p=13197
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Δε με νοιαζουν τραυματισμοι, απουσιες, φορμα ομαδας, κουραση, διαιτητες, εποπτες, πρωταθληματα... Ενα μετραει,ενα με νοιαζει! Ο Παμπλο παιζει αυριο!
Το ριγος που νιωθεις οταν σφυροκοπας τον αντιπαλο (τον γαυρο αυριο) και ο Παμπλο τρεχει να εκτελεσει το κορνερ στην 4 δεν μπορει να εκφραστει ουτε το ελαχιστο απο ενα κωλοπληκρολογιο!
Το ριγος που νιωθεις οταν σφυροκοπας τον αντιπαλο (τον γαυρο αυριο) και ο Παμπλο τρεχει να εκτελεσει το κορνερ στην 4 δεν μπορει να εκφραστει ουτε το ελαχιστο απο ενα κωλοπληκρολογιο!